Millaisia ovat tuntemasi vanhatpiiat?
Mä tunnen kolme suht läheisesti, ovat sukua miehen tai mun puolelta ja yhden työkaverin työkaverina huonommin.
4/4 yhdistää se että ovat rumia naamaltaan. Kaikilla pottunokka ja vinot tai rumat hampaat.
3/4 ovat huomattavan lihavia.
2/4 on mieleltään epävakaita, olleet hoidossakin ja heillä on lääkitys. Yhdestä tiedän varmuudella että sairastaa jotain maniaa.
4/4 ovat myös epäkohteliaita ja suorastaan ilkeitä läheisilleen ja/työkavereilleen.
3/4 omistaa yhden tai useamman kissan, joita paapovat kuin pieniä vauvoja. Heillä on lemmikkiin epäterve suhde.
Ymmärrän ettei heidän kanssaan ole mahdollista elää normaalia tasapainoista elämää tai muodostaa normaalia tasapainoista suhdetta.
Kommentit (101)
Tykkään kissoista, ovat viisaita eläimiä. Millainen on epäterve suhde lemmikkiin? Ei ainakaan se että rakastaa ja suojelee ja hoitaa eläintä ja kunnioittaa tämän lajityypillisiä ominaisuuksia, kuten minä.
Ehkä olen sun mielestä ruma, ihan sama.
Miehiä on ollut. Voisi olla vieläkin.
Hyi, miten negatiivinen käsitys ihmisistä.
Hoikka, pitkähiuksinen, viihtyy yksin.
En tiedä näistä nykysukupolvista mutta kun itse olin nuori 70-luvun lopulla niin vanhatpiiat vaikuttivat kyllä olevan enemmän maskuliinisia, eivät kiinnostuneet perinteisista tyttöjen jutuista eivätkä varsinkaan miehistä. Siihen aikaan vain ei ollut sopivaa olla lesbo tai bi niin vetäytyivät sitten tuolle vanhapiika-akselille.
Nykyisin ei ole vanhojapiikoja, on vain sinkkuja eri elämänvaiheissa, vapaaehtoisesti/tahattomasti
Nykyään 7kymppinen tätini. Tuuliviiri, menee vain oman mielihyvänsä perässä, ei pidä sopimuksista kiinni, tarkka ruokavaliostaan, vaativa, monta miestä ollut pyörityksessä vielä viimeisen vuosikymmenen aikana, jakaa herkästi mielipiteitään eikä osaa miettiä toisten tunteita (moukka?), uskoo astrologiaan ja kaikkeen selittämättömään. Erilainen - noin tiivistettynä.
En tunne ketään vanhoja sen enempää kuin nuoriakaan piikoja, eikös piiat alla olla kuolleita kaikki, kun elivät siinä 1700-1800 luvun paikkeilla? Nykyään taidetaan kutsua hieman vastaavia, joskin paljon nykyaikaisempia tehtäviä ja työtä tekeviä esim. aupaireiksi, kodinhoitajiksi jne. Pitäisikö sinunki hypätä tälle vuosituhannelle?
Olen 40v, hyvin koulutettu, työssäni menestynyt ja ihmisenä pidetty. Kaunis, hoikka ja fiksu. Elämäni rakkaus on matkustelu ja vapaaehtoistyö eläinten parissa. Harrastan musiikkia, lukemista, valokuvausta, retkeilyä ja kalastusta. Minulla on laaja ja kansainvälinen ystäväpiiri jonka kanssa käymme konserteissa, syömässä, tanssimassa, retkillä jne. Ympäri maailman. Seuraavaksi menossa ystävä porukan kanssa Tukholmaan jazz festareille ja sen jälkeen pariisiin räppi kuuntelemaan (Kneecap). Minulla on maailman parhaat ja aivan upeat läheiset, omistusasunto, kesämökki, vene ja matkailuauto. Lemmikeitä en voi pitää vaikka haluaisin, olen liikaa poissa kotoa mutta sitä aukkoa täyttää tuo vapaaehtoistyö. Perusluonteeltani olen avoin, rehellinen, lojaali, positiivinen, iloinen, utelias ja uudesta innostuva. Menevää sortti, liiankin puhelias enkä koskaan viihdy paikallani. Sellainen tää vanhapiika on. Tosin käytän mielluummin sinkku sanaa. En ole koskaan halunnut parisuhdetta tai lapsia sillä rakastan vapauttani. Mitä muuta haluat tietää?
Ny ei kyllä osunu ku ruma naama 😄
75v hoikka,urheilullinen,nuorekas. Valitsi mieluummin työn ja matkustelun kuin miehen ja lapset.
Mun tätini.
Vanhapiika on halventava ja vanhentunut nimitys yksinäiselle reppanalle,jota kukaan mies ei huolinut ja joka katkerana valittaa kaikesta.
Nykyään on ikisinkkuja.
Lopettakaa käyttämästä tuota oksettavaa sanaa.
Olen minäkin sinkku ja neitsyt enkä silti ole vp koska on ollut oma valinta.
Eiköhän vp ole epätoivoinen kenellä ei edes ole mahiksia löytää kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vanhapiika on halventava ja vanhentunut nimitys yksinäiselle reppanalle,jota kukaan mies ei huolinut ja joka katkerana valittaa kaikesta.
Nykyään on ikisinkkuja.
Minä en edes ole yrittänyt löytää kumppania koska ne asiat eivät ole kiinnostaneet. Ikisinkku on paljon kunnioittavampi sana. Tuo toinen on ahdistava ja halveeraava.
Vanhatpiiat? Tarkoitat varmaan sinkkuja. Ei kukaan käytä tuollaista nimitystä enää nykyään.
Aivan ihania nämä kaksi jotka tunnen,ovat upeita ja positiivisia naisia,eivät kelpuuta kehnoa puolisokseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tunnen korkeakoulutettuja tosi fiksuja vanhojapiikoja, joilla on koira. Ehkäpä se on kiinni myös siitä minkälaisissa porukoissa itse hengaa. Ap:n piirit ovat mitä ap on.
Ai onko muka parempi että on koira kuin kissa? Molemmat rakkaita lemmikkejä.
Ap taitaa olla incel, purkaa tänne katkeruuttaan.
Aivan hirveitä, sekä ulkonäöltään, että luonteeltaan.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa käyttämästä tuota oksettavaa sanaa.
Olen minäkin sinkku ja neitsyt enkä silti ole vp koska on ollut oma valinta.
Eiköhän vp ole epätoivoinen kenellä ei edes ole mahiksia löytää kumppania.
"oma valinta"
Kuten kaikilla inceleillä
Vanhojapoikia viiksekkäitä, juoppoja ovat.