Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä rikkoo vahingossa tavaroita

Vierailija
13.10.2025 |

Jotenkin onnistui hajottamaan vessanpöntön istuinosan ja lista on aika pitkä kun alkaa miettimään

- rikkoi laturin astumalla päälle vahingossa

- rikkoi imurin varsiosan lukituksen vahingossa

- rikkoi astianpesukoneen jotain sisäosia täyttäessään konetta

- rikkoi lasioven pienestä vitriinistä vahingossa

- rikkoi yhden valaisimen piuhan ilmeisemmin olemalla liian kovakourainen

Näitä on niin paljon, että en jaksa kirjoittaa edes. Kaikesta tulee tunne kuin ei jotenkin arvostaisi mua tai välittäisi mun tavaroista. Mulle ei ikinä oo tapahtunu tämmöistä. Ja jos joskus vahingossa tapahtuisi, niin olisin hirveän pahoillani ja ehdottaisin, että korvaan rikkomani esineet. 

Mies on kuitenkin omista tavaroistaan järkyttävän tarkka. 

Esimerkkinä kerran kun halasin häntä ulkosalla niin mun kenkä osui hänen kenkään niin kauhea valitus et hänen uusi kenkä likaantuu yms.

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi edes rikkoa noin paljon "vahingossa"? Vaikuttaa kyllä siltä ettei arvosta sun tavaroita, eikä varmaan suakaan.

No tämä. Aivan tuttu tarina.

Ja selitys on aina samantyyppinen: En tarkoittanut, oli vahinko jne.

Ihan selvää piiloaggressiota.

Ettekö te oikeasti tunne ihan vaan rehellisesti kömpelöitä ihmisiä, kun kuvittelette kaiken maailman piiloaggressioita? 😳

Miksi kömpelö mies ei sitten riko omia tavaroitaan?

Vierailija
42/103 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi edes rikkoa noin paljon "vahingossa"? Vaikuttaa kyllä siltä ettei arvosta sun tavaroita, eikä varmaan suakaan.

Etkö ole tietoinen kömpelyyden olemassaolosta? Sillä ei ole mitään tekemistä minkään arvostuksen puutteen kanssa, jos on kömpelö. 

Me kömpelöt kyllä tiedostamme olevamme kömpelöitä, koska olemme kuulleet siitä lapsuudesta saakka. Tämän vuoksi olemme siitäkin huolellisempia korvaamaan rikkomamme asiat, koska tiedostamme sen johtuvan omasta puutteestamme. Ap:n mies ei korvaa.

Mun mielestä tästä keskustelusta paistoi kyllä sellainen sävy, ettei uskota mahdolliseksi, että ihminen voisi olla sillälailla kömpelö, että menee noin paljon asioita rikki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole tietoinen kömpelyyden olemassaolosta? Sillä ei ole mitään tekemistä minkään arvostuksen puutteen kanssa, jos on kömpelö. 

Kömpelö rikkoo myös omat kamansa, eikä vain naisystävän.

Vierailija
44/103 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me kömpelöt kyllä tiedostamme olevamme kömpelöitä, koska olemme kuulleet siitä lapsuudesta saakka. Tämän vuoksi olemme siitäkin huolellisempia korvaamaan rikkomamme asiat, koska tiedostamme sen johtuvan omasta puutteestamme. Ap:n mies ei korvaa.

Mun mielestä tästä keskustelusta paistoi kyllä sellainen sävy, ettei uskota mahdolliseksi, että ihminen voisi olla sillälailla kömpelö, että menee noin paljon asioita rikki. 

No jos mies on supertarkka OMIEN tavaroidensa kanssa, mutta AP:n tavaroiden kanssa kömpelö, niin kyllä se aika valikoidulta kuulostaa.

Vierailija
45/103 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta kävi myös selvästi ilmi, ettei Ap:n mies riko omiaan tavaroita vaan vain Ap:n. Kovin on valikoivaa kömpelyyttä.

Vierailija
46/103 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkohan naiset on särkeneet miesten tavaroita huolimattomuuttaan tai sillä etteivät ole jaksaneetkaan kantaa niitä tai avaruudellisen hahmottamisen puutteiden takia.

En tiedä naisista yleensä, mutta omalta kohdalta ei tule mieleen mitään.

Vierailija
47/103 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te oikein löydätte tuollaisia äijiä.

Ei muutakuin luiskaan ja uutta etsimään.

Nämä ovat asioita, jotka tulevat esille ajan myötä.

Vierailija
48/103 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on valikoivaa kömpelyyttä. Uskon aloituksen olevan totta, sillä olen itsekin sellaisessa suhteessa.

Mulla mies meni muuttamaan yhtä työkalua (juu mulla oli vähintään yhtä paljon työkaluja kuin hällä, kun menimme yhteen) ja sitä kun oli vain yksi kappale, ja hän olisi voinut ottaa käsittelyyn jonkin omansa, joita oli varmaan tusina - niin kyllä sai siitä kuulla niin ettei toista kertaa tehnyt sitä. Ja palautti entiselleen vähin äänin ns korvat luimussa kuin häpeävän koiran.

On sitä jotain muutakin tapahtunut mun tavaroilleni, vaikka omistaan on ollut tarkka. Olen siitä kyllä aina sanonut sitten ja nauranut pilkkaavasti päälle niin se hänen tapansa on tullut esiin aina vain harvemmin.

En tiedä sitten luuliko hän alkuunsa jotenkin epärealistisesti että minä en tuota tapaa huomaisikaan, vai mistä siinä oli kyse?

Nykyään ei useinkaan tarvi mokomasta motkottaa.

Vierailija
49/103 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te oikein löydätte tuollaisia äijiä.

Ei muutakuin luiskaan ja uutta etsimään.

Nämä ovat asioita, jotka tulevat esille ajan myötä.

Että harvoin kukaan tuollaista tyyppiä aktiivisesti valitsee, eikä tämä "kömpelö" sitä erikseen mainosta suhteen alkuaikoina.

Saattaa tietysti sanoa olevansa kömpelö, mutta ei kerro, että kömpelyys kohdistuu vain muihin ihmisiin.

Vierailija
50/103 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vahingossa 🤣💩

Provo tai ei niin juokse. Juokse lujaa, älä katso taaksesi.

Vierailija
51/103 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin on valikoivaa kömpelyyttä. Uskon aloituksen olevan totta, sillä olen itsekin sellaisessa suhteessa.

Mulla mies meni muuttamaan yhtä työkalua (juu mulla oli vähintään yhtä paljon työkaluja kuin hällä, kun menimme yhteen) ja sitä kun oli vain yksi kappale, ja hän olisi voinut ottaa käsittelyyn jonkin omansa, joita oli varmaan tusina - niin kyllä sai siitä kuulla niin ettei toista kertaa tehnyt sitä. Ja palautti entiselleen vähin äänin ns korvat luimussa kuin häpeävän koiran.

On sitä jotain muutakin tapahtunut mun tavaroilleni, vaikka omistaan on ollut tarkka. Olen siitä kyllä aina sanonut sitten ja nauranut pilkkaavasti päälle niin se hänen tapansa on tullut esiin aina vain harvemmin.

En tiedä sitten luuliko hän alkuunsa jotenkin epärealistisesti että minä en tuota tapaa huomaisikaan, vai mistä siinä oli kyse?

Nykyään ei useinkaan tarvi mokomasta motkottaa.

Ongelma ratkaistu? Nyt miehesi on jäänyt kiinni, eikä ehkä tee noin uudelleen. Eikö sinua lainkaan häiritse, että miehesi ajattelee näin? Että sulle saa kostaa sinun tavaroidesi kautta?

Minä ainakin kävisin asian huolellisesti läpi.

Vierailija
52/103 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin joskus ärsytti tämä, että jos paskoo jotain, niin ei tarjoa edes korvaamaan? Näin jälkikäteen ajatellen näitä miehiä ei ole varmaan oikeasti kasvatettu millään tavalla. Tuollainen asia pitää opettaa, eli jos lapsi paskoo jotain niin mennään pyytämään anteeksi ja korvataan vahinko. Jos tällaista oppia ei ole saanut, niin sitä ei ole.

Kannattaa olla tarkkana millaisiin hunsvotteihin sotkeentuu. Aikuista miestä on aika vaikea kouluttaa enää.

Vierailija
53/103 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tästä keskustelusta paistoi kyllä sellainen sävy, ettei uskota mahdolliseksi, että ihminen voisi olla sillälailla kömpelö, että menee noin palj

Tämä voi olla myös piiloaggressiota. Erityisesti naiselle vaarallista, sillä raskauden ja synnytyksen aikana on monenlaisia riskejä pysyvistä terveysvauroista. 

Vierailija
54/103 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on ja joutunut tällaisen paskan takia viemään sitten myös eläimiä sairaalalle päivystykseen. Raajoja jäänyt ovien väliin, kaatunut päälle ym. Jälkiviisautena kyseessä oli jonkinasteinen narsisti. Ei näe eikä kuule oman kehonsa ulkopuolelle. Vain itsellä on merkitystä, eikä kenelläkään muulla. Hätätilanteessa nämä ihmiset ei myöskään kykene auttamaan.

Ja luojaparatkoon jotkut tekee näille vauvoja :(

Vierailija
55/103 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin kuulosti tutulta. Juuri noin käyttäytyi loppuaikoina narsistinen ex, jota en vaan pysty edes mieheksi sanomaan. Onneksi poistui elämästäni.

Harkitsisin huolella kannattaako elämäänsä ja mielenterveyttään pilata moisen kanssa. Ei todellakaan.

Vierailija
56/103 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on ja joutunut tällaisen paskan takia viemään sitten myös eläimiä sairaalalle päivystykseen. Raajoja jäänyt ovien väliin, kaatunut päälle ym. Jälkiviisautena kyseessä oli jonkinasteinen narsisti. Ei näe eikä kuule oman kehonsa ulkopuolelle. Vain itsellä on merkitystä, eikä kenelläkään muulla. Hätätilanteessa nämä ihmiset ei myöskään kykene auttamaan.

Ja luojaparatkoon jotkut tekee näille vauvoja :(

Jos et ole omin silmin nähnyt noita tapahtumia, niin voi olla myös tahallisia  tekoja.

Vierailija
57/103 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kömpelönä en voi sille mitään, jos hajotan tavaroita. Ne ovat aina vahinkoja ja ei ole minun vikani, että tavarat ovat nykyään niin heikkotekoisia. En korvaa, koska vahinkoja sattuu kaikille

Vierailija
58/103 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

No vähemmästäkin, toihan nyt on törkeää ja typerää käytöstä.

Vierailija
59/103 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies tärvelee mulle tärkeitä asioita koska on jumalattoman välinpitämätön +kömpelö. Ei osaa pyytää anteeksi. Jopa loukkaantuu jos suutun. 

Ei se ole välinpitämätön eikä kömpelö. Se tekee sen tahallaan. Tuo on jotain henkistä valtapeliä. Tervepäinen olisi pahoillaan.

Vierailija
60/103 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ei useinkaan tarvi mokomasta mot

"Muuttamaan yhtä työkalua"???