Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ovat tuntemasi vanhatpiiat?

Vierailija
13.10.2025 |

Mä tunnen kolme suht läheisesti, ovat sukua miehen tai mun puolelta ja yhden työkaverin työkaverina huonommin.

4/4 yhdistää se että ovat rumia naamaltaan. Kaikilla pottunokka ja vinot tai rumat hampaat.

3/4 ovat huomattavan lihavia.

2/4 on mieleltään epävakaita, olleet hoidossakin ja heillä on lääkitys. Yhdestä tiedän varmuudella että sairastaa jotain maniaa.

4/4 ovat myös epäkohteliaita ja suorastaan ilkeitä läheisilleen ja/työkavereilleen.

3/4 omistaa yhden tai useamman kissan, joita paapovat kuin pieniä vauvoja. Heillä on lemmikkiin epäterve suhde.

Ymmärrän ettei heidän kanssaan ole mahdollista elää normaalia tasapainoista elämää tai muodostaa normaalia tasapainoista suhdetta.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhallapiialla ole lapsia.  Hän nimenomaan on yksin elävä.

Vierailija
22/74 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä modea vaivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, noloista noloin.

Vierailija
24/74 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani Vanhapiika joi itsen akoholistiksi... piti huonosti poikaansa .. Nyt mätänee läskeissään kaupungin yksiössä. Ilkeän luonteensa takia ei voinut olla AA kerhossa. On muuttunut höijyksi , katkeraksi ja kateelliseksi. Kertoi itse että päivät viettää vauvalla haukkumassa ihmisiä.  On mt eläkkeellä. Painaa 112kg.  Ei sen kanssa voi olla missään tekemisissä.   🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vanhapiika piti huonosti poikaansa? Kuules poju, ootko sä koskaan osannut mitään, tai ymmärrätkö mistään mitään?

Olen juopon vavanhanpiian  mt poika .Teit minusta tällaisen...t, Jari.

Vierailija
25/74 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tunnen korkeakoulutettuja tosi fiksuja vanhojapiikoja, joilla on koira. Ehkäpä se on kiinni myös siitä minkälaisissa porukoissa itse hengaa. Ap:n piirit ovat mitä ap on.

Vierailija
26/74 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, itseni. Olen keski-ikäinen, korkeakoulutettu ja hyväpalkkaisessa työssä oleva ihan tavallisen näköinen nainen. En ole ikinä käynyt edes treffeillä (en ole kieltäytynyt, vaan kukaan ei ole koskaan pyytänyt). Teininä ja nuorena aikuisena yritin lähestyä miehiä, mutta sain aina vain naurut ja kommentin, että olen ruma ja läski (olin normaalipainoinen) eikä kukaan mies minua huoli. Näin vanhempana en sitten ole viitsinyt enää lähestyä ketään ja vastaan tulee edes jotain positiivisia ajatuksia herättävä mies ehkä kerran viidessä vuodessa. Kieltämättä olen aika surullinen, kun en saanut puolisoa tai lapsia, mutta näillä mennään.

Vierailija
27/74 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vanhallapiialla ole lapsia.  Hän nimenomaan on yksin elävä.

Tunnen vanhanpiian joka aikoinaan teki aviottoman lapsen ryypätessään.   Ei liioin pystynyt pitämään poikaa josta tuli myös mt juoppo. 

Vierailija
28/74 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkin tosi kypsää pilkata mielenterveysongelmaisia ja eläinrakkaita. Kertoo paljon pilkkaajasta, eikä mitään hyvää.

Oho , kolahtiko.     AS...

Olet siis tosiaankin joku luonnevikainen. Varmaankin kiusaaja sekä lapsena, nuorena että nyt aikuisenakin. Säälittävää.

Vierailija
29/74 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä huumorintaju, omillaan pärjäävä oman tiensä kulkija, ei suostu lapsimiesten passaajaksi, ystävällinen, oikeudenmukainen.

Vierailija
30/74 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani Vanhapiika joi itsen akoholistiksi... piti huonosti poikaansa .. Nyt mätänee läskeissään kaupungin yksiössä. Ilkeän luonteensa takia ei voinut olla AA kerhossa. On muuttunut höijyksi , katkeraksi ja kateelliseksi. Kertoi itse että päivät viettää vauvalla haukkumassa ihmisiä.  On mt eläkkeellä. Painaa 112kg.  Ei sen kanssa voi olla missään tekemisissä.   🤮🤮🤮🤮🤮🤮

No nyt kannattaa poistaa ensimmäisenä läski ja päihteet aivoistasi. Vanhoillapiioilla ei lapsia. 

Vierailija
31/74 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman naimattoman ihmisen, yksi on hieman ylipainoinen, mutta mukava ja älykäs, pärjännyt hyvin ja  laaja sosiaalinen verkosto. Luulen että hän ei päästä miehiä kovin lähelle, biologinen isä oli yhtä kurja tyyppi kuin äidin uusi mies on mukava, ehkä sillä on jotain tekemistä asian kanssa. 

Vierailija
32/74 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, noloista noloin.

Taisi kolahtaa kun piti noin sanoa  🤭

Vierailija
33/74 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivuneita uskovaisia tai lespoja.

Vierailija
34/74 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incel miehiä kaikki ketkä tiedän. Asuvat äidin hikokomoreteissa, vai mitä ne nyt on. Äiti vie ruuan ovelle, ei uskalla mennä sisälle. Näitä meillä on aina välillä psyk.osastolla potilaina.

- psyk sh

Vierailija
35/74 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkin tosi kypsää pilkata mielenterveysongelmaisia ja eläinrakkaita. Kertoo paljon pilkkaajasta, eikä mitään hyvää.

Oho , kolahtiko.     AS...

Olet siis tosiaankin joku luonnevikainen. Varmaankin kiusaaja sekä lapsena, nuorena että nyt aikuisenakin. Säälittävää.

Sitä on imetetty liikaa tai liian vähän. Lol.

Vierailija
36/74 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä modea vaivaa?

Nauraa varmaan ihan kippurassa... tunnistaa muutaman palstalta tällaisen tapauksen. 😊😊😊😊

Vierailija
37/74 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt kannattaa poistaa ensimmäisenä läski ja päihteet aivoistasi. Vanhoillapiioilla ei lapsia. 

Ei ole nykyään vanhojapiikojakaan. Joku vaan haluaa halveksia sillä nimityksellä. 

Vierailija
38/74 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ilmoituksen tästä sairaasta ketjusta. Lopettakaa tuon sairaan sanan hokeminen. Se jos on sinkku ja neitsyt ei tee kenestäkään mitään vanha piikaa. Nyt loppu. Älkää jankatko tuota oksettavaa sanaa.

Vierailija
39/74 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen tällainen mielisairas ja ruma. Erakko.

Minä myös! 56v

Toivottavasti ette ole niitä sairaita miesvihakirjoittajia ja persuttelijoita myös.

Vierailija
40/74 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentävät luudalla, kyömynenä, väkäleuka jossa syynä, kämmenissä karvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän