Miesystävä rikkoo vahingossa tavaroita
Jotenkin onnistui hajottamaan vessanpöntön istuinosan ja lista on aika pitkä kun alkaa miettimään
- rikkoi laturin astumalla päälle vahingossa
- rikkoi imurin varsiosan lukituksen vahingossa
- rikkoi astianpesukoneen jotain sisäosia täyttäessään konetta
- rikkoi lasioven pienestä vitriinistä vahingossa
- rikkoi yhden valaisimen piuhan ilmeisemmin olemalla liian kovakourainen
Näitä on niin paljon, että en jaksa kirjoittaa edes. Kaikesta tulee tunne kuin ei jotenkin arvostaisi mua tai välittäisi mun tavaroista. Mulle ei ikinä oo tapahtunu tämmöistä. Ja jos joskus vahingossa tapahtuisi, niin olisin hirveän pahoillani ja ehdottaisin, että korvaan rikkomani esineet.
Mies on kuitenkin omista tavaroistaan järkyttävän tarkka.
Esimerkkinä kerran kun halasin häntä ulkosalla niin mun kenkä osui hänen kenkään niin kauhea valitus et hänen uusi kenkä likaantuu yms.
Kommentit (84)
Näin siinä käy kn ottaa sen 190cm miehen kotiinsa.
Mitä oletitte?
Pelkkä horjahtaminen vessanpönttöä päin lonkkaluu edellä rikkoo posliinin palasiksi. Pönttö ihan paskana ja paskavedet pitkin lattioita. Syö kuin norsu jääkaapin tyhjäksi ja jos ei riko pönttöä lonkkaluullaan, niin paskoo sen tukkoon jäätävillä savimassoillaan.
Sohvat ja tuolit hajoaa hetkessä kun ukko hypähtää vähän loikoilemaan. Varokaa jos on kissoja, niin ne nitistyy sinne alle.
Mikä siinä on ettei voi ottaa ympäristöystävällistä ja säästöä aiheuttavaa 170cm miestä?
Ei riko mitään ja ei syö tyhjäksi, ei kaki viemäreitä tukkoon jättiläisen paskoillaan ja on turvallinen lemmikkieläimillekin. Valitse ympäristöteko ja pienempi mies!
Vierailija kirjoitti:
Mitä oletitte?
Pelkkä horjahtaminen vessanpönttöä päin lonkkaluu edellä rikkoo posliinin palasiksi. Pönttö ihan paskana ja paskavedet pitkin lattioita. Syö kuin norsu jääkaapin tyhjäksi ja jos ei riko pönttöä lonkkaluullaan, niin paskoo sen tukkoon jäätävillä savimassoillaan.
Sohvat ja tuolit hajoaa hetkessä kun ukko hypähtää vähän loikoilemaan. Varokaa jos on kissoja, niin ne nitistyy sinne alle.
Mikä siinä on ettei voi ottaa ympäristöystävällistä ja säästöä aiheuttavaa 170cm miestä?
Ei riko mitään ja ei syö tyhjäksi, ei kaki viemäreitä tukkoon jättiläisen paskoillaan ja on turvallinen lemmikkieläimillekin. Valitse ympäristöteko ja pienempi mies!
Jos sinä sen noin freimaat, niin kuulostaa siltä että ei tarvita mitään miestä.
Ihan samalla tavalla se pikkuinen mies paskoo, syö ja loikoilee.
Onko miesystävällä myös tapana nostella tavaroitasi jonnekin "parempaan paikkaan" tai "pois tieltä", niin että joudut etsiskelemään niitä?
Laittaa postit suoraan kierrätykseen jne?
Mun ex ei ihan tuohon tahtiin hajottanut tavaroita, mutta jos hajotti jotain minun omaa, sille ei tullut mieleenkään korjata/korvata tai edes juuri pahoitella. Häntä ei haitannut myöskään jos hänen asuntoon/autoon/taskuun unohtui jonkun muun esine, eikä hän koskaan palauttanut näitä eikä edes ilmoittanut toisille jääneistä tavaroista. Näitä oli mm. nahkahanskat, työkaluja, kuulokkeet, latureita, pikkutakki ja kiikarit, jotka kaikki otti surutta käyttöönsä. Ei myöskään pahoitellut koskaan jos mokasi tai loukkasi. Ei siis välittänyt yhtään eikä tuntenut huonoa omaatuntoa. Meillä oli monesti riitoja aiheesta, ja hän piti kantaani naurettavana ja nipona siitä että pitää ottaa vastuu, välittää ja huolehtia. Itse toki veti herneen nenään pienistäkin toisten mokista. Jollain tavalla häiriintynyt yksilö.
Provo tai ei, osalla ihmisistä hajoaa kaikki. Osa myös sotkee koko ajan, eivätkä edes itse ymmärrä aiheuttavansa sotkua.
Voi kyllä olla myös ihan tahallista. testaa sua ja sun sietokykyä. tähän viittaisi vahvasti se ettei omat tavarat rikkoonnu vain sinun. nauraa selkäsi takana kun saa "kusetettua". on näitä tälläisia nähty.
Mun mies ei hajota, mutta ei ollenkaan samalla tavalla varo mun ostamia tavaroita kuin niitä, jotka on itse ostanut. Esim. mun ostama matto mukamas jouti jonkun kenkineen sisällä klompsottelevan työmiehen jakkaran alle, että jos tulee jotain jälkiä. Mutta hänen ostamaansa tavaraa pitää kuin kukkaa kämmenellä.
Jos tarvitaan vaikkapa peräkärriä, pitää käyttää mun autoa, koska ilmeisesti ei haittaa, jos mun autoon tulee peräkärriä kiinnittäessä tai peruutellessa klommo, mutta hänen autoonsa ei missään tapauksessa saa tulla. Joo, on hänellä kalliimpi auto, mutta tää periaate toistuu riippumatta siitä, minkä arvoinen tavara tms. on kyseessä.
Mun vaatteita saa viedä kierrätykseen tai kirpparille, hänen ei milloinkaan, mahtuivat päälle tai olivat käytössä tahi eivät. Mun pitäisi käyttää mun rahoja hövelisti esim. lasten tarpeisiin, hänen rahojaan säästetään. Tässä selityksenä on lapsilisä, joka tulee mun tilille, mutta on sen verran pieni, ettei se kata lasten kuukausittaisia menoja mitenkään.
Olen ottanut itselleni pihin miehen, mihinkäs sitä koira karvoistaan pääsee. Hyvä ja luotettava mies muuten kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi edes rikkoa noin paljon "vahingossa"? Vaikuttaa kyllä siltä ettei arvosta sun tavaroita, eikä varmaan suakaan.
Jos rikkoisi samalla tavalla omiaankin, niin sitten olisi vain kömpelö. Olen itsekin seurustellut sellaisen miehen kanssa, joka vahingossa rikkoi jotakin omaisuuttani ja tokaisi vilpittömän hämmästyneenä "oho". Hän oli kuitenkin joka asiassa samanlainen. Jos aloittajan miesystävä ei riko omiaan, niin hälytyskellojen pitäisi soida. Parempi ilman huonoa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä oletitte?
Mun isä on yli 190 cm pitkä eikä hän ikinä rikkonut mitään eikä syönyt kaappeja tyhjiksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi kyllä olla myös ihan tahallista. testaa sua ja sun sietokykyä. tähän viittaisi vahvasti se ettei omat tavarat rikkoonnu vain sinun. nauraa selkäsi takana kun saa "kusetettua". on näitä tälläisia nähty.
Tää kuulostaa jotenkin kaukaa haetulta. Jos olet jonkun kanssa suhteessa niin miksi kukaan haluaisi testata toisen sietokykyä? Ei vaan käy järkeen. Luulisi että tollompikin tajuaa tekevänsä hallaa suhteelle ja lopulta tulee ero jos tahallaan on ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei hajota, mutta ei ollenkaan samalla tavalla varo mun ostamia tavaroita kuin niitä, jotka on itse ostanut. Esim. mun ostama matto mukamas jouti jonkun kenkineen sisällä klompsottelevan työmiehen jakkaran alle, että jos tulee jotain jälkiä. Mutta hänen ostamaansa tavaraa pitää kuin kukkaa kämmenellä.
Jos tarvitaan vaikkapa peräkärriä, pitää käyttää mun autoa, koska ilmeisesti ei haittaa, jos mun autoon tulee peräkärriä kiinnittäessä tai peruutellessa klommo, mutta hänen autoonsa ei missään tapauksessa saa tulla. Joo, on hänellä kalliimpi auto, mutta tää periaate toistuu riippumatta siitä, minkä arvoinen tavara tms. on kyseessä.
Mun vaatteita saa viedä kierrätykseen tai kirpparille, hänen ei milloinkaan, mahtuivat päälle tai olivat käytössä tahi eivät. Mun pitäisi käyttää mun rahoja hövelisti esim. lasten tarpeisiin, hänen rahojaan säästetään. Tässä selityksenä on lapsilisä, joka tulee mun tilille,
Niin tyypillistä!! Luuleeko miehet ettei nainen tätä tajua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oletitte?
Mun isä on yli 190 cm pitkä eikä hän ikinä rikkonut mitään eikä syönyt kaappeja tyhjiksi.<
Tämä rikkoja mies ei ole mikään 190 senttinen kaappi. Pienikokoinen 173cm pitkä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mun ex ei ihan tuohon tahtiin hajottanut tavaroita, mutta jos hajotti jotain minun omaa, sille ei tullut mieleenkään korjata/korvata tai edes juuri pahoitella. Häntä ei haitannut myöskään jos hänen asuntoon/autoon/taskuun unohtui jonkun muun esine, eikä hän koskaan palauttanut näitä eikä edes ilmoittanut toisille jääneistä tavaroista. Näitä oli mm. nahkahanskat, työkaluja, kuulokkeet, latureita, pikkutakki ja kiikarit, jotka kaikki otti surutta käyttöönsä. Ei myöskään pahoitellut koskaan jos mokasi tai loukkasi. Ei siis välittänyt yhtään eikä tuntenut huonoa omaatuntoa. Meillä oli monesti riitoja aiheesta, ja hän piti kantaani naurettavana ja nipona siitä että pitää ottaa vastuu, välittää ja huolehtia. Itse toki veti herneen nenään pienistäkin toisten mokista. Jollain tavalla häiriintynyt yksilö.
Oli siis kompulsiivinen varas ja vahingontekijä? Hoitoon tuollaiset hullut kuuluvat eivätkä parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä oletitte?
Olihan paskavettä myös keittiössä ja makuuhuoneessa? Olihan?
Vierailija kirjoitti:
Mun vaatteita saa viedä kierrätykseen tai kirpparille, hänen ei milloinkaan, mahtuivat päälle tai olivat käytössä tahi eivät. Mun pitäisi käyttää mun rahoja hövelisti esim. lasten tarpeisiin, hänen rahojaan säästetään. Tässä selityksenä on lapsilisä, joka tulee mun tilille,
Tuo on juuri sellainen mies joka heittää naisen junan alle kun joku pitää uhrata. Miksi edes olette tällaisten kanssa? Suomalaiset miehet ovat kyllä oksettavia.
Vierailija kirjoitti:
Tahalteen se niitä rikkoo!
Mietin onko sitten jotain aggressioita minua kohtaan mutta purkaa ne sitten mun tavaroihin käsittelemällä niitä liian rajusti ja sitten ne muka vahingossa hajoaa
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kuulostaa jotenkin kaukaa haetulta. Jos olet jonkun kanssa suhteessa niin miksi kukaan haluaisi testata toisen sietokykyä? Ei vaan käy järkeen. Luulisi että tollompikin tajuaa tekevänsä hallaa suhteelle ja lopulta tulee ero jos tahallaan on ilkeä.
Narsistille ihan perusjuttu testata mitä toinen sietää, ja pikkuhiljaa hivuttaa rajaa pidemmälle. Eihän kukaan tervepäinen ole niin välinpitämätön ja mulkku.
Paskavettä roiskui pakaroiden välistä miehen kävellessä ja patsastellessa ympäri asuntoa ja sitä oli myös jääkaapissa. Sitten yllättin miehen pyllistämäässä ja roiskimassa uuniin!
Ap:n mies on valikoivasti kömpelö?