Orpon mukaan turvaverkot eivät saa muuttua kalaverkoiksi
Mitähän lässytystä tuo taas on? Että sydän on oikealla?
Pääministerin tehtävä on pitää kansasta huolta, eikä jaotella heitä saalistajiin ja saaliisiin.
"Orpon mukaan on tärkeää, että Suomi huolehtii jatkossakin heikommassakin asemassa olevia. Orpon mukaan tämä tarkoittaa turvaverkkoja, jotka kannattelevat mutta eivät pidä kiinni. Orpon mukaan turvaverkot eivät saa muuttua kalaverkoiksi.
Orpo sanoo haluavansa, että jokainen suomalainen lapsi saisi vanhemmiltaan mallin työntekoon.
Orpon mukaan kokoomus kokoaa ihmisiä yhteen.
Me emme ole kenenkään edunvalvoja."
Tuo viimeinen lause on vale. Kokoomus on EK:n edunvalvoja.
Kommentit (34)
Hyvin sanottu. Pitääpä ottaa itsekin käyttöön.
Taas ihmefraaseja joita saa taas tavan kansa ihmetellä että noinko tyhmiä päättäjiä meillä on.
No voi sun säätänä taas. Eihän täällä ole mitään turvaverkkoja edes niin miten ne nyt kalaverkoiks muuttuisi.
Toivon kaikkea pahaa tuollekin käppänälle ja muille kaltaisilleen.
Nämä Orpon juhlapuheet ja varsinkin niiden ponnet ovat yhä harhaisempia.
Vierailija kirjoitti:
No voi sun säätänä taas. Eihän täällä ole mitään turvaverkkoja edes niin miten ne nyt kalaverkoiks muuttuisi.
Ilkkuu suomalaista yhteiskuntaa jossa harvalla on turvaverkot. Romuttanut yhteiskunnan ja nauraa päälle: olen optimisti.
Syökää silakkaa, sitä se kokoomus tarjoaa suomalaisille.
Eikö tuo Orpo tiedä ettei kännissä kannata lähteä kalaan?
Holkeri on kala, ja Holkerin valtakaudella oli kansalasilla vielä varaa syödä silakkaa,
Vierailija kirjoitti:
Samat sävelet täältäkin moisille diktaattoreille. Hullu se on!
Lähdenkin Italiaan syömään kunnon kalaa ja yksityiskoneella. P
Minulla ei ole Orpo-hirviölle muuta asiaa kuin:
Minä tykkään että sinä olet yksi styranki.
Mun turvaverkko on mun osakesalkku. Nyt 27 000 ja kohta osingot tulossa. Oon köyhä ja 40 euroa tilillä. 30 000 oli tavoite tämän hallituksen aikana. Ylittyy roimasti. Valitettavasti en voi ostaa mitään mutta syksyllä 2027 ostoksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkkuu suomalaista yhteiskuntaa jossa harvalla on turvaverkot. Romuttanut yhteiskunnan ja nauraa päälle: olen optimisti.
Suomessa KAIKILLA ON TURVAVERKOT. Siitä huolehtii KELA.
Sitä voi miettiä onko hyvä että KELA on ensisijainen tapa tuoda leipää suuhun (=kalaverkko)
Kyse on kuitenkin kielikuvasta eikä kannata yrittää ymmärtää KIRJAIMELLISESTI.
Varsin heikko kalaonni nykyisillä kalaverkoilla
Vierailija kirjoitti:
Taas ihmefraaseja joita saa taas tavan kansa ihmetellä että noinko tyhmiä päättäjiä meillä on.
Luuletko että ne ajattelevat? Joku kirjoittaa, opettelevat ulkoa ja puhuvat.
Vierailija kirjoitti:
Nämä Orpon juhlapuheet ja varsinkin niiden ponnet ovat yhä harhaisempia.
Kaljan lisäksi taitaa mennä myös lääkkeitä. Kääk kun sotkeudun retorisesti omiin verkkoihin. tuumii orpo. Täytyy ottaa lisää kaljaa että alan ymmärtää ajatuksiani. Ja sitten selittämään kansalle sakeaa soopaa....
Petteri on typerys hokiessaan noita kömpelöitä vertauksia.
Kokoomuksen limaiset kalaverkot repeilee harmillisesti ja paniikki aiheuttaa peppukipuilua.
Se on KUN EN MUUTAKAAN KEKSINYT.