Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istuin iltaa työkavereiden kanssa ja mua sanottiin kuumaksi

Vierailija
13.10.2025 |

Työkaverini (mies) sanoi, että mä oon ihan törkeän kuuma (miesten) mielestä.

Olen ihmeissäni.

Keskustelu lähti liikkeelle, kun surin ettei mulla ei ole ketään sydänystävää (naista) töissä enkä saa oikein tukea keneltäkään.

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sydänystävää kaipaa kun muut ystävät keskenään sopivat kimppakyydit, auttavat toisiaan, sijaistavat puolin ja toisin, jakavat tietoa ja ovat toistensa tukena palaverissa ym. 

Mulla ei ole ketään keneltä kysyä mitään, paitsi esimies. Miehet kyllä jeesaamassa jos pyydän apua, mutta se on erilaista. En kaipaa apua vaan vastavuoroista työkaveruutta. -ap

Sua kiusataan. Ulosjättäminen on kiusaamista. Oletko muuten kirjolla, kun kuulostaa vähän siltä?

En tietääkseni. Ehkä olen vähän erikoinen. Add? Asperger?

En anna syytä kiusata, teen työni ja olen ihan hiljaa nykyään. -ap

Tuo että olet vähän erikoinen riittää siihen että jäät töissä työporukan ulkopuolelle/ laitamille. Itse olen 50-vuotias enkä ole kirjolla tai mitenkään kovin erikoinen. Minä en ole koskaan työpaikoillani päässyt mukaan ydinporukkaan koska olen kuitenkin jollakin tavalla "erilainen" kuin muut. Olen vähän vakavampi, ajattelevampi, tunnollisempi, kiinnostuneempi asioista ja enemmän mielipiteitä omaavampi kuin keskivertonainen. Olen kuitenkin sosiaalinen ja tulen kuitenkin kaikkien kanssa hyvin toimeen. Siksi en tunne olevani mitenkään yksinäinen töissä. 

Vierailija
62/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on 17 vuotta nuorempi miestyökaveri sanonut tuontyylisesti palaverissa. Punastuin ja menin vähän paniikkiin. Tunsin muiden (naistyökaverien) pistävät katseet.

Laitoitteko kuitenkiun myöhemmin pissilihat sisäkkäin?

Ei olla laitettu, ainakaan vielä. Mutta kanssakäymisestä tilanteen nähneiden naisten kanssa tuli vaikeampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on 17 vuotta nuorempi miestyökaveri sanonut tuontyylisesti palaverissa. Punastuin ja menin vähän paniikkiin. Tunsin muiden (naistyökaverien) pistävät katseet.

Ei olla laitettu, ainakaan vielä. Mutta kanssakäymisestä tilanteen nähneiden naisten kanssa tuli vaikeampaa.

Ovat kateellisia. Tietävät että sinulla on saumat päästä pökkimään.

Vierailija
64/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän nyt tässä on se ongelma että menit olemaan kaikkien naisten suurin vihollinen, kuuma nainen, luulevat että viet kaikkien miehet. Heti syrjäyttävät sinut porukasta, jos haluat kaverata sen kanalauman kanssa pitää ensin rupsahtaa. 

Vierailija
65/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat kateellisia. Tietävät että sinulla on saumat päästä pökkimään.

Olen naimisissa. Hävettää, millaisena alfanaaraana minua pitävät.

Huvittavinta tässä on, etten ole itse tehnyt mitään.

Vierailija
66/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, aika kiva humble brag AP:llä :-D On niin kuuma että työkaverit ei tiedä miten päin olla. 

Vierailija
67/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän aikaa työkaverina mies, joka kerran sanoi minua kauniiksi ja muutaman kerran vihjaili kaksimielisesti siitä mitä meidän välillä voisi tapahtua kahden kesken. Siirryin istumaan muualle. Koin, että nuo puheet, varsinkin ne kaksimieliset kommentit olivat hänen puoleltaan epäkunnioitusta ja alistamisen tarvetta. En ole koskaan kuullut mitään vastaavaa työpaikalla ja olin järkyttynyt ja raivoissani. Se mies tajusi sen ja tuli kautta rantain hyvittelemään, mutta siinäkin tilanteessa hänen piti heittää kaksimielinen kommentti muka vitsinä. 

Vierailija
68/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli vähän aikaa työkaverina mies, joka kerran sanoi minua kauniiksi ja muutaman kerran vihjaili kaksimielisesti siitä mitä meidän välillä voisi tapahtua kahden kesken. Siirryin istumaan muualle. Koin, että nuo puheet, varsinkin ne kaksimieliset kommentit olivat hänen puoleltaan epäkunnioitusta ja alistamisen tarvetta. En ole koskaan kuullut mitään vastaavaa työpaikalla ja olin järkyttynyt ja raivoissani. Se mies tajusi sen ja tuli kautta rantain hyvittelemään, mutta siinäkin tilanteessa hänen piti heittää kaksimielinen kommentti muka vitsinä. 

Saitko kakaistua suustasi ulos sanat että koit hänen puheensa asiattomiksi? Vai menitkö vaan istumaan muualle?

Vierailija
69/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tosiaan on parempi että miehet jättävät naiset rauhaan ja aloitteen tekeminen siirretään kokonaan naisille niin ei synny väärinkäsityksiä. Vai mitä naiset? Mikäli haluatte miehen kumppaniksenne niin hoidatte itse pokaamisen. Ettekä ala ulisemaan jos/kun saatte pakkeja.

Vierailija
70/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat usein kateellisia toisilleen. Vaikka olet anonyymi, tällä palstalla ei kestetä sitä, että miespuoliset työkaverit ovat sanoneet sinun olevan kuuma ja seksikäs. Siksi pitää selittää tuolla imartelulla ja pesän vonkaamisella. Taannoin kerroin siskolleni, että istuin kesätorilla ja tuntematon mies viereisessä pöydässä alkoi juttelemaan ja pyysi päiväkahvien jatkoille kotiinsa. Olin tuohon aikaan (ja olen kai edelleenkin) varsin vetävän näköinen. Siskoni tyrmistyi tästä ja julisti, että oli puolisoltaankin kysynyt, onko tämä normaalia käytöstä mieheltä. Kuulemma ei ole normaalia, joten vian täytyi olla minussa. Varmasti olin käyttäytynyt niin, että olin aiheuttanut ehdotuksen. Ja tällä "käyttäytymiselläni" siis tarkoitettiin, että olin ollut tyrkky. Eli vika oli minussa. 

Vierailija
71/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestyypillistä seksualisoida tilanne. Jos ei ole ystäviä ja niitä on vailla, niin paljonko sillä on väliä, että on miesten mielestä kuuma. Miehistä seksikkyys on tärkeintä ja luulevat, että naisistakin on.

Niin. Naisethan pukeutuvat itseään varten ja itseään varten myös meikkaavat niin että näyttävät joltain muulta kuin miltä oikeasti näyttävät.

Vierailija
72/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitusta vaan esimiehelle seksuaalisesta häirinnästä. Ei tuollaiset muuten opi.

Huomattavasti parempi vaihtoehto on lähteä panemaan tuon kehujan kanssa. Tulee kaikille parempi mieli ja tuntuu myös pillussa hyvältä. Kyllä pano on aina pano ja varmasti parempi vaihtoehto kuin esimiehelle uliseminen. N33

Juuri näin. Posin kautta.

Vierailija
73/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaisessa tilanteessa on suuri kiusaus avautua sille työkaverimiehelle, joka niin mielellään ja iloisesti tulee lähelle. Mutta ei kannata avautua. Se seuraan tuleva mies käyttäytyy aina niin selvästi ihastuneesti, että työpaikan naisetkin huomaavat sen. Ja yhteys siihen mieheen sinulla on sen miehen aloitteesta. 

Vierailija
74/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaltaisessa tilanteessa on suuri kiusaus avautua sille työkaverimiehelle, joka niin mielellään ja iloisesti tulee lähelle. Mutta ei kannata avautua. Se seuraan tuleva mies käyttäytyy aina niin selvästi ihastuneesti, että työpaikan naisetkin huomaavat sen. Ja yhteys siihen mieheen sinulla on sen miehen aloitteesta. 

Tietysti kannattaa. Saattaa saada kullia. Miten se muka on huono asia?

Vierailija
75/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut mitenkään iloinen kun työkaverimiehen ahdisteltua minua sanallisesti luotettavana pitämäni naispuolinen työkaveri lähti siihen vitsailuun mukaan tähän tyyliin, kuten joku edellinen kommentoija veisteli:

"Ovat kateellisia. Tietävät että sinulla on saumat päästä pökkimään."

Siinä meni sitten luottamus molempiin työkavereihin. Ihmeellistä alistamisen tarvetta minua kohtaan näköjään heillä molemmilla.

Vierailija
76/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Mulla on puoliso ja hänellä myös. -ap

Voihan sitä siitä huolimatta kiksautella.

Vierailija
77/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän nyt tässä on se ongelma että menit olemaan kaikkien naisten suurin vihollinen, kuuma nainen, luulevat että viet kaikkien miehet. Heti syrjäyttävät sinut porukasta, jos haluat kaverata sen kanalauman kanssa pitää ensin rupsahtaa. 

Ei, vaan virhe oli avautua työkaverimiehelle. Sellaista voi sattua kokemattomalle, mutta siitä voi ottaa opikseen. Kuvio tulee kyllä tutuksi sitten kun on kokenut saman useita kertoja eri ihmisten kanssa. Työpaikalla on ihan hyvä olla jossakin porukassa, jossa itse viihtyy. Se suojaa sellaisilta tilanteilta, joihin voi helpommin joutua jos on ihan yksin. 

Vierailija
78/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, voit miettiämikä fiilis olisi sen jälkeen työpaikalla ja kotona. Ja miksi menisi sänkyyn neitimäisen homoksi luulemansa miehen kanssa?

Vierailija
79/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, voit miettiämikä fiilis olisi sen jälkeen työpaikalla ja kotona. Ja miksi menisi sänkyyn neitimäisen homoksi luulemansa miehen kanssa?

Onko pakko ajatella liikaa ja tehdä kauniista asioista vaikeita ja rumia? Pinpsassa tuntuisi kuitenkin hyvältä ja tulisi hyvälle tuulelle muutenkin.

Vierailija
80/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pahimmassa tapauksessa neitimies etsii uutta kumppania, kun ei pysty eroamaan ennenkuin on seuraava paikka mihin tavaransa siirtää. Varo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi