Miesystävä rikkoo vahingossa tavaroita
Jotenkin onnistui hajottamaan vessanpöntön istuinosan ja lista on aika pitkä kun alkaa miettimään
- rikkoi laturin astumalla päälle vahingossa
- rikkoi imurin varsiosan lukituksen vahingossa
- rikkoi astianpesukoneen jotain sisäosia täyttäessään konetta
- rikkoi lasioven pienestä vitriinistä vahingossa
- rikkoi yhden valaisimen piuhan ilmeisemmin olemalla liian kovakourainen
Näitä on niin paljon, että en jaksa kirjoittaa edes. Kaikesta tulee tunne kuin ei jotenkin arvostaisi mua tai välittäisi mun tavaroista. Mulle ei ikinä oo tapahtunu tämmöistä. Ja jos joskus vahingossa tapahtuisi, niin olisin hirveän pahoillani ja ehdottaisin, että korvaan rikkomani esineet.
Mies on kuitenkin omista tavaroistaan järkyttävän tarkka.
Esimerkkinä kerran kun halasin häntä ulkosalla niin mun kenkä osui hänen kenkään niin kauhea valitus et hänen uusi kenkä likaantuu yms.
Kommentit (186)
Tiedän ihmistyyppejä jotka ovat kömpelöitä mutta eivät tahallaan mitään riko (siltä se ainakin vaikuttaa) saavat vaan rikottua vahingossa tavaroita:D omassa kämpässä saattaa olla vaikka mitä rikki joiden korjaus jäänyt puolitiehen ja sit sitä rikkinäistä tavaraa lojuu lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei itseltään riko mitään, niin on kyllä vähän outoa jos sinun tavarasi menevät noin usein hänen toimestaan rikki.
No tahallistahan tuo on. Laita käpälämäkeen tuollainen hörhö!
Poissaolessani oli rikottu esine, jonka olin juuri ennen lähtöäni asettanut huolellisesti paikalleen. Kun ihmettelin miten se voi mennä rikki itsestään, rikkoontunut osa oli vieläpä kadonnut. Mies ei sanonut mitään ja vaihtoi puheenaihetta. Näitä tämän tyyppisiä pieniä juttuja, tuntuu ilmaantuvan välillä, joista jälkeenpäin vasta tajuaa, että niistä on iso kulu minulle, kun korvaan näitä. Olen miettinyt tekeekö mies näitä tahallaan. Onko se passiivisagressiivista kontrollointia aiheuttaa taloudellista menetystä toiselle aika ajoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi edes rikkoa noin paljon "vahingossa"? Vaikuttaa kyllä siltä ettei arvosta sun tavaroita, eikä varmaan suakaan.
Etkö ole tietoinen kömpelyyden olemassaolosta? Sillä ei ole mitään tekemistä minkään arvostuksen puutteen kanssa, jos on kömpelö.
Haha. Oikein "asiantuntijan" kommentti. Kömpelöpä tosiaan, miksei ole kömpelö omien tavaroidensa kanssa?
Adhd rikkoo kun toheloi.
T. Ittekki addu
Kuka tahansa pystyy. Ne on yleensä kennolevyä. Lapsikin saa ne rikki.