Harmittaako kun lämmitän rintamamiestaloani klapeilla ja pelletillä?
Polttopuut tulee läheisestä metsästä. Sähkön hinta ei juurikaan liikuta tällaisessa talossa.
Kommentit (14)
Meillä lämpenee myös puilla, mutta ostamaan joudutaan. Kodikasta ja ihanaa.
Ostan ensi vuonna maalämmön mun rintamamiestaloon. Harmittaako?
Ikävää kun mistään ei voida keskustella asiallisesti, ilman typeriä harmittaako vinkumisia.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko myös vesikiertoinen lattialämmitys?
Onkl lämmitys siis takan varassa vai onko sulla polttopuulla toimiva lämmitysjärjestelmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talossa on jo öljylämmitteinen vesikiertopatteristo sekä kaksi tänävuonna asennettua ilmalämpäpumppua sekä autotallissa vesikiertoinen lattialämmitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talossa on jo öljylämmitteinen vesikiertopatteristo sekä kaksi tänävuonna asennettua ilmalämpäpumppua sekä autotallissa vesikiertoinen lattialämmitys.
Tämä yksityiskohta olisi pitänyt mainita jo aloituksessa. Huonosti laadittu aloitus!!
Ei harmita, se on oikein hyvä ettet maksa sähköstä joka on ryöstöhintaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä yksityiskohta olisi pitänyt mainita jo aloituksessa. Huonosti laadittu aloitus!!
Tuo vastaaja ei ole ap. Ap:lla on takkaleivinuuni ja pellettikattila. Leivinuuni pitää talon kivasti lämpimänä kun ulkona on enintään viisi astetta pakkasta ja kattila auttaa sen jälkeen.
koneen säätiö tukee elokapinallisten ehdotusta. kaikki ennen 1990 rakennetut talot purettava ja puilla lämmittävät vankilaan.
Onneksi ei enää tarvitse klapeilla lämmittää, se oli hirveä riesa. Kyllä kaukolämpö on mahtava keksintö 🙏
Siinähän lämmittelet niin kauan kun naapureina on normaaleja ihmisiä. Annas kun napsahtaa yliallergisia henkilaikkoja, joiden henki salpaantuu lämmityksesi tuottamasta saastasta lähtö valkenee. Puhumattakaan jokailtaisesta saunan lämmittämisestä, on vitsit vähissä.
Siinä lennät kuin leppäkeihäs korpeen, jossa et ketään taatuusti häiritse.
Ei harmita, mutta hieman säälittää. Tuo on valtava urakka. Tiedän kokemuksesta. Lämmintä vettä ei tule, ellei ole kokoajan lisäämässä klapeja. Ei myöskään lämpöä riitä koko taloon, ellei ole jatkuvasti heilumassa klapitalkoissa. Ainakaan sinulla ei talvella ole tylsää. Tuossa hommassa on riittävästi käsitöitä. Ei käy kateeksi