Istuin iltaa työkavereiden kanssa ja mua sanottiin kuumaksi
Työkaverini (mies) sanoi, että mä oon ihan törkeän kuuma (miesten) mielestä.
Olen ihmeissäni.
Keskustelu lähti liikkeelle, kun surin ettei mulla ei ole ketään sydänystävää (naista) töissä enkä saa oikein tukea keneltäkään.
Kommentit (129)
Kauniilla ja vetäytyvällä naisella voi olla työpaikalla tällaisia haasteita. On hyvä tiedostaa, että asetelma tulee toistumaan ja ettei kannata tukeutua niihin ihastuneisiin miehiin. On hyvä olla jossakin porukassa tai edes yhden tai kahden ihmisen kanssa, käydä lounailla ym. Heillekään ei kannata avautua liikaa henkilökohtaisista asioistaan.
Onko se tosiaan naisille niin paha asia että on miesten mielestä kuuma? Hiukan on vaikea uskoa kun katsoo IRL kuinka naiset käyttäytyvät.
Vierailija kirjoitti:
Kauniilla ja vetäytyvällä naisella voi olla työpaikalla tällaisia haasteita. On hyvä tiedostaa, että asetelma tulee toistumaan ja ettei kannata tukeutua niihin ihastuneisiin miehiin. On hyvä olla jossakin porukassa tai edes yhden tai kahden ihmisen kanssa, käydä lounailla ym. Heillekään ei kannata avautua liikaa henkilökohtaisista asioistaan.
Kannattaa vedättää niitä ihastuneita miehiä oikein huolella ja teettää niillä kaikenlaisia työtehtäviä, pyytää palveluksia yms. Miehet on niin helppoja pyöriteltäviä kun niillä on vain pillu mielessä. Ap on vielä saanut varmistuksen että kiinnostusta löytyy. Kannattaa ottaa siitä kaikki hyöty irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vedättää niitä ihastuneita miehiä oikein huolella ja teettää niillä kaikenlaisia työtehtäviä, pyytää palveluksia yms. Miehet on niin helppoja pyöriteltäviä kun niillä on vain pillu mielessä. Ap on vielä saanut varmistuksen että kiinnostusta löytyy. Kannattaa ottaa siitä kaikki hyöty irti.
Tuokaan ei ole ratkaisu siihen varsinaiseen työpaikan sosiaalisia suhteita koskevaan ongelmaan. Vai onko joku kokenut, että olisi? Eli että tuolla röyhkeydellä saisi asemaa ja kunnioitusta?
Työskentelemme ravintola-alalla, ja yötyöskentely on hyvin yleistä. Vaikka olen alle 30-vuotias, en kuule ihmisten sanovan, että olen kuuma. -ap
Vierailija kirjoitti:
Sehän nyt tässä on se ongelma että menit olemaan kaikkien naisten suurin vihollinen, kuuma nainen, luulevat että viet kaikkien miehet. Heti syrjäyttävät sinut porukasta, jos haluat kaverata sen kanalauman kanssa pitää ensin rupsahtaa.
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on 17 vuotta nuorempi miestyökaveri sanonut tuontyylisesti palaverissa. Punastuin ja menin vähän paniikkiin. Tunsin muiden (naistyökaverien) pistävät katseet.
Laitoitteko kuitenkiun myöhemmin pissilihat sisäkkäin?
Ei olla laitettu, ainakaan vielä. Mutta kanssakäymisestä tilanteen nähneiden naisten kanssa tuli vaikeampaa.
Ovat kateellisia. Tietävät että sinulla on saumat päästä pökkimään.
Olen naimisissa. Hävettää, millaisena alfanaaraana minua pitävät.
Huvittavinta tässä on, etten ole itse tehnyt mitään.
Mistä sinä kuvittelet, että he pitävät sinua alfanaaraana?
Eihän kukaan ole sellaista sanonut. Tämä yksi hintelä heppu vain yritti lohduttaa. Ja loput jostain syystä, jota emme tiedä, eivät hakeudu seuraasi. Jos olisit alfanaaras, luulisin, että ainakin joku haluaisi olla kaverisi. Alfa on alfa juuri siksi, että hänellä on dominoiva asema yhteisössä. Sinä taas olet täysin reunassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko se tosiaan naisille niin paha asia että on miesten mielestä kuuma? Hiukan on vaikea uskoa kun katsoo IRL kuinka naiset käyttäytyvät.
Yhden miehen mielestä. Loput karttavat.
Mitä sitten, mitä se meille kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on 17 vuotta nuorempi miestyökaveri sanonut tuontyylisesti palaverissa. Punastuin ja menin vähän paniikkiin. Tunsin muiden (naistyökaverien) pistävät katseet.
Ei olla laitettu, ainakaan vielä. Mutta kanssakäymisestä tilanteen nähneiden naisten kanssa tuli vaikeampaa.
Olen naimisissa. Hävettää, millaisena alfanaaraana minua pitävät.
Huvittavinta tässä on, etten ole itse tehnyt mitään.
Alfanaaras? Siksikö yleistä polkupyörää nykyään kutsutaan :D
Vierailija kirjoitti:
Töissä ollaan asiallisia, ja työkaverille kuumaksi kehuminen on asiatonta.
Mieheni on sanonut tätä jo aiemmin, että olen huomiota herättävä tahtomattanikin, on sellaiset kauniit geenit. En häpeile myöntää, että näytän hyvältä.
Mutta en niin hyvältä, ettenkö saisi kavereita naisista. En saa. Miesten huomiota sitäkin enemmän, vaikka en tarvitse sitä vähääkään. Yritän löytää töistä paremman näköisiä naisia kaveriksi kuin mitä itse olen, niin mitään kateutta ei synny. Ja olen hyvä työssäni. Väärin kärsiä ulkonäön takia. Olen kiltti luonne. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pökkimään tätä ap:n sanojen mukaan neitimäistä miespuolista työkaveria.
Joo, varmaan ovat tosi kateellisia...🤔
Vierailija kirjoitti:
Vau, aika kiva humble brag AP:llä :-D On niin kuuma että työkaverit ei tiedä miten päin olla.
Joo. Jonkun miehen kehittämä provo.
ap on jossain teinin tasolla, lapsenomaista ja naiivia, itsen ympärille keskittynyttä pohdintaa omasta ulkonäöstä. Alfanaaras?! Melko tyhjäpäistä ja aika säälittävää. Ne toiset naiset ei halua kaveerata kanssasi koska saisivat oudon tyypin leiman itsekin ja välttelevät tuollaista ukkojen kyljessä kiehnäävää bimboa.
Ei naiset karta ketään siksi, että tämä on kaunis tai kauniimpi kuin itse, höpöhöpö. Naiset karttavat siksi, jos on kaikille flirttaava bimbo. Ei sellaista jaksa kukaan katsella.
Muistan jo lukioajoilta, kun kouluun tuli yksi uusi tyttö. Oltiin heti porukalla sen kavereita ja valitti, kuinka ed.paikkakunnalla ei ollut oikein ystäviä. No selvisi nopeasti, kun käytös oli ihan järkyttävää poikien edessä.. ei kukaan jaksanut katsella sitä!
Sama myös aikuisiällä yhden naisen suhteen. Veikin yhden naisen miehen lopulta (toki mieskin on tässä syyllinen).
Tuollaisista naisista muut naiset haluavat eroon.
Tämä alfanaaras on joku muu. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuokaan ei ole ratkaisu siihen varsinaiseen työpaikan sosiaalisia suhteita koskevaan ongelmaan. Vai onko joku kokenut, että olisi? Eli että tuolla röyhk
Tuskin ovat työpaikalla iltaa istuneet. Ei pidä lähteä työkavereiden kanssa vapaalle jos pitää sitten mielensä pahoittaa jokaisesta pikkurisauksesta. Omaa hölmöyttä kun ei tunnista että nuttura on aivan liian kireällä sosiaaliseen kanssakäymiseen työpaikan ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden miehen mielestä. Loput karttavat.
Tuskinpa sentään. Eiköhän tuo ole monen muunkin miehen mielestä kuuma jos on yhden mielestä. Naisillahan tuokin asia menee miten sattuu mutta miehillä on paljon yksinkertaisempaa ja suoraviivaisempaa sen suhteen kuka on pantava ja kuka ei.
Niille ei ole pakko kertoa. Missään parisuhteessa ei ole varmuutta pettääkö kumppani jos tämä ei itse kerro sitä tai jää rysän päältä kiinni. Jälkimmäinen on omaa hölmöyttä ja ensimmäinen on helppo välttää kun vaan jättää kertomatta.