Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ovat tuntemasi vanhatpiiat?

Vierailija
13.10.2025 |

Mä tunnen kolme suht läheisesti, ovat sukua miehen tai mun puolelta ja yhden työkaverin työkaverina huonommin.

4/4 yhdistää se että ovat rumia naamaltaan. Kaikilla pottunokka ja vinot tai rumat hampaat.

3/4 ovat huomattavan lihavia.

2/4 on mieleltään epävakaita, olleet hoidossakin ja heillä on lääkitys. Yhdestä tiedän varmuudella että sairastaa jotain maniaa.

4/4 ovat myös epäkohteliaita ja suorastaan ilkeitä läheisilleen ja/työkavereilleen.

3/4 omistaa yhden tai useamman kissan, joita paapovat kuin pieniä vauvoja. Heillä on lemmikkiin epäterve suhde.

Ymmärrän ettei heidän kanssaan ole mahdollista elää normaalia tasapainoista elämää tai muodostaa normaalia tasapainoista suhdetta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hekään eivät halua typerää normaalia perus pullaa ja ei halua tasapainoista tervettä suhdetta, vaan toksisuus, myrkyllisyys, draama ja vaara kiehtoo. Normaalielämä on liian tylsää ilman tätä kaikkeutta. Omassa päässään ja elokuvissa, fantasioissa, piirretyissä kaikki on paremmin. Ihanan värikästä, vihreä taivas, pinkki taivas, räikeän värisiä satuhahmoja. Täällä suomessa vain harmaata, pukeudutaan mustaan ja hihitellään puhelin kädessä ujona sanoen vain jotain tai sitten esitetään kaikkitietävää näsäviisasta. 

et kai sinä tiedä kaikesta kaikkea eikä kukaan. 

ole täydellinen. 

mikä tämän aiheen muu idea oli kuin todeta? - Ok, saa olla tuollainen. Anna kaikkien kukkien kukkia! Rikkaruohojenkin. Ne RAKASTAA JA NAUTTKI OLLA rikkaruohoja

Vierailija
2/13 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen tällainen mielisairas ja ruma. Erakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin tosi kypsää pilkata mielenterveysongelmaisia ja eläinrakkaita. Kertoo paljon pilkkaajasta, eikä mitään hyvää.

Vierailija
4/13 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Miehiä paennut. Ei kissoja. Ihan mukava. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo.

Vierailija
5/13 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneita koulukiusattuja

Vierailija
6/13 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös! 56v

Vierailija
7/13 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tuntenut yhtään. Kaikki on eronneita tai seurustelee, vaikkei olisikaan naimisissa. Miehissä olen tuntenut paljon ikisinkkuja.

Vierailija
8/13 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös. 56v.

Vierailija
9/13 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös! 56v

39v. 👋🏻

Vierailija
10/13 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se erakko rakastaa just rauhaa ja itseään, omaa yksinolo on parempaa kuin jengi jossa joukossa tyhmyys tiivistyy. Siksi mieluiten asuisi metsässä, maalla ilman näkemättä ketään. Olla jouten rauhassa ja elellä rauhassa hiljaisesti ilman muuta maailman hälyä. Sosiaaliset ekstrovertit tarvitsevat muita itsensä lisäksi korostamaan itseään. Erakolle riittää hän itse ja hän nauttii siitä kaikin voimin. Mikä olisikaan parempaa kuin käyttää elämänsä itsensä kanssa sujuna olemiseen ja elää vain itselleen ilman muiden odotuksia ja vaatimuksia?

Vierailija
11/13 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on sellainen ja tunnistan sen tavallaan miespuolisessa itsessänikin.

Vierailija
12/13 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se erakko rakastaa just rauhaa ja itseään, omaa yksinolo on parempaa kuin jengi jossa joukossa tyhmyys tiivistyy. Siksi mieluiten asuisi metsässä, maalla ilman näkemättä ketään. Olla jouten rauhassa ja elellä rauhassa hiljaisesti ilman muuta maailman hälyä. Sosiaaliset ekstrovertit tarvitsevat muita itsensä lisäksi korostamaan itseään. Erakolle riittää hän itse ja hän nauttii siitä kaikin voimin. Mikä olisikaan parempaa kuin käyttää elämänsä itsensä kanssa sujuna olemiseen ja elää vain itselleen ilman muiden odotuksia ja vaatimuksia?

En ole kyllä mitenkään sujut itseni kanssa, mutta joo, yksin on parempi kuin ihmisten seurassa. Nettikeskustelut menee kun ei kukaan näe ja koska tahansa voi poistua jos aletaan haukkua.

Vierailija
13/13 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa lähipiirissä on muutamia, jotka eivät ole olleet vakavassa suhteessa ja ikä on 30-40 vuotta. Yksi kuulemma ihastuu aina renttuihin, eikä siksi ole löytänyt mitään pysyvämpää. Yksi on taistellut vakavan masennuksen kanssa, joten ei ymmärrettävästi ole jaksanut treffailla. Yksi taas ei ehdi treffailla. Sosiaalinen elämä ja vuorotyö pitävät niin kiireisinä, että aikaa ei jää eikä taida olla suuremmin haluja järjestää aikaa sille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi