Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko naisia, jotka elävät vuodesta toiseen sinkkuna?

Vierailija
10.10.2025 |

Millaisia persoonia he ovat? Mikä mahtaa olla syynä, etteivät löydä miestä? 

Elävätlö he täysin "nunnan" elämää vai onko edes joskus ollut miesseuraa? 

Kommentit (511)

Vierailija
461/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lähinä mietin tässä että miksi ihmisiä kiinnostaa joidenkin sinkkuus ja syyt siihen? Miten se teihin vaikuttaa ja mitä teette sillä tiedolla miksi joku ei ole halunnut puolisoa ja millaista elämää he elävät sekä millaisia ihmisiä ovat? Eivätköhän ole ihan ihmisiä kaikki. 

Nämä on tällaisia ulien lempiaiheita, jotka keräävät aina paljon ulisijoita paikalle - sukupuoleen katsomatta. Ulinaiset ja ulimiehet on samanlaisia, eli yhtä katkeria ja kyynisiä molemmat, mutta se miltä puolelta kommentoidaan, riippuu ketjun aloituksen sukupuoliasetelmasta.. Tässä ketjussa teemana naisten sinkkuus, eli ketju on kerännyt paljon naisten kommentteja joissa suhtaudutaan penseästi miehiin. Toisaalta jos heidän kokemukset on aidosti vaan huonoja eivätkä tunne hyviä miehiä tai j

Niinpä, miesten ja poikien ei tarvii omasta perseilystään näiden mielestä yhtään huolehtia, vaan aina on syy "tyhmä nainen, liian seksikäs, liian luottavainen" siis vaikka mies on se predatori. Voihan vi t tuliini.

Vierailija
462/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä! Vuosikymmenten ajan tuhannet naiset ovat kertoneet kauhukokemuksiaan ja edelleen ohje naisille on "katsokaa peiliin" eikä esim "nyt miehet jotain rotia tähän surkeaan touhuunne". Miesten perseilyyn syypää tuntuu edelleen olevan nainen "joka ei valinnut parempaa". Mitä jos ei ole olemassa parempaa? No sitten ollaan yksin ja nyt kun oikeasti ollaan läjäpäin sinkkuina kun ei huonoja miehiä huolita, niin miehet ja yhteiskunta syyllistää siitä naisia, muttei kehota miehiä kehittymään ja olemaan kunnollisia kumppaneita.

Pitäkää tunkkinne. 

"

Niinpä, miesten ja poikien ei tarvii omasta perseilystään näiden mielestä yhtään huolehtia, vaan aina on syy "tyhmä nainen, liian seksikäs, liian luottavainen" siis vaikka mies on se predatori. Voihan vi t tuliini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokaa ensitreffit alttarilla Matti tänne! Kyllä kelpaa!

Masa tänne!

Vierailija
464/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse. Parisuhteista on vain vaivaa. Ystävien kanssa voi nähdä kun haluaa, ja seksiäkin halutessaan saa, mutta harvoin sitä kaipaan.

Vierailija
465/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotta sinkkuna nyt ja selibaatissa 19.

n47

Vierailija
466/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskon sen, että hyviä miehiä on olemassa. Mutta itse en saa sellaista, joten olen mieluummin yksin. Oikeasti olen kuitenkin parisuhdeihminen pohjimmiltani. Tykkään hemmotella toista ja miellyttää. 

Mutta olen myös hyväksynyt osani ikisinkkuna naisena, eikä se ole naisen elämässä se pahin mahdollinen kohtalo.

Vierailija
467/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole miestä kadonnut niin ei tarvitse sellaista etsiä. 

Vierailija
468/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Elisan ja Matin suhde menee poikki siksi ettei Matti halua s*ksiä niin sitten minä isken Matin!

Masa tänne! Kyllä kelpaa!

Vierailija
469/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemminhan tätä femcelit tietenkään myöntää, mutta kun vähän asiaa kaivaa niin helposti syy löytyy.

Tarjolla olevat miehet eivät kelpaa ja ne miehet joita haluaa eivät kelpuuta kuin seksiin, on yleinen ulinan aihe.

Tavallisen näköinen vähän pyylevä naispuolinen työkaverini valitti tästä ja pyysin että voisin katsoa hänen Tinderiään jotta voisin antaa miehen näkökulmaa asiaan, ja kappas hänen kaikki matchinsä oli kuin olisin selannut jotain miesmallikansiota. Ei tarvitse olla älykkäin Einstein ymmärtääkseen että miksi nämä häntä huomattavasti paremman näköiset miehet eivät halua kuin seksiä hänen kanssaan. 

Täähän se ois, mut ei tätä kehdata myöntää koskaan

Vierailija
470/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo on porukkaa täällä. Korostetaan naisten erinomaisuutta, mies vihaa ja haukutaan jos joku on erimieltä jostain. Seksiä pidetään kammottavana ja sitä harrastavia ihmisiä parjataan. Jonkun mielestä jopa seksi jota nainen itse kehtasi haluta alensi häntä. 😂 Aivan sairasta porukkaa. Ei ihme ettei ole puolisoa löytynyt kun näitä juttuja lukee. Ei ihme että ukot pitää osaa akoista aivan vinksahtaneina kun haukutaan jopa muita naisia portoiksi ja spermaviemäreiksi ja ties miksi alhaisiksi olioiksi ja itseään alentaviksi kun nauttivat seksistä. Kyllähän jokainen täysijärkinen tollasta katkeruutta ja vihaa juoksee karkuun, oli mies tai nainen.

Sinun mielestäsi oman alapääsi tai toisen alapään hinkkaaminen on ylentävää? Tiedätkö, apinatkin tekevät sitä.

No nyt on psykoosit tulilla ja lukutaito hukas

Mutta mitä tämä kommenttisi kertookaan sinusta? Huh huh.

Eri

Vierailija
471/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvemminhan tätä femcelit tietenkään myöntää, mutta kun vähän asiaa kaivaa niin helposti syy löytyy.

Tarjolla olevat miehet eivät kelpaa ja ne miehet joita haluaa eivät kelpuuta kuin seksiin, on yleinen ulinan aihe.

Tavallisen näköinen vähän pyylevä naispuolinen työkaverini valitti tästä ja pyysin että voisin katsoa hänen Tinderiään jotta voisin antaa miehen näkökulmaa asiaan, ja kappas hänen kaikki matchinsä oli kuin olisin selannut jotain miesmallikansiota. Ei tarvitse olla älykkäin Einstein ymmärtääkseen että miksi nämä häntä huomattavasti paremman näköiset miehet eivät halua kuin seksiä hänen kanssaan. 

Täähän se ois, mut ei tätä kehdata myöntää koskaan

No voi vit tu oot yksinkertainen. Kyllä jokainen nainen sen tajuaa.

Vierailija
472/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori naiset! Lauri Haav on varattu!

Hän on tuleva poikaystäväni!

Vierailija
473/511 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo on porukkaa täällä. Korostetaan naisten erinomaisuutta, mies vihaa ja haukutaan jos joku on erimieltä jostain. Seksiä pidetään kammottavana ja sitä harrastavia ihmisiä parjataan. Jonkun mielestä jopa seksi jota nainen itse kehtasi haluta alensi häntä. 😂 Aivan sairasta porukkaa. Ei ihme ettei ole puolisoa löytynyt kun näitä juttuja lukee. Ei ihme että ukot pitää osaa akoista aivan vinksahtaneina kun haukutaan jopa muita naisia portoiksi ja spermaviemäreiksi ja ties miksi alhaisiksi olioiksi ja itseään alentaviksi kun nauttivat seksistä. Kyllähän jokainen täysijärkinen tollasta katkeruutta ja vihaa juoksee karkuun, oli mies tai nainen.

Sinun mielestäsi oman alapääsi tai toisen alapään hinkkaaminen on ylentävää? Tiedätkö, apinatkin tekevät sitä.

Ei se apina hyvä sinuakaan olisi täällä jo

Miehet kyllä tutkitusti koskevat jopa irti leikattuihin raajoihin joten väitteesi ei ole totta. 

Vierailija
474/511 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on psykoosit tulilla ja lukutaito hukas

Ai sen kyseenalaistaminen, onko sukuelinten hinkuttaminen ylentävää, on pelottavan aggressiivista? Veikkaanpa että tällaisen tulkinnan tekijä on meistä kahdesta se sairas osapuoli.

Vierailija
475/511 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Mutta mikä sinä minä Teille olen? Olemmeko muka tehneet sinunkaupat?

Vierailija
476/511 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä:) Tunnen itseni. Saan tyydytystä siitä, kun miehet ihastuvat minuun, mutta mitään sen enempää en heiltä halua. En tahdo ketään sotkemaan kotiani ja viemään vapauttani:) 

Muuten allekirjoitan täysin mutta itselle se miesten ihastuminen on hiton kiusallista ja välillä jopa ahdistavaa. Varsinkin kun joku ystävänä pitämäni on alkanut sillä tavalla oireilla ja pahimmassa tapauksessa avautua asiasta. Siinä menee yleensä hyvä ystävyys pilalle kun eivät voi pitää näitä tuntojaa ihan vaan itsellään ja odottaa niiden ohi menemistä, vaan että alkavat niistä avautua ja kipata niitä mun niskaan odotuksineen. Mä kun en halua tietää enkä kuulla. Musta niin saatanan vaivaannuttavaa että pakko ottaa etäisyyttä ja viilentää välit. Ja esim. Ystävien olettais kyllä tietävät etten halua elämäni mitään intiimi/parisuhteita kun siitä aina olen avoin ollut ja pitäv

Itsellä meni noin kolmikymppiseksi tajuta, että yksikään mies ei ole kaverisi ellei halua panna sinua. Ja että jokainen ystävällisyyden osoitus miehiä kohtaan johtaa vonkaamiseen. Ei kiinnosta itseäni sellainen "ystävyys".

Vierailija
477/511 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Kyse ei ole siitä, ettenkö haluaisi parisuhdetta, vaan enemmänkin siitä, etten tiedä mistä sellaista lähtisin etsimään ja mitä mun pitäisi tehdä sen eteen. Takana on yksi lyhyempi ja yksi pidempi parisuhde, joiden välissä on useampi vuosi sinkkuutta. Nytkin edellisen parisuhteen kariuduttua olen ollut sinkkuna 8 vuotta. Aika on mennyt nopeasti myös yksin.

Mulla on kavereita, olen sosiaalinen introvertti. Kavereissa on sekä miehiä, että naisia, joten kyse ei ole siitä, että pelkäisin miehiä tai vihaisin miehiä. Ystävyyden sosiaaliset säännöt on selkeät ainakin mun ystävyyssuhteissa ja mun on helppo olla ystävä myös miesten kanssa.

Olen ehkä vähän autisti.

Vierailija
478/511 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä:) Tunnen itseni. Saan tyydytystä siitä, kun miehet ihastuvat minuun, mutta mitään sen enempää en heiltä halua. En tahdo ketään sotkemaan kotiani ja viemään vapauttani:) 

Muuten allekirjoitan täysin mutta itselle se miesten ihastuminen on hiton kiusallista ja välillä jopa ahdistavaa. Varsinkin kun joku ystävänä pitämäni on alkanut sillä tavalla oireilla ja pahimmassa tapauksessa avautua asiasta. Siinä menee yleensä hyvä ystävyys pilalle kun eivät voi pitää näitä tuntojaa ihan vaan itsellään ja odottaa niiden ohi menemistä, vaan että alkavat niistä avautua ja kipata niitä mun niskaan odotuksineen. Mä kun en halua tietää enkä kuulla. Musta niin saatanan vaivaannuttavaa että pakko ottaa etäisyyttä ja viilentää välit. Ja esim. Ystävien olettais kyllä tietävät etten halua elämäni mitään intiimi/par

Itsellä meni noin kolmikymppiseksi tajuta, että yksikään mies ei ole kaverisi ellei halua panna sinua. Ja että jokainen ystävällisyyden osoitus miehiä kohtaan johtaa vonkaamiseen. Ei kiinnosta itseäni sellainen "ystävyys".

Sulla on ikäviä kavereita. Omat miespuoliset ystävät ei ole 20 vuoden ystävyyden aikana vonganneet kertaakaan olivat sitten sinkkuja tai parisuhteessa. Ja mikäli on jotain ihastumista ollut ilmassa, eivät ole tuoneet sitä esiin vaan ovat menneet eteenpäin.

Vierailija
479/511 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysongelmat, persoonallisuushäiriöt, käsittelemättömät traumat jne. Onhan noita syitä. 

Stalkkipojuille nuo seikat itsessä on vaan hidaste :/

Vierailija
480/511 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysymyksen kaltainen nainen. En ole ollut nunna vaan jokusia seksisuhteita on ollut kyllä, joissa myös muita elementtejä (ei siis semianonyymejä hoitoja, enempi kaverisuhteiden jatkeita), ja aika paljon miespuolisia ystäviä (alani on miesvaltainen). Nykyisin en jaksa niitä seksisuhteitakaan etsiä, olen keski-iässä. Pari huomiota:

Olen ehkä autisti, en jaksa kovin kauan ihmisten seuraa vaikka olen näennäisesti puhelias.

Minulla on aina ollut poikkeuksellisen vaativa työ, joka imee kaikki mehut hyvin tehokkaasti, mutta toisaalta myös antaa paljon. ihmissuhteen pitäisi olla sellainen joka ei stressaa enkä jaksa etsiä sellaista. Tinderit ja muut ei käy koska kirjoittamattomat säännöt aiheuttavat ahdistusta. En tajua tätä retoriikkaa että parisuhde vaatii kovaa työtä. Jos niin on, niin saa jäädä minun puolestani loppuiäkseni, koska todellakin varsinaisessa työssä on tarpeeksi työtä. Työelämässä minut tunnetaan erityisen vastuutakantavana ja luotettavana, ja mentoroin esim  nuoria ammattilaisia. en nyt jaksa sen enempää kannatella muita ihmisiä.

Kokemukseni mukaan miehet (miksei naisetkin, en tunne tätä puolta heistä) ovat melko eksploitatiivisia. Vuosien varrella vastaan on tullut lukuisia miehiä (ei baareissa vaan työelämässä ja muualla vakavissa yhteyksissä), jotka ovat jostain täysin käsittämättömästä syystä olettaneet ilman mitään signaalia minun taholtani että olisin innostunut jostain hämärästä säätämisestä, booty calleista jne. Kyseessä korkeastikoulutetut kunniallisesta maineestaan tarkat miehet. Nämä eivät ole siis johtaneet mihinkään. Ilmeisesti voi olla niin että pelkkä sinkkustatus aiheuttaa tämän, tai se että olen vaan sopivasti paikalla kun idea iskee?

En kulje kylillä valittamassa miesten tasottomuutta: itse asiassa mietin asiaa nykyisin hyvin harvoin. Ihmiset ylipäänsä ovat kummallisia. Nuorempana asia oli toisin kun olisi pitänyt olla samanlainen kuin muut. Tässä on ihan tarpeeksi hommaa muutenkin elämisessä. Jos ihmisiä luokittelevat parisuhdeihmiset nyt haluavat kuvitella minun olevan joku vakavasti häiriöinen tai muuten puutteellinen kansalainen, niin sen kun vaan. Veroni maksan kuitenkin heidänkin hyväkseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä