Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saa ystäviä?

Vierailija
12.10.2025 |

Mitä voin tehdä kun kukaan ei halua tutustua muhun? Lopetanko mä yrittämästä ja luovutan? Kukaan ei välitä minusta. 

Kommentit (244)

Vierailija
201/244 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä, että ensin pitää tykätä itsestään. Se oma itsetunto pitäisi saada edes jonkin verran plussan puolelle, sitten vasta alkaa kiinnostaa muita ihmisiä. Niin se valitettavasti menee.

Tämä. Mikäli ei itse arvosta itseään niin miten ihmeessä ulkopuolinen voi arvostaa?

Energiasyöppö, on henkilö, joka hakee toisesta ihmisestä pönkitystä itseensä.

Seiso omilla jaloillasi, rakasta omaa seuraasi ja tekemisiäsi (olet vahva) niin muiden on helppo olla seurassasi omina itsenään jolloin kaveruus kehittyy jopa ystävyydeksi.

Älä vertaile ihmissuhteita. Et voi tietää mitä mitä kenelläkin on menossa. Löydä itsesi.

Vierailija
202/244 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän nyt vain yhden käytännön vinkin tänne trollauksien sekaan. Mobiili/pc pelaaminen on auttanut löytämään vuosien varrella hyviä ystäviä, ihan aikuisia ja perheellisiäkin, Euroopan rajojen sisäpuolelta. Ei päästä kovin usein näkemään, mutta introvertille se riittää. Vaimo täyttää loput sosiaalisesta kiintiöstä varsin mallikkaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/244 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ehkä liian hiljainen tai tylsä

Täällä on yksi hiljainen ja tylsä. Eli tuomittu olemaan ilman ystäviä? Em. syistä ei siis ansaitse ystäviä?

Vierailija
204/244 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut nyt ystävän frendien kautta. Koko kesä on tutustuttu viestein ja varovaisin kyläilyn ja kahvitteluin. Ihana ihminen. Nyt viestittele toisenkin kanssa.

Suosittelen tuota. Toki sielläkin on paljon erilaisia ihmisiö ja uskon, että monet ovat aika passiivisiakin. Yksinäisiä on paljon.

Vierailija
205/244 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu taas vauhdissa.

Vierailija
206/244 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko tänne kirjoittanut on mieleltään terve? 

Vierailija
207/244 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette voi kaveerata kanssani, niin Voisitteko edes piereskellä mun naamaan ja suuhun päivittäin. Silloin tällöin haluaisin nuolla ulosteisen peppureikäsi puhtaaksi ja joskus ottaa myös ulosteet suoraan pepusta suuhun ja naamalle. Lupaan syödä kaiken.

Alkuperäinen kirjoittaja

Vierailija
208/244 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette voi kaveerata kanssani, niin Voisitteko edes piereskellä mun naamaan ja suuhun päivittäin. Silloin tällöin haluaisin nuolla ulosteisen peppureikäsi puhtaaksi ja joskus ottaa myös ulosteet suoraan pepusta suuhun ja naamalle. Lupaan syödä kaiken.

Alkuperäinen kirjoittaja

Tapa itsesi 

Vierailija
209/244 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti miksi toi ripuli H u o r a  ei saa eutanasiaa? Kaikille olisi parempi jos tuo kuolisi. 

Vierailija
210/244 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten rikos jos esiintyy toisena ihmisenä! Maksat mulle väh. 10 000 euroa provoistasi rouva ripuli H u o r a

Vierailija
211/244 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on yhtä homeessa kuin kaksi kuukautta vanha lämpimään jätetty pinaattikeitto 

Vierailija
212/244 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Allu kommentit sai mut kyllä repeämään ihan kunnolla! 

Vierailija
213/244 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sais nykyään kirjeystäviä?

Vierailija
214/244 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäviä ei tunnu saavan enää aikuisena niin helposti. itsellä ainakin on ne teininä tai parikymppisenä löydetyt ystävät yhä tallella, vaikkakaan ei nähdä usein useimpien kanssa. Jonkinlaisia kavereita nyt on ja heistä osa kutsuu mua ystäväksi. En itse koe heitä ystäviksi vaan kavereiksi tai tutuiksi. Aikuisena ei tule ystäviä enää niin helposti. No 8 vuotta sitten löysin ystävän. Se ystävyys oli syvää ja kesti hänen kuolemaansa saakka. Ja mikä ettei kestä vieläkin. Kyllä ne muistot pysyy. Muistan aina miten hän puhui, miten lohdutti jos minulla oli huolia. Muistan kaiken kauniin ja hyvän ja yhteiset touhut.

Vierailija
215/244 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain uuden ystävän! Hänen polttavat pierut kurahtelivat suuhuni kovalla paineella ja pitkäkestoisesti. Samalla ripuli roiskui suuhuni. Suuni on aivan tulessa ja täynnä ripulia vaikka nielin sitä minkä ehdin. Ihana kokemus silti! Tahdon lisää! 

Alkuperäinen aloittaja

Vierailija
216/244 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha! Rakastan nykyistä elämääni. Hei, ihan oikeesti.. Yritin vuosia elää kulisseissa. Voin nyt huomattavasti paremmin. Suomessa saa kumminkin elää näköistänsä arkea. 

Vierailija
217/244 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain uuden ystävän! Hänen polttavat pierut kurahtelivat suuhuni kovalla paineella ja pitkäkestoisesti. Samalla ripuli roiskui suuhuni. Suuni on aivan tulessa ja täynnä ripulia vaikka nielin sitä minkä ehdin. Ihana kokemus silti! Tahdon lisää! 

Alkuperäinen aloittaja

Mä oikeasti hirtän sinut vielä jonain kauniina päivänä. 

Vierailija
218/244 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että ihmiset jotka tänne kirjoittaa on jo kaulaa myöten epätoivoa täynnä. 

Vierailija
219/244 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on väkivalta fantasioita tohon ripuli rölliin. 

Vierailija
220/244 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaan v i t t u saisin parempaa tekemistä kuin pään sekaisin laittamisen netissä! En jaksa nousta sohvalta ylös