Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istuin iltaa työkavereiden kanssa ja mua sanottiin kuumaksi

Vierailija
13.10.2025 |

Työkaverini (mies) sanoi, että mä oon ihan törkeän kuuma (miesten) mielestä.

Olen ihmeissäni.

Keskustelu lähti liikkeelle, kun surin ettei mulla ei ole ketään sydänystävää (naista) töissä enkä saa oikein tukea keneltäkään.

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi neitimäinen varattu mies haluaisi kiksauttaa itkevää työkaveria, jonka mies on tulossa hakemaan häntä ? -ap

Vierailija
22/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut työpaikoilla sekä naispuolisia että miespuolisia "ystäviä". Luonnollisestikaan ei olla tavattu työajan ulkopuolella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna luulin miehen olevan homo tai vähintään bi. -ap

Jos uskallat, eikä ole pelkoa työpaikan menetyksestä, ota asia puheeksi esihenkilön kanssa. On toki vaikeaa, koska hän kuuluu jompaankumpaan noista ryhmistä.

Vierailija
24/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna luulin miehen olevan homo tai vähintään bi. -ap

Jos uskallat, eikä ole pelkoa työpaikan menetyksestä, ota asia puheeksi esihenkilön kanssa. On toki vaikeaa, koska hän kuuluu jompaankumpaan noista ryhmistä.

Siis tarkoitin, että esimies kuuluu joko kaksimielisiin miehiin tai etäisyyttä pitäviin naisiin.

Vierailija
25/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa että te miehet tsemppaatte toisianne siellä työpaikalla. On mukavampi tehdä töitä.

Vierailija
26/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua se haittaa että hän sanoi mua kuumaksi vaan mua surettaa se, että voisiko naiset jättää pois porukasta sen takia että on "liian hyvännäköinen".

Sehän on syrjintää!! En mä mitään voi jos mua pidetään seksikkäänä, kun en kuitenkaan tyrkytä itseäni vaan käyn töissä. Mulla on ihana kihlattu. -ap

Vierailija
27/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua se haittaa että hän sanoi mua kuumaksi vaan mua surettaa se, että voisiko naiset jättää pois porukasta sen takia että on "liian hyvännäköinen".

Sehän on syrjintää!! En mä mitään voi jos mua pidetään seksikkäänä, kun en kuitenkaan tyrkytä itseäni vaan käyn töissä. Mulla on ihana kihlattu. -ap

Miksi sua ei haittaa miesten kaksimieliset jutut?

Vierailija
28/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mä illan päätteeksi humalassa aloin itkeä tälle yhdelle (neitimäiselle) miehelle, että haluan vaihtaa työpaikkaa kun mulla ei ole kavereita. Olen yksinäinen ja mua tytötellään.

Mies sanoi, että olen kuuma ja seksikäs, että siitä se johtuu.

Olen tottakai itsestäni huolta pitävä ihminen, mutta en ole ajatellut että olisin sillä tavalla poikkeava. Mieheni tuli hakemaan ja oli huolissaan, kukaan työkaveri ei kiksauttanut. Paska tää koko palsta. -ap

Vierailija
29/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit avautumaan työkaverimiehelle tuollaisesta? Minulla on ollut työpaikoilla välillä tuota, että jotkut yksittäiset miehet tulevat innokkaasti tutustumaan ja naisporukat ovat vähän nihkeitä minua kohtaan. Tiedostan silloin hyvin selvästi sen, että sen miespuolisen ihastuneesti käyttäytyvän miehen toiminta häiritsee sosiaalisia suhteitani työpaikalla ja ettei se mies ymmärrä sitä. Tiedostan sen, etten voi missään tapauksessa avautua tilanteesta ainakaan sille miehelle. 

En tiedä oliko se työkaverimies sinuun ihastunut, mutta joka tapauksessa asetelma vaikuttaa sellaiselta, että tukeudut siihen mieheen ja naiset karttavat sinua. 

Vierailija
30/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sydänystävää kaipaa kun muut ystävät keskenään sopivat kimppakyydit, auttavat toisiaan, sijaistavat puolin ja toisin, jakavat tietoa ja ovat toistensa tukena palaverissa ym. 

Mulla ei ole ketään keneltä kysyä mitään, paitsi esimies. Miehet kyllä jeesaamassa jos pyydän apua, mutta se on erilaista. En kaipaa apua vaan vastavuoroista työkaveruutta. -ap

Sua kiusataan. Ulosjättäminen on kiusaamista. Oletko muuten kirjolla, kun kuulostaa vähän siltä?

Vierailija
31/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies oli tupakalla kun tulin ulos odottamaan kyytiä kotiin. Keskustelimme n. 10-15min. En tukeudu häneen. -ap

Vierailija
32/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen juttu se on että työpaikalla pitäisi olla sydänystävä?

Itse pidän ihan mielelläni yksityiselämän ja työelämän erillään. M43

Mulla 70 työkaveria ja yksi "sydänystävä" mutta ei tuossa merkityksessä vaan metsästys ja kalastuskaveri.  Paljon vapaa-ajalla yhdessä.

Vierailija
33/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä siis vedit hirveät itkukännit ja aloit vinkumaan kollegalle ja nyt haluat oikeutusta typerälle käytöksellesi syyttäen jotain toista känniääliötä tämän sanoista? Itse miettisin katkoa ja uutta työpaikkaa. En kehtaisi näyttää naamaani enää tuolla. 

Vierailija
34/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo mies oli tupakalla kun tulin ulos odottamaan kyytiä kotiin. Keskustelimme n. 10-15min. En tukeudu häneen. -ap

Kyllä se nyt vähän ripustautumiselta vaikuttaa, jos aletaan nyyhkyttämään olkapäätä vasten. Hintelä biseksuaali näki tässä mahdollisuuden päästä pökkäämään, joten veti ässän hihasta ja kehui kuumaksi.

Vierailija
35/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sydänystävää kaipaa kun muut ystävät keskenään sopivat kimppakyydit, auttavat toisiaan, sijaistavat puolin ja toisin, jakavat tietoa ja ovat toistensa tukena palaverissa ym. 

Mulla ei ole ketään keneltä kysyä mitään, paitsi esimies. Miehet kyllä jeesaamassa jos pyydän apua, mutta se on erilaista. En kaipaa apua vaan vastavuoroista työkaveruutta. -ap

Sua kiusataan. Ulosjättäminen on kiusaamista. Oletko muuten kirjolla, kun kuulostaa vähän siltä?

En tietääkseni. Ehkä olen vähän erikoinen. Add? Asperger?

En anna syytä kiusata, teen työni ja olen ihan hiljaa nykyään. -ap

Vierailija
36/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä siis vedit hirveät itkukännit ja aloit vinkumaan kollegalle ja nyt haluat oikeutusta typerälle käytöksellesi syyttäen jotain toista känniääliötä tämän sanoista? Itse miettisin katkoa ja uutta työpaikkaa. En kehtaisi näyttää naamaani enää tuolla. 

Siis jääkö aloituksessa jotain ymmärtämättä. Mä otin miehen sanomiset totena, mä uskon että hän todella oli sitä mieltä että mä oon seksikäs ja siksi mua syrjitään. Miksi se ei voisi olla totta? -ap

Vierailija
37/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärrän palstavastaajien logiikkaa. Eli se että keskustellaan siitä, miten pahalta tuntuu syrjintä oman ulkonäön vuoksi ei kii ketään vaan nyt pitää keskustella siitä, että mulle valehdeltiin koska haluttiin pesää?

Miksi se on todennäköisimmin totta? -ap

Vierailija
38/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ymmärrän palstavastaajien logiikkaa. Eli se että keskustellaan siitä, miten pahalta tuntuu syrjintä oman ulkonäön vuoksi ei kii ketään vaan nyt pitää keskustella siitä, että mulle valehdeltiin koska haluttiin pesää?

Miksi se on todennäköisimmin totta? -ap

Ei, vaan logiikka on se että annoit hyvin vähän ennakkotietoja aloituksessasi, mikä herätti epämiellyttävän mielikuvan itkevästä, huomionhakuisesta humalaisesta naisesta, ja jonka itkun syy on useimmille käsittämätön. Osa naisista pitää miesten kanssa "kaveeraamista" lähtökohtaisesti epäilyttävänä, ja pieni osa tulkitsee sen, että kerrot jonkun "kehuneen" sinua humble bragiksi. Siinä ole valitettavasti oikeassa, että ketään ei tässä vaiheessa kiinnosta yksinäisyyden tunteesi, koska keskustelu ajautui jo muualle.

Terveisin päivystävä asperger, erityismielenkiinnon kohteena ihmisen sosiaalinen käyttäytyminen

Vierailija
39/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika miestyökavereissa on vai etkö saa heiltäkään tukea? Minkälaista tukea tarvitset? Oletko puhunut esimiehellesi tuen tarpeestasi?

No sellainen vika näyttäisi olevan, että kun ap haluaa tukea niin miestyökaveri alkaa iskeä.

Vierailija
40/111 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sua ei haittaa miesten kaksimieliset jutut?

Eikö tuo nyt ollut ihan yksiselitteinen kommentti? Ei mitään kaksimielistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme