Istuin iltaa työkavereiden kanssa ja mua sanottiin kuumaksi
Työkaverini (mies) sanoi, että mä oon ihan törkeän kuuma (miesten) mielestä.
Olen ihmeissäni.
Keskustelu lähti liikkeelle, kun surin ettei mulla ei ole ketään sydänystävää (naista) töissä enkä saa oikein tukea keneltäkään.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on sanonut tätä jo aiemmin, että olen huomiota herättävä tahtomattanikin, on sellaiset kauniit geenit. En häpeile myöntää, että näytän hyvältä.
Mutta en niin hyvältä, ettenkö saisi kavereita naisista. En saa. Miesten huomiota sitäkin enemmän, vaikka en tarvitse sitä vähääkään. Yritän löytää töistä paremman näköisiä naisia kaveriksi kuin mitä itse olen, niin mitään kateutta ei synny. Ja olen hyvä työssäni. Väärin kärsiä ulkonäön takia. Olen kiltti luonne. -ap
Oikeasti. Eli hait juuri tätä! Kuinka naiset ovat niin kateellisia. Ei ne pääsääntöisesti ole. Jollain voi joskus olla yksittäinen huono hetki, pääsääntöisesti kauniita kohtaan käyttäydytään paremmin.
Kyse on nyt jostain muusta kuin sinun ulkonäöstä. Kaikkiin ryhmiin ei vain sovi ja se siitä. Pakko se on joskus hyväksyä. Niitä tulee välillä.
Vierailija kirjoitti:
Ja täältä alkoi paljastua, että kyllä muitakin miehet kehuvat ihan rohkeasti.
Mutta se oli tämä mies, joka sanoi että mua ei oteta porukkaan koska olen liian hyvännäköinen. En minä.
Mikä syy valehdella? -ap
Kuka valehtelee? Tarkoitatko tätä provoa?
Varmaan siksi, että olet seurallinen ja tykkäät käydä tätä keskustelua.
En tiedä. Kerro sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miestyökavereissa on juuri se vika, että puhuvat kaksimielisiä eikä kohdata ammattimaisesti. Tytötellään.
Viihdyn naisten seurassa, mutta naiset eivät viihdy mun seurassa. -ap
Miksi alunperin avaudut näille miehille vaikeuksistasi työpaikan naisten kanssa jos he tytöttelevöt, puhuvat kaksimielisiä eivätkä kohtaa ammattimaisesti?
Tätä ihmettelin myös. Tulee jotenkin taas tunne että ap on mies ja kuvittelee puhuvansa uskottavasti naiskieltä. Pienet virheet paljastaa aina huijarin. T:Etsivä
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen juttu se on että työpaikalla pitäisi olla sydänystävä?
Itse pidän ihan mielelläni yksityiselämän ja työelämän erillään. M43
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
En tehnyt aloitusta valittaakseni miehen kommentista! Tein aloituksen koska mielestäni en ole niin kuuma, että se kavereita karkoittaa. Mutta nyt uskon entistä vahvemmin tähän.
Olen ehkä sokea jollekin muulle asialle itsessäni. Mutta se on fakta, että miehet ovat kimpussani töissä. Kyllä jokainen nainen sen tuntee kun miehet kehräävät ympärillä sillä tietyllä tavalla.
Olen itse vähän kateellinen, jos joku nainen on tosi upea. Ihailen heitä ja matkin. -ap
Tulihan tämäkin. Niin kuin olen aina epäillytkin. Oikeasti kateellisia on vain nämä, jotka väittävät muuta kateelliseksi ja siksi heitä kartetaan. Eli projisoit omat tunteesi toisiin ja SE MUUTEN NÄKYY. Sinun itsetuntosi on huono ja tuo kateus muita kohtaan on se joka naiset sinun luota kartoittaa. Samoin matkiminen.
Sinun täytyy alkaa kehittää sisintäsi. On hyvä pitää omasta ulkonäöstä huolta niin, että se heijastaa sinun persoonaa. Mutta sinun täytyy ensin näköjään tutustua itseesi ja löytää itsesi sekä oma luonteesi.
Olen itse saanut koko ikänäni olevani kuuma miesten mielestä ja joo, tiedän miltä tuntuu kun he ovat vierellä ja tekemät mitä vain. Koskaan ei silti ole ollut vaikeuksia naisten kanssa. Paria poikkeus lukuunottamatta. En tunne kateutta toisten ulkonäköön, sillä en muuttaisi itsestäni mitään, vaikka tiedän, että minussa on paljon "rumaakin." Kaikista eniten pidän kuitenkin luoteestani ja tiedän kuka olen. Aloita sinäkin tutustumaan itseesi.
Vierailija kirjoitti:
En tehnyt aloitusta valittaakseni miehen kommentista! Tein aloituksen koska mielestäni en ole niin kuuma, että se kavereita karkoittaa. Mutta nyt uskon entistä vahvemmin tähän.
Olen ehkä sokea jollekin muulle asialle itsessäni. Mutta se on fakta, että miehet ovat kimpussani töissä. Kyllä jokainen nainen sen tuntee kun miehet kehräävät ympärillä sillä tietyllä tavalla.
Olen itse vähän kateellinen, jos joku nainen on tosi upea. Ihailen heitä ja matkin. -ap
Kiinnität aika lailla nyt huomiota vain ulkonäköasioihin, ne ovat aidoissa kaverisuhteissa kuitenkin aika vähäpätöisiä asioita. Tosi moni arvostaa ihan vain henkilökemioita, miten hyvin tulee toisen kanssa toimeen, mukavaa persoona, huumorintajua yms. Enkä tiedä millaisessa työpaikassa työskentelet, mutta eihän se ole normaalia että kukaan on kenenkään kimpussa tai kehräämässä kyljessä työpaikalla. En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta, mutta varmaan hyvä nyt itse miettiä että onko se soveliasta, kannattaisiko tuosta sanoa ja toisaalta varmaan hyvä keskittyä välillä muihinkin asioihin kuin miltä näyttää. Ja olet varmasti ihan hyvä sellaisena kuin olet, ei muille kannata olla kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Mulla on puoliso ja hänellä myös. -ap
Näinhän ne aina sanoo ja tunnin kuluttua jo panot käynnissä.
Ap, oletko kokenut samaa aikaisemmin ja pelkäät, että se taas toistuu uuden työpaikan naisten kanssa? Se pelko saa sinut käyttäytymään niin ja lähettämään muille ihmisille sellaisia signaaleja, että pelkosi lopulta toteutuu. Tiedän tämän hyvin nuoruudestani. Sittemmin sitä on oppinut suhtautumaan asioihin huumorilla eikä ota itseään ja omaa ulkonäköään niin vakavasti. Rennompana saa luontevammin kontaktin muihin ihmisiin ja pääsee joukkoon mukaan. Eli tässä ei ole lopulta kyse ulkonäöstäsi vaan omasta asenteestasi ja suhtautumisestasi. Näitä asioita voi harjoitella ja oppia tiedostamaan. Sun täytyy vaan oppia elämään oman ulkonäkösi kanssa.
Ja täältä alkoi paljastua, että kyllä muitakin miehet kehuvat ihan rohkeasti.
Mutta se oli tämä mies, joka sanoi että mua ei oteta porukkaan koska olen liian hyvännäköinen. En minä.
Mikä syy valehdella? -ap