Tunnetko naisia, jotka elävät vuodesta toiseen sinkkuna?
Millaisia persoonia he ovat? Mikä mahtaa olla syynä, etteivät löydä miestä?
Elävätlö he täysin "nunnan" elämää vai onko edes joskus ollut miesseuraa?
Kommentit (511)
Jaa no tietääkseni pari serkkunaista, 50ja 52 v ovat sinkkuja ja tietääkseni myös impejä, joskaan en ikinä ole asiaa heiltä suorasti kysynnyt. Ovat kuitenni uskovaiskodista niin etten usko avo- enkä pikasuhteitakaan harrastetun. perheen 23 muuta lasta ovat suhteessa, 2 aviossa ja yksi uudelleenavioitunut erottuaan ensimmäsiestään
Olen se viisikymppinen sinkku, en tosin impi ja hyvinkin aktiivinen seksisuhde löytyy. En vaan halua miehiltä muuta kun seksiä, viihdyn itsekseni omassa taloudessani enkä todellakaan kaipaa nurkkiini ketään pyörimään ja haisemaan. Halut hoituu ilman riippakiviä ja elämä on ihanaa kun on vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etteivät LÖYDÄ??!
Voisit ehkä kysyä mikseivät halua.
Eikä tarvitse edes kysyä, vastaus on ilmiselvä. 🥳
T. Nainen
Joo, mielenkiintoinen kysymys! Onkohan miehistä kirjoitettu niin alakuloiseen sävyyn, että osa naisista ei enään usko rehelliseen ihmissuhteeseen miehen kanssa?
Kirjoitettu? Kyllä se uskon puute perustuu ihan kokemukseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen se viisikymppinen sinkku, en tosin impi ja hyvinkin aktiivinen seksisuhde löytyy. En vaan halua miehiltä muuta kun seksiä, viihdyn itsekseni omassa taloudessani enkä todellakaan kaipaa nurkkiini ketään pyörimään ja haisemaan. Halut hoituu ilman riippakiviä ja elämä on ihanaa kun on vapaa.
Lisään vielä että uskovaista minusta ei ihan taatusti tule koskaan niin kauan kun järki toimii, ellei sitten iske joku psykoosi. Mielisairauksia ei kyllä ole sukurasitteena mutta mistäs sitä koskaan tietää, voihan sitä sairastua tervekkin ihminen. Toivottavasti nyt ei kuitenkaan ihan niin pahasti ala rattaat luistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, en saa niitä miehiä ketä haluaisin niin olen sitten mielummin täysin yksin, en ole koskaan seurustellut koska aina saanut pakit miehiltä joita olen lähestynyt. N37
Olet perinteinen "femcel"
Nainen joka ei saa tasoaan parempia miehiä sitoutumaan parisuhteeseen kanssaan. Oman tasoiset ei kelpaa, joten sitten ollaan yksin.
Hyvä termi "femcel"
Saavat seksiä helposti itseään komeammilta miehiltä ja kuvittelevat heidän olevan omaa tasoa parisuhteessakin. Parisuhteet eivät vaan jostain syystä onnistu heidän kanssaan koskaan, joten sitten ovat ilman miehiä. Oman tasoiset miehet pyyhitään tietysti vasuriin Tindereissä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen. Miehet ovat hirveitä. Ja nekö joiden kanssa tuntemallasi hinkulla oli hetkensuhde?
Eipä niitä hyviä miehiä riitä kaikille, joten on oltava oman onnensa seppä. Itsellä huonoja kokemuksia, kun olen antanut mahdollisuuksia ja koittanut olla ennakkoluuloton. Emotionaalista ja seksuaalista hyväksikäyttöä saanut lähinnä kokea noilta miehiltä, jolle on annettu mahdollisuus. Yksin parempi, en halua elämääni paskoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, en saa niitä miehiä ketä haluaisin niin olen sitten mielummin täysin yksin, en ole koskaan seurustellut koska aina saanut pakit miehiltä joita olen lähestynyt. N37
Nainen joka ei saa tasoaan parempia miehiä sitoutumaan parisuhteeseen kanssaan. Oman tasoiset ei kelpaa, joten sitten ollaan yksin.
Hyvä termi "femcel"
Saavat seksiä helposti itseään komeammilta miehiltä ja kuvittelevat heidän olevan omaa tasoa parisuhteessakin. Parisuhteet eivät vaan jostain syystä onnistu heidän kanssaan koskaan, joten sitten ovat ilman miehiä. Oman tasoiset miehet pyyhitään tietysti vasuriin Tindereissä.
Sekös sinua harmittaa, että naiset saavat seksiä komeilta miehiltä. Ei se jalan polkeminen asiaan auta.
Vierailija kirjoitti:
Eipä niitä hyviä miehiä riitä kaikille, joten on oltava oman onnensa seppä. Itsellä huonoja kokemuksia, kun olen antanut mahdollisuuksia ja koittanut olla ennakkoluuloton. Emotionaalista ja seksuaalista hyväksikäyttöä saanut lähinnä kokea noilta miehiltä, jolle on annettu mahdollisuus. Yksin parempi, en halua elämääni paskoja ihmisiä.
Siis joille olet antanut mahdollisuuden. On siis ehkä ollut myös miehiä, joille et ole antanut mahdollisuutta etkä ehkä koskaan tavoitellut itse kenenkään hyväksyntää, vaan ainoastaan työhaastattelussa antanut haastateltaville mahdollisuuden tulla koeajalle.
Saako mies vastata? Vastaan kuitenkin. En ole koskaan halunnut puolisoa, enkä lapsia. Harrastan seksiä mutten sitoudu ja pidän huolen että tämä on naiselle ok ja tiedossa. En siis missään nimessä halua johtaa ketään harhaan. Viihdyn omien juttujeni parissa, omassa kodissani, yksin tai ystävien kanssa (jotka lähtevä kotiinsa illan päätteeksi) enkä halua jakaa omaa tilaani tai elämääni kenenkään kanssa tai sitoutua parisuhteisiin. Olen tästä tosiaan aina myös rehellinen enkä harrasta seksiä naisten kanssa joista vaistoan että kuvittelevat pystyvänsä tämän muuttamaan vaikka väittäisivät asian olevan ok. Minusta itsekseen eleley nyt vain on omalla kohdalla se paras ja nautinnollisin vaihtoehto ja viihdyn näin. Ei siihen sen kummempaa syytä ole. Elämä vain on minusta parasta vapaana ja itsekseni. Ai joo, olen 45 vuotias ja aina ollut sinkkuna, jos sillä on merkitystä.
Tunnen. Nuorena poikaystävä vaihtui tiuhaan tahtiin ja ehti olemaan kihloissakin 5 kertaa. Nyt vanhempana on sitten ollut yksin.
Tunnen montakin. Kaveri just kertoi, että yksillä ensitreffeillä mies oli alkanut haukkua naisen keittiötä yhtäkkiä antaumuksella. Eikö sitten keksinyt muuta puheenaihetta, en tiedä näiden sielunelämästä, mutta kuka ihme jaksaa deittailla moisia juntteja? Jäi taas treffailu hetkeksi, kun muistin millaista se on pahimmillaan yrittää tutustua miehiin. Hyhyh.
Vierailija kirjoitti:
Saako mies vastata? Vastaan kuitenkin. En ole koskaan halunnut puolisoa, enkä lapsia. Harrastan seksiä mutten sitoudu ja pidän huolen että tämä on naiselle ok ja tiedossa. En siis missään nimessä halua johtaa ketään harhaan. Viihdyn omien juttujeni parissa, omassa kodissani, yksin tai ystävien kanssa (jotka lähtevä kotiinsa illan päätteeksi) enkä halua jakaa omaa tilaani tai elämääni kenenkään kanssa tai sitoutua parisuhteisiin. Olen tästä tosiaan aina myös rehellinen enkä harrasta seksiä naisten kanssa joista vaistoan että kuvittelevat pystyvänsä tämän muuttamaan vaikka väittäisivät asian olevan ok. Minusta itsekseen eleley nyt vain on omalla kohdalla se paras ja nautinnollisin vaihtoehto ja viihdyn näin. Ei siihen sen kummempaa syytä ole. Elämä vain on minusta parasta vapaana ja itsekseni. Ai joo, olen 45 vuotias ja aina ollut sinkkuna, jos sillä on merkitystä.
Jokainen eläköön elämäänsä omalla tyylillään. Hienoa, että et johda ketään harhaan.
12 vuotta leskenä, yksi on lähestyny ja on ehkä päässytkin aikalailla lähelle. senssipalstat on täynnä samoja miehiä samoine juttuineen, pari kertaa tavannu ehkä 5 minsaa viihtyny kun huomannu miten vähän siivotaan miesten huushollissa. 10 vuotta sitten kuolleen äidin adressitkin on vielä pöydällä. Juu mieluummin yksin kuin siivoamassa miesten huusholleja. Omassa rauhassa omassa tuvassa siinä sitä on hyvä olla
Itse oon ollut monta vuotta mutta kaikki keistä itse kiinnostunu ei taas halua mitään mun kanssa tai yrittävät vain seksijuttua niin mieluummin yksin kuin paskan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös teidän miesten mielestä ollutkaan niin, että mitään femceleitä ei olekaan kun kaikki naiset löytää miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä termi "femcel"
Sekös sinua harmittaa, että naiset saavat seksiä komeilta miehiltä. Ei se jalan polkeminen asiaan
Itse ei saa seksiä edes rumilta naisilta.
Ihminen on sinkku siihin saakka että menettää tai luovuttaa neitsyytensä. Sen jälkeen ihmiset ovat huithait-suhteessa, tolkusuhteessa, leskiä, jättäneitä tai jätettyjä