En tunnistanut Tinder-miestä!
Oli minua 10 v vanhempi. Mutta Tinderissä olevat kuvat olivat ihan eri, kuin mies itse livenä. En tunnistanut koko miestä kuviennperusteella. Hyi hitto mikä mies oli livenä! Lyhyt, paksu ja kalju. Haisi tupakalle. Ja silmäpussit karmeat. Pimppi jäätyi Kaukasukselle saakka.
Miksi miehet huijaavat? Olin toki tiennyt iästä, mutta luulin, että vastassa on hyväkuntoinen, sporttinen hopeakettu, eikä lyhyt ja paksu iäkäs, ruma mies?
Kommentit (89)
Iäkkäillä miehillä on uskomaton kyky valehdella itselleen, että on vielä nuori ja vetävä. Kun mies ikääntyy, haluaa edelleen niitä parikymppisiä nuoria naisia vaikka oma ikä on 40 v
Kyllä 40v mies on iäkäs parikymppisen naisen mielestä. Miehet itse vain fantasioivat oman vetoavuuden. Ei. 40-50 v mies on papparainen, ei seksikäs.
Keski -ikäinen nainen tietää, että on keski-ikäinen.
Niin aikamoinen pimpuli jos jatkuu Kaukasukselle saakka. Jos haluaa esittää älykästä ja käyttää kielikuvia, kannattaa miettiä vielä kerran onko se, mitä aikoo sanoa kovin älykästä.
Miehet haluaa 20 kymppistä kireää pildeä vaikka ikä olisi mikä. Toinen asia on, onko siihen itsellä mahiksia. Rahalla toki saa
Vierailija kirjoitti:
Niin aikamoinen pimpuli jos jatkuu Kaukasukselle saakka. Jos haluaa esittää älykästä ja käyttää kielikuvia, kannattaa miettiä vielä kerran onko se, mitä aikoo sanoa kovin älykästä.
Et sitten huumoria ymmärrä. Takakireä ukko joka tykkää olla naisvihamielinen? Älykkäät ihmiset ovat humoristisia. Sinä et ole
Kantsisko puhua livenä ennen treffejä, näkisi vastaako puheet todellisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Puhuttiin ennen treffejä puhelimessa. Minä lähetin kuvia, mutta mies ei. Olisi pitänyt tästä arvata! Mies esitti että on perinteinen mies, eikä siksi jaa kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä olisi ollut realistiset kuvat niin olisiko hän päässyt treffeille? Ei tietenkään.
Mies tiedostaa tämän asian ja sinä myös.
Ylipainoiset naisetkin ottavat yhtä lailla kuvat yläviistosta niin että peittyy pahin kaksoisleuka. Ei pidä Tinderissä luottaa kehenkään täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuttiin ennen treffejä puhelimessa. Minä lähetin kuvia, mutta mies ei. Olisi pitänyt tästä arvata! Mies esitti että on perinteinen mies, eikä siksi jaa kuvia.
Ensi kerralla sitten videopuhelu. Suosittelen kaikille, jotka harkitsevat treffeille lähtöä. Säästää paljon aikaa ja vaivaa, sekä välttää suurimmat pettymykset ulkonäön suhteen..
Tässä syy miksi naiset häipyvät deittiäpeistä. Mulle riitti yksi kerta kauan sitten, kun mies olikin nelikymppinen (tai jopa yli?) ja mä olin 19. Mies oli kyllä ihan hyvännäköinen, mutta isäni ikäinen ja oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä syy miksi naiset häipyvät deittiäpeistä. Mulle riitti yksi kerta kauan sitten, kun mies olikin nelikymppinen (tai jopa yli?) ja mä olin 19. Mies oli kyllä ihan hyvännäköinen, mutta isäni ikäinen ja oloinen.
Tää on klassinen. Miehet saalistaa aina nuorempia naisia. Naiset vaan ei halua vanhoja ukkoja
Vierailija kirjoitti:
Tämä teksti on hyvä esimerkki siitä, miten henkilökohtainen pettymys voidaan pukea yleistävään ja vihamieliseen retoriikkaan, joka muuttuu sukupuolta halventavaksi puheeksi. Puretaan se vaiheittain:
1. Tekstin rakenne ja konteksti
Kirjoittaja kertoo Tinder-tapaamisesta, jossa vastapuoli ei vastannut hänen odotuksiaan. Tällainen tilanne on arkipäiväinen, ja siitä voi keskustella asiallisesti (esimerkiksi petollisista profiilikuvista). Tässä tekstissä ongelma syntyy siitä, että yksittäisestä tapauksesta vedetään yleistävä johtopäätös miehistä ryhmänä.
2. Kielenkäyttö ja sävy
Sävy on halveksuva ja ilkeä. Miehen ulkonäköä kuvataan pilkallisesti: lyhyt, paksu ja kalju, haisi tupakalle, silmäpussit karmeat. Tämä ei ole vain kuvailua, vaan ihmisarvoa alentavaa pilkkaa.
Lause Hyi hitto mikä mies oli liv
No voi vttu mitä lässytystä 🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä teksti on hyvä esimerkki siitä, miten henkilökohtainen pettymys voidaan pukea yleistävään ja vihamieliseen retoriikkaan, joka muuttuu sukupuolta halventavaksi puheeksi. Puretaan se vaiheittain:
Kirjoittaja kertoo Tinder-tapaamisesta, jossa vastapuoli ei vastannut hänen odotuksiaan. Tällainen tilanne on arkipäiväinen, ja siitä voi keskustella asiallisesti (esimerkiksi petollisista profiilikuvista). Tässä tekstissä ongelma syntyy siitä, että yksittäisestä tapauksesta vedetään yleistävä johtopäätös miehistä ryhmänä.
2. Kielenkäyttö ja sävy
Sävy on halveksuva ja ilkeä. Miehen ulkonäköä kuvataan pilkallisesti: lyhyt, paksu ja kalju, haisi tupakalle, silmäpussit karmeat. Tämä ei ole vain kuvailua, vaan ihmisarvoa alentavaa pilkkaa
Hahaa! Onpa tylsä kirjoitus. Ihmeellisesti kiinnostusta kumminkin riittää näinkin pitkään sepustuksen. Taisi AP:n aloitus mennä ihon alle kun joku jaksaa näinkin pitkän vastausviestin kirjoittaa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Kielenkäyttö ja sävy
Sävy on halveksuva ja ilkeä. Miehen ulkonäköä kuvataan pilkallisesti: lyhyt, paksu ja kalju, haisi tupakalle, silmäpussit karmeat. Tämä ei ole vain kuvailua, vaan ihmisarvoa alentavaa pilkkaa
No voi vttu mitä lässytystä 🥱
Miksi vihaat miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Kielenkäyttö ja sävy
Sävy on halveksuva ja ilkeä. Miehen ulkonäköä kuvataan pilkallisesti: lyhyt, paksu ja kalju, haisi tupakalle, silmäpussit karmeat. Tämä ei ole vain
Hahaa! Onpa tylsä kirjoitus. Ihmeellisesti kiinnostusta kumminkin riittää näinkin pitkään sepustuksen. Taisi AP:n aloitus mennä ihon alle kun joku jaksaa näinkin pitkän vastausviestin kirjoittaa. 😂
Taisi mennä sinulla ihon alle kun luit, haukuit ja vastasit.
Tuo on muuten AI:n arvio aloituksesta. Veikkaan että tämäkin palsta siistiytyisi kun Sanoma Media ottaisi käyttöön tuollaisen työkalun joka pisteyttää aloituksen asiallisuuden...
Naiset ei ymmärrä sitä, että ne rumaakin ja iäkkäät miehet haluaa nuorta ja kireää naista. Mielellään isotissinen mutta hoikka. Ja nuorta pimppaa
Vierailija kirjoitti:
2. Kielenkäyttö ja sävy
Sävy on halveksuva ja ilkeä. Miehen ulkonäköä kuvataan pilkallisesti: lyhyt, paksu ja kalju, haisi tupakalle, silmäpussit karmeat. Tämä ei ole vain kuvailua, vaan ihmisarvoa alentavaa pilkkaa.
Lause Hyi hitto mikä mies oli liv
Ihanaa nähdä kuinka tämä viesti saa alanuolia. Se on AI:n arvio aloituksen sukupuoleen kohdistuvan vihamielisyyden tasosta kun käytössä on vihan pyramidi.
Tsemppiä teille naiset.
Kannattaa olla tosi kriittinen ja skeptinen niistä kuvista.
Se huonoin kuva on aina realistisin. Usein myös otettu kaukaa ja epäselvästi. Yrittävät kai selittää itselleen että on siellä tuorekin kuva, vaikka muut on 5v vanhoja. Eli katso kaikki kuvat tarkkaan läpi! Edellinen treffini oli 9/10 kuvasta hoikka ja lyhythiuksinen. Paikalle tuli pallomahainen tyyppi turhapurovaatteissa ja parturissa oli käynyt ehkä vuosi sitten. Jälkikäteen katsoin kuvat vielä tarkkaa läpi ja olihan siellä yksi kymmenien metrien päästä otettu maisemakuva, josta zoomaamalla näki just ja just ison mahan ja pitkän tukan! Jep, enpä tullut joka kuvaa niin tarkkaan tutkineeksi, kun muissa oli kuin miehen siistimpi pikkuveli...
Jos mies väittää iäkseen 45v mutta kuvat on selvästi 30v miehestä, on ne vanhoja. Etenkin jos kuvat ovat rakeisia, epäselviä, jne eli vanhalla tekniikalla otettuja. Joillakin on jopa kännykällä paperikuvasta otettuja kuvia!
Jos kuvissa on kuin monta eri miestä, ts ulkonäkö vaihtelee tosi paljon, on kuvat vanhoja vuosien varrelta. Näitä rumin ja lihavin on nykytilanne.
Suosittelen laittamaan kaikki em suoraan hylkyyn. Mies yrittää olla epärehellinen ja piilottaa miltä oikeasti näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakoihan se Tinderissä kuvia kuitenkin. Eli tekosyy.
Hyi helvetti.
Miehet on tuollaisia, kyvyttömiä näkemään itsensä rehellisesti. Johtunee osittain harmaakaihista ja ikänäöstä, kun eihän ne käy edes optikolla. Oliko tyypillä edes hampaat suussa vai puuttuiko nekin?
Mitäs luulet kemioille käyvän, kun paljastuu, että toinen on epärehellinen?