Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saa ystäviä?

Vierailija
12.10.2025 |

Mitä voin tehdä kun kukaan ei halua tutustua muhun? Lopetanko mä yrittämästä ja luovutan? Kukaan ei välitä minusta. 

Kommentit (244)

Vierailija
181/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos mä pitäisin vuoden tauon av:lta 

Vierailija
182/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ilmeisesti niin, että sinusta ei kukaan usko hyötyvänsä jotakin hyvää. Sehän on kaveruuden, ystävyydenkin tärkein innoittaja.

Voithan toki laittaa liikkeelle vaikka huhun, että olet lottovoittaja tms. Kohta on kavereita, serkkujakin jonoksi asti.

Ihan sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää av trollit diskopallo

Vierailija
184/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko saitte Allusta tarpeeksi? 

Jo kauan sitten. Allulle suositeltavaa suorittaa itselleen eutanasia. Kukaan ei jää kaipaamaan. 

Allu on fiksumpi kuin sinä. Sinun aivosi ovat jääneet matelijan tasolle

Ainoastaan omasta mielestään. Ei kenenkään muun mielestä. 

Taas kerran kannattaisiko vetää käteen että rauhoitut? 

Sinun ehkä kannattaisi hoitaa itsellesi "happy ending" oman kätesi kautta että pääsisit hetkeksi nois

Minulla ei ole tarvetta. Sinulla sen sijaan vaikuttaisi olevan itsesi kanssa niin suunnattoman paha olla ja elää ettet enää kykene kuin trollailemaan av-palstalla hävyttömyyksiä huudellen. 

Vierailija
185/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on asiaton 

Vierailija
186/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kaksi minuuttia sitten alan tekemään jotain hyödyllistä : hankin elämän 

Vierailija
187/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meno lähti hanskasta 

Vierailija
188/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tiedät jumalauta valheista, sabotoinneista rikoksista ja ne muut ääliöt ei tiedä ja eivät tajua asioita, mitä valehdeltu ja tehty liittyen sinuun?

Onko monilla sellaisilla jokin asenne sinua kohtaan keiden kanssa et ole ollut edes tekemisissä paljon yhtään? Jos on, niin voisiko olla jotain  systemasttista mustamaalausta ollut? Ikäviä huhuja?  Luulevat väärin, koska heille valehdeltu vuosikausia ja jotain totuuksia kerrottu niin heiltä jäänyt tietämättä monet valheet ja rikokset, sillä eihän  niistä kerrota!  

Vierailija
189/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tiedät jumalauta valheista, sabotoinneista rikoksista ja ne muut ääliöt ei tiedä ja eivät tajua asioita, mitä valehdeltu ja tehty liittyen sinuun?

Onko monilla sellaisilla jokin asenne sinua kohtaan keiden kanssa et ole ollut edes tekemisissä paljon yhtään? Jos on, niin voisiko olla jotain  systemasttista mustamaalausta ollut? Ikäviä huhuja?  Luulevat väärin, koska heille valehdeltu vuosikausia ja jotain totuuksia kerrottu niin heiltä jäänyt tietämättä monet valheet ja rikokset, sillä eihän  niistä kerrota!  

Periaatteessahan jos vierailla ihmisillä ikävä mielipide jistsin henkilöstä,  niin täytyy olla sitten varsin ihmeellisiä huhuja tai tehokkaasti levitetty niitä pitkin maata,  nimittäin miten joku kiinnostuisi  vieraasta ihmisestä siinä mielessä että muodostaisi negatiivisen asenteen ts jonkun mielipiteen hänestä perustuen mitä on kerrottu vaikka somessa? 

Vierailija
190/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-hor*jen juoruilut vaan todistaa, että olen ylempänä XD

Vierailija
191/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ollut samanlainen. Olen 50 v eikä mulla ole koskaan ollut ystävää. Olen varmaan vaan tosi tylsä. Mutta eipä se enää mitään haittaa, olen jo ajat sitten oppinut elämään yksin ja nauttimaan yksinolosta. Lapsena ja nuorena otti toki koville, ja silloin kun tajusin etten tule saamaan miestä ja perhettä.

Vierailija
192/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun sä olet pienempi ja heikompi kuin muut

🤣🤣🤣🤣

Vierailija
193/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää av:n sairain ketju ikinä? 

Ei. Ihan normaalia Allua. 

Vierailija
194/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tulette tänne lyömään lyötyä? Miksi 

Koska ne ei jaksa lyödä takaisin. Joku näki jo suurimman vaivan, ja me ollaan ns. jälkiliukkailla. Uuh

Vierailija
195/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syökää av trollit diskopallo

Söin jo ja paskon glitteriä

Nyt trollaussormea kihelmöi 

Vierailija
196/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun sä olet pienempi ja heikompi kuin muut

🤣🤣🤣🤣

Haetko itsellesi sääliä, että sua muka kiusattaisi pienikokoisuudestasi? Voi voi, kyllä kaikki tietää että se olet sinä joka jättää tuhoa jälkeensä 🤣

Vierailija
197/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä luovuta äläkä ryhdy liian epätoivoiseksi, koska ihmiset aistivat epätoivon. Toivoa on aina niin kauan kuin henki pihisee. Ensin sinun on alettava viihtyä hieman itsesi kanssa ja voisit miettiä, mitä kaikkea hauskaa voisit harrastaa ja mikä aidosti kiinnostaa sinua. Kun on joku hauska tekeminen mielessäsi, niin voisit hakeutua paikkakuntasi harrastuspiireihin, jossa tapaa ihmisiä. Siellä voi kevyesti jutustella tekemisen ja toiminnan parissa. Aika usein juuri toiminta tuo ihmisiä yhteen. Älä rajaa liikaa ihmisiä sukupuolen tai iän mukaan joihin haluat tutustua. Vanhuksen lähipiiriin voikin kuulua lapsenlapsia, joihin voi tutustua jne. Usein se ystävyys voi alkaa kummallisten mutkien ja tuttujen kautta. Kyllä se siitä lähtee. - itsekin nuorempana yksinäinen

Vierailija
198/244 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookista ym kaverisovelluksista löytyy kyllä kaikille seuraa jotka aktiivisia. 

Vierailija
199/244 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on asiaton 

Ilmoitettu 

Vierailija
200/244 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina ollut samanlainen. Olen 50 v eikä mulla ole koskaan ollut ystävää. Olen varmaan vaan tosi tylsä. Mutta eipä se enää mitään haittaa, olen jo ajat sitten oppinut elämään yksin ja nauttimaan yksinolosta. Lapsena ja nuorena otti toki koville, ja silloin kun tajusin etten tule saamaan miestä ja perhettä.

Jos oot kaunis ja hoikka, niin voisitko piereskellä mun naamaan ja suuhun sekä ulostaa suoraan suuhuni. Syön kaiken.

Oon hoikka ja kauniiksikin sanottu. Mielelläni tarjoilen sulle pierujani ja ulostettani. Ota yhteyttä: Mirjukka506@gmail.com