Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tunnistanut Tinder-miestä!

Vierailija
15.10.2025 |

Oli minua 10 v vanhempi. Mutta Tinderissä olevat kuvat olivat ihan eri, kuin mies itse livenä. En tunnistanut koko miestä kuviennperusteella. Hyi hitto mikä mies oli livenä! Lyhyt, paksu ja kalju. Haisi tupakalle. Ja silmäpussit karmeat. Pimppi jäätyi Kaukasukselle saakka. 

Miksi miehet huijaavat? Olin toki tiennyt iästä, mutta luulin, että vastassa on hyväkuntoinen, sporttinen hopeakettu, eikä lyhyt ja paksu iäkäs, ruma mies? 

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laitanpa tuon Dressmann-äijän tuohon profiilikuvaksi. Kyllähän minä sen naisen sitten hurmaan ja lepytän eilisellä alepullalla ja suodatinkahvilla kun sen saan houkutelluksi paikalle"

"En mä viitsi käydä suihkussa, koska ei se kuitenkaan ekalla kerralla anna." 

"En kyllä tarjoa, koska sitten se luulee että tarjoan aina."

Vierailija
42/89 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystävätär, joka tinderöi. Olen yrittänyt saada hänet lopettamaan mutta omapa on ongelmansa.

Kun se viimeksi ajoi treffeille jonkun saatanan nousuhumalaisen rupulin luo Lohjalle 150 km, se äijä lässytti, että olispa ihanaa kun olis joku kodin hengetär joka siivoaisi jouluksi ja laittaisi ruuat ja sitten se paskassaan rypevä äijä hyppäsi ystävättäreni päälle sohvalle. Siellä oli kuulemma pölyä ja paskaa noin puolen sentin kerros kaikilla pinnoilla.

Kai nyt miehet käyttäytyy paskasti jos sen niille sallii.

Älä alennu, älä ole helppo.

Äläkä päästä miestä helpolla.

Jos mies valehtelee jo profiilissaan, se valehtelee kaikessa muussakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika iso pimppi, jos toinen reuna on Kaukasuksella.

Pitää nyt olla iso että isolle miehelle riittää. Sulle riittäis hiiren pillu.

Vierailija
44/89 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle Tinder-nainen sanoi "Oot paljon paremman näköinen livena, onneksi tulin". Jäin vähän ihmettelemään kun mielestäni kuvat oli ihan ok ja tuoreitakin.

Vierailija
45/89 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP. Ei ollut uni. Ja pimppi ihan kireä ja treenattu.:D 

nyt vain jäi käyttämättä kun mies oli vastenmielinen. Meni heti tapaamisen jälkeen estoon

Voisko nuo valehtelijat ilmiantaa Tinderille tai muulle deittisovellukselle? 

Vierailija
46/89 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kuvittelee itsestään, että on seksikäs ja urheilullinen. Tosiasiassa on vain keskivartalolihava, kaljuuntuva, roikkuva pallilen,  keski-ikäinen mies.

Tyhmä nainen treffaa 10-20 v vanhempaa miestä. Erikseen on sitten ne rikkaat julkkikset, joilla on rahaa plastiikkakirurgian ja omaan kuntovalmentajaan. Rahalla  ja vaikutusvallalle saa nuorempia naisia, muut miehet on vain luusereita. 

Kaikki tinderissä on luusereita.

Vierailija
47/89 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin naiset huijaa. En ymmärrä mikä idea valehdella ja huijata tinderissä? Mitä se hyödyttää kun tuottaa pettymyksen ekalla tapaamisella? En vain ymmärrä.

M38

Vierailija
48/89 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä olisi ollut realistiset kuvat niin olisiko hän päässyt treffeille? Ei tietenkään.

Mies tiedostaa tämän asian ja sinä myös.

Mitä ihmeen iloa tuollaisista "treffeistä" on? Kuvitteletteko että mitään tapahtuu?

Ei mitään. Mitä iloa on mistään Tinderistä? 

Vierailija
49/89 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä olisi ollut realistiset kuvat niin olisiko hän päässyt treffeille? Ei tietenkään.

No nyt hukattiin molempien aikaa. Sekö oli parempi kuin olla heti alussa rehellinen?

Kuvittele olevasi mies, joka ei pääse vuosikausiin treffeille.

Olisiko ensimmäinen ajatus sun mielessä se, että pitää olla mahdollisimman rehellinen?

Jos ei, niin miehellä on latvassa vikaa. Vähintään nyt pitää olla oma kuva profiilissa eikä jonkun saatanan naapurin kuva. Tuohan kertoo, että mies pitää naisia vähä-älyisinä. Ei mikään hyvå tapa markkinoida itseään.

50/89 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä tällaisista treffeistä on miehelle?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
51/89 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijareita on varmasti molemmissa sukupuolissa. Itse en toisten miesten profiileja tinderissä näe, mutta naisilla on niin selvästi jonkun filtterin läpi vedettyjä kuvia että oksat pois. Iho näyttää sellaiselta beigen väriseltä tasaiselta ja sumuiselta taikinalta. Ja sen on myös ajan kanssa oppinut, että jos naisesta ei ole tinder-profiilissa yhtään kunnollista vartalokuvaa, niin sille on syynsä, että miksei ole. Sanotaanko vaikka näin, että sä et halua nähdä sitä vartaloa. Parempi näkemättä.

Vierailija
52/89 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Vastaava aloitus naisista ei olisi enää täällä.

Sinä se jaksat olla näkevinäsi miesvihaa siinäkin, että mies valehtelee ja käyttää toisen henkilön kuvaa profiilissa. Ilmeisesti se mies vihaa itseään ja niin teet sinäkin?

Vierailija
53/89 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavattiin enkä tunnistanut miestä. Oli kuvista lihonnut jotain 20 kg. Kalju, kun kuvissa oli tukka vielä päässä. Naureskeli vielä ääneen, että varmaan nyt lähdet karkuun. Joten itsekin varmaan tiedosti, että oli huijannut kuvilla. Hyi yöks miten limainen mies oli! Kehui mun tissejä ja kireää kroppaa, ja kertoi että naisen pitää olla vähintään 10 v miestä nuorempi.

Mä lähdin menee. Yökötti koko mies ja sen ilmaiset jutut ja katseet

Hyvä sinä. Mies oli etana.

Vierailija
54/89 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt hukattiin molempien aikaa. Sekö oli parempi kuin olla heti alussa rehellinen?

Olisiko ensimmäinen ajatus sun mielessä se, että pitää olla mahdollisimman rehellinen?

Mulle ei tulis mieleenkään valehdella noin nolosti. Jos miehille tulee, niin sitten miehet on psykopaatteja. Ihan hyvä vain, ettei ne treffit johda mihinkään.

Vierailija
55/89 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No viimeistään treffeillä vilppi paljastuu, eli ovatko mönkään menneet treffit jotenkin parempi asia kuin ei treffejä lankaan? Ei minusta, jos ensin ehtii innostua, mutta joutuukin pettymään.

Mihin nyt unohtui se naisten mantra, että kaikki riippuu kemioista ja kipinöi

Valehtelijoiden kanssa ei synny mitään kemiaa. Nuo miehethän aliarvioi naisia kaikin tavoin.

Miten lapsellinen sinäkin olet, miesvauva?

Vierailija
56/89 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Vastaava aloitus naisista ei olisi enää täällä.

Joko sä olet kokeillut anaalitappia? Uskon, että sä tykkäisit siitä 🤗

Veikkaan että hän tykkäisi sellaisesta mustasta ja puolimetrisestä, joka on oven pönkkänä Keltaisessa Ruusussa.

Vierailija
57/89 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kantsisko puhua livenä ennen treffejä, näkisi vastaako puheet todellisuutta?

Puhuttiin ennen treffejä puhelimessa. Minä lähetin kuvia, mutta mies ei. Olisi pitänyt tästä arvata! Mies esitti että on perinteinen mies, eikä siksi jaa kuvia. 

"perinteinen mies" joka ei jaa kuvia? Eli perinteinen valehtelija, huijari ja saatanan geriatrinen tapaus. Persukin vielä, ilmeisesti?

Vierailija
58/89 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoiset naisetkin ottavat yhtä lailla kuvat yläviistosta niin että peittyy pahin kaksoisleuka. Ei pidä Tinderissä luottaa kehenkään täysin.

Harva haluaa näyttää itseltään pahimmillaan. Yleensä mies katsoo naista yläviistosta, paitsi te alle 170-senttiset kää pi öt.

Vierailija
59/89 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä teksti on hyvä esimerkki siitä, miten henkilökohtainen pettymys voidaan pukea yleistävään ja vihamieliseen retoriikkaan, joka muuttuu sukupuolta halventavaksi puheeksi. Puretaan se vaiheittain:

Haista uli perse. Sinä et pääse treffeille koska olet naisvihainen i d i o o t t i ja herkkänahkainen narsisti.

Vierailija
60/89 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vihaat miehiä?

Sinä itse vihaat miehiä, eniten itseäsi. Sepustat kilometrin mittaisen ulinan, koska joku nainen jossain hermostui valehtelevasta vanhasta ukosta. Miksi samaistut siihen vanhaan valehtelevaan ukkoon? 

Onhan tämä tosiaan ennenkin ruodittu: koska sulla on persoonallisuushäiriö nimeltään narsismi. Sinulta puuttuu oma persoonallisuus, joten samaistut ihan kehen tahansa mieheen missä tahansa, mieluiten toki nobelistiin tai Pierre Curieen, joka pölli ekan nobelin vaimoltaan Marielta, koska naiset ei tuolloin saaneet opiskella yliopistossa, mutta myös siihen vanhaan läskiin kaljuun rupsakkeeseen, joka laittoi nettiin 20 vuotta vanhat kuvansa saadakseen jonkun huijatuksi kahville.

Kyllä sä oot sitten reppana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän