Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tunnistanut Tinder-miestä!

Vierailija
15.10.2025 |

Oli minua 10 v vanhempi. Mutta Tinderissä olevat kuvat olivat ihan eri, kuin mies itse livenä. En tunnistanut koko miestä kuviennperusteella. Hyi hitto mikä mies oli livenä! Lyhyt, paksu ja kalju. Haisi tupakalle. Ja silmäpussit karmeat. Pimppi jäätyi Kaukasukselle saakka. 

Miksi miehet huijaavat? Olin toki tiennyt iästä, mutta luulin, että vastassa on hyväkuntoinen, sporttinen hopeakettu, eikä lyhyt ja paksu iäkäs, ruma mies? 

Kommentit (139)

Vierailija
101/139 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kokemusta tosta, 2 miestä oli livenä ihan eri näkösiä. Eka oli paljon lihavampi kuin kuvissaan, ja tokan kuvat oli otettu 10 vuotta sitten ja oli ihan tunnistamaton. Tuli huijattu olo.

Vierailija
102/139 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä olisi ollut realistiset kuvat niin olisiko hän päässyt treffeille? Ei tietenkään.

Mies tiedostaa tämän asian ja sinä myös.

Mitä ihmeen iloa tuollaisista "treffeistä" on? Kuvitteletteko että mitään tapahtuu?

Tapahtuisiko jotain ilman treffeille pääsyä?

Treffeille pääsy on se ensimmäinen askel, joka edes teoriassa mahdollistaa tapahtumiset.

Ei mahdollista. Kukaan nainen ei haksahda rumaan ja valehtelevaan mieheen. Kusettamalla ei mitään sutinaa saa. 

Olen kerran kääntynyt kannoillani, kun näin deittimiehen niin kaukaa, että se onnistui ilman, että mies näki mun saapuvan. Mies oli jo etäältä ihan jotain muuta, mitä kuvissa oli. Joo, hävettää oma käytökseni, mutta mitäs valehteli.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/139 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne iäkkäät hopeaketut luulevat olevansa komeita ja sorttisia ja saalistavat nuorempia naisia. Sinä vain jäit heidän saaliikseen. Unohda ne vanhemmat miehet! Niillä on pienet, ja roikkuvat pallit. Ei ne ole seksikkäitä vaikka itse niin luulevat

Off topic, mutta musta roikkuvat pallit on kiihottavammat kuin sellaiset kiinteät pallot

Vierailija
104/139 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä teksti on hyvä esimerkki siitä, miten henkilökohtainen pettymys voidaan pukea yleistävään ja vihamieliseen retoriikkaan, joka muuttuu sukupuolta halventavaksi puheeksi. Puretaan se vaiheittain:

1. Tekstin rakenne ja konteksti

Kirjoittaja kertoo Tinder-tapaamisesta, jossa vastapuoli ei vastannut hänen odotuksiaan. Tällainen tilanne on arkipäiväinen, ja siitä voi keskustella asiallisesti (esimerkiksi petollisista profiilikuvista). Tässä tekstissä ongelma syntyy siitä, että yksittäisestä tapauksesta vedetään yleistävä johtopäätös miehistä ryhmänä.

2. Kielenkäyttö ja sävy

Sävy on halveksuva ja ilkeä. Miehen ulkonäköä kuvataan pilkallisesti: lyhyt, paksu ja kalju, haisi tupakalle, silmäpussit karmeat. Tämä ei ole vain kuvailua, vaan ihmisarvoa alentavaa pilkkaa

Alanuolittamisen lisäksi palstanaiset poistivat tämän ketjun asiallisimman ja analyyttisimman (tekoälyn tuottaman) arvion aloituksesta.

Se kertoo av-mammojen tasosta kaiken oleellisen.

Vierailija
105/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kolmosen viikkoa sitten treffeillä miehen kanssa jolla hienoja kuvia ja kuvista sai ehkä toisen käsityksen mitä onkaan, lisäksi oli valehdellut pituutensa. Sanoi olevansa 175, mutta oli minua noin 10cm lyhyempi ja olen 168. Hänellä oli hinku nähdä ja hänellä oli toisessa silmässä joku verenpurkauma ja jäin miettimään että miksi hinkui treffeille vaikkei ole parhaimmillaan kaikkine verenpurkaumineen, en olisi itse missään nimessä ensi treffeille mennyt toinen valkuainen punaisena. Kovasti yritti viestitellä, toki ihan mukava oli, mutta se että valehtelee pituutensa on jo itsessään ärsyttävää ja siitä syystä sitten ei mennyt jatkoon tuo hopea kettu.

Mitä ihmettä nämä tyypit oikein miettivät. Jos mies on alle 160 cm pitkä ja väittää olevansa 15 cm pitempi, niin siinä tulee jo kaksi todella isoa estettä tapailulle. Mies on todella lyhyt ja lisäksi valehtelija.

Viiden sentin valehtelun nyt vielä jotenkin ymmärtää, mutta noin lyhyen miehen ei todellakaan kannattaisi valehdella yhtään. Jos naista ei haittaa se, että mies on lyhyempi, niin jää varmuudella löytymättä tuolla menetelmällä ne naiset ja jäljelle jäävät ne, joita lyhyempi mies häiritsee.

Mitä enemmän luen näitä juttuja, sitä vakuuttuneempi olen siitä, että varsinkaan nirsomman naisen ei kannata deittiäppeihin vaivautua. Kaikki on näköjään valetta. Jopa pituus, jonka voi omin silmin nähdä ensitapaamisella. Entä sitten kaikki muu valehtelu päälle.

Vierailija
106/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tätä huijaamista tapahtuu kumminkin päin. Aloituksen tapaus yksi räikeä esimerkki. Sen sijaan tämä on vaarallinen yleistys, sillä kyllä jotkut 40+ voivat todella olla paljon paremmassa kunnossa kuin monet 30:nen. Itselläni tinderissä tuli vastaan nainen jonka kanssa kävin treffeillä 2013. Hänellä oli samoja kuvia kuin silloin. Joukossa saattoi olla olla muutama uusi kuva. Voisin kuvitella, että hän on pitänyt itsestään huolta, mutta mene ja tiedä. Sen sijaan olen ollut useilla treffeillä, naisen kanssa joka kuvista poiketen on paljastunut ylipainoiseksi tai on pilalle menneitä plastiikkakirurgisia toimenpiteitä. Koska en treffaa miehiä niin ei ole kokemusta heidän huijaamisesta, mutta voin kuvitella että on samanlaatuisia tapauksia. Kaljuuntuminen ja keskivartalolihavuus voi olla monelle vaikea paikka. Asian hyväksyminen voi joillekin olla lähes mahdotonta. Yhtä kaikki. Kaikenlaisessa markkinoinnissa tapahtuu vilppiä ja se hankaloittaa päätök

Ei markkinoinnissa voi valehdella, sitähän säätelee laki mitä voi sanoa. Ainoa vilppi mitä tapahtuu on kuluttajan huijaaminen, josta voi tehdä rikosilmoituksen. Esittäydytään kotimaiseksi nettivaateliikkeeksi, vaikka vaatteet ovat Temusta. Sellaisia ovat nämä deittiäppityypit, jos ulkonäöstä valehdellaan räikeästi paitsi ettei huijaamisesta voi valittaa kuluttajansuojalautakuntaa.

Sen sijaan hyvä kunto ei näy paljain silmin välttämättä, ellei hyvä kunto ole koodisanalle siro ja normaalipainoinen? Naispuolinen kuulantyöntäjä on varmasti hyvässä kunnossa, vaikka näyttäisi ylipainoiselta. 

Itse en deittiäppejä käytä ja vaikea ymmärtää miksi ihmiset niitä käyttävät, kun kerran tilanne on tämä. Sinne jäävät vuosiksi roikkumaan ne jollain tapaa hitaat tyypit, jotka eivät ymmärrä, että valehtelu on valtaosalle niin iso miinus, ettei toista tapaamista tule. Itsekin sen ainoan kerran kun olen näitä palveluja käyttäynyt, törmäsin mieheen, joka oli valehdellut ikänsä yi 20 vuotta nuoremmaksi. Siellä oli isäni ikäinen mies ja pakenin paikalta.

Vierailija
107/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin maaliskuussa treffeillä miehen kanssa, joka oli Tinder profiilissa kertonut olevansa 43-vuotias ja että hänellä on yksi alakouluikäinen lapsi vuoroviikoin. Treffeillä hän oli tosi mukava, fiksu ja asiallinen ja itse olisin halunnut tavata uudelleen, mutta sain pakit. 2kk kuluttua tästä hän tuli uudelleen korttipinossa vastaan, mutta hupsistakeikkaa: hän oli nyt nuortunut 8 vuotta ja oli 35-vuotias lapseton mies! 

Ihan varmasti hän oli valehdellut aiemmin ikänsä ja oli varmaan joku 45-vuotias vähintään. Ja mihin se lapsi oli kadonnut? Missä vaiheessa hän oli ajatellut kertoa seuraaville deittikumppaneille oikean ikänsä. Ja tämä mies oli vielä ammatiltaan poliisi, joten luulisi hänen olevan rehellisyyden perikuva.

Vierailija
108/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin maaliskuussa treffeillä miehen kanssa, joka oli Tinder profiilissa kertonut olevansa 43-vuotias ja että hänellä on yksi alakouluikäinen lapsi vuoroviikoin. Treffeillä hän oli tosi mukava, fiksu ja asiallinen ja itse olisin halunnut tavata uudelleen, mutta sain pakit. 2kk kuluttua tästä hän tuli uudelleen korttipinossa vastaan, mutta hupsistakeikkaa: hän oli nyt nuortunut 8 vuotta ja oli 35-vuotias lapseton mies! 

Ihan varmasti hän oli valehdellut aiemmin ikänsä ja oli varmaan joku 45-vuotias vähintään. Ja mihin se lapsi oli kadonnut? Missä vaiheessa hän oli ajatellut kertoa seuraaville deittikumppaneille oikean ikänsä. Ja tämä mies oli vielä ammatiltaan poliisi, joten luulisi hänen olevan rehellisyyden perikuva.

On se voinut ammatinkin valehdella. 

Vierailija
109/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo! Itse kääntäisin saman toisinpäin kuvaamaan naista. Miksi ihmeessä naiset meikkaatte itseänne kuviin niin paljon että on pakko vetää vasuriin 90% naisista pelkästään sen perusteella että ei näe kuvista miltä näyttää oikeasti. On sellainen kerros meikkiä naamassa ettei ole ollenkaan aito ja sitten vielä pahimmillaan ajatellaan että oih olempas nyt kaunis. Tiedättekö että miehen silmissä aivan järkyttäviä suurin osa.

Vierailija
110/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä teksti on hyvä esimerkki siitä, miten henkilökohtainen pettymys voidaan pukea yleistävään ja vihamieliseen retoriikkaan, joka muuttuu sukupuolta halventavaksi puheeksi. Puretaan se vaiheittain:

1. Tekstin rakenne ja konteksti

Kirjoittaja kertoo Tinder-tapaamisesta, jossa vastapuoli ei vastannut hänen odotuksiaan. Tällainen tilanne on arkipäiväinen, ja siitä voi keskustella asiallisesti (esimerkiksi petollisista profiilikuvista). Tässä tekstissä ongelma syntyy siitä, että yksittäisestä tapauksesta vedetään yleistävä johtopäätös miehistä ryhmänä.

2. Kielenkäyttö ja sävy

Sävy on halveksuva ja ilkeä. Miehen ulkonäköä kuvataan pilkallisesti: lyhyt, paksu ja kalju, haisi tupakalle, silmäpussit karmeat. Tämä ei ole vain

Mutta itsepäisesti sinäkin täällä mammojen kanssa jaksat roikkua mukana. Taidat kuitenkin tykätä? 

Vierailija
111/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liekö oli sitten poliisikaan. Koijari koko ukko!

Vierailija
112/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tätä huijaamista tapahtuu kumminkin päin. Aloituksen tapaus yksi räikeä esimerkki. Sen sijaan tämä on vaarallinen yleistys, sillä kyllä jotkut 40+ voivat todella olla paljon paremmassa kunnossa kuin monet 30:nen. Itselläni tinderissä tuli vastaan nainen jonka kanssa kävin treffeillä 2013. Hänellä oli samoja kuvia kuin silloin. Joukossa saattoi olla olla muutama uusi kuva. Voisin kuvitella, että hän on pitänyt itsestään huolta, mutta mene ja tiedä. Sen sijaan olen ollut useilla treffeillä, naisen kanssa joka kuvista poiketen on paljastunut ylipainoiseksi tai on pilalle menneitä plastiikkakirurgisia toimenpiteitä. Koska en treffaa miehiä niin ei ole kokemusta heidän huijaamisesta, mutta voin kuvitella että on samanlaatuisia tapauksia. Kaljuuntuminen ja keskivartalolihavuus voi olla monelle vaikea paikka. Asian hyväksyminen voi joillekin olla lähes mahdotonta. Yhtä kaikki. Kaikenlaisessa markkinoin

Olen ollut nyt jonkun aikaa sinkkuna sen jälkeen kun 4,5 vuoden suhde päättyi. Kävin vilkaisemassa erään apin (ei Tinder) tarjontaa ja siellä oli samat tyypit, siis kymmeniä, kuin silloin oli ennen kun tapasin tämän miehen. Onneksi ei ole sen isompaa mielenkiintoa alkaa deittailemaan ihan jo elämäntilanteesta johtuen, koska haluan nyt keskityä reissaamaan niin paljon kun pystyn, nyt kun voin. 

Vierailija
113/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas kiva kuulla että noin kun itselleni on monta kertaa sanottu treffeillä että näytät vielä paremmalta kuin kuvissa. Ja rehellisesti voi sanoa että olen 170cm. 99% naisista se kuitenkin kelpaa oikein hyvin. Vielä kun mukava mies taustalla niin mua revitään treffeille kokoajan. M40

Vierailija
114/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kuvittelee itsestään, että on seksikäs ja urheilullinen. Tosiasiassa on vain keskivartalolihava, kaljuuntuva, roikkuva pallilen,  keski-ikäinen mies.

Tyhmä nainen treffaa 10-20 v vanhempaa miestä. Erikseen on sitten ne rikkaat julkkikset, joilla on rahaa plastiikkakirurgian ja omaan kuntovalmentajaan. Rahalla  ja vaikutusvallalle saa nuorempia naisia, muut miehet on vain luusereita. 

käykö ne rikkaat leikkauttamassa pallinsakin

mikä ihme pakkomielle naisilla näihin kiveksiin nyt on. ekalla sivulla jo 3. kerta kun nää mainitaan enkä oo vielä edes kuin puolvälissä

Vierailija
115/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Vastaava aloitus naisista ei olisi enää täällä.

vähän paradoksaalinen juttu. pohjimmiltaan kai odotetaan, että mies on sen verran vahvempi että se kestää pienen pilkan, kun taas nainen on enemmän tai vähemmän lapsi koko ikänsä ja siksi sitä täytyy suojella

Vierailija
116/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Vastaava aloitus naisista ei olisi enää täällä.

Joko sä olet kokeillut anaalitappia? Uskon, että sä tykkäisit siitä 🤗

haluatko tulla kokeilemaan kakspäistä dildoa?

Vierailija
117/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No viimeistään treffeillä vilppi paljastuu, eli ovatko mönkään menneet treffit jotenkin parempi asia kuin ei treffejä lankaan? Ei minusta, jos ensin ehtii innostua, mutta joutuukin pettymään.

Mihin nyt unohtui se naisten mantra, että kaikki riippuu kemioista ja kipinöi

Tuliko sulle nyt jonain isona uutisena että naiset valehtelee?

Totuus tulee aina ilmi kun kuuntelee kuinka naiset noin yleisesti puhuu. Suoraan kysymällä saat vastaukseksi naiselta vain valheita

Vierailija
118/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä olisi ollut realistiset kuvat niin olisiko hän päässyt treffeille? Ei tietenkään.

Mies tiedostaa tämän asian ja sinä myös.

Mitä ihmeen iloa tuollaisista "treffeistä" on? Kuvitteletteko että mitään tapahtuu?

Tapahtuisiko jotain ilman treffeille pääsyä?

Treffeille pääsy on se ensimmäinen askel, joka edes teoriassa mahdollistaa tapahtumiset.

Ei mahdollista. Kukaan nainen ei haksahda rumaan ja valehtelevaan mieheen. Kusettamalla ei mitään sutinaa saa. 

"Kukaan nainen..."

Ja jopa murhamiehet saa säkkikaupalla fanipostia naisilta. Sääli ettei teidän sanoihin voi luottaa, kun ne ovat niin usein ristiriidassa tekojenne kanssa. 

Vierailija
119/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä provo! Itse kääntäisin saman toisinpäin kuvaamaan naista. Miksi ihmeessä naiset meikkaatte itseänne kuviin niin paljon että on pakko vetää vasuriin 90% naisista pelkästään sen perusteella että ei näe kuvista miltä näyttää oikeasti. On sellainen kerros meikkiä naamassa ettei ole ollenkaan aito ja sitten vielä pahimmillaan ajatellaan että oih olempas nyt kaunis. Tiedättekö että miehen silmissä aivan järkyttäviä suurin osa.

Miksi se on sulle ongelma että 90% ei miellytä sinua? Jäähän siinä vielä paljon jäljelle. Jos ne naiset tykkää meikkaamisesta, saa he maalata itselleen vaikka pellenaaman. Ei se kuulu sinulle. 

Vierailija
120/139 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat jo löytäneet tänne puolustelemaan toisiaan.