Miesystävä rikkoo vahingossa tavaroita
Jotenkin onnistui hajottamaan vessanpöntön istuinosan ja lista on aika pitkä kun alkaa miettimään
- rikkoi laturin astumalla päälle vahingossa
- rikkoi imurin varsiosan lukituksen vahingossa
- rikkoi astianpesukoneen jotain sisäosia täyttäessään konetta
- rikkoi lasioven pienestä vitriinistä vahingossa
- rikkoi yhden valaisimen piuhan ilmeisemmin olemalla liian kovakourainen
Näitä on niin paljon, että en jaksa kirjoittaa edes. Kaikesta tulee tunne kuin ei jotenkin arvostaisi mua tai välittäisi mun tavaroista. Mulle ei ikinä oo tapahtunu tämmöistä. Ja jos joskus vahingossa tapahtuisi, niin olisin hirveän pahoillani ja ehdottaisin, että korvaan rikkomani esineet.
Mies on kuitenkin omista tavaroistaan järkyttävän tarkka.
Esimerkkinä kerran kun halasin häntä ulkosalla niin mun kenkä osui hänen kenkään niin kauhea valitus et hänen uusi kenkä likaantuu yms.
Kommentit (103)
Minusta noi toisille ikävyyksiä aiheuttavat hajottajaröntöt on lähellä sitä lajia, joka surutta antaa pois toisen tavaraa kysymättä edes mitään, ja sitten ihmettelee kun toinen on vihainen. Eikä pyydä anteeksi saati että järjestäisi asian.
Ja semmoisia, jotka pistää toisen puun ja kuoren väliin lupaamalla toisen tekemään jonkin palveluksen - taas kysymättä lainkaan sopiiko - ja sitten ihmettelevät, jos heille sanoo että toi ei kyl nyt sovi mulle. Eikä kirveelläkään pyydä anteeksi saati että järjestäisi asian.
Ne on niitä, joille oma napa on tärkein, kellään muulla ei ole väliä. Itsekkäitä ihmisiä, jotka ei ansaitse parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi edes rikkoa noin paljon "vahingossa"? Vaikuttaa kyllä siltä ettei arvosta sun tavaroita, eikä varmaan suakaan.
No tämä. Aivan tuttu tarina.
Ja selitys on aina samantyyppinen: En tarkoittanut, oli vahinko jne.
Ihan selvää piiloaggressiota.
Sanooko tämä mies myös sellaisia loukkaavia kommentteja "vahingossa"?
Ei tule ajatelleeksi, mutta jättää sinut tekstiviestillä?
Tutun kuuloista, tmies? - eriltä
Persoonallisuushäiriöitä on myös naisissa. Toivoisin että kirja Why does he do that kirjoitettaisiin vaihtoehtoiseksi painokseksi vaihtamalla he -> she. Antaisin sen lahjaksi pojalleni, jonka puolisoa epäilen pers häiriöiseksi. Poikani on jo joutunut käymään sairaalassa päivystyksessäkin naisystävän 'vahingossa' tekemien asioiden takia.