Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saa ystäviä?

Vierailija
12.10.2025 |

Mitä voin tehdä kun kukaan ei halua tutustua muhun? Lopetanko mä yrittämästä ja luovutan? Kukaan ei välitä minusta. 

Kommentit (244)

Vierailija
81/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen ammatiltani animaattori. Työkaverit välttelevät minua kroonisten jatkuvien ilmavaivojen takia. Pyllystäni kuuluu 24/7 kovaa rutinaa ja suhahduksia. Samalla ympäristöön laajalle alueelle leviää todella pahan hajuinen kaasupilvi. Kysynkin teiltä rakkaat kanssaeläjät, että voisitteko tästä huolimatta olla minun kavereitani? Oon siis 26v nainen.

Aito ja oikea ketjun aloittaja 

Tajuutko mulla on epävakaa olo ja mä voin saada taas sen raivokohtauksen. Mä pyydän viimeisen kerran jätä kiusattu ihminen rauhaan. Mä etsin sun osoitteen ja tulen seefferin kanssa sun ovelle ja päästän koiran irti. The end sun elämälle 

Vierailija
82/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä miten tota identiteetti varasta ei saada kuriin. Se ei vaan lopeta vaikka sille sanoisi kuinka monta kertaa tahansa,nyt kaikki ilmiantaa sen vähintään kahdesti että se saa spammit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei jaksa edes yrittää ystävyyttä mielenterveysongelmaisen, huonitsetuntoisen riippakiven kanssa. Eivät halua ilmaisiksi 24/7 terapeuteiksi eivätkä seuraneideiksi. 

Kuule homo perkelus mulla on terveen paperit 

Luepas ne sun "terveen" paperis uudemman kerran... ja tällä kertaa HUOLELLA...

Vierailija
84/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi se kiusaa vain minua? 

Vierailija
85/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei jaksa edes yrittää ystävyyttä mielenterveysongelmaisen, huonitsetuntoisen riippakiven kanssa. Eivät halua ilmaisiksi 24/7 terapeuteiksi eivätkä seuraneideiksi. 

Luin jo ja sama lopputulos sinusta olen toista mieltä koppakuoriainen. 

Vierailija
86/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tolla sairaalla ihmisellä ole mitään muuta elämää kuin tuoda fantasioitaan esiin? En käsitä en vain käsitä! 

Vierailija
87/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pitäisi tukea eikä sylkeä kasvoille! 

Vierailija
88/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairauden tunnottomuutesi on tyypillistä psyykkisesti sairaille. Eipä tarvitse ihmetellä ympäristön eikä kenenkään muunkaan miksi et saa ystäviä ja olet yksin. Yritä pärjätä itses kanssa. 

Vierailija
89/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainoa joka saa ilkeitä kommentteja. 

Vierailija
90/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairauden tunnottomuutesi on tyypillistä psyykkisesti sairaille. Eipä tarvitse ihmetellä ympäristön eikä kenenkään muunkaan miksi et saa ystäviä ja olet yksin. Yritä pärjätä itses kanssa. 

Tuo trolliko sitten on terveen oloinen? Eikö se jo kerro jos itkee koko päivän että on tunteet!

Vierailija
91/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen ammatiltani animaattori. Työkaverit välttelevät minua kroonisten jatkuvien ilmavaivojen takia. Pyllystäni kuuluu 24/7 kovaa rutinaa ja suhahduksia. Samalla ympäristöön laajalle alueelle leviää todella pahan hajuinen kaasupilvi. Kysynkin teiltä rakkaat kanssaeläjät, että voisitteko tästä huolimatta olla minun kavereitani? Oon siis 26v nainen.

Tajuutko mulla on epävakaa olo ja mä voin saada taas sen raivokohtauksen. Mä pyydän viimeisen kerran jätä kiusattu ihminen rauhaan. Mä etsin sun osoitteen ja tulen seefferin kanssa sun ovelle ja päästän koiran irti. The end sun elämälle 

Ei ihme jos sinulla ei ole kavereita. Kuka nyt tuollaisen epävakaan ihmisen kaveri haluaisi tai edes uskaltaisi olla? 

Suosittelen terapiaa. Sieltä itsesi hoitoa aivan ensialkuun. 

Vierailija
92/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette pienten lasten vanhempia ja silti kiusaatte netissä. 

Vierailija
93/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme jos sinulla ei ole kavereita. Kuka nyt tuollaisen epävakaan ihmisen kaveri haluaisi tai edes uskaltaisi olla? 

Suosittelen terapiaa. Sieltä itsesi hoito

En ole epävakaa sanon vaan oahemmin rakaisin kuin tuo rasvanaama

Vierailija
94/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku Allun sivupersoona? Ellei niin siitä löytyy tälle ketjun aktiiville kaveri. Kauheaa ettei ihmisiä saada nykyään mt-hoidon pariin ajoissa.

Vierailija
95/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstinsyöttö temppuilee 

Vierailija
96/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo trollik

Trolli on trolli ja on ihan yleisesti tiedossa etteivät välttämättä kovinkaan terveitä ole yläpäästään. Useimmat heistä vain trollaavat huvikseen ja ajankulukseen silkasta trollailun ilosta vailla yhtään mitään muuta kuin reagointeja. 

Vierailija
97/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää joku Allun sivupersoona? Ellei niin siitä löytyy tälle ketjun aktiiville kaveri. Kauheaa ettei ihmisiä saada nykyään mt-hoidon pariin ajoissa.

Ei ole olemassa mitään sivupersoonia ne ovat satua. 

Vierailija
98/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Asperger ja pelkään isoja ryhmiä 

Jokainen terveen itsesuojeluvaiston ja itsekunnioituksen omaava pelkää. Isoissa porukoissa, varsinkin naisten keskuudessa kaikki puukottavat toisiaan vuorollaan selkään. Olisi kiva kun olisi se yksi tai pari hyvää ystävää.

Vierailija
99/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme jos sinulla ei ole kavereita. Kuka nyt tuollaisen epävakaan ihmisen kaveri haluaisi tai edes uskaltaisi olla? <

En ole epävakaa sanon vaan oahemmin rakaisin kuin tuo rasvanaama

Uhkailet väkivallalla = olet epävakaa. Terapiaa vailla. 

Vierailija
100/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Montako tuntia me tuhlataan viikossa aikaa ainoasta elämästämme riitelemällä tuntemattomien kanssa mielenterveys ongelmista? Jos mulla ei olisi riippuvuutta en todellakaan olisi täällä. Riippuvuus sanelee elämänrytmin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi