Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tunnistanut Tinder-miestä!

Vierailija
15.10.2025 |

Oli minua 10 v vanhempi. Mutta Tinderissä olevat kuvat olivat ihan eri, kuin mies itse livenä. En tunnistanut koko miestä kuviennperusteella. Hyi hitto mikä mies oli livenä! Lyhyt, paksu ja kalju. Haisi tupakalle. Ja silmäpussit karmeat. Pimppi jäätyi Kaukasukselle saakka. 

Miksi miehet huijaavat? Olin toki tiennyt iästä, mutta luulin, että vastassa on hyväkuntoinen, sporttinen hopeakettu, eikä lyhyt ja paksu iäkäs, ruma mies? 

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kolmosen viikkoa sitten treffeillä miehen kanssa jolla hienoja kuvia ja kuvista sai ehkä toisen käsityksen mitä onkaan, lisäksi oli valehdellut pituutensa. Sanoi olevansa 175, mutta oli minua noin 10cm lyhyempi ja olen 168. Hänellä oli hinku nähdä ja hänellä oli toisessa silmässä joku verenpurkauma ja jäin miettimään että miksi hinkui treffeille vaikkei ole parhaimmillaan kaikkine verenpurkaumineen, en olisi itse missään nimessä ensi treffeille mennyt toinen valkuainen punaisena. Kovasti yritti viestitellä, toki ihan mukava oli, mutta se että valehtelee pituutensa on jo itsessään ärsyttävää ja siitä syystä sitten ei mennyt jatkoon tuo hopea kettu.

Vierailija
102/110 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä teksti on hyvä esimerkki siitä, miten henkilökohtainen pettymys voidaan pukea yleistävään ja vihamieliseen retoriikkaan, joka muuttuu sukupuolta halventavaksi puheeksi. Puretaan se vaiheittain:

1. Tekstin rakenne ja konteksti

Kirjoittaja kertoo Tinder-tapaamisesta, jossa vastapuoli ei vastannut hänen odotuksiaan. Tällainen tilanne on arkipäiväinen, ja siitä voi keskustella asiallisesti (esimerkiksi petollisista profiilikuvista). Tässä tekstissä ongelma syntyy siitä, että yksittäisestä tapauksesta vedetään yleistävä johtopäätös miehistä ryhmänä.

2. Kielenkäyttö ja sävy

Sävy on halveksuva ja ilkeä. Miehen ulkonäköä kuvataan pilkallisesti: lyhyt, paksu ja kalju, haisi tupakalle, silmäpussit karmeat. Tämä ei ole vain

Tämä AI-jankuttaja onkin mielenkiintoinen mieheksi. Hänen ihon alle  nimittäin pääsee todella, todella helposti. 

No, miehethän on aina niin herkkänahkaisia🤗🥺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kolmosen viikkoa sitten treffeillä miehen kanssa jolla hienoja kuvia ja kuvista sai ehkä toisen käsityksen mitä onkaan, lisäksi oli valehdellut pituutensa. Sanoi olevansa 175, mutta oli minua noin 10cm lyhyempi ja olen 168. Hänellä oli hinku nähdä ja hänellä oli toisessa silmässä joku verenpurkauma ja jäin miettimään että miksi hinkui treffeille vaikkei ole parhaimmillaan kaikkine verenpurkaumineen, en olisi itse missään nimessä ensi treffeille mennyt toinen valkuainen punaisena. Kovasti yritti viestitellä, toki ihan mukava oli, mutta se että valehtelee pituutensa on jo itsessään ärsyttävää ja siitä syystä sitten ei mennyt jatkoon tuo hopea kettu.

Tämä pituudesta valehtelu on toinen ihan typerä juttu. Olen itse 164cm, eikä minua haittaa jos mies on minua vähän lyhyempikin. Mutta se todellakin haittaa, jos pituudeksi on valehdeltu 183cm (6 feet), ja tyyppi on hätäisesti ehkä just 170cm kengät jalassa. Tulee tosi epärehellinen ja epävarma kuva miehestä, jos hän kokee a) haluavansa valehdella olevansa pitkä ja B) pitää naisia niin tyhminä että vähintään 10 sentin vale menisi läpi. Hyi. 

Vierailija
104/110 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä olisi ollut realistiset kuvat niin olisiko hän päässyt treffeille? Ei tietenkään.

Mies tiedostaa tämän asian ja sinä myös.

Mitä ihmeen iloa tuollaisista "treffeistä" on? Kuvitteletteko että mitään tapahtuu?

Tapahtuisiko jotain ilman treffeille pääsyä?

Treffeille pääsy on se ensimmäinen askel, joka edes teoriassa mahdollistaa tapahtumiset.

Ei mahdollista. Kukaan nainen ei haksahda rumaan ja valehtelevaan mieheen. Kusettamalla ei mitään sutinaa saa. 

Vierailija
105/110 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä olisi ollut realistiset kuvat niin olisiko hän päässyt treffeille? Ei tietenkään.

No nyt hukattiin molempien aikaa. Sekö oli parempi kuin olla heti alussa rehellinen?

Kuvittele olevasi mies, joka ei pääse vuosikausiin treffeille.

Olisiko ensimmäinen ajatus sun mielessä se, että pitää olla mahdollisimman rehellinen?

Mutta sillä, että aloittaa koko homman valheella, pääsee suhteeseen? Jos ihminen ei osaa tuon pidemmälle ajatella kuin että pääsee valheella treffeille, ei kukaan tee sellaisella ihmisellä mitään. Rehellisyys on kaiken pohja. 

Tämä.

Vierailija
106/110 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä pituudesta valehtelu on toinen ihan typerä juttu. Olen itse 164cm, eikä minua haittaa jos mies on minua vähän lyhyempikin. Mutta se todellakin haittaa, jos pituudeksi on valehdeltu 183cm (6 feet),

Tälleen 178cm pitkänä naisena oikein saa jännittää, onko deittimies oikeasti edes 180, joka mulla minimi 😂

Vierailija
107/110 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kokemusta tosta, 2 miestä oli livenä ihan eri näkösiä. Eka oli paljon lihavampi kuin kuvissaan, ja tokan kuvat oli otettu 10 vuotta sitten ja oli ihan tunnistamaton. Tuli huijattu olo.

Vierailija
108/110 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen iloa tuollaisista "treffeistä" on? Kuvitteletteko että mitään tapahtuu?

Tapahtuisiko jotain ilman treffeille pääsyä?

Treffeille pääsy on se ensimmäinen askel, joka edes teoriassa mahdollistaa tapahtumiset.

Ei mahdollista. Kukaan nainen ei haksahda rumaan ja valehtelevaan mieheen. Kusettamalla ei mitään sutinaa saa. 

Olen kerran kääntynyt kannoillani, kun näin deittimiehen niin kaukaa, että se onnistui ilman, että mies näki mun saapuvan. Mies oli jo etäältä ihan jotain muuta, mitä kuvissa oli. Joo, hävettää oma käytökseni, mutta mitäs valehteli.  

Vierailija
109/110 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne iäkkäät hopeaketut luulevat olevansa komeita ja sorttisia ja saalistavat nuorempia naisia. Sinä vain jäit heidän saaliikseen. Unohda ne vanhemmat miehet! Niillä on pienet, ja roikkuvat pallit. Ei ne ole seksikkäitä vaikka itse niin luulevat

Off topic, mutta musta roikkuvat pallit on kiihottavammat kuin sellaiset kiinteät pallot

Vierailija
110/110 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä teksti on hyvä esimerkki siitä, miten henkilökohtainen pettymys voidaan pukea yleistävään ja vihamieliseen retoriikkaan, joka muuttuu sukupuolta halventavaksi puheeksi. Puretaan se vaiheittain:

1. Tekstin rakenne ja konteksti

Kirjoittaja kertoo Tinder-tapaamisesta, jossa vastapuoli ei vastannut hänen odotuksiaan. Tällainen tilanne on arkipäiväinen, ja siitä voi keskustella asiallisesti (esimerkiksi petollisista profiilikuvista). Tässä tekstissä ongelma syntyy siitä, että yksittäisestä tapauksesta vedetään yleistävä johtopäätös miehistä ryhmänä.

2. Kielenkäyttö ja sävy

Sävy on halveksuva ja ilkeä. Miehen ulkonäköä kuvataan pilkallisesti: lyhyt, paksu ja kalju, haisi tupakalle, silmäpussit karmeat. Tämä ei ole vain kuvailua, vaan ihmisarvoa alentavaa pilkkaa

Alanuolittamisen lisäksi palstanaiset poistivat tämän ketjun asiallisimman ja analyyttisimman (tekoälyn tuottaman) arvion aloituksesta.

Se kertoo av-mammojen tasosta kaiken oleellisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan