Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko naisia, jotka elävät vuodesta toiseen sinkkuna?

Vierailija
10.10.2025 |

Millaisia persoonia he ovat? Mikä mahtaa olla syynä, etteivät löydä miestä? 

Elävätlö he täysin "nunnan" elämää vai onko edes joskus ollut miesseuraa? 

Kommentit (511)

Vierailija
441/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, minä.

Me too

Vierailija
442/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhäkään yksikään naisten vastaus tässä ketjussa ei ole sanonut sinkkuuden syyksi "en saa parisuhteeseen tarpeeksi hyvän näköistä miestä". Yksikään ei ole tainnut mainita yhtään mitään ulkonäöstä, eikä suosiosta. Suositut komeat miehet ovat SINUN fiksaatiosi, eivät naisten. 

Harvemminhan tätä femcelit tietenkään myöntää, mutta kun vähän asiaa kaivaa niin helposti syy löytyy.

Tarjolla olevat miehet eivät kelpaa ja ne miehet joita haluaa eivät kelpuuta kuin seksiin, on yleinen ulinan aihe.

Tavallisen näköinen vähän pyylevä naispuolinen työkaverini valitti tästä ja pyysin että voisin katsoa hänen Tinderiään jotta voisin antaa miehen näkökulmaa asiaan, ja kappas hänen kaikki matchinsä oli kuin olisin selannut jotain miesmallikansiota. Ei tarvitse olla älykkäin Einstein ymmärtääksee

No älä yhdy. Harvempi nainen varmaan sinua on r aiskaamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun täti, on 77 vuotias sinkku ollut aina. Tavallinen ihminen

Vierailija
444/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Usein näillä on todella kiireinen, urakeskeinen ja harrastusten täyteinen elämä, että tuskin siihen parisuhdetta mahtuu kovin helpolla. Aina siis menossa jonnekin, joko töihin tai harrastuksiin. Eikä siinä mitään, joillekin tällainen elämäntyyli sopii ja he varmasti nauttivat itsenäisyydestään.

Vierailija
445/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, en saa niitä miehiä ketä haluaisin niin olen sitten mielummin täysin yksin, en ole koskaan seurustellut koska aina saanut pakit miehiltä joita olen lähestynyt. N37

Olet perinteinen "femcel"

Nainen joka ei saa tasoaan parempia miehiä sitoutumaan parisuhteeseen kanssaan. Oman tasoiset ei kelpaa, joten sitten ollaan yksin.

Hyvä termi "femcel"

Saavat seksiä helposti itseään komeammilta miehiltä ja kuvittelevat heidän olevan omaa tasoa parisuhteessakin. Parisuhteet eivät vaan jostain syystä onnistu heidän kanssaan koskaan, joten sitten ovat ilman miehiä. Oman tasoiset miehet pyyhitään tietysti vasuriin Tindereissä.

Sekös sinua harmittaa, että naiset saavat seksi

Siis miksi sä inkkelipoika oot täällä etkä ulilaudalla ulisemassa Chadeista.

Vierailija
446/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on porukkaa täällä. Korostetaan naisten erinomaisuutta, mies vihaa ja haukutaan jos joku on erimieltä jostain. Seksiä pidetään kammottavana ja sitä harrastavia ihmisiä parjataan. Jonkun mielestä jopa seksi jota nainen itse kehtasi haluta alensi häntä. 😂 Aivan sairasta porukkaa. Ei ihme ettei ole puolisoa löytynyt kun näitä juttuja lukee. Ei ihme että ukot pitää osaa akoista aivan vinksahtaneina kun haukutaan jopa muita naisia portoiksi ja spermaviemäreiksi ja ties miksi alhaisiksi olioiksi ja itseään alentaviksi kun nauttivat seksistä. Kyllähän jokainen täysijärkinen tollasta katkeruutta ja vihaa juoksee karkuun, oli mies tai nainen.

Sinun mielestäsi oman alapääsi tai toisen alapään hinkkaaminen on ylentävää? Tiedätkö, apinatkin tekevät sitä.

Vierailija
447/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen montakin. Kaveri just kertoi, että yksillä ensitreffeillä mies oli alkanut haukkua naisen keittiötä yhtäkkiä antaumuksella. Eikö sitten keksinyt muuta puheenaihetta, en tiedä näiden sielunelämästä, mutta kuka ihme jaksaa deittailla moisia juntteja? Jäi taas treffailu hetkeksi, kun muistin millaista se on pahimmillaan yrittää tutustua miehiin. Hyhyh. 

Viimeksi kun itse juttelin miehestä niin hän puhui KOLMESTA eksästään ja kertoi heistä yksityisasioita, jotka eivät todellakaan kuulu minulle, sekä halveksui heitä. 

Vierailija
448/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopas on paljon miehiä vihaavia naisia, ainakin tämän keskustelun perusteella. Toisaalta ymmärrän jonkin verran, onhan se ikävää ja aina helpompaa syyllistää miehiä kun katsoa peiliin. Sitä kun on ensin itse valittu se jännä mies ja sit petytty niin kyllähän se katkeroittaa kun omat valinnat on räpsähtänyt silmille. Tosiasia kuitenkin on se että miehissä on ihan normaaleita, välittäviä ja rakastavia yksilöitä jotka kunnioittavat naisia. Tämä toki ei ymmärrettävästi aukea niille jotka itse ovat juosseet niiden paskojen ukkojen perässä, pettyneet ja katkeroituneet omien valintojensa vuoksi. 

No se on kyllä ihan miesten omaa syytä, että naiset ei heistä enää välitä. En minäkään vihannut miehiä, mutta haukkuminen,  stalkkaaminen, seksuaalinen hyväksikäyttö ja pelottavuus on vaan saanut toisiin ajatuksii

Tämä on tällainen "not all snakes" -tyyppinen analogia. Mutta asuisitko käärmeen kanssa? Itsellä ei ole mitään syytä asua tai viettää aikaa käärmeiden kanssa. Eivät vedä puoleensa millään tavalla. Kuten miehetkään. Se että miehet haluaisivat asua tai olla tekemisissä minun kanssani ei ole (enää) riittävä syy. Joskus nuorempana olin suostuvaisempi, kunnes huomasin että kannattaakin seurata 100% omia vaistojaan ja halutaan, eikä toisten

Vierailija
449/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole mitään syytä asua tai viettää aikaa käärmeiden kanssa. Eivät vedä puoleensa millään tavalla. Kuten miehetkään. 

Silti jaksat jankata palstalla miehistä, päivästä toiseen. 

Vierailija
450/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo on porukkaa täällä. Korostetaan naisten erinomaisuutta, mies vihaa ja haukutaan jos joku on erimieltä jostain. Seksiä pidetään kammottavana ja sitä harrastavia ihmisiä parjataan. Jonkun mielestä jopa seksi jota nainen itse kehtasi haluta alensi häntä. 😂 Aivan sairasta porukkaa. Ei ihme ettei ole puolisoa löytynyt kun näitä juttuja lukee. Ei ihme että ukot pitää osaa akoista aivan vinksahtaneina kun haukutaan jopa muita naisia portoiksi ja spermaviemäreiksi ja ties miksi alhaisiksi olioiksi ja itseään alentaviksi kun nauttivat seksistä. Kyllähän jokainen täysijärkinen tollasta katkeruutta ja vihaa juoksee karkuun, oli mies tai nainen.

Sinun mielestäsi oman alapääsi tai toisen alapään hinkkaaminen on ylentävää? Tiedätkö, apinatkin tekevät sitä.

En sanonut ylentäväksi, sen enempää kuin alentavaksikaan. Koen seksin olevan ihan vaan kaikille nisäkkäille täysin luontaista toimintaa ilman mitään tuollaista vauhkoamista jota sä harrastat. Olet sä kyllä selvästi jotenki tosi sairas ja syvästi traumatisoitunut kun muiden seksin harrastaminen ja siitä pitäminen aiheuttaa sussa tuollaista jopa kiihko uskovaisten hurmos henkisyyteen verrattavaa riehumista. Terapia voisi tehdä hyvää kun noin vihastuttaa se että jotkut tykkää harrastaa seksiä. 😂

Vierailija
451/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se apina hyvä sinuakaan olisi täällä jos sun vanhempasi eivät olisi niitä kusivehleitään hinkuttanut. Joten rauhoitu hyvä ihminen. Kukaan ei käskenyt sun hinkuttaa eikä varmasti koskaan ole kukaan sinulle sellaista yhteistoimintaa edes ehdottanut. Laatutietoisuus se on apinoillakin millaiseen yhtyvät kun edes eläimet eivät koske sairaisiin yksilöihin, joten mitä sä kiukuttelet? 

Vierailija
452/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lähinä mietin tässä että miksi ihmisiä kiinnostaa joidenkin sinkkuus ja syyt siihen? Miten se teihin vaikuttaa ja mitä teette sillä tiedolla miksi joku ei ole halunnut puolisoa ja millaista elämää he elävät sekä millaisia ihmisiä ovat? Eivätköhän ole ihan ihmisiä kaikki. 

Nämä on tällaisia ulien lempiaiheita, jotka keräävät aina paljon ulisijoita paikalle - sukupuoleen katsomatta. Ulinaiset ja ulimiehet on samanlaisia, eli yhtä katkeria ja kyynisiä molemmat, mutta se miltä puolelta kommentoidaan, riippuu ketjun aloituksen sukupuoliasetelmasta.. Tässä ketjussa teemana naisten sinkkuus, eli ketju on kerännyt paljon naisten kommentteja joissa suhtaudutaan penseästi miehiin. Toisaalta jos heidän kokemukset on aidosti vaan huonoja eivätkä tunne hyviä miehiä tai jostain syystä saa sellaista (katsetta peiliin?), ni

Ihmeellinen tämä deluusio mikä vaan jatkuu vuodesta toiseen ja vuodesta toisen. Vaikka on läjäpäin naisia, jotka sanovat, että eivät halua miehiä ja miehet ovat paskaa, niin aina tämä sama laulu, että "et vaan ole saanut hyvää". Mitähän vaatisi että voisitte hyväksyä, että hyväkin mies on isolle osalle naisia rasite ja ongelma? Toki aina tulee olemaan myös osa naisia, jotka katsovat miehiä ylöspäin ja tällaiselle se "hyvä mies" voi olla todella upgrade elämään. Mutta ei todellakaan kaikille

Tämä! Vuosikymmenten ajan tuhannet naiset ovat kertoneet kauhukokemuksiaan ja edelleen ohje naisille on "katsokaa peiliin" eikä esim "nyt miehet jotain rotia tähän surkeaan touhuunne". Miesten perseilyyn syypää tuntuu edelleen olevan nainen "joka ei valinnut parempaa". Mitä jos ei ole olemassa parempaa? No sitten ollaan yksin ja nyt kun oikeasti ollaan läjäpäin sinkkuina kun ei huonoja miehiä huolita, niin miehet ja yhteiskunta syyllistää siitä naisia, muttei kehota miehiä kehittymään ja olemaan kunnollisia kumppaneita.

Pitäkää tunkkinne. 

Vierailija
453/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on psykoosit tulilla ja lukutaito hukassa. Tiesitkö apina että sinutkin on pantu alulle, kirjaimellisesti, sillä hinkuttamisella. Onko sut raiskattu? Käytetty lapsena hyväksi? Jättikö isä? Paniko eno? Vai miten sä sekosit noin? Hae hyvä ihminen apua tohon vihaasi kuten joku neuvoi, sä olet pelottavan sekaisin ja agresiivisen oloinen ja vieläpä kohdistat sen muihin, mikä ei koskaan ole hyväksyttävää vaikka sua olisi kuinka pantu väkisin. Me ei olla vastuussa sun seksuaalisista traumoistasi. 

Vierailija
454/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä:) Tunnen itseni. Saan tyydytystä siitä, kun miehet ihastuvat minuun, mutta mitään sen enempää en heiltä halua. En tahdo ketään sotkemaan kotiani ja viemään vapauttani:) 

Vierailija
455/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllästyin etsimään ja kestämään jatkuvia pettymyksiä. En halua enää kärsiä sitä tunnetta, joten otin itseni pois koko deittimarkkinoilta. Aina oli sellainen olo, että jää paitsi jostain, mutta silti hyvän kumppanin löytäminen tuntui suorastaan mahdottomalta lottovoitolta. Aina treffeiltä kotiin hirveän pettymyksen kanssa. Suurin osa vapaista miehistä on ylijäämäkamaa, valitettavasti. 

"Suurin osa vapaista miehistä on ylijäämäkamaa, valitettavasti"

Toi on ironista, miten lähes kaikki ikisinkut sanovat tuota samaa, ovat sitä mieltä että kaikki muut ikisinkut paitsi hän itse ovat "ylijäämäkamaa" :D

Eikös joku tieteilijäkin todennut että lahjakkuus miehissä polarisoituneempaa kuin naisissa. Miehissä on enemmän ääripäitä, huippuyksilöitä ja niitä toisenlaisia, kun naisissa on enemmän siitä keskeltä, eli naiset ovat ns tasalaatuisia. Ylijäämäkamaa tai ei, hyvälaatuisia miehiä ei varmaan ole naisille tarpeeksi. Naisten on pakkokin oppia elämään yksin. 

Eri

Vierailija
456/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämän sinkku hyvin vähäiset kokemukset miehistä. Jotenkin ei miesten kanssa juttu luista. 

T. Nainen 42v

Vierailija
457/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä:) Tunnen itseni. Saan tyydytystä siitä, kun miehet ihastuvat minuun, mutta mitään sen enempää en heiltä halua. En tahdo ketään sotkemaan kotiani ja viemään vapauttani:) 

Muuten allekirjoitan täysin mutta itselle se miesten ihastuminen on hiton kiusallista ja välillä jopa ahdistavaa. Varsinkin kun joku ystävänä pitämäni on alkanut sillä tavalla oireilla ja pahimmassa tapauksessa avautua asiasta. Siinä menee yleensä hyvä ystävyys pilalle kun eivät voi pitää näitä tuntojaa ihan vaan itsellään ja odottaa niiden ohi menemistä, vaan että alkavat niistä avautua ja kipata niitä mun niskaan odotuksineen. Mä kun en halua tietää enkä kuulla. Musta niin saatanan vaivaannuttavaa että pakko ottaa etäisyyttä ja viilentää välit. Ja esim. Ystävien olettais kyllä tietävät etten halua elämäni mitään intiimi/parisuhteita kun siitä aina olen avoin ollut ja pitävän tuollaiset omana tietonaan. 

Vierailija
458/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut miestä kun ne ei ole koskaan kiinnostanut. Luulin nuorempana olevani lesbo, mutten sitten kuitenkaan ole koskaan kiinnostunut tai tuntenut vetoa myöskään naisiin. Selvisi jossain kohtaa että olen sitten vissiin se a-seksuaali kun näitä termejä alettiin keksiä. Mutta pääasia itselle että olen pirun onnellinen juuri tälläisenä, itsellisenä naisena ilman parisuhteita tai turhana pitämääni draamaa. 

Vierailija
459/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ystävää on; toinen vela, oman napansa ympärillä pyörijä, oli mahtava mies mutta miehen tehdessä kahta työtä ja rakentaessa yhteistä taloa tää muikkeli juoksi ympäri maita ja pani ketä halusi. Ei ole kykenevä parisuhteeseen, panee ystävien miehiä jne.

Toinen taas on seurustellut eronsa jälkeen kyllä mutta ei vaan ole fiksua miestä sattunut kohdalle, mikä on oikeasti ihme, sillä tämä nainen on hyvä ystävä, kaikki elämässä on kunnossa jne. Hänelle toivon vielä kunnon parisuhteen, koska hän itsekin sitä haluaa

Vierailija
460/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi et se 10% miehistä pilaa 90% maineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi