Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko naisia, jotka elävät vuodesta toiseen sinkkuna?

Vierailija
10.10.2025 |

Millaisia persoonia he ovat? Mikä mahtaa olla syynä, etteivät löydä miestä? 

Elävätlö he täysin "nunnan" elämää vai onko edes joskus ollut miesseuraa? 

Kommentit (511)

Vierailija
281/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalan katkeran ja vihaisen oloisia nämä seksin vihaajat. On ihan ok olla harrastamatta seksiä, kokea olevansa epäseksuaalinen ja lisäksi vaikka hengellinen mutta miksi te niin kovasti siitä raivoatte, kuvittelette muidenkin olevan ja hyökkäätte näiden seksiä harrastavien sinkkujen kimppuun kuin hyeenat? Mikä aiheuttaa tuollaista raivoa ja katkeruutta muiden seksielämässä? Ei taida sittenkään olla oma valinta kyseessä kun se noin koville ottaa. 

Eihän sinkkuus seksittömyyttä tarkoita? Yksin harrastettu seksi on usein tyydyttävämpää ja sisältää useamman orgasmin, seksi on yksin aina siistimpää ja helpompaa.

Pakko ottaa osaa keskusteluun. Luin pari sivua taaksepäin ja kyllä se joillekkin ilmeisesti tarkoittaa ja vaativat että tarkoittaa myös muille. Ilmeisesti sinkut eivät joidenkin mielestä saisi harrastaa seksiä ja nauttia siitä kun he itse eivät siitä pidä eivätkä harrasta ja riehaantuvat täysin jos joku on asiasta erimieltä. 

Vierailija
282/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä "nunna" juttua en ymmärrä. Ei mun ikisinkkuus tee minusta ikiateistista uskovaista, en asu eristyksissä missään luostarissa ja mulla on kyllä oikein hyvinvoiva ja aktiivinen seksielämä. Oikeastikko joku kuvittelee ettei sinkuilla ole seksielämä? Istuvat neljän seinän sisällä kädet ristissä rukoilemassa ja pyhittävät elämänsä jeesukselle? Joo sori mut ei, ei kiitos. Mä elän, panen ja satuolentoihin en usko. 

No itse en pane, koska ei todellakaan kiinnosta. Olen myös hengellinen. Kristitty en ole.

Mielestäni puhuin itsestäni, en sinusta. Sinähän saat olla panematta ja sen ei tarvitse sinua

Ovatko nämä narsistit ja komentelijat kanssasi samassa tilassa kanssasi tällä hetkellä? Soitanko ampulanssin? Onko sinulla aiempaa psykoositaustaa tai kenties ihan skitsofrenia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalan katkeran ja vihaisen oloisia nämä seksin vihaajat. On ihan ok olla harrastamatta seksiä, kokea olevansa epäseksuaalinen ja lisäksi vaikka hengellinen mutta miksi te niin kovasti siitä raivoatte, kuvittelette muidenkin olevan ja hyökkäätte näiden seksiä harrastavien sinkkujen kimppuun kuin hyeenat? Mikä aiheuttaa tuollaista raivoa ja katkeruutta muiden seksielämässä? Ei taida sittenkään olla oma valinta kyseessä kun se noin koville ottaa. 

Eihän sinkkuus seksittömyyttä tarkoita? Yksin harrastettu seksi on usein tyydyttävämpää ja sisältää useamman orgasmin, seksi on yksin aina siistimpää ja helpompaa.

Pakko ottaa osaa keskusteluun. Luin pari sivua taaksepäin ja kyllä se joillekkin ilmeisesti tarkoittaa ja vaativat että tarkoittaa myös muille. Ilmeisesti sinkut eivät joidenkin mielestä

Missä vaadittiin, kuka vaati? Jollakin on mennyt aamulääke väärään kurkkuun tänään, sen verran sekopäistä ja raivopäistä settiä tulee ulos.

Vierailija
284/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin ilmoittautuu yksi, joka ei ole löytänyt parisuhdetta. En vaan koskaan, nuorenakaan ollut tavallisten miesten mielestä kiinnostava.

Kaikenlaiset friikit ja mt-ongelmaiset hakeutuivat seuraani, ja sellaisen kanssa sitten tein nuorena lapsen, ja erosimme heti, koska mies ei ottanut mitään vastuuta perhe-elämästä. 

Olen ollut kohta 30v yksin. 

Minulla sama. Ystävät löysi nopeammin miehet itselleen, minä en. Otin sitten (yksinjäämisen pelossa) sen joka kiinnostui ja virhehän se oli. Kymmenen vuotta jaksoin sitten oli pakko erota tai olisi tullut ruumiita. Kaikki kiinnostuneet miehet juoppoja, mt ongelmaisia, äärisovinisteja, uskovaisia ym pohjasakkaa. Hyi hitto. Nyt 30v sinkkuna ja elämäni parasta aikaa.

Vierailija
285/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28v eikä minulla ole ollut aikuisiällä yhtäkään poikaystävää tai muutakaan miesseuraa.

Kerran kokeilin Tinderiä ja sain n. vartissa paljon matcheja, mutta poistin sovelluksen kun miehiltä alkoi tulla viestejä. Lisäksi puolitutut miehet ovat lähestyneet Instagramin kautta, ja yhden kanssa kävin pari kertaa treffeilläkin. Mietin koko ajan että miten saisin hänet dumpattua kohteliaasti.

Nuo kokemukset riittivät minulle. Seurustelu ei selvästikään ole minun juttuni.

Vierailija
286/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitaanko että kun puhutaan seksistä niin viitataan sillä kahden ihmisen väliseen yhdyntään. Se toinen asia on sitten masturbointi.

Ei me kyllä sovita kun myös sooloseksi on seksiä ihan siinä missä yhdyntäkin. Myös lukuisat ihmiset, niin homot, lesbot kuin heterotkin harrastavat seksiä ihan ilman yhdyntää, sekä yksin että yhdessä. Et ei, ei me kyllä sovita, mut sä voisit sivistä vähän itseäsi jotta tietäisit mitä käsite seksi sisältää. 

Vierailija
287/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim itseni. Mä olen kohdannut miehen jonka kanssa mulla oli täysin sama energia ja ei tarvittu sanoja toisen ymmärtämiseen. Mut hän ei halua sitoutua muhun ja koska kukaan muu ei edes yllä lähellekään samaa tasoa, niin olen mieluummin yksin. Seuraa saan vaikka samantien 10 miehestä, mut vaikka munasta tykkäänkin niin seksiin vaaditaan oikeasti tunneälyä ja sitä on harvalla. Ja tietysti haluan ihan kunnon suhteen, enkä vain seksiä. Se on joko tai ei.

Hmm joo itsekin tapaan joskus harvoin miehiä, joiden kanssa on sellainen oikeanlainen energia ja tykkään enempi just siitä, ettei tarvitse edes puhua mitään vaan voi antaa sen energian viedä.

En tiedä onko tuo nyt kovin hyvä juttu parisuhteen kannalta, tuskin :D Kun käsittääkseni pariutuminen rakentuu nimenomaan sellaisen verbaalisen VIRITTELYN ympärille, ja itselleni se verbaalinen virittely on jotenkin turn off - vaikka olenkin puhelias :D

Joku siinä vaan on, että jos kohtaan kiinnostavan miehen, niin haluan vaan "olla" enkä jutella. Mulle sanoi jotkut kaverit tästä jo teininä, että muutun hiljaiseksi ja sellaiseksi "hmmm hmmm"-tyypiksi, kun tietty poika tulee seurueeseen. No hiljaa se poikakin oli, emme tarvinneet sanoja xD Parisuhteen muodostukselle ilmeisesti kuitenkin pitäisi jaksaa lätistä kaikkea, varsinkin näin hyvästi aikuisena. Jotenkin se vaan syö tunnelmaa, kun taas katseet ja läheisyys kasvattaa tunnelmaa. Jotain pientä voi sanoa, mutta sellainen tutustumiskeskustelu on jotenkin epäseksikästä. 

Vierailija
288/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni.

Lopetin seurustelun 25- vuotiaana, koska mies läppäsi kasvojani. Hän suuttui, kun taputin poskeaan. 

Aiempaa työkaveria harkitsin 36-vuotiaana, mutta huutaminen ja lievä väkivalta minua kohtaan muuttivat tilanteen.

Ei enää huutoa tai vastenmielistä väkivaltaa.

Harmi, miten tympeät miehet vaikuttivat tulevaisuuteeni.

Viihdyn yksin, irtosuhteet eivät ole koskaan kiinnostuneet.

Vierailija
289/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 28v eikä minulla ole ollut aikuisiällä yhtäkään poikaystävää tai muutakaan miesseuraa.

Kerran kokeilin Tinderiä ja sain n. vartissa paljon matcheja, mutta poistin sovelluksen kun miehiltä alkoi tulla viestejä. Lisäksi puolitutut miehet ovat lähestyneet Instagramin kautta, ja yhden kanssa kävin pari kertaa treffeilläkin. Mietin koko ajan että miten saisin hänet dumpattua kohteliaasti.

Nuo kokemukset riittivät minulle. Seurustelu ei selvästikään ole minun juttuni.

Taidat olla keskimääräistä kauniimpi nainen?

Vierailija
290/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mahtaa olla syynä, etteivät löydä miestä?   

Ehkä he eivät edes etsi ketään vaan keskittyvät muihin asioihin. Parisuhteet ei kaikkia kiinnosta.

Tuhannet ja taas tuhannet naiset pyörivät vuodesta toiseen Tinderissä. Samat naiset vakuuttavat ettei parisuhde edes kiinnosta ja keskittyvät muihin asioihin. Loput ovat sitten luovuttaneet kokonaan. No tehdään myönnytys, prosentti tai pari sinkkunaisista on sellaisia jotka eivät ole edes haaveilleet parisuhteesta.

Vierailija
291/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä huutaa taas koviten näköjään nää elähtäneet, puutteessa elävät pillun pihtaaja akat, jotka eivät kykene saamaan munaa ja katkeroituvat noille kauniille naisille jotka kelpaa meille miehille. Räpläisitte useammin sitä umpeen kasvanutta viidakkoanne niin ei kiristäis noin helvetisti. Laitelkaa viestiä niin voin hoidella, teidät rumatkin vaikka takaa päin pimeässä. 

Vierailija
292/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42-v eronnut nainen, 2 vuotta sinkkuna. Tänä aikana muutamia ekoja treffejä, yksi parin kuukauden viritys.

Olen tavallinen, ei mt-ongelmia, työssäkäyvä, omillani toimeentuleva. En polta, juon harvoin. 

Olen sinkku varmasti siksi että on kouluikäiset lapset (vuoroviikoin), ylipainoa n.15kg. Ja ei mitään jänniä harrastuksia. 

Olen ajoittain ollut tinderissä, sieltä irronnut ne muutamat ekat treffit. Enää ei ole kiinnostusta siellä pyöriä, liiat seksihalutkin lähti kun aloitin hormonaalisen ehkäisyn.

Vierailija
293/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin ilmoittautuu yksi, joka ei ole löytänyt parisuhdetta. En vaan koskaan, nuorenakaan ollut tavallisten miesten mielestä kiinnostava.

Kaikenlaiset friikit ja mt-ongelmaiset hakeutuivat seuraani, ja sellaisen kanssa sitten tein nuorena lapsen, ja erosimme heti, koska mies ei ottanut mitään vastuuta perhe-elämästä. 

Olen ollut kohta 30v yksin. 

Minulla sama. Ystävät löysi nopeammin miehet itselleen, minä en. Otin sitten (yksinjäämisen pelossa) sen joka kiinnostui ja virhehän se oli. Kymmenen vuotta jaksoin sitten oli pakko erota tai olisi tullut ruumiita. Kaikki kiinnostuneet miehet juoppoja, mt ongelmaisia, äärisovinisteja, uskovaisia ym pohjasakkaa. Hyi hitto. Nyt 30v sinkkuna ja elämäni parasta aikaa.

Kaikkien naisten taso ei vain riitä kunnolliseen mieheen.

Vierailija
294/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä huutaa taas koviten näköjään nää elähtäneet, puutteessa elävät pillun pihtaaja akat, jotka eivät kykene saamaan munaa ja katkeroituvat noille kauniille naisille jotka kelpaa meille miehille. Räpläisitte useammin sitä umpeen kasvanutta viidakkoanne niin ei kiristäis noin helvetisti. Laitelkaa viestiä niin voin hoidella, teidät rumatkin vaikka takaa päin pimeässä. 

Kannattaa hakea ajoissa apua mt-ongelmiin. Toivottavasti vointisi pian paranee.

Vierailija
295/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 42-v eronnut nainen, 2 vuotta sinkkuna. Tänä aikana muutamia ekoja treffejä, yksi parin kuukauden viritys.

Olen tavallinen, ei mt-ongelmia, työssäkäyvä, omillani toimeentuleva. En polta, juon harvoin. 

Olen sinkku varmasti siksi että on kouluikäiset lapset (vuoroviikoin), ylipainoa n.15kg. Ja ei mitään jänniä harrastuksia. 

Olen ajoittain ollut tinderissä, sieltä irronnut ne muutamat ekat treffit. Enää ei ole kiinnostusta siellä pyöriä, liiat seksihalutkin lähti kun aloitin hormonaalisen ehkäisyn.

Eronneella ei mielenterveysongelmia? Oletko psykopaatti? Jos ero ei tunnu missään, en haluaisi tutustuakaan.

15kg ylipainoa ja väität edelleen,, ettei ole mt-ongelmia? Et harrasta mitään, ei mt-ongelmia?

Vierailija
296/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim itseni. Mä olen kohdannut miehen jonka kanssa mulla oli täysin sama energia ja ei tarvittu sanoja toisen ymmärtämiseen. Mut hän ei halua sitoutua muhun ja koska kukaan muu ei edes yllä lähellekään samaa tasoa, niin olen mieluummin yksin. Seuraa saan vaikka samantien 10 miehestä, mut vaikka munasta tykkäänkin niin seksiin vaaditaan oikeasti tunneälyä ja sitä on harvalla. Ja tietysti haluan ihan kunnon suhteen, enkä vain seksiä. Se on joko tai ei.

Hmm joo itsekin tapaan joskus harvoin miehiä, joiden kanssa on sellainen oikeanlainen energia ja tykkään enempi just siitä, ettei tarvitse edes puhua mitään vaan voi antaa sen energian viedä.

En tiedä onko tuo nyt kovin hyvä juttu parisuhteen kannalta, tuskin :D Kun käsittääkseni pariutuminen rakentuu nimenomaan sellaisen verbaalisen VIRITTELYN ympärille, ja itselleni se verbaalinen virittely on jotenkin turn off - vaikka

Ja siis nuo juttelijanaiset pariutuvat helposti, eli siitäkin olen päätellyt sen verbaalisen virittelyn olevan tosi oleellinen asia. Itselläni taas ei nouse kiinnostus juttelusta, ei ole olemassakaan mitään puhumisia millä mies voisi lisätä kiinnostustani. Toki puheilla voi silti lässähdyttää kiinnostuksen, jos puhuu ihan tyhmiä tai muuten vaan paljastuu vääränlaiseksi mulle :D 

Vierailija
297/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä neljäkymppinen ikisinkku joka on ikisinkku koska ei ole koskaan ollut kiinnostusta pariutua. Ihmisenä pidetty ja työssään arvostettu. Teen mitä haluan ja miten haluan. Oman tieni kulkija joka ei kaipaa siihen mitään kivirekeä perässä kiskottavaksi eikä edes vierellä tallaajaksi. 

Vierailija
298/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysongelmat, persoonallisuushäiriöt, käsittelemättömät traumat jne. Onhan noita syitä. 

Noin kirjoittaa oikeasti mt ongelmainen idiootti jolle ei ole olemassa kuin 2 vaihtoehtoa pähkinänupissaan. 

Kyllä näillä joita minä olen oppinut tuntemaan, niin juurikin näitä ongelmia elämässään. 

Vierailija
299/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tuolla kommentilla demonstroit aika hyvin miksi se parisuhde ei kiinnosta. 

Ei siellä mitään prinssejä ole tarjolla vaan tällaista. Monet on sitä mieltä, että ei kiitos. 

Vierailija
300/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä miehellä tekisin, kun viihdyn sinkkuna ja olen muutenkin aseksuaali, niin ei tuotakaan tarvetta ole.