Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä miksen ees kiinnosta lihavempia naisia.

Vierailija
15.10.2025 |

Olen ihan komea mies ja pitkä. Mutta en vain kiinnosta ketään

Kommentit (266)

Vierailija
181/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne naiset ovat liian tasokkaita minulle, etsin ihan vääränlaisia ja siksi eivät kiinnostu. monet naiset on hoitanut asiansa, ovat koulutettuja heillä on rahaa ja hienot autot ja hyvä ura.

Vierailija
182/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alussa kiinnostan ehkä naista ja nainen saattaa kysellä jotain ja vastata, mutta melkein kaikki hiljenee yhtäkkiä, en puhu rumasti tai mitään, jopa kehun naista niin en sitten tiedä mikä mättää.

Ei ainakaan kannata kysyä naisen painoa. Luulen että se on melkoinen red flag. Eikä kannata alkaa puhua seksijuttuja. Eikä ehdottaa tapaamista. Mitään noista ei kannata tehdä heti.

En kyselekkää tommosia, mutta kysyn aika nopeasti tapaamista miksei saisi kysyä? mä haluaisin paremmin naiseen tutusta livenä?

Jos se karkottaa naiset että ehdottaa tapaamista liian nopeasti. Kannattaa nyt ainakin hetken kirjoitella ja tutustua ja sitten voi koittaa varovasti kysyä että haluisitko lähteä joku päivä kanssani vaikka kahville. Tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alussa kiinnostan ehkä naista ja nainen saattaa kysellä jotain ja vastata, mutta melkein kaikki hiljenee yhtäkkiä, en puhu rumasti tai mitään, jopa kehun naista niin en sitten tiedä mikä mättää.

Ei ainakaan kannata kysyä naisen painoa. Luulen että se on melkoinen red flag. Eikä kannata alkaa puhua seksijuttuja. Eikä ehdottaa tapaamista. Mitään noista ei kannata tehdä heti.

En kyselekkää tommosia, mutta kysyn aika nopeasti tapaamista miksei saisi kysyä? mä haluaisin paremmin naiseen tutusta livenä?

Jos se karkottaa naiset että ehdottaa tapaamista liian nopeasti. Kannattaa nyt ainakin hetken kirjoitella ja tutustua ja sitten voi koittaa varovasti kysyä että haluisitko lähteä joku päivä kanssani vaikka kahville.

Mä en oikein osaa tutustua rauhassa 

Vierailija
184/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi myös olla innokas nainen että haluaisi nopeasti nähdä.

Vierailija
185/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen logiikka tuossa on? Mikäli nainen on kuvottavan painoinen läski niin minkäänlainen suhde ei ole mahdollinen. Kaikki oleelliset kriteerit on selvitettävä ihan alussa jotta ei tärvellä kummankaan aikaa turhan takia.

Vierailija
186/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen logiikka tuossa on? Mikäli nainen on kuvottavan painoinen läski niin minkäänlainen suhde ei ole mahdollinen. Kaikki oleelliset kriteerit on selvitettävä ihan alussa jotta ei tärvellä kummankaan aikaa turhan takia.

Joo mutta mua ei ees kiinnosta hoikat naiset.

Vierailija
187/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta mua ei ees kiinnosta hoikat naiset.

En tiedä mikä siinä on. Laihoja mä en vain kiinnosta.

Vierailija
188/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinun mielestäsi on täysin ookoo kysellä naiselta että paljonko hän painaa? Eikös se nyt ole aika moukkamaista käytöstä?

Sitäpaitsi ovatko lihavat naiset sitten mielestäsi jotenkin vastenmielisiä?

Vierailija
189/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen voi kyllä kirjoittaa ihan sinne deittiprofiiliinkin että millaista ihmistä on etsimässä ja että mitkä on niitä ominaisuuksia joista pitää toisessa ihmisessä.

Vierailija
190/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mä ees yritän enää naisia ku tää on aivan turhaa. Niitä ei ikinä kiinnosta.

Vierailija
191/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks mä ees yritän enää naisia ku tää on aivan turhaa. Niitä ei ikinä kiinnosta.

Ei kukaa halua nähä ja kaikki lopettaa vastaamisen kun seinää. Kai tää on vaa ihmeellistä.

Vierailija
192/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinun mielestäsi on täysin ookoo kysellä naiselta että paljonko hän painaa? Eikös se nyt ole aika moukkamaista käytöstä?

Sitäpaitsi ovatko lihavat naiset sitten mielestäsi jotenkin vastenmielisiä?

Jos en tiedä, enkä saa tietää oleellisia tietoa naisesta, ei hän ole tapaamisen arvoinen.

Kyllä, lihavat naiset ovat kuvottavia.

Vierailija
193/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti on heikkolahjaiset miehetkin kun ei kelpaa?

Vierailija
194/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan lopettaa tän valittamisen ja unohtaa naiset.

Vierailija
195/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinun mielestäsi on täysin ookoo kysellä naiselta että paljonko hän painaa?

Jos joku tässä on kuvottavaa niin sinä ja käytöksesi. Olet tunnekylmä ja täysin kykenemätön ymmärtämään että maailmassa nyt vaan sattuu olemaan erilaisia ihmisiä.

Vierailija
196/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan lopettaa tän valittamisen ja unohtaa naiset.

En suosittele unohtamaan. Minusta sinun kannattaisi yrittää löytää ensin ihan vaan kavereita. Jos vaikka sieltä salilta löytyisi? 

Kenenkään seuraan ei kuitenkaan kannata tuppautua väkisin.

Vierailija
197/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi haukkua lihavia naisia ällöttäviksi?

Ällöttävää nimitellä ketään ulkonäöstä.

Vierailija
198/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lihavatkaan automaattisesti epätoivoisia ole.

Vierailija
199/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lihavatkaan automaattisesti epätoivoisia ole.

Eikä kaikki lihavat ole rumia.

Jos ei pidä lihavista ihmisistä niin miksei voi vaan sanoa että en pidä lihavista ihmisistä.

Miksi joidenkin pitää haukkua heitä ällöttäviksi yms? Mielipiteen voi sanoa myös nätisti.

Vierailija
200/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ap perus ongelma on, että kirjoitat ja varmaan tarkoitatkin, että lihavat olisi jotenkin alempiarvoisia ja huonompia ihmisiä kuin ns. normaalipainoiset. Miten myöskään se, että joillekkin on kertynyt rasvakudosta saisi heidät kiinostumaan sinusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä