Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istuin iltaa työkavereiden kanssa ja mua sanottiin kuumaksi

Vierailija
13.10.2025 |

Työkaverini (mies) sanoi, että mä oon ihan törkeän kuuma (miesten) mielestä.

Olen ihmeissäni.

Keskustelu lähti liikkeelle, kun surin ettei mulla ei ole ketään sydänystävää (naista) töissä enkä saa oikein tukea keneltäkään.

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä siis vedit hirveät itkukännit ja aloit vinkumaan kollegalle ja nyt haluat oikeutusta typerälle käytöksellesi syyttäen jotain toista känniääliötä tämän sanoista? Itse miettisin katkoa ja uutta työpaikkaa. En kehtaisi näyttää naamaani enää tuolla. 

Siis jääkö aloituksessa jotain ymmärtämättä. Mä otin miehen sanomiset totena, mä uskon että hän todella oli sitä mieltä että mä oon seksikäs ja siksi mua syrjitään. Miksi se ei voisi olla totta? -ap

Sä tarvitset apua. Juot liikaa ja jumiudut omaan itseesi, ja kuvittelet liikoja. Kasva aikuiseksi. 

Vierailija
42/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, mä illan päätteeksi humalassa aloin itkeä tälle yhdelle (neitimäiselle) miehelle, että haluan vaihtaa työpaikkaa kun mulla ei ole kavereita. Olen yksinäinen ja mua tytötellään.

Mies sanoi, että olen kuuma ja seksikäs, että siitä se johtuu.

Olen tottakai itsestäni huolta pitävä ihminen, mutta en ole ajatellut että olisin sillä tavalla poikkeava. Mieheni tuli hakemaan ja oli huolissaan, kukaan työkaveri ei kiksauttanut. Paska tää koko palsta. -ap

Poikkeava? Onko kuuma ja seksikäs jotenkin poikkeava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaskun ei kylmäksi:D sytyitkö tuleen? :D

Vierailija
44/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska likea, kuinka ketjun mustikset reppanaukot ja kateelliset naiset hyökkää aloittajan kimppuun tyyliin, että mikä sinä oikein luulet olevasi. 

Vierailija
45/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitusta vaan esimiehelle seksuaalisesta häirinnästä. Ei tuollaiset muuten opi.

Vierailija
46/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ole mukavaa mennä töihin tuollaisen kommentin jälkeen. Seks.häirintää.

Mikä ihme siinä on, ettei ymmärretä rajoja?!

Vierailija
47/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska likea, kuinka ketjun mustikset reppanaukot ja kateelliset naiset hyökkää aloittajan kimppuun tyyliin, että mikä sinä oikein luulet olevasi. 

Täh? Useimmat päivittelevät tilannetta, neuvovat vaihtamaan työpaikkaa tai hakemaan apua esimieheltä.

Missä viestissä hyökätään ap:n kimppuun?

Vierailija
48/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestyypillistä seksualisoida tilanne. Jos ei ole ystäviä ja niitä on vailla, niin paljonko sillä on väliä, että on miesten mielestä kuuma. Miehistä seksikkyys on tärkeintä ja luulevat, että naisistakin on.

Vierailija
49/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon juttuja. 0/5

Vierailija
50/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestyypillistä seksualisoida tilanne. Jos ei ole ystäviä ja niitä on vailla, niin paljonko sillä on väliä, että on miesten mielestä kuuma. Miehistä seksikkyys on tärkeintä ja luulevat, että naisistakin on.

Miehistä NAISEN seksikkyys on tärkeintä. Itse ovat aina vain samanlaisia lörppähousuja.

Vierailija
51/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverimies halusi lohduttaa ja sanoi sen mikä hänelle on naisissa tärkeintä. Ajatteli sen olevan kauniisti sanottu.

Vierailija
52/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työpaikalla pitäisi olla bestiksiä? Töissä hoidetaan työtehtävät ja lähdetään kotiin.

Vierailija
53/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on 17 vuotta nuorempi miestyökaveri sanonut tuontyylisesti palaverissa. Punastuin ja menin vähän paniikkiin. Tunsin muiden (naistyökaverien) pistävät katseet.

Vierailija
54/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa

Vierailija
55/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli kohteliaisuus mutta nykyisessä woke-maailmassa kannattaa varmuuden vuoksi pahoittaa mielensä koska saahan tuon jotenkin naisen päässä varmasti eskaloitua ahdisteluksi. Yritä kehittää sellainen hullun lehmän tunnekuohu päälle jostain muusta asiasta mikä ei liity tähän mitenkään ja sitten muista tämä niin kyllä se paskamyrsky siitä sitten lähtee.

Vierailija
56/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitusta vaan esimiehelle seksuaalisesta häirinnästä. Ei tuollaiset muuten opi.

Huomattavasti parempi vaihtoehto on lähteä panemaan tuon kehujan kanssa. Tulee kaikille parempi mieli ja tuntuu myös pillussa hyvältä. Kyllä pano on aina pano ja varmasti parempi vaihtoehto kuin esimiehelle uliseminen. N33

Vierailija
57/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi työpaikalla pitäisi olla bestiksiä? Töissä hoidetaan työtehtävät ja lähdetään kotiin.

Kyllä meillä käydään aina silloin tällöin "päiväkahveilla".

Vierailija
58/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on 17 vuotta nuorempi miestyökaveri sanonut tuontyylisesti palaverissa. Punastuin ja menin vähän paniikkiin. Tunsin muiden (naistyökaverien) pistävät katseet.

Laitoitteko kuitenkiun myöhemmin pissilihat sisäkkäin?

Vierailija
59/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Useimmat päivittelevät tilannetta, neuvovat vaihtamaan työpaikkaa tai hakemaan apua esimieheltä.

Missä viestissä hyökätään ap:n kimppuun?

Oletko ahkerasti poistellut? 😅

Vierailija
60/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoon juttuja. 0/5

Joo. Tämä oli huono provo, koska ei provosoinut ketään.

Ap oletti, että kaikki ryhtyvät kateellisina sättimään häntä. Mutta tosiasiassa noinkin voi käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme