Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko naisia, jotka elävät vuodesta toiseen sinkkuna?

Vierailija
10.10.2025 |

Millaisia persoonia he ovat? Mikä mahtaa olla syynä, etteivät löydä miestä? 

Elävätlö he täysin "nunnan" elämää vai onko edes joskus ollut miesseuraa? 

Kommentit (511)

Vierailija
301/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on nunnia ja konnia tääl. Joista osa panee, osa ei. Osaa vituttaa kun toiset panee ja osaa vituttaa kun ei pane. 😂 Mitä ne toisten reijät noin kaivelee? Käyttäkää tai olkaa käyttämättä, mut mitä vittuu te tappelette siit että joku käyttää tai ei käytä sitä vittuaan? Omallaan saan jokainen tehdä mitä haluaa. 

Vierailija
302/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 42-v eronnut nainen, 2 vuotta sinkkuna. Tänä aikana muutamia ekoja treffejä, yksi parin kuukauden viritys.

Olen tavallinen, ei mt-ongelmia, työssäkäyvä, omillani toimeentuleva. En polta, juon harvoin. 

Olen sinkku varmasti siksi että on kouluikäiset lapset (vuoroviikoin), ylipainoa n.15kg. Ja ei mitään jänniä harrastuksia. 

Olen ajoittain ollut tinderissä, sieltä irronnut ne muutamat ekat treffit. Enää ei ole kiinnostusta siellä pyöriä, liiat seksihalutkin lähti kun aloitin hormonaalisen ehkäisyn.

Eronneella ei mielenterveysongelmia? Oletko psykopaatti? Jos ero ei tunnu missään, en haluaisi tutustuakaan.

15kg ylipainoa ja väität edelleen,, ettei ole mt-ongelmia? Et harrasta mitään, ei mt-ongelmia?

Erosta voi selvitä ilma katkeruutta. Vaikka surisi eroa se ei ole mt-ongelma vaan tavallinen tunne sellaisessa tilanteessa. Miksi ylipaino tarkottaisi mt-ongelmia? Olen sinut itseni ja kilojeni kanssa. Fyysiselle terveydelle voi toki olla riski. En sanonut etten harrasta mitään, vaan että en harrasta mitään jännää 😂 Kyllä tavalliset liikuntaharrastuksetkin on hyväksi mielenterveydelle. 

Joku mt-ongelmainen jolla ei ole mitään resilienssiä ja joka kaataa kaiken pahan olon muiden niskaan siellä kirjottelee? Eikö kukaan välitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut n 3 vuotta sinkkuna ja täytyy kyllä ihmetellä, että miten ronkeleita 50-60 -vuotiaat ukot ovat. Suurin osa on ihan tavallisen näköisiä pallomahoja, mutta silti he odottavat, että pitäisi löytyä kaunis ja simpsakka nuori tytteli. Eipä ole tällaisen tavallisen kuuskymppisen naisen päästä treffeille, yhdellä olen ollut ja se oli puoliksi epäonnistunut. Treffipaikka oli mukava ja juttu kulki ilman kiusallisia hiljaisuuksia, mutta ei vaan ollut sen enempää yhteistä säveltä.

En kuitenkaan ota mitään painetta, jos ketään ei ihan heti löydy.

Ja tämä on täyttä hevonlantaa nykyajassa. Lukuisat Tinder-kokeet osoittavat, että ikääntynyt nainen saa paljon tykkäyksiä nuorilta treenatuilta miehiltä. Naiset pitävät suurinta osaa miehistä rumana ja ne pallomahatkin saattavat olla atleetteja tosielämässä. 

Naiset tarkastelevat näitä asioita aivan vääristyneen linssin kautta ja tämä voi kuulostaa ylimieliseltä, mutta kaikkien kokeiden ja tutkimusten jälkeen on pakko uskoa näin. 

Lisäksi treffailu on amerikkalainen juttu, jonka tarkoitus on, että mies viihdyttää naista ja nainen työhaastattelee miestä. Tuon jotenkin ymmärtää nuorilla ihmisillä, kun naisillakin on lisääntyminen pelissä, mutta tietyn iän jälkeen se on vain työhaastattelu ilman lupausta palkasta, jos pääsee työhaastattelusta läpi. Voisi ihan suoraan vain ruveta puhumaan seksistä jo sähköisesti eikä käyttää enää näitä nuorten ihmisten työhaastattelutapaamisia. 

Vierailija
304/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut n 3 vuotta sinkkuna ja täytyy kyllä ihmetellä, että miten ronkeleita 50-60 -vuotiaat ukot ovat. Suurin osa on ihan tavallisen näköisiä pallomahoja, mutta silti he odottavat, että pitäisi löytyä kaunis ja simpsakka nuori tytteli. Eipä ole tällaisen tavallisen kuuskymppisen naisen päästä treffeille, yhdellä olen ollut ja se oli puoliksi epäonnistunut. Treffipaikka oli mukava ja juttu kulki ilman kiusallisia hiljaisuuksia, mutta ei vaan ollut sen enempää yhteistä säveltä.

Ja tämä on täyttä hevonlantaa nykyajassa. Lukuisat Tinder-kokeet osoittavat, että ikääntynyt nainen saa paljon tykkäyksiä nuorilta treenatuilta miehiltä. Naiset pitävät suurinta osaa miehistä rumana ja ne pallomahatkin saattavat olla atleetteja tosielämässä. 

Naiset tarkastelevat näitä asioita aiv

Ne nuoret treenatut miehet on joko botteja/huijareita, tai pelkän seksin perässä. Täällä puhutaan nyt parisuhteesta, ei panosuhteista.

Vierailija
305/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minut ghostasi minua melkein 20 vuotta vanhempi, lyhyt ja kalju duunariukko, niin että tällaista voi olla myös nuoremmilla. N40

Vierailija
306/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, äitini. Isäni kuoli tapatrumassa kun olin nuori ja äiti ei halua uutta miestä koska isäni oli hänen elämänsä rakkaus joten nyt elää yksin.

Vierailija
307/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 28v eikä minulla ole ollut aikuisiällä yhtäkään poikaystävää tai muutakaan miesseuraa.

Kerran kokeilin Tinderiä ja sain n. vartissa paljon matcheja, mutta poistin sovelluksen kun miehiltä alkoi tulla viestejä. Lisäksi puolitutut miehet ovat lähestyneet Instagramin kautta, ja yhden kanssa kävin pari kertaa treffeilläkin. Mietin koko ajan että miten saisin hänet dumpattua kohteliaasti.

Nuo kokemukset riittivät minulle. Seurustelu ei selvästikään ole minun juttuni.

Taidat olla keskimääräistä kauniimpi nainen?

Olisi keskimääräistä rumempi, jos ei edes nuorena olisi ketään tyrkyllä. Ja Tinderissä tulee about kaikille naisille heti ihan sikana tykkäyksiä. Ainakin hedelmällisessä iässä oleville.

Vierailija
308/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähinä mietin tässä että miksi ihmisiä kiinnostaa joidenkin sinkkuus ja syyt siihen? Miten se teihin vaikuttaa ja mitä teette sillä tiedolla miksi joku ei ole halunnut puolisoa ja millaista elämää he elävät sekä millaisia ihmisiä ovat? Eivätköhän ole ihan ihmisiä kaikki. 

Vierailija
309/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalan katkeran ja vihaisen oloisia nämä seksin vihaajat. On ihan ok olla harrastamatta seksiä, kokea olevansa epäseksuaalinen ja lisäksi vaikka hengellinen mutta miksi te niin kovasti siitä raivoatte, kuvittelette muidenkin olevan ja hyökkäätte näiden seksiä harrastavien sinkkujen kimppuun kuin hyeenat? Mikä aiheuttaa tuollaista raivoa ja katkeruutta muiden seksielämässä? Ei taida sittenkään olla oma valinta kyseessä kun se noin koville ottaa. 

Eihän sinkkuus seksittömyyttä tarkoita? Yksin harrastettu seksi on usein tyydyttävämpää ja sisältää useamman orgasmin, seksi on yksin aina siistimpää ja helpompaa.

Sovitaanko että kun puhutaan seksistä niin viitataan sillä kahden ihmisen väliseen yhdyntään. Se toinen asia on sitten masturbointi.

Seksi monilla orgasmeilla =masturbointi

Seksi miehen kanssa =liian usein orgasmiton seksi

Vierailija
310/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä miehellä tekisin, kun viihdyn sinkkuna ja olen muutenkin aseksuaali, niin ei tuotakaan tarvetta ole.

Jep. Tuskin itseänikään kiinnostaisi miehet, ellen olisi seksuaalinen ihminen jota panettaa säännöllisesti ja heterona miesvartalon läheisyys tuntuu hyvältä ja/tai kiihottavalta. 

Jos minulla ei olisi seksihaluja, niin olisin kiinnostunut miehistä vain sillä tavalla kuin naisistakin, eli yleensä en tippaakaan ja joskus harvoin kaverina. Ja tietty työkaverina ym.

Vierailija
311/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku. En kaipaa miestä kuin talvirenkaiden vaihtoon.

Vierailija
312/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä huutaa taas koviten näköjään nää elähtäneet, puutteessa elävät pillun pihtaaja akat, jotka eivät kykene saamaan munaa ja katkeroituvat noille kauniille naisille jotka kelpaa meille miehille. Räpläisitte useammin sitä umpeen kasvanutta viidakkoanne niin ei kiristäis noin helvetisti. Laitelkaa viestiä niin voin hoidella, teidät rumatkin vaikka takaa päin pimeässä. 

Sinua nyt ei kelpuuta yksikään nainen. Katkeroitunut andropaussiräyhääjä, joka roikkuu vauvapalstalla trollaamassa. Sehän se on sitä kuuminta mieshottia.

Vierailija
313/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vuodesta 85 lähtien elänyt sinkkuna.

Vierailija
314/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä huutaa taas koviten näköjään nää elähtäneet, puutteessa elävät pillun pihtaaja akat, jotka eivät kykene saamaan munaa ja katkeroituvat noille kauniille naisille jotka kelpaa meille miehille. Räpläisitte useammin sitä umpeen kasvanutta viidakkoanne niin ei kiristäis noin helvetisti. Laitelkaa viestiä niin voin hoidella, teidät rumatkin vaikka takaa päin pimeässä. 

Tätäkö pitäisi haluta?

On aina yhtä hienoa, kun mies myöntää olevansa syy naisten sinkkuudelle. 

Vierailija
315/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä miehellä tekisin, kun viihdyn sinkkuna ja olen muutenkin aseksuaali, niin ei tuotakaan tarvetta ole.

Jep. Tuskin itseänikään kiinnostaisi miehet, ellen olisi seksuaalinen ihminen jota panettaa säännöllisesti ja heterona miesvartalon läheisyys tuntuu hyvältä ja/tai kiihottavalta. 

Jos minulla ei olisi seksihaluja, niin olisin kiinnostunut miehistä vain sillä tavalla kuin naisistakin, eli yleensä en tippaakaan ja joskus harvoin kaverina. Ja tietty työkaverina ym.

MInua vaivasi samanlaiset halut, en vaan ole kiinnostunut pelkästä seksistä tai huonosta seksistä. Olisin voinut harkita rakastajaa tai fwb:tä mutta miehet kohtelee usein tosi ikävästi naisia joilta haluavat vaan seksiä, eikä se ole sen arvoista. Hormonaalinen ehkäisy poisti liiat halut, problem solved.

Vierailija
316/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä vaihtelee ihan kyl naisetkin, myös liikkeissä et ei ole sukupuolesta se duuni kii. Mä vien omani ystävälleni "Katrille" jolla oma rengasyritys. On siel palkoilla sillä kiireimpään aikana pari jätkääkin tyttärensä lisäks mut pääsääntöisesti naiset hoitaa ja homma toimii. Likkansa hakkaa tehokkuudessa ne jätkät muuten 6-0. 👌

Vierailija
317/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi auto, tulisin vaihtamaan "Katrin" rengasliikkeeseen!

Vierailija
318/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä vaihtelee ihan kyl naisetkin, myös liikkeissä et ei ole sukupuolesta se duuni kii. Mä vien omani ystävälleni "Katrille" jolla oma rengasyritys. On siel palkoilla sillä kiireimpään aikana pari jätkääkin tyttärensä lisäks mut pääsääntöisesti naiset hoitaa ja homma toimii. Likkansa hakkaa tehokkuudessa ne jätkät muuten 6-0. 👌

Minulle on ihan sama, että vaihtaako minun renkaat mies vai nainen, kunhan vaan vaihtaa. Ja mieluummiin niin, että tulee sovittuna aikana omalle pihalle vaihtamaan, niin ei tarvitse itse nostella. Rakennekynnet siinä vaan menee pilalle. 

Ja täytyy muistaa, että renkaanvaihto on vahvasti sesonkityötä ja voi sillä tienata jotain, mutta ei se sama kiire jatku ympäri vuoden. Ja harvoin yrittäjä voi jokaista euroa laittaa omaan taskuunsa laittaa itselleen palkaksi. Ei ainakaan kuitilla.

Vierailija
319/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähinä mietin tässä että miksi ihmisiä kiinnostaa joidenkin sinkkuus ja syyt siihen? Miten se teihin vaikuttaa ja mitä teette sillä tiedolla miksi joku ei ole halunnut puolisoa ja millaista elämää he elävät sekä millaisia ihmisiä ovat? Eivätköhän ole ihan ihmisiä kaikki. 

Nämä on tällaisia ulien lempiaiheita, jotka keräävät aina paljon ulisijoita paikalle - sukupuoleen katsomatta. Ulinaiset ja ulimiehet on samanlaisia, eli yhtä katkeria ja kyynisiä molemmat, mutta se miltä puolelta kommentoidaan, riippuu ketjun aloituksen sukupuoliasetelmasta.. Tässä ketjussa teemana naisten sinkkuus, eli ketju on kerännyt paljon naisten kommentteja joissa suhtaudutaan penseästi miehiin. Toisaalta jos heidän kokemukset on aidosti vaan huonoja eivätkä tunne hyviä miehiä tai jostain syystä saa sellaista (katsetta peiliin?), niin ymmärtäähän se, että se aiheuttaa negatiivisen mielialan. 

Vierailija
320/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ihan sama, että vaihtaako minun renkaat mies vai nainen, kunhan vaan vaihtaa. Ja mieluummiin niin, että tulee sovittuna aikana omalle pihalle vaihtamaan, niin ei tarvitse itse nostella. Rakennekynnet siinä vaan menee pilalle. 

Ja täytyy muistaa, että renkaanvaihto on vahvasti sesonkityötä ja voi sillä tienata jotain, mutta ei se sama kiire jatku ympäri vuoden. Ja harvoin yrittäjä v

Ei tietenkään jatku sama kiire vuoden ympäri ja on sesonki painotteista työtä pelkkä renkaan vaihto, mut ihan tiedoksi että suurimmassa osassa näistä liikkeistä tehdään myös paljon muuta kun vaihdetaan asiakkaiden omia nakkeja alle kahdesti vuodessa. 😂 Että mitä ihmettä sä nyt sönkötät? Hyvin on kyseinen muija alallaan toimeen tullut yli 20 vuotta huolimatta sun epäilyistäsi, eikä varmasti tarvii jatkossakaan sun huomioitasi hommista mistä sä et selvästi tiedä tuon taivaallista.