Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en saa ystäviä?

Vierailija
12.10.2025 |

Mitä voin tehdä kun kukaan ei halua tutustua muhun? Lopetanko mä yrittämästä ja luovutan? Kukaan ei välitä minusta. 

Kommentit (246)

Vierailija
61/246 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko moderaattorit näin kädettömiä?!!! 

Vierailija
62/246 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä ketjusta tullut kuin entistä ahdistuneenpi olo! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/246 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mua väsyttää ja ahdistaa? 

Vierailija
64/246 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsen ahdistuksesta eroon? 

Vierailija
65/246 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikat ehkä vääriä. Jossain on kiinnostuneita. Vääriä ei haluaisikaan. Olet oikeanlainen.

Vierailija
66/246 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että trollit joutuvat pakkohoitoon. 

Vierailija
67/246 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ammatiltani animaattori. Työkaverit välttelevät minua kroonisten jatkuvien ilmavaivojen takia. Pyllystäni kuuluu 24/7 kovaa rutinaa ja suhahduksia. Samalla ympäristöön laajalle alueelle leviää todella pahan hajuinen kaasupilvi. Kysynkin teiltä rakkaat kanssaeläjät, että voisitteko tästä huolimatta olla minun kavereitani? Oon siis 26v nainen.

Aito ja oikea ketjun aloittaja 

Vierailija
68/246 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvata!!! En todellakaan kaveeraisi tollaisen ällöttävän haisulin kanssa🤮🤮🤮

Vierailija
69/246 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelemani sairaalloisen lihavan ja saastaisen animaatiohahmon polttavat pierut kurahtelivat suuhuni kovalla paineella ja pitkäkestoisesti. Samalla ripuli roiskui suuhuni. Suuni on aivan tulessa ja täynnä ripulia vaikka nielin sitä minkä ehdin. Ihana kokemus silti! Tahdon lisää! 

Alkuperäinen aloittaja

Vierailija
70/246 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän sun ap tarkistaa lääkityksesi? Noi viestit on sitä luokkaa et viiraako sulla päästä? Ei millään pahalla.

Vierailija
71/246 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei jaksa edes yrittää ystävyyttä mielenterveysongelmaisen, huonitsetuntoisen riippakiven kanssa. Eivät halua ilmaisiksi 24/7 terapeuteiksi eivätkä seuraneideiksi. 

Vierailija
72/246 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naisten välinen ystävyys aikuisällä on yleensä elämäntilanneriippuvaista, kiireistä ja melko pinnallista. koita etsiä seutusi samankaltaisessa tilanteessa eläviä. itse elelen melko tyytyväisenä ilman kummempia irl ystäviä, koen sellaisen lähinnä raskaaksi.

Tää eilinen kohu mistä en ole kertonut tapahtui facebookissa kun yritin pakottaa toisen naisen mun ystäväksi :( katoin sen julkaisuja jotka täyttyivät kannustavista ystävistä. Pyysin sen ystäviltä tsemppausta mutta ne sanoivat että he eivät vierasta ihmistä tsemppaa kun ei ole heidän asiansa välittää minusta kun olen tuntematon. Tajutkaa että mä en ole mikään trolli vaan tää juttu on oikeasti tapahtunut. En voinut mitään itselleni kun jokin naksahti päässäni ja kirjoitin ihan mitä sattuu. Oikeesti mikä muhun meni? Haukuin minkä jaksoin syyllistin ja dissasin koska olen niin hajalla. En kirjoittaisi tänne j

Ei niitä ystäviä internetistä löydy, vaan oikeasta elämästä harrastusten parista. 

Vierailija
73/246 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen ihminen. Se että ei ole ystäviä näin aikuisiällä, ei ole koskaan haitannut. Tosin melko iso perhe lapsineen, joten sekin yksi syy. 

Joitsin on ilmeisesti ottanut tuo  päähän ihan hirveädti ja olenkin joutunut todella törkeiden huhujen, valheiden, sabotointien ja rikosten kohteeksi jo vuosikymmenien ajan 

Siltä ei ole säästynyt edes  lapseni tsi läheiseni. 

Tuota kaverittomiutta on esitetty suureisikin ongelmaksi sellaisten henkilöiden kohdalta, joita en edes tunne ja jotka itse ovse olleet osallisina  valheisiin ja tahalliseen mustamaalaamiseen. 

Tuo kampanja vslitettavsdyi on sisältänyt paljon muutakin kun pelkkää paskanpuhumista, valheita ja huhuja. 

Se on sisältänyt ihan konkreettisia törkeitä rikoksiksi luettavia asioita, koskien montaa elämän osa- aluetta ja niinkuin sanoin, edes lapsiani ei ole jätetty rauhaan 

Tuo lokakampanja  on vain osa kokonaisuutta, jossa on kyse vuosikymmenten valheet ja jopa väärennykset, joiden takia moni ei tiedä hölkäsen pöläystä, mistä  kaikesta ollut kyse. 

Yksi suurimmista ongelmista on nimenimaan  olleet tahalliset ja törkeät haitanteot. 

Eikö olekin muuten hilpeää, jos yritetään dissata kaverittomuudesta mutta selviääkin, että taustalla on ihan  tahallinen mustamaalaus eristämiskampanja, jossa tahallista eristämistä , valheita, huhuja ja jopa lavastuksia, sabotointeja tai rikoksia? 

No useampi tietää niistä. Ei  tuollaiset salassa pysy. 

Vierailija
74/246 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei jaksa edes yrittää ystävyyttä mielenterveysongelmaisen, huonitsetuntoisen riippakiven kanssa. Eivät halua ilmaisiksi 24/7 terapeuteiksi eivätkä seuraneideiksi. 

Kuule homo perkelus mulla on terveen paperit 

Vierailija
75/246 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälläväliä asenne ei auta kun on ollut yli kymmenen vuotta yksin. 

Vierailija
76/246 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen ammatiltani animaattori. Työkaverit välttelevät minua kroonisten jatkuvien ilmavaivojen takia. Pyllystäni kuuluu 24/7 kovaa rutinaa ja suhahduksia. Samalla ympäristöön laajalle alueelle leviää todella pahan hajuinen kaasupilvi. Kysynkin teiltä rakkaat kanssaeläjät, että voisitteko tästä huolimatta olla minun kavereitani? Oon siis 26v nainen.

Aito ja oikea ketjun aloittaja 

Tajuutko mulla on epävakaa olo ja mä voin saada taas sen raivokohtauksen. Mä pyydän viimeisen kerran jätä kiusattu ihminen rauhaan. Mä etsin sun osoitteen ja tulen seefferin kanssa sun ovelle ja päästän koiran irti. The end sun elämälle 

Vierailija
77/246 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä miten tota identiteetti varasta ei saada kuriin. Se ei vaan lopeta vaikka sille sanoisi kuinka monta kertaa tahansa,nyt kaikki ilmiantaa sen vähintään kahdesti että se saa spammit.

Vierailija
78/246 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepas ne sun "terveen" paperis uudemman kerran... ja tällä kertaa HUOLELLA...

Vierailija
79/246 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi se kiusaa vain minua? 

Vierailija
80/246 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepas ne sun "terveen" paperis uudemman kerran... ja tällä kertaa HUOLELLA...

Luin jo ja sama lopputulos sinusta olen toista mieltä koppakuoriainen.