Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko naisia, jotka elävät vuodesta toiseen sinkkuna?

Vierailija
10.10.2025 |

Millaisia persoonia he ovat? Mikä mahtaa olla syynä, etteivät löydä miestä? 

Elävätlö he täysin "nunnan" elämää vai onko edes joskus ollut miesseuraa? 

Kommentit (511)

Vierailija
421/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, en saa niitä miehiä ketä haluaisin niin olen sitten mielummin täysin yksin, en ole koskaan seurustellut koska aina saanut pakit miehiltä joita olen lähestynyt. N37

Olet perinteinen "femcel"

Nainen joka ei saa tasoaan parempia miehiä sitoutumaan parisuhteeseen kanssaan. Oman tasoiset ei kelpaa, joten sitten ollaan yksin.

Hyvä termi "femcel"

Saavat seksiä helposti itseään komeammilta miehiltä ja kuvittelevat heidän olevan omaa tasoa parisuhteessakin. Parisuhteet eivät vaan jostain syystä onnistu heidän kanssaan koskaan, joten sitten ovat ilman miehiä. Oman tasoiset miehet pyyhitään tietysti vasuriin Tindereissä.

Sekös sinua harmittaa, että naiset saavat seksiä komeilta miehiltä. Ei se jalan polkeminen asiaan

Mikäs siinä harmittaisi? Itse saan seksiä yhtä hyvännäköiseltä naiselta jatkuvasti, ja halutessani voisin harrastaa itseäni paremman näköisten naisten kanssa seksiä muutamaa paperilappusta vastaan. Netissä on satoja vaihtoehtoja valittavana tähän.

Vierailija
422/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen neitsyt koska ei sen suuremmin sexhommat kiinnosta.

Ja jos se joskus lähtee niin hääyönä.

Jos se kumppani ikinä edes löytyy.

Vierailija
424/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain kotona enkä käy missään.

Vierailija
425/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on sinkku siihin saakka että menettää tai luovuttaa neitsyytensä. Sen jälkeen ihmiset ovat huithait-suhteessa, tolkusuhteessa, leskiä, jättäneitä tai jätettyjä

Eihän seksi mitään parisuhdetta vaadi. 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Vierailija
426/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, en saa niitä miehiä ketä haluaisin niin olen sitten mielummin täysin yksin, en ole koskaan seurustellut koska aina saanut pakit miehiltä joita olen lähestynyt. N37

Nainen joka ei saa tasoaan parempia miehiä sitoutumaan parisuhteeseen kanssaan. Oman tasoiset ei kelpaa, joten sitten ollaan yksin.

Mutta eikös teidän miesten mielestä ollutkaan niin, että mitään femceleitä ei olekaan kun kaikki naiset löytää miehen.

Melkein kaikki naiset saavat seksiä halutessaan, mutta eivät saa sitä parisuhdetta itseään paremman näköiseltä suositulta mieheltä, joten ovat yksin tästä syystä.

Nämä naiset ovat "femcel"ejä

Vierailija
427/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä termi "femcel"

Saavat seksiä helposti itseään komeammilta miehiltä ja kuvittelevat heidän olevan omaa tasoa parisuhteessakin. Parisuhteet eivät vaan jostain syystä onnistu heidän kanssaan koskaan, joten sitten ovat ilman miehiä. Oman tasoiset miehet pyyhitään tietysti vasuriin Tindereissä.

Sekös sinua harmittaa, että naiset saavat seksiä komeilta miehiltä. Ei se jalan polkeminen asiaan

Enemmän varmaan se, että naisten todellisuus vääristyy, tavallisten miesten epäinhimillistäminen kiihtyy ja tavallisille miehille on yhä vähemmän mahdollisuuksia tulla nähdyksi seksuaalisesti. Terapiat sun muut eivät tietenkään auta tähän eivätkä edes maksullisissa käymiset. Luin juuri surullisen viestin lyhyeltä mieheltä, joka oli rohkaistunut kokeilemaan maksullisia saatuaan kehuja kavereilta, oli laittanut parasta hajuvettä jne. ja oven avatessa maksullisen lämmin ilme oli heti muuttunut kylmäksi ja vihaiseksi. Seksi oli ollut sitten sen mukaista. 

Naiset voisivat chad-seikkailujen lomassa ainakin antaa näille taviksille tunnustusta siitä, miten vahvoja he ovat sen sijaan, että vittuilisivat. 

Joissakin tapauksissa tuo johtaa myös väkivaltaan, koska kaikkien nuppi ei kestä osattomuuden ja siihen päälle vielä vittuilua ja alistamisfantasioita siitä, miten väärännäköiset miehet suurin piirtein viedään keskitysleirille. Olen miettinyt tätä asiaa pitkään ja saapunut aika moraalifilosofisesti vaikeiden kysymysten äärelle, jotka ovat haastaneet omaa ajattelua. Ennen pidin aina itsestäänselvyytenä tätä, että fyysinen väkivalta vastauksena henkiseen väkivaltaan on kohtuutonta. Nykyään en enää ole siitä varma, vaikka en itse pystyisi fyysiseen väkivaltaan sillä perusteella, että en ole siihen ennenkään sortunut. Tavismies ei mitenkään pysty vastaamaan noihin loukkauksiin henkisesti, koska mitään häpeäkulttuuria ei enää ole ja naisella on valta-asema eli rajattomat nautiskelumahdollisuudet. Joudumme myös kasvattajina miettimään sitä, että miten naisten empatiaa voisi parantaa. Yleensä nuorisotyössä puhutaan poikien empatiasta ja miten pojat voisivat olla parempia ja että manosfääri ja punapilleri paha jne. Ei puhuta siitä, että mikä on miesten ja poikien vaikeiden tunteiden taustalla tai uskotellaan heidän kuvitelleen kaiken nuivuuden, minkä he ovat nähneet paljaalla silmällä aivan kuten chad on nähnyt himon paljaalla kýrv*llä. Toisaalta naiset eivät ole ryhmänä keksineet sosiologista valta-ajattelua, vaan ilmeisesti valkoiset ja usein juutalaiset älyköt toisen maailmansodan jälkeen. Naiset joutuvat siis pitämään päässään täysin ristiriitaista ajatusta siitä, että "pojilla on valtaa" ja samalla tiedostavat yhä useammin sen, että suurin osa miehistä jää paitsi elämän nautinnollisimmasta asiasta tai saa puolittaisi kädenlämpöisiä ripulikokemuksia naiseen verrattuna. 

Olen myös ymmärtänyt, että henkisen ja fyysisen väkivallan erotus ei perustu moderniin tieteeseen, vaan muinaiskreikkalaiseen käsitykseen ihmisen kaksinaisuudesta. Mitään henkistä väkivaltaa ei siis varsinaisesti ole materialistisessa mielessä olemassakaan, vaan vain väkivaltaa. 

Vierailija
428/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, mutta miehen tunnen eli itseni. Takana 66 vuotta sinkkuna!

Vierailija
429/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen pari.ovat kamalia ihmishirviöitä.vihaa ja väkivaltaa tarjolla kuka tuohon hirviöön sekaantuu.

Vierailija
430/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikös teidän miesten mielestä ollutkaan niin, että mitään femceleitä ei olekaan kun kaikki naiset löytää miehen.

Miehenä kommentoin tähän etten ainakaan minä ikinä ole niin ajatellut. Ei kaikki naiset löydä miestä, ainakaan kunnollista ja sama toisin päin. On paljon miehiä jotka eivät todellakaan huoli ketä tahansa naista vaikka olisivat kuinka puutteessa, kyllä se oma käsi on monella meistä miehistäkin on se mihin ennemmin tyytyy jos toisena vaihtoehtona on itseään etova naisihminen. Ei todellakaan kelpaa kaikille miehillekkään kuka vain. Varmasti on myös "femceleitä" ihan kuten inceleitäkin. Tosin eikös se ole ihan molempia sukupuolia koskeva termi, kun sehän on vain lyhenne joka tarkoittaa vastentahtoista selibaattia eikä siinä ole määritelty henkilön sukupuolta mitenkään. Varmaan enemmän miehissä näitä mutta usko pois, kyllä meillä miehilläkin, ainakin useimmilla on joku raja siinä mihin halutaan tuikata ja joskus se oma käsi on se paljon miellyttävämpi vaihtoehto. 

Vierailija
431/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaat miehet on vähissä kun on yli kuusikymppinen. Takana kaksi pitkää liittoa. En todellakaan ole mikään extreme tyyppi vaan tykkään olla kotosalla, leipoa ja lueskella mutta noille olis pitänyt harrastaa vähintään laskuvarjohyppyjä että olisivat olleet tyytyväisiä. Nuotiolle mettään lähden mielelläni mutta en mihinkään tapahtumaan missä paljon ihmisiä ja meteliä

Vierailija
432/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut varmaan luokitellaan tuohon kategoriaan😅

Mutta vakkarisuhteeni päättymisen jälkeen on ollut "kaverisuhde" mieheen josta en ole kertonut kenellekään. Siinäpähän työpaikan juoruämmät miettii miten minäkin päälle 30 pärjäilen. Oikein mainiosti, ja seksiäkin on aivan riittävästi.

Muuten viihdyn itsekseni. Yhteys on, ja läheisyyttä saan, mutta toisaalta saan myös oman rauhan.

Siis mitä ja miksi ne työpaikan juoruämmät miettisi, miten sä "pärjäät"? Ei mua ainakaan 5-kymppisenä sinkkuna kiinnosta pätkääkään, mitä muut ajattelee mun "pärjäämisestä". Elän ja teen miten lystään. Olisiko ongelma ihan vaan sun omassa päässä?? 

Vierailija
433/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaat miehet on vähissä kun on yli kuusikymppinen. Takana kaksi pitkää liittoa. En todellakaan ole mikään extreme tyyppi vaan tykkään olla kotosalla, leipoa ja lueskella mutta noille olis pitänyt harrastaa vähintään laskuvarjohyppyjä että olisivat olleet tyytyväisiä. Nuotiolle mettään lähden mielelläni mutta en mihinkään tapahtumaan missä paljon ihmisiä ja meteliä

Vaaditko ettei mieskään sitten menisi kun sinä et tykkää? Vai vaatiko ne miehet oikeasti että sunkin pitäisi? Meillä mä tykkään ihmisjoukosta, tapahtumista, matkustelusta ympäri maailman, keikoista ja äksönistä. Puoliso taas inhoaa kaikkea edellä mainittua, vaan mitäpä se haittaa? Mä menen ja teen, hän on himas tai ystäviensä kanssa ja yhdessä tehdään sit sitä mistä molemmat pitää. Eli esim. Juuri tuota metsässä retkeilyä, kalastusta, tulilla istuskelua, kotona leffojen katselua, pelejä ja kokkailua. Ei parisuhde rajoita kummankaan omia harrastuksia tai kiinnostuksen kohteita kun ollaan aikusia ja pärjätään ilman kädestä pitäjääkin näissä jutuissa. Molemmat on vapaita tekemään ja menemään sekä yksin että yhdessä. Mä lähden ensi viikolla kuukaudeksi lämpimään ja puoliso jää lämmittämään kämppää kun ei tykkää reissata. Sit lähdetään kimpassa perinteiselle lintumetsälle/syysreissulle kunhan kotiudun. 

Vierailija
434/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä todellisuudessa aion sen menettää jo ennen avioliittoa.

En halua kuolla neitsyenä. Ei sitten  tarvi toista kertaa s*ksiä harrastaa tai no oikeastaan parisuhteessa kylläkin rakastellaan. 

Se tietysti edellyttää sitä että se kumppani löytyy ensin.

Vierailija
435/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on porukkaa täällä. Korostetaan naisten erinomaisuutta, mies vihaa ja haukutaan jos joku on erimieltä jostain. Seksiä pidetään kammottavana ja sitä harrastavia ihmisiä parjataan. Jonkun mielestä jopa seksi jota nainen itse kehtasi haluta alensi häntä. 😂 Aivan sairasta porukkaa. Ei ihme ettei ole puolisoa löytynyt kun näitä juttuja lukee. Ei ihme että ukot pitää osaa akoista aivan vinksahtaneina kun haukutaan jopa muita naisia portoiksi ja spermaviemäreiksi ja ties miksi alhaisiksi olioiksi ja itseään alentaviksi kun nauttivat seksistä. Kyllähän jokainen täysijärkinen tollasta katkeruutta ja vihaa juoksee karkuun, oli mies tai nainen.

Vierailija
436/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki naiset saavat seksiä halutessaan, mutta eivät saa sitä parisuhdetta itseään paremman näköiseltä suositulta mieheltä, joten ovat yksin tästä syystä.

Nämä naiset ovat "femcel"ejä

" Melkein kaikki naiset saavat seksiä halutessaan, mutta eivät saa sitä parisuhdetta itseään paremman näköiseltä suositulta mieheltä, joten ovat yksin tästä syystä."

Yhäkään yksikään naisten vastaus tässä ketjussa ei ole sanonut sinkkuuden syyksi "en saa parisuhteeseen tarpeeksi hyvän näköistä miestä". Yksikään ei ole tainnut mainita yhtään mitään ulkonäöstä, eikä suosiosta. Suositut komeat miehet ovat SINUN fiksaatiosi, eivät naisten. 

Vierailija
437/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku koska haluan olla. En seurustele koska en halua seurustella. Kokeilin, en tykänny. Yksinkertaista eikö?

N43

Vierailija
438/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhäkään yksikään naisten vastaus tässä ketjussa ei ole sanonut sinkkuuden syyksi "en saa parisuhteeseen tarpeeksi hyvän näköistä miestä". Yksikään ei ole tainnut mainita yhtään mitään ulkonäöstä, eikä suosiosta. Suositut komeat miehet ovat SINUN fiksaatiosi, eivät naisten. 

Harvemminhan tätä femcelit tietenkään myöntää, mutta kun vähän asiaa kaivaa niin helposti syy löytyy.

Tarjolla olevat miehet eivät kelpaa ja ne miehet joita haluaa eivät kelpuuta kuin seksiin, on yleinen ulinan aihe.

Tavallisen näköinen vähän pyylevä naispuolinen työkaverini valitti tästä ja pyysin että voisin katsoa hänen Tinderiään jotta voisin antaa miehen näkökulmaa asiaan, ja kappas hänen kaikki matchinsä oli kuin olisin selannut jotain miesmallikansiota. Ei tarvitse olla älykkäin Einstein ymmärtääkseen että miksi nämä häntä huomattavasti paremman näköiset miehet eivät halua kuin seksiä hänen kanssaan. 

Vierailija
439/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvemminhan tätä femcelit tietenkään myöntää, mutta kun vähän asiaa kaivaa niin helposti syy löytyy.

Tarjolla olevat miehet eivät kelpaa ja ne miehet joita haluaa eivät kelpuuta kuin seksiin, on yleinen ulinan aihe.

Tavallisen näköinen vähän pyylevä naispuolinen työkaverini valitti tästä ja pyysin että voisin katsoa hänen Tinderiään jotta voisin antaa miehen näkökulmaa asiaan, ja kappas hänen kaikki matchinsä oli kuin olisin selannut jotain miesmallikansiota. Ei tarvitse olla älykkäin Einstein ymmärtääkseen että miksi nämä häntä huomattavasti paremman

Vahvasti tämä. Monet naiset kuvittelevat että miehelle pitää kelvata ties kuinka ruma akka vain koska ovat miehiä. Vaikka kyseessä olisi susiruma, hamoaaton läski ja mies on komea ja itsestään huolehtiva niin miehen pitäisi häntä haluta koska hänellä on pillu. Kyllä se on kuulkaa mieltymykset miehelläkin ja tietävät myös oman arvonsa. Itsetunto se on miehilläkin eikä sitä itseään kunnioittava ihminen mihin tahansa nurkasta löydettyyn räkälimppuun halua yhtyä. 

Vierailija
440/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä termi "femcel"

Sekös sinua harmittaa, että naiset saavat seksi

Hauska läppä kun uliset miesten epäinhimillistämisestä mutta sitten näet naiset vaan seksivälineinä. Hah

Kunnon romaanit millä yrität manipuloida ja vetää mattoa itsemääräämisoikeuden alta. Sinäkin voit harrastaa seksiä miesten kanssa. Ja kaikkien muidenkin halukkaiden. Ketään et voi pakottaa. Ja oikein moraalipohdinnat siitä oikeuttaako tällainen pihtaaminen väkivaltaan, joo-o

Empatia mitä voimme tarjota kaltaisillenne on sama kuin mitä tarjotaan eläimille ja muille kärsiville. Jos seks.himot ja muut hallitsemattomat tunteet aiheuttavat kärsimystä ja ongelmia niin kuohinta tai esim. kemiallinen kastraatio (SSRI) ovat saatavilla. Kenenkään naisen sukuelintä ei jaeta toisen käyttöön vastoin tämän tahtoa enää koskaan. Ymmärrän varsin hyvin, että pallit kivistävät ja aiheuttavat käytöshäiriöitä, sen vuoksi ne eläimiltäkin yleensä poistetaan. Ihmiselle on kuitenkin saatavilla muitakin ratkaisuja: tunteidenhallinta- ja itsesäätelytaidot, sekä lääkkeet. Pitkäänhän naisia on lääkitty jotta voitte purkaa pallejanne heihin (myös vastoin heidän tahtoaan esim. avioliitoissa), joten lääkitkää vaihteeksi itseänne. Ole hyvä tästä empaattisesta kädenojennuksesta kärsimyksesi lievittämiseksi!

Hieno juttu sinulle muuten tuo, että ymmärrät henkisen väkivallan vahingoitatvuuden. Siitä on enää pieni matka esim. verbaalisen vonkaamisen ja seksuaalisen ahdistelun vahingoittavuuden ja fyysiseen seksiväkivallan välisen hiuksenhienon eron ymmärtämiseen! Sinähän vonkaat ja syyllistät, sekä manipuloit naisia siitä, etteivät anna sinulle pillua. Ja jos henkisellä ja fyysisellä väkivallalla ei ole kerran eroa, niin oletko siis r aiskaaja? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän