Istuin iltaa työkavereiden kanssa ja mua sanottiin kuumaksi
Työkaverini (mies) sanoi, että mä oon ihan törkeän kuuma (miesten) mielestä.
Olen ihmeissäni.
Keskustelu lähti liikkeelle, kun surin ettei mulla ei ole ketään sydänystävää (naista) töissä enkä saa oikein tukea keneltäkään.
Kommentit (129)
Kyllähän tää naisia pännii jos joku on hyvän ja kuuma. Ja varattukin. Mies tuli hakeen.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna luulin miehen olevan homo tai vähintään bi. -ap
Ja jos asia on todellisuudessakin niin, siinä on johtolanka ap:n ongelman selitykseen. Noin yleisesti ottaen kenenkään ei ole välttämätöntä tuntea seksuaalista vetovoimaa jotain toista henkilöä kohtaan, jotta voi sanoa toiselle että tämä on "kuuma". "Kuumuus" voi tarkoittaa myös yleistä energiaa ja karismaa ilman että haluttaisi harjoittaa henkilön kanssa mitään seksuaalista. Homomiesten mielestä "kuumia" voivat olla esimerkiksi Erika Vikman ja muut euroviisunaiset, joiden ulkomuoto on yliampuvan drag queenmäinen. Ehkä ap on sellainen, mutta työpaikan muut naiset pitävät *ornotähden näköisiä naisia pinnallisina eivätkä siksi tykkää? Näkemättä tietysti vaikea sanoa, mistä todellisuudessa on kysymys,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se tosiaan naisille niin paha asia että on miesten mielestä kuuma? Hiukan on vaikea uskoa kun katsoo IRL kuinka naiset käyttäytyvät.
Töissä ollaan asiallisia, ja työkaverille kuumaksi kehuminen on asiatonta.
Miten tuo tähän liittyy kun ei oltu töissä vaan vapaalla?
Minua sanottiin puumaksi mutta olisin mieluummin kissa. Minä niin mieleni pahoitin.
Kuten näet ap jo palstan miesten härskeistä vastauksista, sun ei kannata niihin vihjaileviin limanuljaskoihin siellä töissä luottaa. Tee niistä ilmoitus pomolle.
Kuulitko ehkä vain väärin? Sanoi että puuma.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, mä illan päätteeksi humalassa aloin itkeä tälle yhdelle (neitimäiselle) miehelle, että haluan vaihtaa työpaikkaa kun mulla ei ole kavereita. Olen yksinäinen ja mua tytötellään.
Mies sanoi, että olen kuuma ja seksikäs, että siitä se johtuu.
Olen tottakai itsestäni huolta pitävä ihminen, mutta en ole ajatellut että olisin sillä tavalla poikkeava. Mieheni tuli hakemaan ja oli huolissaan, kukaan työkaveri ei kiksauttanut. Paska tää koko palsta. -ap
No oothan itekin törkeä kutsuessasi työkaveriasi neitimäiseksi, vaikka se oliskin vain tässä ketjussa, ei heru myötätuntoa. Seksuaalisuus ei myöskään näy päällepäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniilla ja vetäytyvällä naisella voi olla työpaikalla tällaisia haasteita. On hyvä tiedostaa, että asetelma tulee toistumaan ja ettei kannata tukeutua niihin ihastuneisiin miehiin. On hyvä olla jossakin porukassa tai edes yhden tai kahden ihmisen kanssa, käydä lounailla ym. Heillekään ei kannata avautua liikaa henkilökohtaisista asioistaan.
Kannattaa vedättää niitä ihastuneita miehiä oikein huolella ja teettää niillä kaikenlaisia työtehtäviä, pyytää palveluksia yms. Miehet on niin helppoja pyöriteltäviä kun niillä on vain pillu mielessä. Ap on vielä saanut varmistuksen että kiinnostusta löytyy. Kannattaa ottaa siitä kaikki hyöty irti.
Öö, en usko että on ihastunut, koitti vain piristää ja olla kohtelias.
Vierailija kirjoitti:
Hauska likea, kuinka ketjun mustikset reppanaukot ja kateelliset naiset hyökkää aloittajan kimppuun tyyliin, että mikä sinä oikein luulet olevasi.
No olihan tää aloitus lapsellisuuden huipentuma ellei sitten trollaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miestyökavereissa on juuri se vika, että puhuvat kaksimielisiä eikä kohdata ammattimaisesti. Tytötellään.
Viihdyn naisten seurassa, mutta naiset eivät viihdy mun seurassa. -ap
Miksi alunperin avaudut näille miehille vaikeuksistasi työpaikan naisten kanssa jos he tytöttelevöt, puhuvat kaksimielisiä eivätkä kohtaa ammattimaisesti?
Mies on NEITIMÄISIN työyhteisössäni, en arvannut että hän sanoisi että olen kuuma. Sanoi että olen törkeän seksikäs niin musta ei pidetä. -ap
(En ole kehumassa itseäni, mulla on puoliso, riittää että hän tykkää.)
Tuo voi olla myös tapa tsempata ja siinä voi olla totuuden siemen, että jos olet kaunis, niin se herättää kateutta muissa naisissa. Ei toki silti ok sanoa työkaveria kuumaksi, vähän liian seksuaalinen ilmaus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sydänystävää kaipaa kun muut ystävät keskenään sopivat kimppakyydit, auttavat toisiaan, sijaistavat puolin ja toisin, jakavat tietoa ja ovat toistensa tukena palaverissa ym.
Mulla ei ole ketään keneltä kysyä mitään, paitsi esimies. Miehet kyllä jeesaamassa jos pyydän apua, mutta se on erilaista. En kaipaa apua vaan vastavuoroista työkaveruutta. -ap
Sydänystävyyttä?🤣 Tuo on vain ihan normaalia työelämää. Ja sijaistamisten hoituminen on esimiehen tehtävä.
Pyh ! Tuosta nyt pitää oikein kirjoitella. On muakin usein kummaksi työpaikalla sanottu, enkä oo siitä meteliä pitäny.
Nyt on joku tällainen seksipommibuumi päällä. Minäkin olen törmännyt tähän, että olen "törkeän kuuma" vaikka olen jo rupsahtanut, enkä myöskään nuorena todellakaan ollut mikään "kuuma". Samanlainen paskapää.
Jotkut muistelee nuoruutta väärin ja vääristelee asioita tahallaan. Myös se tuntuu olevan muotia, että fiilistellään, miltä joku vanha nainen on näyttänyt nuorena. On muka kohteliaisuus kun tullaan sanomaan, että olit varmaan ihana nuorena. No joo ja en...
Pidän somea, Prideä ja prostituution ylimarkkinointia syyllisenä siihen, että meitä esineellistetään.
Provohan tämä on, mutta kyllähän niitäkin naisia on, joilla on joku ihmeellinen ylevä käsitys omasta ulkonäöstään ja luulevat sitten että kaikki naiset ovat kateellisia. Pontta näille saadaan usein sitten (hyvin usein) juopuneilta miehiltä. Totuushan usein on se että tämä ylevä käsitys näkyy yleensä ylemmyytenä eli ollaan vähän muita korkeammalla vaikka väitetään että ollaan tämä hiljainen pikku hiirulainen. Ei ne naisetkaan tyhmiä ole, kyllä aikaa mieluiten vietetään aitojen ja mukavien kanssanaisten kanssa oli kaunis tahi ei.
Huh, en olisi uskonut, millaisia kateellisia kommentteja tulee, kun kertoo että 17 vuotta nuorempi miestyökaveri kertoo julkisesti ihailevansa minua.. Ja en siis ole ketjun aloittaja, eikä tämä nuorempi mies ollut neitimäinen vaan pitkä ja atleettinen.
Terveiein Alfanasras
Vierailija kirjoitti:
Hauska likea, kuinka ketjun mustikset reppanaukot ja kateelliset naiset hyökkää aloittajan kimppuun tyyliin, että mikä sinä oikein luulet olevasi.
Juuri tämä. Täällä naisena on niin huvittavaa taas nämä kateellisten naisten kommentit. Ei voi saada yläpeukkuja kun aloittaja on kuuma ja seksikäs nainen. Heti kyykäärmeestt täällä sihisemässä.
Samaa luokkaa taitaa olla nämä kuuman naisen työkaverit kuin palstapäivystäjänaisetkin.
Kaikkea hyvää ja tsemppiä duunipaikalle täältä toiselta naiselta! 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä. Täällä naisena on niin huvittavaa taas nämä kateellisten naisten kommentit. Ei voi saada yläpeukkuja kun aloittaja on kuuma ja seksikäs nainen. Heti kyykäärmeestt täällä sihisemässä.
Samaa luokkaa taitaa olla nämä kuuman naisen työkaverit kuin palstapäivystäjänaisetkin.
Kaikkea hyvää ja tsemppiä duunipaikalle täältä toiselta naiselta! 🤗
No enpä tiedä tekeekö muiden haukkuminen ja huomion hakeminen keskustelupalstalla teistä (tai uskaltaisin väittää että näidenkin kommenttien takana on yksi ja ainoa ihminen) sen parempia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna luulin miehen olevan homo tai vähintään bi. -ap
Ja miten tämä nyt liittyy asiaan. Ajatteletko sinä aidosti ettei homo voisi pitää naista kuumana? Tai jutella asioista miesten kanssa.
Mutta sinä haet sitä, että olet niin kuuma ettei sinusta pidä muut naiset. Tämä on kyllä täyttä huuhaata. On minuakin mies työkaverit sanoneet kuumaksi ja useasti, mutta koskaan ei ole ollut mitään ongelmia olla naisten kanssa. Eli nyt kyse on muusta. Olisko sinulla heikko itsetunto joka heijastuu kaikkeen tekemiseen? Mitä jos et itse anna mahdollisuutta niille naisille? Ja joskus ei vain sovi porukkaan, ilman sen kummempaa syytä. Sekin on vaihtoehto.
En tehnyt aloitusta valittaakseni miehen kommentista! Tein aloituksen koska mielestäni en ole niin kuuma, että se kavereita karkoittaa. Mutta nyt uskon entistä vahvemmin tähän.
Olen ehkä sokea jollekin muulle asialle itsessäni. Mutta se on fakta, että miehet ovat kimpussani töissä. Kyllä jokainen nainen sen tuntee kun miehet kehräävät ympärillä sillä tietyllä tavalla.
Olen itse vähän kateellinen, jos joku nainen on tosi upea. Ihailen heitä ja matkin. -ap
Ei näitä ole pakko lukea. Sinullakin työttömällä luulisi olevan kovempi kiire elämäntilanteesi kehittämiseen kuin täällä norkoiluun.