Istuin iltaa työkavereiden kanssa ja mua sanottiin kuumaksi
Työkaverini (mies) sanoi, että mä oon ihan törkeän kuuma (miesten) mielestä.
Olen ihmeissäni.
Keskustelu lähti liikkeelle, kun surin ettei mulla ei ole ketään sydänystävää (naista) töissä enkä saa oikein tukea keneltäkään.
Kommentit (111)
Olitko ekaa kertaa elämässäsi baarissa?
Tuo ei ole ok työkaverien kesken...
Ei tietenkään. Mulla on puoliso ja hänellä myös. -ap
Mikä vika miestyökavereissa on vai etkö saa heiltäkään tukea? Minkälaista tukea tarvitset? Oletko puhunut esimiehellesi tuen tarpeestasi?
Joku raja ylittyi juuri. Tuollaista ei kollega saisi sanoa.
No miestyökavereissa on juuri se vika, että puhuvat kaksimielisiä eikä kohdata ammattimaisesti. Tytötellään.
Viihdyn naisten seurassa, mutta naiset eivät viihdy mun seurassa. -ap
Vierailija kirjoitti:
No miestyökavereissa on juuri se vika, että puhuvat kaksimielisiä eikä kohdata ammattimaisesti. Tytötellään.
Mitä tukea tarvitset työssäsi ja oletko puhunut siitä esimiehelle. Puhu myös tuosta tytöttelystä ja kaksimielisyydestä. Karsea työpaikka, mutta jostainhan ne rahat on saatava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tukea tarvitset työssäsi ja oletko puhunut siitä esimiehelle. Puhu myös tuosta tytöttelystä ja kaksimielisyydestä. Karsea työpaikka, mutta jostainhan ne rahat on saatava!
Tukea ihan muuten vaan. Jakaa arjen haasteita jne. Kaipaan työkavereita. Mulla ei ole niitä. Miehet on heti eri linjoilla. -ap
Mikä ihmeen juttu se on että työpaikalla pitäisi olla sydänystävä?
Itse pidän ihan mielelläni yksityiselämän ja työelämän erillään. M43
Vierailija kirjoitti:
Miksi alunperin avaudut näille miehille vaikeuksistasi työpaikan naisten kanssa jos he tytöttelevöt, puhuvat kaksimielisiä eivätkä kohtaa ammattimaisesti?
Kyllä sydänystävää kaipaa kun muut ystävät keskenään sopivat kimppakyydit, auttavat toisiaan, sijaistavat puolin ja toisin, jakavat tietoa ja ovat toistensa tukena palaverissa ym.
Mulla ei ole ketään keneltä kysyä mitään, paitsi esimies. Miehet kyllä jeesaamassa jos pyydän apua, mutta se on erilaista. En kaipaa apua vaan vastavuoroista työkaveruutta. -ap
Jos kuulit väärin ja sanoivat että olet törkeä puuma??
Hyi mitä työkaveriata! Yrittikö yrittää pöksyihin imartelemalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alunperin avaudut näille miehille vaikeuksistasi työpaikan naisten kanssa jos he tytöttelevöt, puhuvat kaksimielisiä eivätkä kohtaa ammattimaisesti?
Mies on NEITIMÄISIN työyhteisössäni, en arvannut että hän sanoisi että olen kuuma. Sanoi että olen törkeän seksikäs niin musta ei pidetä. -ap
(En ole kehumassa itseäni, mulla on puoliso, riittää että hän tykkää.)
Vierailija kirjoitti:
Olitko ekaa kertaa elämässäsi baarissa?
Miten tämä liittyy tähän. Kyse oli työaverista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on NEITIMÄISIN työyhteisössäni, en arvannut että hän sanoisi että olen kuuma. Sanoi että olen törkeän seksikäs niin musta ei pidetä. -ap
(En ole kehumassa itseäni, mulla on puoliso, riittää että hän tykkää.)
Yritti päästä kuksauttamaan.
Rehellisesti sanottuna luulin miehen olevan homo tai vähintään bi. -ap
Mies yrittää lohduttaa (tunnustelemalla saisko pesää) 😂?
Ai että.