Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisesta miehestä/naisesta sä tykkäät? Kuvaile lyhyesti

Vierailija
18.01.2026 |

Ilmiota myös, oletko nainen vai mies, että saadaan seksuaalivähemmistötkin mukaan kommentoimaan, jos niitä täällä on.

Musta hyväkuntoset brunetet hiukset ja nätti hymy on viehättävintä naisessa. Ei ylihoikka, muttei myöskään obiisi. Kiva ja hauska nainen, jonka kanssa voi viettää mökkielämää ja ehkä perhearkeakin, jos molemmat toivoo.

M29

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisesti aktiivinen ulkoilmaihminen ja  monipuolisesti asioista kiinnostunut tyyppi, hyvä keskustelija, kauniit käytöstavat, huumorintajuinen ja kohtelee kanssaihmisiään kauniisti.

Fyysisesti mieluiten mua pidempi (eli yli 175cm) tukka päässä (mielellään vaalea tai punainen) , kaunis silmiin asti ulottuva hymy. 

Vierailija
2/7 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fyysisesti aktiivinen ulkoilmaihminen ja  monipuolisesti asioista kiinnostunut tyyppi, hyvä keskustelija, kauniit käytöstavat, huumorintajuinen ja kohtelee kanssaihmisiään kauniisti.

Fyysisesti mieluiten mua pidempi (eli yli 175cm) tukka päässä (mielellään vaalea tai punainen) , kaunis silmiin asti ulottuva hymy. 

Olen siis 35-vuotias nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat hyvä takamus

Vierailija
4/7 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondi, hoikka, lyhyt, ilonen

Vierailija
5/7 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen nainen kovista tieteistä. Leikkisä, ei ota itseään turhan vakavasti, musta huumorintaju, suuntautuu tulevaisuuteen positiivisesti.

Vierailija
6/7 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista: Pitää huolen hygieniastaan, ystävällinen, samanlaisia kiinnostuksenkohteita, ei polta, painolla ei väliä, tykkää eläimistä ja videopeleistä, alkoholin juominen ok kunhan se ei mene överiksi, mieluusti minusta hieman pidempi mutta ei liikaa, silmälasit, ei kimittävää korkeaa ääntä jollainen joillakin naisilla on mutta ei myöskään narisevaa (en muista mikä komediasarja se oli mutta siinä oli nainen jolla oli aivan järkyttävä ääni).

Miehistä: Pitää huolen hygieniastaan, ystävällinen, samanlaisia kiinnostuksenkohteita, ei polta, painolla ei väliä, tykkää eläimistä ja videopeleistä, alkoholin juominen ok kunhan se ei mene överiksi, mieluusti minusta hieman pidempi mutta ei liikaa, matalahko ääni, mieluummin parraton ja viiksetön, pieni parta/viikset ei haittaa, ei mikään salimasa jolla on pakkomielle käydä salilla.

N31(Bi jos joku ei hoksannut kun luettelin sekä miehet että naiset)

Vierailija
7/7 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ihanne miestyyppi on yli 185cm pitkä, lihaksikas,  ulkonäöllisesti komea ja riittävän rikas, enkä puhu mistään kymppitonnien roposista vaan vaadin mieheltä vähintään satojentuhansien tuloja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä