Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko naisia, jotka elävät vuodesta toiseen sinkkuna?

Vierailija
10.10.2025 |

Millaisia persoonia he ovat? Mikä mahtaa olla syynä, etteivät löydä miestä? 

Elävätlö he täysin "nunnan" elämää vai onko edes joskus ollut miesseuraa? 

Kommentit (511)

Vierailija
241/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua enää koskaan parisuhteeseen, joten olen loppuelämäni sinkku. En jaksa mitään tutustumista yms. 

Käyn töissä, omistan pienen asunnon ja auton. Minulla on kaikki tarvittava. 😊😄

Vierailija
242/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä "nunna" juttua en ymmärrä. Ei mun ikisinkkuus tee minusta ikiateistista uskovaista, en asu eristyksissä missään luostarissa ja mulla on kyllä oikein hyvinvoiva ja aktiivinen seksielämä. Oikeastikko joku kuvittelee ettei sinkuilla ole seksielämä? Istuvat neljän seinän sisällä kädet ristissä rukoilemassa ja pyhittävät elämänsä jeesukselle? Joo sori mut ei, ei kiitos. Mä elän, panen ja satuolentoihin en usko. 

No itse en pane, koska ei todellakaan kiinnosta. Olen myös hengellinen. Kristitty en ole.

Mielestäni puhuin itsestäni, en sinusta. Sinähän saat olla panematta ja sen ei tarvitse sinua kiinnostaa. On kuitenkin tosiasia että seksuaalisen ihmisen seksuaalisuus ja sen toteuttaminen ei ole millä tavalla kiinni parisuhteesta ellei ihminen itse niin halua olevan. Monet myös runkkaavat, parisuhteelliset ja parittomat, ja sekin on seksiä ihan siinä missä muukin, siihenkään ei tarvita parisuhdetta, mutta sitä tehdään myös parisuhteissa. On muutenkin täysin naurettavaa kuvitella että sinkuilla ja nunnilla olisi jotain yhteistä elleivät he itse niin halua, ja aika harva kuulemani mukaan haluaa. Seksuaalisuus ja seksin harrastaminen kun ei ole sidoksissa parisuhteeseen. Myöskään hengellisyys ei ole millään tavalla automaattisesti sidoksissa tähän, hengellisyys kun on aivan eriasia kuin ihmisen seksuaalisuus eikä hengellisyyteen liity myöskään usko jumaliin ellei ihminen sellaisiin usko. Kannattaa tsekata mitä se hengellisyys oikeasti tarkoittaa jos sen liittää omassa päässään uskontoihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä minä muutenkaan oikein tiedä parisuhteista hölkäsen pöläystä koska en ole ikinä varsinaisesti seurustellut.

Joskus vuosia sitten seurustelin eikä sekään ollut varsinaista seurustelua vaan enemmänkin hengailua.

Onko vaikeaa löytää kumppania joka hyväksyisi ihmisen sellaisena kuin hän on ja myös ihmisen mahdolliset ongelmat?

Tämähän on just se syy miksi olen sinkku. En tule kohdatuksi omana itsenäni. Olen - liian - kaikkea. Hyvä niin. Viihdyn näin.

Niin. Parisuhteessa pitäisi typistää itsensä. Tehdä itsestään helpompi ihminen kuin oikeasti on, että toinen osapuoli viihtyisi.

En jaksa sopeutua, enkä joustaa. Enkä usko, että kovin moni tässä iässä sinkku mies jaksaa myöskään. Ei ole siis suhteelle kovin hyvää ennustetta. 

Vierailija
244/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mahtaa olla syynä, etteivät löydä miestä?   

Ehkä he eivät edes etsi ketään vaan keskittyvät muihin asioihin. Parisuhteet ei kaikkia kiinnosta.

Minun tuntemat naispuoliset sinkut ovat sellaisia huippukauniita, jotka ovat osallistuneet erilaisiin kauneuskilpailuihinkin.

He ovat siis sinkkuja omasta tahdostaan ja heillä on useita lyhyitä suhteita ja paljon sellasia "tapaillaan miehiä" mutta ei varsinaista seurustelua.

Yksi tapailee välilä jotain ikämiestä jossain Dubaissa ja nyt sillä on aina ilmaset lennot sinne kun haluaa ja siellä se elämä on sellaista shoppailua, auringon ottamista, drinkkien juontia, avoautolla kaahailua ja muuta tuollaista.

Dubai porta potta! 💦💩

Vierailija
245/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sinkkuna reilun vuoden ja voipi jatkua pitkäänkin. En tapaa sinkkumiehiä missään. Työ on naisvaltaisella alalla ja harrastukset naisvaltaisia. Kaverit on perheellisiä eikä minulla ole sellaista kaveri porukkaa missä järjestettäisiin bileitä missä tutustuisi kavereiden kautta miehiin. Tällä iällä baarista etsiminenkin on aika epätoivoista kun en muuten baareissa yksin viihdy. Tinderiin deitti-ilmoituksen laitto ujostuttaa jos tutut ja asiakkaat tunnistavat minut sieltä. 

Minulla on täysin samanlainen tilanne miehenä. En tapaa missään sinkkunaisia. En käy enää baareissa, ja en halua laittaa kuvaani nettiprofiiliin, ettei kukaan tuttu tunnista minua siellä. Olen ollut kaupassa valppaana mikäli joku nainen katelisi "sillä silmällä", mutta sitäkään ei enää tapahdu näin vanhemmalla iällä. Nuorempana kyllä naiset ilmaisivat kiinnostusta arjen tilanteissa.

Vierailija
246/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuus ja parisuhde ovat ihmisten keksimiä käsitteitä. Niillä ei ole varsinaisia vastineita ihmisen biologiassa, psyykeessä tai miksi sitä haluaakin kutsua. 

Vauva tai lapsi ei ajattele, että onko hän perhesuhteessa vanhempaan, vaan nauttii saamastaan huolenpidosta tai kärsii ilman sitä. 

Samalla tavalla naisten tarpeet tyydyttyvät itsestään ilman parisuhdettakin. Kamalakin nainen saa elintärkeää seksiä itseään tasokkaammilta miehiltä ja vaikka nainen haluaisi seksiä vain 12 kertaa vuodessa, se on 12 kertaa enemmän kuin useimmat miehet saavat vuodessa ja se yksi hoitokerta tuo virtaa pitkälle ajalle. Lisäksi nainen kuin nainen voi lisääntyä itsellisesti, kun taas miehen pitää olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja houkutella nainen lisääntymään kanssaan. 

Naiset ovat lihamarkkinoilla lääkäreitä ja miehet peruskoulun käyneitä sekatyöntekijöitä

Ihmiset, jotka eivät kaipaa perusjuttuja eivät ole tämän keskustelun kannalta tärkeitä. Kuolleet ihmiset eivät kaipaa happea, joten happi ei ole tärkeää. Vauvat eivät kaipaa purjehdusta, joten purjehdus ei ole tärkeää. 

Aikuiset voivat lisäksi valehdella. Sen sanominen, että ei halua seksiä laittaa ihmisen ylevään pyhimyksen asemaan ja tämä on vaihe, jonka moni käy murrosikäisenä läpi eli kieltää oman seksuaalisuutensa. Naiset voivat jatkaa tätä teatteria aikuisenakin, koska yleensä joku mies ottaa riskin seksin tapahtumisesta ja nainen voi teeskennellä, että ei tarvinnut sitä, koska se tuli hänelle itsestään. Nainen voi tuntea itsensä voittamattomaksi vuoristogorillaksi ja paukutella rintaa. Samaan tapaan tavallinen ihminen, jolla ei ole diabetesta voi ajatella, että hän ei tarvitse insuliinia. 

Vierailija
247/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten huomanneet, että harmaat hiirulaisnaiset ovat melkein aina parisuhteessa ja kauniit naiset yksin? Sanoo kaiken tarvittavan miesten naismausta ja itsetunnosta. 

Vierailija
248/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä "nunna" juttua en ymmärrä. Ei mun ikisinkkuus tee minusta ikiateistista uskovaista, en asu eristyksissä missään luostarissa ja mulla on kyllä oikein hyvinvoiva ja aktiivinen seksielämä. Oikeastikko joku kuvittelee ettei sinkuilla ole seksielämä? Istuvat neljän seinän sisällä kädet ristissä rukoilemassa ja pyhittävät elämänsä jeesukselle? Joo sori mut ei, ei kiitos. Mä elän, panen ja satuolentoihin en usko. 

No itse en pane, koska ei todellakaan kiinnosta. Olen myös hengellinen. Kristitty en ole.

Mielestäni puhuin itsestäni, en sinusta. Sinähän saat olla panematta ja sen ei tarvitse sinua kiinnostaa. On kuitenkin tosiasia että seksuaalisen ihmisen seksuaalisuus ja sen toteuttaminen ei ole millä tavalla kiinni parisuhteesta ellei ihminen itse niin halua olevan. Monet myös runkkaavat, parisuh

Onko aivot täynnä spermaa ja pimsa tulehtunut vai mistä moinen kiukku?

Yleensä alapäätoiminnot ja yläpäätoiminnot eivät kulje käsi kädessä. Siksi hengellisyys nähdään vastakkaisena ääripäänä seksuaalisuudelle ja seksuaalisuudesta luopuminen on myös kiinteä osa lähes kaikkia vakavasti otettavia hengellisiä perinteitä. Aika luonnollinen johtopäätös siis olettaa, että vapaaehtoisesti sinkku = hengellinen

Vierailija
249/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen paljonkin naisia, jotka ovat olleet joko koko elämänsä tai ainakin suurimman osan siitä sinkkuina. Ei heitä voi mitenkään laittaa yhteen muottiin. Ovat ihan erilaisia keskenään. Keneltäkään en ole kehdannut kysyä että miksi olet sinkku, eihän se minulle kuulu. On niitä, jotka ovat omistautuneet aika lailla töilleen, mutta myös niitä jotka eivät ole. Joukossa on hyvinkin kauniita ihmisiä, ja niitä joista ajattelisin että olisivat olleet perhekeskeisiä, mutta jostain syystä eivät ole muodostaneet omaa perhettä.

Erittäin hyvä ettet kysy. Se on sama kuin kysyisi esim. miksi et hanki lapsia? Yksityisasia. 

Vierailija
250/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sinkkuna reilun vuoden ja voipi jatkua pitkäänkin. En tapaa sinkkumiehiä missään. Työ on naisvaltaisella alalla ja harrastukset naisvaltaisia. Kaverit on perheellisiä eikä minulla ole sellaista kaveri porukkaa missä järjestettäisiin bileitä missä tutustuisi kavereiden kautta miehiin. Tällä iällä baarista etsiminenkin on aika epätoivoista kun en muuten baareissa yksin viihdy. Tinderiin deitti-ilmoituksen laitto ujostuttaa jos tutut ja asiakkaat tunnistavat minut sieltä. 

Minulla on täysin samanlainen tilanne miehenä. En tapaa missään sinkkunaisia. En käy enää baareissa, ja en halua laittaa kuvaani nettiprofiiliin, ettei kukaan tuttu tunnista minua siellä. Olen ollut kaupassa valppaana mikäli joku nainen katelisi "sillä silmällä", mutta sitäkään ei enää tapahdu näin vanhemmalla iällä. Nuorempana kyllä naiset ilmaisivat kiinnostusta arjen tilanteissa.

xD Voi herran jumala sentään, valppaana kaupassa flirttailemassa. Ei hyvää päivää

Vierailija
251/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuus ja parisuhde ovat ihmisten keksimiä käsitteitä. Niillä ei ole varsinaisia vastineita ihmisen biologiassa, psyykeessä tai miksi sitä haluaakin kutsua. 

Vauva tai lapsi ei ajattele, että onko hän perhesuhteessa vanhempaan, vaan nauttii saamastaan huolenpidosta tai kärsii ilman sitä. 

Samalla tavalla naisten tarpeet tyydyttyvät itsestään ilman parisuhdettakin. Kamalakin nainen saa elintärkeää seksiä itseään tasokkaammilta miehiltä ja vaikka nainen haluaisi seksiä vain 12 kertaa vuodessa, se on 12 kertaa enemmän kuin useimmat miehet saavat vuodessa ja se yksi hoitokerta tuo virtaa pitkälle ajalle. Lisäksi nainen kuin nainen voi lisääntyä itsellisesti, kun taas miehen pitää olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja houkutella nainen lisääntymään kanssaan. 

Naiset ovat lihamarkkinoilla lääkäreitä j

Huono itsetuntosi haisee, kantsisko olla hiljaa. Jos joku elää kuin pyhimys niin miksi se on sulta pois? Nauti omasta elämästäsi, portto.

Vierailija
252/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tällainen. On kokemusta, mutta en halua enää paritella miehen kanssa. Se ällöttää ja nykymiesten seksiaddiktio tuntuu todella sairaalta, kun on ollut itse jokusen vuoden selissä. Voisin avioitua miehen kanssa ilman parittelua, mutta miestä todennäköisesti kiinnostaa naissuhteessa lähinnä oma munansa joten en pidä tätä kovin todennäköisenä. Miehen tulisi olla todella korkealle virittäytynyt. En myöskään ole kiinnostunut mistään pettämisdraamoista tai maskuliinisesta tunne-elämästä sotineen ja kilpailuineen. En vaan operoi enää nisäkästasolla ja se siitä. 

Niin joo enkä myöskään kuuntele naisten parisuhdedraamoja. Tämä on ollut välttämätön sen mahdollistaja, että olen pystynyt itse vieroittautumaan tuosta sairaasta kulttuurista, ihan niin kuin huumeporukoistakin pitää irtaantua kokonaan.

👍

Vierailija
253/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän itseni. Etten löydä miestä? Aika moni on jopa harrastuksessa ottanut kontaktia mutta kun ei ole halua eikä tarvetta ryhtyä mihinkään niin olkoot. Eivät kaikki tarvitse heti rinnalleen ketään. 

Vierailija
254/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni puhuin itsestäni, en sinusta. Sinähän saat olla panematta ja sen ei tarvitse sinua kiinnostaa. On kuitenkin tosiasia että seksuaalisen ihmisen seksuaalisuus ja sen toteuttaminen ei ole millä tavalla kiinni parisuhteesta ellei ihminen its

Onko aivot täynnä spermaa ja pimsa tulehtunut vai mistä moinen kiukku?

Yleensä alapäätoiminnot ja yläpäätoiminnot eivät kulje käsi kädessä. Siksi hengellisyys nähdään vastakkaisena ääripäänä seksuaalisuudelle ja seksuaalisuudesta luopuminen on myös kiinteä osa lähes kaikkia vakavasti otettavia hengellisiä perinteitä. Aika luonnollinen johtopäätös siis olettaa, että vapaaehtoisesti sinkku = hengellinen

Omasta näkökulmastani - en ole koskaan kuulunut mihinkään kirkkoon eikä mua ole kastettu mihinkään uskontoon - ei ole millään lailla luonnollinen ajatus. Aivan outo ja vieras ajatus. Äläpä samaista kaikkia itseesi. 

Vierailija
255/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko muuten huomanneet, että harmaat hiirulaisnaiset ovat melkein aina parisuhteessa ja kauniit naiset yksin? Sanoo kaiken tarvittavan miesten naismausta ja itsetunnosta. 

En todellakaan ole huomannut moista. Kaikki kauniit naiset joita tunnen, ovat parisuhteessa (kontekstina, olen 38v ja pk seudulta). 

Vierailija
256/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni puhuin itsestäni, en sinusta. Sinähän saat olla panematta ja sen ei tarvitse sinua kiinnostaa. On kuitenkin tosiasia että seksuaalisen ihmisen seksuaalisuus ja sen toteuttaminen ei ole millä tavalla kiinni parisuhteesta ellei ihminen its

Höpöti höpöti. Taas joku mielisairas vapailla näköjään. En myöskään mielestäni missään kohdassa kertonut harrastavani seksiä miesten kanssa joten mistäs sen sperman sait tähän sotkettua? Ei myöskään ole tulehduksia sillä osaan huolehtia itsestäni ja terveydestäni, ja mikäli jonkun tulehduksen saisin joita naiset joskus saattavat saada esim. Ph tasapainon häiriinnyttyä, ihan ilman seksiäkin, tiedoksi vain vähä-älyiselle, niin hakeutuisin kyllä lääkärin pakeille. 😂 Kylläpä sulla nyt menee kovasti tunteisiin se tosiasia että kaikki muut sinkut eivät ole kaltaisiasi seksin vihaajia ja istu kotona rukoilemassa. Ammattiavun pakeille jos noin koville ottaa se että joku nauttii seksistä kun sinä et siitä tykkää. 

Vierailija
257/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halu olla prinsessa on sisäsyntyistä naisilla. Kerran häissä pikkutyttö alkoi itkeä, ja sanoa ääneen "minäkin haluan olla prinsessa".

Todella validi otanta tässä. 

Onneksi kukaan mies ei halua olla kuningas, jolla on paljon valtaa ja ylin valta.

Vierailija
258/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lopetin kokonaan parisuhteet miesten kanssa, kun tajusin, että ne ottavat paljon enemmän kuin antavat. Elämän on tasaisempaa ja onnellisempaa ilman miestä.

Eli aina kun rakastut ja kaipaat sitä miestä suunnattomasti, niin toteat vain: ei kiitos.

Haaveilu on ihan ok. Tosielämä ei ole kuten haaveissa.

Miehet sanovat usein romanttisten elokuvien olevan epärealistisia (silti vonkaavat usein aikuisviihdetemppuja naisilta) ja täten naisten haaveiden olevan kaukana todellisuudesta. Romanttisissa elokuvissa (ja novelleissa) mies sitoutuu naiseen, huomioi naista, on uskollinen, hellä, hyvä rakastaja ja haluaa naiselle hyvää. Mies muistaa esim merkkipäivät ja auttaa kotitöissä, kysyy kuulumisia ja on muutenkin kiinnostunut naisesta ja yhteisestä elämästä sekä yhteisen elämän suunnittelemisesta. Jos tämä on epärealistista, mitä järkeä parisuhteessa on (ne naisen puolipakolla suorittamat aikuisviihdetemput)?

Ei kiitos. Jätän siis väliin. 

Tietenkin elokuva on epärealistinen, koska sehän on ikuisesti muuttumaton 2 tunnin mittainen fiktio. Ihmissuhteet ovat todellisuutta, joten ne ovat paljon eläväisempiä ja mielenkiintoisempia kuin yksikään elokuva. Jos tätä ei ymmärrä, niin silloin on pelkkä hyödyn arvioija: mitä hyödyn tästä ihmisestä sosiaalisesti ja taloudellisesti. Ja hyödyn arvioija saa aina epämiellyttävän ihmissuhteen.

Vierailija
259/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, joka tykkää tehdä kotitöitä, eli siivota, laittaa ruokaa, pitää koti siistinä ja kauniina. Se on monien miesten mielestä ihan hirveää, koska kaikkien naisten pitäisi olla jotakin kylmiä ja huippukoulutettuja uraohjuksia. Itse en ole sellainen, eli sinkkuna siis mennään varmaan kuolemaan asti. Olen etsinyt ulkomaalaisia miehiä toivoen että he olisivat konservatiivisempiä naisten suhteen, mutta ei.  Edes arabimiehet eivät ole enää tällaisia. Ja ennen kuin alatte valittaa, niin kyllä, käyn myös kokopäivätöissä. Rakastan vaan tehdä myös kotihommia. 

Höpö höpö, olen just sellainen huippukoulutettu uraohjus, eikä todellakaan ole miesjonoa ovella 😂. Keskimääräinen mies ei yhäkään vuonna 2025 siedä sitä jos nainen tienaa enemmän tai tietää jostain enemmän. Menee heti pallit ja suu vinoon, herkkä miesego ei sitä kestä.

Lisäksi minut on blokattu esim Tinderissä useaan kertaan, kun mies kysyy "mitä kokkaisit / leipoisit mulle" (kyllä, tätä kysytään!!!) ja minä vastaan "lol en mitään, vihaan ruoan laittoa". Kyllä ne yhä etsii kotiorjaa, sen vaan pitää myös maksaa puolet kaikesta (mutta ei missään nimessä tienata enempää kuin mies). 

Tykkään kyllä kokata ja leipoa muille ihmisille, mutta tuntuisi melkoiselta red flägiltä, jos joku tiedustelee tuota tinderissä.

Joka päivä en jaksaisi kenellekään kokata. Enhän kokkaa itsellenikään. Syön yleensä 3-4 päivää putkeen samaa ruokaa. Kokkaamiseen menee kuitenkin aika paljon aikaa. 

Vierailija
260/511 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni puhuin itsestäni, en sinusta. Sinähän saat olla panematta ja sen ei tarvitse sinua kiinnostaa. On kuitenkin tosiasia että seksuaalisen ihmisen seksuaalisuus ja sen toteuttaminen ei ole m

Niin vai meneekö sulla tunteisiin se, että kaikkia ei alapään hinkutus kiinnosta.