Millaisia ovat tuntemasi vanhatpiiat?
Mä tunnen kolme suht läheisesti, ovat sukua miehen tai mun puolelta ja yhden työkaverin työkaverina huonommin.
4/4 yhdistää se että ovat rumia naamaltaan. Kaikilla pottunokka ja vinot tai rumat hampaat.
3/4 ovat huomattavan lihavia.
2/4 on mieleltään epävakaita, olleet hoidossakin ja heillä on lääkitys. Yhdestä tiedän varmuudella että sairastaa jotain maniaa.
4/4 ovat myös epäkohteliaita ja suorastaan ilkeitä läheisilleen ja/työkavereilleen.
3/4 omistaa yhden tai useamman kissan, joita paapovat kuin pieniä vauvoja. Heillä on lemmikkiin epäterve suhde.
Ymmärrän ettei heidän kanssaan ole mahdollista elää normaalia tasapainoista elämää tai muodostaa normaalia tasapainoista suhdetta.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani Vanhapiika joi itsen akoholistiksi... piti huonosti poikaansa .. Nyt mätänee läskeissään kaupungin yksiössä. Ilkeän luonteensa takia ei voinut olla AA kerhossa. On muuttunut höijyksi , katkeraksi ja kateelliseksi. Kertoi itse että päivät viettää vauvalla haukkumassa ihmisiä. On mt eläkkeellä. Painaa 112kg. Ei sen kanssa voi olla missään tekemisissä. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮
No nyt kannattaa poistaa ensimmäisenä läski ja päihteet aivoistasi. Vanhoillapiioilla ei lapsia.
Ei ole nykyään vanhojapiikojakaan. Joku vaan haluaa halveksia sillä nimityksellä.
Minä olen vanhapiika. Kaunis vanha nimitys :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen tällainen mielisairas ja ruma. Erakko.
Ehkä se erakko rakastaa just rauhaa ja itseään, omaa yksinolo on parempaa kuin jengi jossa joukossa tyhmyys tiivistyy. Siksi mieluiten asuisi metsässä, maalla ilman näkemättä ketään. Olla jouten rauhassa ja elellä rauhassa hiljaisesti ilman muuta maailman hälyä. Sosiaaliset ekstrovertit tarvitsevat muita itsensä lisäksi korostamaan itseään. Erakolle riittää hän itse ja hän nauttii siitä kaikin voimin. Mikä olisikaan parempaa kuin käyttää elämänsä itsensä kanssa sujuna olemiseen ja elää vain itselleen ilman muiden odotuksia ja vaatimuksia?
En ole kyllä mitenkään sujut itseni kanssa, mutta joo, yksin on parempi kuin ihmisten seurassa. Nettikeskustelut menee kun ei kukaan näe ja koska tahansa voi poistua jos aletaan haukkua.
Juu juu toki, toki ,toki voi poistua vessaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vanhallapiialla ole lapsia. Hän nimenomaan on yksin elävä.
Tunnen vanhanpiian joka aikoinaan teki aviottoman lapsen ryypätessään. Ei liioin pystynyt pitämään poikaa josta tuli myös mt juoppo.
Ei hän ole vanhapiika. Ette hallitse äidinkielenne sanojen merkitystä. Peruskoulun vika.
Ei edes suomi-filmeissä ollut vanhoilla piioilla lapsia. Omassa nuoruusessani heitä sanottiin au-äideiksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin se on tuo aloittajankin. Ilkeä vielä kaiken lisäksi. Tuskin olet rumempi kuin me muutkaan suomalaiset. Kansanluonne on aikalailla ujoa ja itsekseen viihtyvää. Olet varmasti ihan yhtä hyvä kuin muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vanhallapiialla ole lapsia. Hän nimenomaan on yksin elävä.
Tunnen vanhanpiian joka aikoinaan teki aviottoman lapsen ryypätessään. Ei liioin pystynyt pitämään poikaa josta tuli myös mt juoppo.
Ei hän ole vanhapiika. Ette hallitse äidinkielenne sanojen merkitystä. Peruskoulun vika.
Ei edes suomi-filmeissä ollut vanhoilla piioilla lapsia. Omassa nuoruusessani heitä sanottiin au-äideiksi.
Siis ei vanhoja piikoja vaan lapsen tehneitä sinkkunaisia sanottiin au-äideiksi.
Synnyttänyt nainen ei ole vanhapiika.
Vierailija kirjoitti:
Lentävät luudalla, kyömynenä, väkäleuka jossa syynä, kämmenissä karvoja.
Taidat tykätä Noita Nokinenä -saduista.
Voi kun oliskin lentävä luuta!
Tunnen kaksi. Molemmat ovat olleet nuorempana äärimmäisen kauniita, nykyäänkin vielä tyylikkäitä pakkauksia. Uranaisia, eivät ole halunneet miestä, vaikka ilmeisesti aika moni onkin jäänyt rannalle ruikuttamaan.
Tuntemani vanhatpojat taas ovat alkoholisoituneita ukkoja, joita aivan ymmärrettävistä syistä kukaan ei ole huolinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkin tosi kypsää pilkata mielenterveysongelmaisia ja eläinrakkaita. Kertoo paljon pilkkaajasta, eikä mitään hyvää.
Oho , kolahtiko. AS...
Olet siis tosiaankin joku luonnevikainen. Varmaankin kiusaaja sekä lapsena, nuorena että nyt aikuisenakin. Säälittävää.
Luultavasti sen päätä on poksutettu lattiaan vanhempien taholta, niin sen aivot ovat päässeet nyrjähtämään. Ei tunnista olevansa itsekin mielenterveysongelmainen, joten hänen tilansa on jo aika paha.
Vierailija kirjoitti:
Teen ilmoituksen tästä sairaasta ketjusta. Lopettakaa tuon sairaan sanan hokeminen. Se jos on sinkku ja neitsyt ei tee kenestäkään mitään vanha piikaa. Nyt loppu. Älkää jankatko tuota oksettavaa sanaa.
Tragikoomista että hermostut jos spekuloidaan ja pohditaan analyyttisesi .. mikä tässä jutussa on se NARRATIIVI ???? 🤔🤔🤔
Yksi vanhempi nainen on varmaan kaappilesbo ja omistanut elämänsä äitinsä hoivaamiseen. Yksi on negatiivinen luonne, pitkä ja erittäin lihava. Kolmas on reilusti ylipainoinen ja mt-diagnoosi.
Kyllähän se niin on, että jos on ollut koko tai melkein koko elämänsä sinkkuna, niin yleensä siihen on jokin syy.
Minä tunnen kaksi. Ei niinkään yllättäen opettajia molemmat mutta kumpikin on ollut teininä ja vielä opiskeluaikoina jonnekin 30v asti suorastaan niin pantavan (hoikka, urheilullinen isotissinen ja kauniit kasvot) näköinen että miehiä (tai naisia jos niistä tykkää) on kyllä pyörinyt tyrkyllä.
Toisella ei ole koskaan ollut edes hamsteria mutta toinen on kyllä sellainen ikuiseksi 12v heppatytöksi taantunut jolla on hevosia, kissoja, koiria ja kaneja joiden ympärillä koko elämä on pyörinyt varmaan siitä 12v lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, noloista noloin.
Taisi kolahtaa kun piti noin sanoa 🤭
Oletkohan Ap jotenkin sairas tai vain ilkeä ihminen. Onko suhde vanhempiin ollut lapsena jotenkin kieroutunut? Sisarukset saaneet mielestäsi enemmän huomiota, rakkautta, kaikkea? Elämäsi on yhtä kilpailua ja vertailua. Ei sinulla ole helppoa. Kahdeksan ihanan lapsenlapsen isoäitinä toivon sinulle parempaa loppuelämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani Vanhapiika joi itsen akoholistiksi... piti huonosti poikaansa .. Nyt mätänee läskeissään kaupungin yksiössä. Ilkeän luonteensa takia ei voinut olla AA kerhossa. On muuttunut höijyksi , katkeraksi ja kateelliseksi. Kertoi itse että päivät viettää vauvalla haukkumassa ihmisiä. On mt eläkkeellä. Painaa 112kg. Ei sen kanssa voi olla missään tekemisissä. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮
No nyt kannattaa poistaa ensimmäisenä läski ja päihteet aivoistasi. Vanhoillapiioilla ei lapsia.
Ei ole nykyään vanhojapiikojakaan. Joku vaan haluaa halveksia sillä nimityksellä.
Minä olen vanhapiika. Kaunis vanha nimitys :)
No eikä ole kaunis kuin omassa päässäsi. Vanhapoika ja vanhapiika tarjottavat ikään kuin lapsen asemaan jääneitä aikuisia. He ovat ikuisesti poikasia ja tyttösiä, eivätkä ole täyttäneet yhteiskunnan odotuksia perheen perustamisesta. Itse en toki näin ajattele, mutta nuo vanhat nimitykset sisältävät tämän asenteen. Siksi niitä harvemmin enää kuulee eivätkä sivistyneet ihmiset niitä käytä.
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen kaksi. Ei niinkään yllättäen opettajia molemmat mutta kumpikin on ollut teininä ja vielä opiskeluaikoina jonnekin 30v asti suorastaan niin pantavan (hoikka, urheilullinen isotissinen ja kauniit kasvot) näköinen että miehiä (tai naisia jos niistä tykkää) on kyllä pyörinyt tyrkyllä.
Toisella ei ole koskaan ollut edes hamsteria mutta toinen on kyllä sellainen ikuiseksi 12v heppatytöksi taantunut jolla on hevosia, kissoja, koiria ja kaneja joiden ympärillä koko elämä on pyörinyt varmaan siitä 12v lähtien.
Miten niin ei niinkään yllättäen opettajia? Opehuoneissa lähes kaikki ovat naimisissa. Meillä on tällä hetkellä noin 40 opettajasta ehkä pari sinkkua, joista toinen on leski.
T. Ope
Mä oon paljon miettinyt, että miksi tällä palstalla on niin pahoinvoivan oloisia ihmisiä, mutta nyt se selvisi, että monet taitaa olla vanhojapiikoja, kun seuraa tämän ketjun peukuttamista ja kommentointia. Tässä ketjussa ei hyväksytä vanhojenpiikojen arvostelua eikä kiusaamista, vaikka muut ketjut on sitä täynnä. Tästä voi päätellä, että joku tässä ketjussa osuu siis palstalaisten sydämeen, kun kalikka niin kalahti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se on tuo aloittajankin. Ilkeä vielä kaiken lisäksi. Tuskin olet rumempi kuin me muutkaan suomalaiset. Kansanluonne on aikalailla ujoa ja itsekseen viihtyvää. Olet varmasti ihan yhtä hyvä kuin muutkin.
En ole. Näytän oksettavalta. Mm. mädät hampaat. 'Nuff said.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei niinkään yllättäen opettajia? Opehuoneissa lähes kaikki ovat naimisissa. Meillä on tällä hetkellä noin 40 opettajasta ehkä pari sinkkua, joista toinen on leski.
T. Ope
Siten niin että varsinkin tämä vanhapiikatäti jolla ei koskaan ollut edes lemmikkejä oli eläkeiän alla melkein kuin tv-sketsistä ulos kävellyt seesteinen, nutturapäinen peruskoulun opettaja jonka rutiiniin syvään uraan kaivamasta elämästä puuttui totaalisesti kipinä.
Tämä kyllä huokaili joskus eläkkeelle päästyään miten häneltä jäi se mies hankkimatta eli kiinnostusta olisi ollut mutta siinä vaiheessa se todella oli jo niin mummoutunut kaikissa sanan merkityksissä etten ihmetellyt asiaa. Vasta kun jäämistöstä tuli vastaan tädin nuoruuskuvia leuka loksahti kun tämä oli jo yläasteella, jostain lukiosta ja opiskeluajoista puhumattakaan edistänyt ilmeisesti tietämättään suomen paperiteollisuutta satojen talouspaperirullien edestä.
Vierailija kirjoitti:
'Tuntemani ovat hoikkia ja kauniitakin, mutta luonteeltaan aika kovia ja pelottavia.'
Poikkeuksellisen
vahvoja selviytyjäyksilöitä,
minun tuntemani
siviilisääd. naimattomat naiset.
Eivät todellakaan fysiikaltaan
tai luonteeltaan mitään
b-ryhmää, vaan pikemminkin
menestyneitä, huoliteltuja,
viehättäviä uranaisia.
Hyvin vaativa työ.
Tapailevat kyllä miehiä,
seurustelevatkin,
mutta eivät perusta kotileikeistä.
Minäkin naimaton,
mutta eloni aikana ollut
pitkissä parisuhteissa, nyt useita
vuosia sinkku/vain
'digietäsuhteilua.' Aikuistuessa
tapahtuu se, että selektiivisyys
lisääntyy ja bs toleranssi
madaltuu. Näin kohdallani -
varmasti muillakin; oli sitten
naimaton tai avioliittoon astunut
kyseessä. Toivotan erinomaista
viikkoa. 👋
Psyko-sadistiperheitä on, joissa perhe nauttii toistensa kiusaamisesta. Pientä nahistelua ja tappelunpoikasta ja kaikki ovat tyytyväisiä veetuiluun. Saavat rauhassa nauttia tappelusta keskenään. Itse tykkään erilaisesta kommunikoinnista.