Miesystävä rikkoo vahingossa tavaroita
Jotenkin onnistui hajottamaan vessanpöntön istuinosan ja lista on aika pitkä kun alkaa miettimään
- rikkoi laturin astumalla päälle vahingossa
- rikkoi imurin varsiosan lukituksen vahingossa
- rikkoi astianpesukoneen jotain sisäosia täyttäessään konetta
- rikkoi lasioven pienestä vitriinistä vahingossa
- rikkoi yhden valaisimen piuhan ilmeisemmin olemalla liian kovakourainen
Näitä on niin paljon, että en jaksa kirjoittaa edes. Kaikesta tulee tunne kuin ei jotenkin arvostaisi mua tai välittäisi mun tavaroista. Mulle ei ikinä oo tapahtunu tämmöistä. Ja jos joskus vahingossa tapahtuisi, niin olisin hirveän pahoillani ja ehdottaisin, että korvaan rikkomani esineet.
Mies on kuitenkin omista tavaroistaan järkyttävän tarkka.
Esimerkkinä kerran kun halasin häntä ulkosalla niin mun kenkä osui hänen kenkään niin kauhea valitus et hänen uusi kenkä likaantuu yms.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä kutsunut miestä väkivaltaiseksi. Ensin hän oli vain itsekäs ja vastuuntunnoton. Eikä tosiaan korjannut mitä oli hajottanut. Puheissaan hän tuomitsi väkivallan.
Kymmenen vuoden tuntemisen jälkeen puheet alkoivat muuttua ensin minua syyttäviksi. Sillä selvästi pohjustettiin sitä, että minä ansaitsin väkivaltaa. Sitten alkoivat väkivallan hyväksyvät puheet. Sitten tuli epäsuora kajoaminen. Siitä meni välit poikki, kun minulle tuli vammoja.
Olin vielä satunnaisesti tekemisissä hänen kanssaan, niin siellä tuli vielä suora kajoaminen ja vamman tuottaminen. Sitten ymmärsin pitää fyysisen etäisyyden sellaisena, ettei enää pääse satuttamaan.
Mutta pointtina minulla on se, että tuo varsinainen väkivalta voi tulla vasta monen vuoden jälkeen, kuten minulla kymmenen vuoden jälkeen. Ja kuten tarinastani huomaatte, niin niin pitkän ajan jälkeen välien totaalinen katk
Minäkään en pitkään aikaan kutsunut miestä väkivaltaiseksi. Hänhän ei ollut minua tai lapsia kohtaan fyysisesti väkivaltainen.
Sen sijaan hänellä oli tapana huutaa kuin palosireeni kun asiat eivät menneet hänen mielensä mukaan. Syy oli tietenkin korkeassa verenpaineessa ja huutamisen kohteessa, lapsissa tai puolisossa. Toki pyysi aina jossain vaiheessa anteeksi. Loppuaikoina vain kielsi huutaneensa.
Hän myös petti, eikä tunnustanut ennen kuin jäi kiinni. Syy oli tietenkin puolisossa. Toki pyysi sitten sitäkin anteeksi, ja halusi yrittää.
Jossain vaiheessa tajusin, että tuo huutaminen oli täyttä väkivaltaa. Siitä tuli pitkäksi aikaa piesty olo. Aloin kutsua sitä väkivallaksi, mihin mies vastasi, että seksittömyys ja siivoamattomuus ovat väkivaltaa minun puoleltani.
(Jestas miten kamalalta tuntuu kirjoittaa näitä. Mikä avioliiton irvikuva.)
Vähän aikaa sitten vaati avioeroa pikaisella viestillä. On kuulemma toinen nainen. Yritti väittää, että asiasta on jo keskusteltu. Jälkeenpäin toki pyysi anteeksi eroilmoituksen tapaa, joka oli kuulemma ajattelemattomuutta.
No, liittomme historian valossa ei tietenkään ollut ajattelemattomuutta. Kuka tahansa aikuinen ihminen ymmärtää, että noin ei tehdä, ellei toinen osapuoli ole vaarallinen ja väkivaltainen hullu, mitä en todellakaan ole.
Kun vaadin häntä lähtemään, hän haluaakin jäädä. Haluaa viettää aikaa kanssani, haluaa hieroa minua.
Aivan uskomaton mindfuck koko ihminen.
Ja tästä kaikesta unohtui tuo minun tavaroideni rikkominen. Vaikka mitä on mennyt, ei ole korjannut tai korvannut. Juuri kesällä korjasin yhden pienen pöydän, jonka oli rikkonut. Vastentahtoisesti myönsi, että näin oli varmaan käynyt. Ei pahoitellut, ei korjannut, ei korvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä kutsunut miestä väkivaltaiseksi. Ensin hän oli vain itsekäs ja vastuuntunnoton. Eikä tosiaan korjannut mitä oli hajottanut. Puheissaan hän tuomitsi väkivallan.
Kymmenen vuoden tuntemisen jälkeen puheet alkoivat muuttua ensin minua syyttäviksi. Sillä selvästi pohjustettiin sitä, että minä ansaitsin väkivaltaa. Sitten alkoivat väkivallan hyväksyvät puheet. Sitten tuli epäsuora kajoaminen. Siitä meni välit poikki, kun minulle tuli vammoja.
Olin vielä satunnaisesti tekemisissä hänen kanssaan, niin siellä tuli vielä suora kajoaminen ja vamman tuottaminen. Sitten ymmärsin pitää fyysisen etäisyyden sellaisena, ettei enää pääse satuttamaan.
Mutta pointtina minulla on se, että tuo varsinainen väkivalta voi tulla vasta monen vuoden jälkeen, kuten minulla kymmenen vuoden jälkeen. Ja kuten tarinastani huomaatte, nii
Ja tästä kaikesta unohtui tuo minun tavaroideni rikkominen. Vaikka mitä on mennyt, ei ole korjannut tai korvannut. Juuri kesällä korjasin yhden pienen pöydän, jonka oli rikkonut. Vastentahtoisesti myönsi, että näin oli varmaan käynyt. Ei pahoitellut, ei korjannut, ei korvannut.
Jälkeenpäin olen miettinyt, että miten en pitkään aikaan havainnut koko asiaa. Itse tulen perheestä, jossa kasvatettiin aina käsittelemään tavaroita huolellisesti. Tämä saattoi olla aika ankaraakin. Lapsille saatettiin suuttua, jos jotain meni rikki.
Mieheni oli toisenlainen, melko suurpiirteinen. Se tuntui aluksi mukavalta, kunnes suurpiirteisyys alkoi lähinnä osumaan minuun. Joka kerta tuli huono olo, mutta yritin vakuuttaa itselleni, että menneisyyden ankara kasvatus se vain nostaa päätään. Että pitää rentoutua.
Nyt kun on ero päällä niin näen asiat hyvinkin kirkkaasti. Ja pitkä pahoinvointi väistyy.
Onko zi-energian käsite tuttu. Meillä isäntä rikkoo ihan kaiken minkä hänelle antaa. Muovi hajoaa känen kädessään kuin kananmuna. Tiilet, ovenkahvat vääntyvät isännän raudanlujalla otteella. Ovesta jää vain kahva käteen. Kerran mies rempaisi saunanoven saranoiltaan. Naureskeli tilanteelle ja asetti oven kuistia vasten nojaamaan. Vasaroi nopeasti maton oven eteen ettei löylyt karkaa. Myös vasarat on vääntyneet mutkalle, kun isäntä on vääntänyt nauloja irti.
Hänellä on liian kova zi-energia. Jo pienenä poikana isäntä opiskeli aakkosia ja turhautuessaan hän rikkoi kynän ja toisenkin, koska aakkoset meinasivat voittaa hänet. Kynistä katkeili kärki ja opiskelusta ei tullut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onko zi-energian käsite tuttu. Meillä isäntä rikkoo ihan kaiken minkä hänelle antaa. Muovi hajoaa känen kädessään kuin kananmuna. Tiilet, ovenkahvat vääntyvät isännän raudanlujalla otteella. Ovesta jää vain kahva käteen. Kerran mies rempaisi saunanoven saranoiltaan. Naureskeli tilanteelle ja asetti oven kuistia vasten nojaamaan. Vasaroi nopeasti maton oven eteen ettei löylyt karkaa. Myös vasarat on vääntyneet mutkalle, kun isäntä on vääntänyt nauloja irti.
Hänellä on liian kova zi-energia. Jo pienenä poikana isäntä opiskeli aakkosia ja turhautuessaan hän rikkoi kynän ja toisenkin, koska aakkoset meinasivat voittaa hänet. Kynistä katkeili kärki ja opiskelusta ei tullut mitään.
"Isäntä" kuulostaa vain vajaaälyiseltä.
Lasku rikotuista tavaroista eteen ! Kauanko aiot katsella tuota rikkomista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta pointtina minulla on se, että tuo varsinainen väkivalta voi tulla vasta monen vuoden jälkeen, kuten minulla kymmenen vuoden jälkeen. Ja kuten tarinastani huomaatte, niin niin pitkän ajan jälkeen välien totaalinen katk
Kai ymmärsit laittaa MENEMÄÄN ÄIJÄN ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kun ei enää tarvitse keksiä tekosyitä jonkun tomppelin puolesta. Vai että oikein zi-energiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kun ei enää tarvitse keksiä tekosyitä jonkun tomppelin puolesta. Vai että oikein zi-energiaa?
Korkea zi-energia = matala älykkyys. Kiva kiertoilmaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naulaa maton saunan oviaukkoon? Ja sinä kehut?
Varsinainen zi-mestari.
Miksi naisille kelpaa kaikki miespuoliset paska seuralaiset, sit itketään kun rikotaan ja paskotaan paikkoja ja ihmisiä, naiset kasvakaa aikuisiksi ja oppikaa olemaan yksin sekä arvostamaan itseänne. Mitä nainen ei voi tehdä, niin lähden kohta vaihtamaan talvirenkaat. T 50 nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mun sukulaiselle selvisi vasta viiskymppisenä, että hänellä on sokea piste näkökentässään. Toiminta juuri tuollaista. Kun sai tietää asian, toiminta muuttui.
VMP!
Sokea piste muiden tavaroille mutta ei omille. Mene muualle kaasuvalottamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo provo, muttei päivän huonoin. 1/5
Ei ole provo
Täytyyhän sen olla. Kuka helvetti pysyisi yhdessä miehen kanssa, joka pistää kotona vitriineitä paskaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ei pahenna väkivaltaa. Väkivallan tekijä pahentaa väkivaltaa.
Kiinnitin huomiota samaan. Kuulostaa siltä että sen kirjoittajalle oli vaikeaa myöntää että se väkivalta todellakin tulee siitä väkivaltaisesta ihmisestä. Halu syyttää jotain ulkopuolista toiseutta kuten aikaa sen ihmisen sijaan.
Ymmärsin että kirjoittaja tarkoitti että väkivalta pahenee ajan kanssa, koska väkivallan käyttäjä huomaa että hänen väkivaltaansa siedetään, joten se eskaloituu aina pahemmaksi.
AP, mitä mieltä olet saamistasi viesteistä? Sano että olet alkanut toimia ja suomut pudonneet silmiltäsi! Tiesit kyllä miten asiat oikeasti ovat jo avauksen tehdessäsi, olet nyt saanut siihen lähes yksimielisen vastauksen todella monilta. Lähde ennenkuin "vahingossa" rikotaan sinutkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisille kelpaa kaikki miespuoliset paska seuralaiset, sit itketään kun rikotaan ja paskotaan paikkoja ja ihmisiä, naiset kasvakaa aikuisiksi ja oppikaa olemaan yksin sekä arvostamaan itseänne. Mitä nainen ei voi tehdä, niin lähden kohta vaihtamaan talvirenkaat. T 50 nainen.
Minun puolisoni on monella tavalla ulkoisesti aivan mallikelpoinen ihminen. Hänellä on varmasti ottajia. Nyt ja tulevaisuudessa.
Ei nämä näy päällepäin. Alkavat pikkuhiljaa, ja kehittyvät vuosien varrella. Ihminen, joka ei ole aiemmin törmännyt tällaiseen, on melko ihmeissään eikä tunnista epätervettä kaavaa ennen kuin on jo vettä virrannut. Puoliso on myös sillä tavalla älykäs, että osaa tehokkaasti vähätellä asioita, sopivasti pyytää anteeksi ja toisinaan sitten siirtää syytä muualle. Mies ei välttämättä itse edes tiedosta koko asiaa omalta osaltaan. Eikä varmaankaan haluaisi olla sellainen ihminen (kuin on).
Ja elämässä on muitakin hoidettavia asioita kuin liitto. On opiskelut, työt ja lapset.
Mutta olet aivan oikeassa. Mihinpä ei nainen pystyisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provo
Täytyyhän sen olla. Kuka helvetti pysyisi yhdessä miehen kanssa, joka pistää kotona vitriineitä paskaksi?
Ei niitä nyt joka päivä mene. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provo
Aika moni pysyy, valitettavasti, vaikka välillä lähtee hampaat ja hiuksetkin nyrkkeilysäkkinä toimiessaan.
"Eli omiin huoliin kannattaa suhtautua vakavasti, vaikka varsinaisesta väkivallasta ei vielä olisi kyse."
Apn mies rikkoo apn tavaroita ja satuttaa häntä myös fyysisesti. Kyse on jo selvästi väkivallasta, eikä sitä saa kumottua sanomalla jälkeenpäin "hups".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on yhtä arvokas ja ihminen. Vajaaälyisyys voidaan testata vaparihäkissä. Älykkäin poistuu ehjänä perusfysiikan kokeesta.
Minäkään en pitkään aikaan kutsunut miestä väkivaltaiseksi. Hänhän ei ollut minua tai lapsia kohtaan fyysisesti väkivaltainen.
Sen sijaan hänellä oli tapana huutaa kuin palosireeni kun asiat eivät menneet hänen mielensä mukaan. Syy oli tietenkin korkeassa verenpaineessa ja huutamisen kohteessa, lapsissa tai puolisossa. Toki pyysi aina jossain vaiheessa anteeksi. Loppuaikoina vain kielsi huutaneensa.
Hän myös petti, eikä tunnustanut ennen kuin jäi kiinni. Syy oli tietenkin puolisossa. Toki pyysi sitten sitäkin anteeksi, ja halusi yrittää.
Jossain vaiheessa tajusin, että tuo huutaminen oli täyttä väkivaltaa. Siitä tuli pitkäksi aikaa piesty olo. Aloin kutsua sitä väkivallaksi, mihin mies vastasi, että seksittömyys ja siivoamattomuus ovat väkivaltaa minun puoleltani.
(Jestas miten kamalalta tuntuu kirjoittaa näitä. Mikä avioliiton irvikuva.)
Vähän aikaa sitten vaati avioeroa pikaisella viestillä. On kuulemma toinen nainen. Yritti väittää, että asiasta on jo keskusteltu. Jälkeenpäin toki pyysi anteeksi eroilmoituksen tapaa, joka oli kuulemma ajattelemattomuutta.
No, liittomme historian valossa ei tietenkään ollut ajattelemattomuutta. Kuka tahansa aikuinen ihminen ymmärtää, että noin ei tehdä, ellei toinen osapuoli ole vaarallinen ja väkivaltainen hullu, mitä en todellakaan ole.
Kun vaadin häntä lähtemään, hän haluaakin jäädä. Haluaa viettää aikaa kanssani, haluaa hieroa minua.
Aivan uskomaton mindfuck koko ihminen.