Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en saa ystäviä?

Vierailija
12.10.2025 |

Mitä voin tehdä kun kukaan ei halua tutustua muhun? Lopetanko mä yrittämästä ja luovutan? Kukaan ei välitä minusta. 

Kommentit (246)

Vierailija
41/246 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitteko ilmiantaa tuon ripuli trollin? 

se on sama tyyppi joka on aloittanut tän keskustelun ja suurimman osan vastauksista.

mielenterveyspotilas joka haluaa vaan aiheuttaa pahaa mieltä muille kun oma pää on myrkkyä täynnä.

Huutista

Vierailija
42/246 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kirkkoon puhumaan mummojen kanssa illalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/246 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun lopulta piristyin keskustelusta ja lopetin itkemisen. 

Vierailija
44/246 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kaikille yksinäisille harrastuksia, mikä vaan kiinnostaa. Järjestöissä pääsee tekemään asioita ihmisten kanssa. Musiikkiharrastukset hyviä, esim. kuorot ja bändit jos osaa enemmän soittaa/ laulaa. Vapaaehtoistyö, eläinten parissa puuhailu, seurakunnan toiminta, urheilujärjestöt.

Vierailija
45/246 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ulkonäkö merkitsee paljon. Jos olet kokeillut jo kaikkia neuvoja, kokeile tehdä muodonmuutos. Typerää, tiedän, mutta auttaa.

Minä en muuttaisi itseäni, jos en kelpaisi omana itsenäni, niin sitten olisin ilman tai hakisin toisenlaisista piireistä.

Vierailija
46/246 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kaikille yksinäisille harrastuksia, mikä vaan kiinnostaa. Järjestöissä pääsee tekemään asioita ihmisten kanssa. Musiikkiharrastukset hyviä, esim. kuorot ja bändit jos osaa enemmän soittaa/ laulaa. Vapaaehtoistyö, eläinten parissa puuhailu, seurakunnan toiminta, urheilujärjestöt.

Haluan erikoista seuraa 

Vierailija
47/246 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Niin semmoista aivot narikkaan ihmistyyppiä edustavaa 

Vierailija
48/246 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin remuta ja rellestää. 

Vierailija
49/246 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävistä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Ystävät ovat vain kateellisia toisilleen, ja puhuvat pahaa selän takana. On parempi elää ilman ystäviä.

Vierailija
50/246 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten välinen ystävyys aikuisällä on yleensä elämäntilanneriippuvaista, kiireistä ja melko pinnallista. koita etsiä seutusi samankaltaisessa tilanteessa eläviä. itse elelen melko tyytyväisenä ilman kummempia irl ystäviä, koen sellaisen lähinnä raskaaksi.

Vierailija
51/246 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisten välinen ystävyys aikuisällä on yleensä elämäntilanneriippuvaista, kiireistä ja melko pinnallista. koita etsiä seutusi samankaltaisessa tilanteessa eläviä. itse elelen melko tyytyväisenä ilman kummempia irl ystäviä, koen sellaisen lähinnä raskaaksi.

Tää eilinen kohu mistä en ole kertonut tapahtui facebookissa kun yritin pakottaa toisen naisen mun ystäväksi :( katoin sen julkaisuja jotka täyttyivät kannustavista ystävistä. Pyysin sen ystäviltä tsemppausta mutta ne sanoivat että he eivät vierasta ihmistä tsemppaa kun ei ole heidän asiansa välittää minusta kun olen tuntematon. Tajutkaa että mä en ole mikään trolli vaan tää juttu on oikeasti tapahtunut. En voinut mitään itselleni kun jokin naksahti päässäni ja kirjoitin ihan mitä sattuu. Oikeesti mikä muhun meni? Haukuin minkä jaksoin syyllistin ja dissasin koska olen niin hajalla. En kirjoittaisi tänne jos kyseessä ei olisi näin paha tilanne. Näkee taas että Suomi on maailman onnellisin maa kun uudet ihmiset ei kelpaa. Sanoivat että en kelpaa kun en ole heille entuudestaan tuttu. Koskaan trollit tule tajuamaan miltä tuntuu tulla kerta toisensa jälkeen syrjityksi ja hylätyksi. Siitä pidä vääntää sairaita vitsejä saati esiintyä minuna. 

Vierailija
52/246 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jonka nimimerkki on Ap ei ole tämän ketjun aloittaja, älkää uskoko sanaakaan ton ripulivajakin puheista. Kaikkia loiseläimiä se maa päällään kantaakin. 

Vierailija
53/246 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kummat piirit jos kaveruus on ulkonäöstä kiinni?!! En elämäni ole koskaan kiinnittänyt kaverini ulkonäköön sillä tavalla huomiota että se vaikuttaisi jotenkin ystävyyteen. Kaikkea sitä kuuleekin. Jos ihmisten välillä on ystävyyskemiaa niin ei sillä ulkonäöllä ole mitään merkitystä. Ei ystäviä arvoteta ulkoisesti tai sitten ollaan kyllä todella kummallisilla ja väärillä jäljillä.

Vierailija
54/246 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole kiinnostava,  tai olet itsekäs jne. Voit myös ollaliian hiljainen, tylsää seuraa.

En todellakaan ole mitää noista. 

Vierailija
55/246 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ole ystäviä, mutta mahdotontahan heitä on löytää kun kaikilla on omat menot, ketä jokin tuntematon yhtäkkiä kiinnostaisi. Varmaan jos harrastaisi jotain yhteisöharrastusta, niin sitten voisi olla kavereita.

Vierailija
56/246 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole kiinnostava,  tai olet itsekäs jne. Voit myös ollaliian hiljainen, tylsää seuraa.

Heh. Suurin osa suomalaisista on objektiivisesti tarkastellen ainakin jotakin noista. Tuolla logiikalla ja kriteereillä olisimme kaikki erakoita.

Vierailija
57/246 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä, että ensin pitää tykätä itsestään. Se oma itsetunto pitäisi saada edes jonkin verran plussan puolelle, sitten vasta alkaa kiinnostaa muita ihmisiä. Niin se valitettavasti menee.

Vierailija
58/246 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi moderaattori ei poista ton mieleltään sairaan ihmisen ripuli kommentteja? 

Vierailija
59/246 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeasti loukkaa toi ap nimimerkin ripulipsykoosi, ruudun takana on oikea ihminen. Mä olen todella herkkä ihminen ei mun pää yksinkertaisesti kestä suoranaista kiusaamista. Kuka noille sen jutuille nauraa? 

Vierailija
60/246 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon todella ettei tolla Kontulan narkomaanilla ole asiat kunnossa elämässä.