Miesystävä rikkoo vahingossa tavaroita
Jotenkin onnistui hajottamaan vessanpöntön istuinosan ja lista on aika pitkä kun alkaa miettimään
- rikkoi laturin astumalla päälle vahingossa
- rikkoi imurin varsiosan lukituksen vahingossa
- rikkoi astianpesukoneen jotain sisäosia täyttäessään konetta
- rikkoi lasioven pienestä vitriinistä vahingossa
- rikkoi yhden valaisimen piuhan ilmeisemmin olemalla liian kovakourainen
Näitä on niin paljon, että en jaksa kirjoittaa edes. Kaikesta tulee tunne kuin ei jotenkin arvostaisi mua tai välittäisi mun tavaroista. Mulle ei ikinä oo tapahtunu tämmöistä. Ja jos joskus vahingossa tapahtuisi, niin olisin hirveän pahoillani ja ehdottaisin, että korvaan rikkomani esineet.
Mies on kuitenkin omista tavaroistaan järkyttävän tarkka.
Esimerkkinä kerran kun halasin häntä ulkosalla niin mun kenkä osui hänen kenkään niin kauhea valitus et hänen uusi kenkä likaantuu yms.
Kommentit (103)
Oliko paskavedessä matoja? Oliko naama norsunvitulla roiskiessa paskavettä?
Adhd? Mun ukolla on ja kauhee kohlo. Ei jotenkin hahmota asioiden reunoja tai etäisyyksiä kun törmäilee ja tiputtelee kaikkea koko ajan.
Joko mies myös "vahingossa rikkoo" apta? Kolhaisee kyynärpäällä ohittaessa, astuu varpaille, jättää hiukset jonnekin väliin... Koska kaikki tämä on tahallista, ja lähes aina eskaloituu myös fyysiseksi väkivallaksi.
Vierailija kirjoitti:
Joko mies myös "vahingossa rikkoo" apta? Kolhaisee kyynärpäällä ohittaessa, astuu varpaille, jättää hiukset jonnekin väliin... Koska kaikki tämä on tahallista, ja lähes aina eskaloituu myös fyysiseksi väkivallaksi.
Itseasiassa kyllä jos on vihainen niin olen huomannut että pienesti satuttaa juuri kuvailemallasi tavalla ja vahinkoja tietenkin jos sanoo asiasta
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo provo, muttei päivän huonoin. 1/5
Ei ole provo
Miksi laturi oli lattialla?
Korvaako rikkomansa tavarat?
Tässäpä tärkeimmät, ei muuta kysyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vahingossa möläyttää sinusta valheita sinne tänne, huolensa vuoksi tuhoaa maineesi, vahingossa panee äitiäsi, jne... Hänhän ajattelee aina vain hyvää ja välittää, se että jälkeensä jää tuhovana on mysteeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa kyllä jos on vihainen niin olen huomannut että pienesti satuttaa juuri kuvailemallasi tavalla ja vahinkoja tietenkin jos sanoo asiasta
ap
"Kaikesta tulee tunne kuin ei jotenkin arvostaisi mua tai välittäisi mun tavaroista."
Ap, olen oppinut, että kun tulee jostain tunne, se on juuri se mitä tapahtuu. Tietysti sitä noin häiriintyneessä asiassa kuvittelee itseään vainoharhaiseksi, mutta valitettavasti ei ole niin.
Miehesi voi hyvin olla narsisti tai muu luonnevikainen psyko. Lähde. Hyvä hän ainakaan ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provo
Hänhän rikkoo tuollaista, mitä on vaikea korvata. Hullueksä rikkoi mm muutamaa huonekalua kootessaan niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provo
Hänhän rikkoo tuollaista, mitä on vaikea korvata. Hullueksä rikkoi mm muutamaa huonekalua kootessaan niitä.
Tää just!! Jos kokoaa jotain uutta huonekalua niin saa pelätä että vahingossa rikkoo sen siinä kootessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provo
Tää just!! Jos kokoaa jotain uutta huonekalua niin saa pelätä että vahingossa rikkoo sen siinä kootessaan.
Niin. Onko se vahinko vai ei. Hullueksä esitti tekevänsä sen vahingossa. Jostain syystä hän ei koskaan rikkonut vahingossa mitään omaansa.
Minä olen välillä tuollainen, ja olen keski-ikäinen nainen. Väsyneenä tai jännittynernä olen todella kömpelö ja minulla on myös huono näkö, joka väsyneenä on vielä huonompi, enkä hahmota etäisyyksiä ja syvyyttä. Oman kotini osaan ulkoa, niin kotona sattuu vähemmän mitään.
Tämä ei minulla *mitenkään* liity arvostukseen tai sen puuttumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provo
Niin. Onko se vahinko vai ei. Hullueksä esitti tekevänsä sen vahingossa. Jostain syystä hän ei koskaan rikkonut vahingossa mitään omaansa.
Tästä tulee mieleen vähän sellainen kun pikkulapset saattaa rikkoa toisten leluja kun on kateellisia niistä.
Nää aikuiset miehet varmaan ei jaksaisi koota niitä huonekaluja ja sitten tekee ajattelematta sitä kun ei kiinnosta tuon taivaallista ja vahingossa menee pieleen tai hajoaa mut mitä välii ku ei oo oma. Omiaan ei tietenkään riko koska on itse ostanut ja on itseä varten hommattu.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen välillä tuollainen, ja olen keski-ikäinen nainen. Väsyneenä tai jännittynernä olen todella kömpelö ja minulla on myös huono näkö, joka väsyneenä on vielä huonompi, enkä hahmota etäisyyksiä ja syvyyttä. Oman kotini osaan ulkoa, niin kotona sattuu vähemmän mitään.
Korvaatko, jos rikot muiden tavaroita vai vähätteletkö aihettamiasi kustannuksia?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko olet rikkonut ystäviesi ja sukulaisesi kalusteita ja niiden osia?
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä sen noin freimaat, niin kuulostaa siltä että ei tarvita mitään miestä.
Ihan samalla tavalla se pikkuinen mies paskoo, syö ja loikoilee.
170cm miehen ympäristöpäästöt ja kulutus on naisen tasolla. Eli mennään todella säästeliäällä linjalla. Sen lisäksi pienen miehen lapset ei revi naista halki synnytyksessä ja oikeast ne kodin tuhot on vähäisemmät kuin jättiläisten rikkomat esineet ja huonekalut.
Sodankäynnissä nykyään ne pitkät miehet saa osuman ensimmäisenä taistelutilanteessa. Johtuen käytännöllisesti ottaen suuremmasta pinta-alasta. Kokoeroa on melkoisesti 160cm miehellä ja 190cm. Pinta-ala on älyttömän suuri. Siksi sodassa menestyy pienimmät miehet. tämänkin takia olisi ihan järkevää pariutua lyhyemmän miehen kanssa.
Geenit selviytyy läpi taistelunkin sine tulevaisuutehen.
Ostin kunnon hionekaluliikkeestä ihan oikeat huonekalut, ei mitään Sotka tai IKEA. Osaan ja olisin itse halunnut koota, mutta mies vaati tehdä sen miehenä. Paskoi sitten lasisen vitriinikaapin ja olohuoneen pöydän.
Meni sitten huonekaluliikkeeseen valittamaan, että yksi lasihylly oli rikki. No, sain siihen korvaavan hyllyn, mutta puuosien vauriot jäivät.
Ap, oletko pärjännyt elämässä jotenkin paremmin kuin mies?
Hän yrittää tasoittaa tilannetta.
Juokse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No niin. Usko jo että kaikki tämä tapahtuu ihan tarkoituksella. Ja se eskaloituu koko ajan vain pahemmaksi väkivallaksi. Ihan oikeasti, pakene. Mies on jollain lailla häiriintynyt ja kuten näet, oppikirjaesimerkki tästä käytöksestä.
Tuo puolison tavaroiden rikkominen 'vahingossa' on ihan tunnettu ja yleinen parisuhdeväkivallan muoto.
Ap ymmärrä, että mies tekee sen tahallaan.
Entäs sitten?