Miksi en saa ystäviä?
Mitä voin tehdä kun kukaan ei halua tutustua muhun? Lopetanko mä yrittämästä ja luovutan? Kukaan ei välitä minusta.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Olen sairaseläkkeellä kroonisten jatkuvien ilmavaivojen takia. Pyllystäni kuuluu 24/7 kovaa rutinaa ja suhahduksia. Samalla ympäristöön laajalle alueelle leviää todella pahan hajuinen kaasupilvi.Kysynkin teiltä rakkaat kanssaeläjät, että voiko tämä olla syy siihen etten saa ystäviä? Oon siis tämän keskustelun oikea aloittaja.
Laita tulppa pyllyysi niin ehkä sit saat ystäviä. Ei kukaan halua kaveerata pas kan hajun kanssa.
Sä Vierailija kirjoitti:
Olen sairaseläkkeellä kroonisten jatkuvien ilmavaivojen takia. Pyllystäni kuuluu 24/7 kovaa rutinaa ja suhahduksia. Samalla ympäristöön laajalle alueelle leviää todella pahan hajuinen kaasupilvi.Kysynkin teiltä rakkaat kanssaeläjät, että voiko tämä olla syy siihen etten saa ystäviä? Oon siis tämän keskustelun oikea aloittaja.
Moderaattori hoi
Minä olen se oikea alkuperäinen kirjoittaja enkä ole millään suljetulla osastolla toisin kuin nuo trollit väittää. Asun kotona enkä ole sairas!
Harmi etten saanutkaan empatiaa vaan törkeää kiusaamista. Saatteko stondiksen kiusaamisesta?
Ripuli viesteillä pommittava Kiusaaja lähde lenkille vuodeksi eläkä avaa somea viikkoon olisiko tässä ideaa?
Nää kaikki trollit pitäisi laittaa riviin ja ampua haulikolla
On varmana lapset ylpeitä kun isukit istuu netissä soopaa kirjoittamassa.
Trollien älykkyysosamäärä on tasoa Kondomi
Mitäpä muuta täältä voi odottaa kuin psykoottista mukahauskaa sontaa?
Onneksi en ole hullu toisin kuin feikki ap.
Ai että kun tänne saisi kirjoittaa vain omalla naamallaan ja nimellään.
Tämä on stressaavaa. Miten unohdan että sain pakit?
Kontulan Sedät menneet nukkumaan kun tuli näin hiljaista.
Pidän tätä sitten omana sekoilu kenttänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitteko ilmiantaa tuon ripuli trollin?
se on sama tyyppi joka on aloittanut tän keskustelun ja suurimman osan vastauksista.
mielenterveyspotilas joka haluaa vaan aiheuttaa pahaa mieltä muille kun oma pää on myrkkyä täynnä.
Huutista
Menin kirkkoon puhumaan mummojen kanssa illalla.
Kiitos kun lopulta piristyin keskustelusta ja lopetin itkemisen.
Suosittelen kaikille yksinäisille harrastuksia, mikä vaan kiinnostaa. Järjestöissä pääsee tekemään asioita ihmisten kanssa. Musiikkiharrastukset hyviä, esim. kuorot ja bändit jos osaa enemmän soittaa/ laulaa. Vapaaehtoistyö, eläinten parissa puuhailu, seurakunnan toiminta, urheilujärjestöt.