Tunnetko naisia, jotka elävät vuodesta toiseen sinkkuna?
Millaisia persoonia he ovat? Mikä mahtaa olla syynä, etteivät löydä miestä?
Elävätlö he täysin "nunnan" elämää vai onko edes joskus ollut miesseuraa?
Kommentit (511)
Vierailija kirjoitti:
Minä lähinä mietin tässä että miksi ihmisiä kiinnostaa joidenkin sinkkuus ja syyt siihen? Miten se teihin vaikuttaa ja mitä teette sillä tiedolla miksi joku ei ole halunnut puolisoa ja millaista elämää he elävät sekä millaisia ihmisiä ovat? Eivätköhän ole ihan ihmisiä kaikki.
Koska ihmiset haluaa päteä ja nostaa itsensä jalustalle. On kivempi kattoa alaspäin sinkkuja kun on jumissa omassa suhteessaan ja uskotella itselleen että hänellä on asiat paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lähinä mietin tässä että miksi ihmisiä kiinnostaa joidenkin sinkkuus ja syyt siihen? Miten se teihin vaikuttaa ja mitä teette sillä tiedolla miksi joku ei ole halunnut puolisoa ja millaista elämää he elävät sekä millaisia ihmisiä ovat? Eivätköhän ole ihan ihmisiä kaikki.
Koska ihmiset haluaa päteä ja nostaa itsensä jalustalle. On kivempi kattoa alaspäin sinkkuja kun on jumissa omassa suhteessaan ja uskotella itselleen että hänellä on asiat paremmin.
Mun käsittääkseni tässä ketjussa on lähinnä sinkkuja kertomassa asioistaan ja mielipiteistään, ei ulkopuolisia hämmästelemässä ja pätemässä..
Vierailija kirjoitti:
Itse lopetin kokonaan parisuhteet miesten kanssa, kun tajusin, että ne ottavat paljon enemmän kuin antavat. Elämän on tasaisempaa ja onnellisempaa ilman miestä.
Sama. Satunnaiseen seksiin silloin tällöin löytyy tarjokkaita, muuhun en miestä tarvitse. Nainen 53 v, sinkkuna 15 v.
Luulen että sinkkuudesta osaa oikeasti nauttia sellaiset jotka kuitenkin on joskus ollut parisuhteessa tai naimisissa. Koska sitten tietää millaista se todellisuudessa on eikä elä missään kuvitelmissa. Ikisinkuilla on ehkä liian romanttinen kuva parisuhteissa ja sitten heitä harmittaa oma tilanne.
Tuntemillani 40-50 v sinkkunaisilla on villimpi seksielämä kuin parisuhteissa elävillä.
Sitten kun tositarkoituksella aletaan kumppania etsimään niin kannattaako kaikista asioista olla rehellinen vai valehdella ja väittää olevansa jotain muuta kuin on?
Minussa sattuu olemaan asioita jotka voi näyttää ulkipuolisten silmin noloilta.
Mutta olen tosissaan alkanut ajatella että olen 36v että se olisi kohta jo ajankohtaista mikäli ei halua olla koko ikäänsä sinkku.
Vaikka tottakai kumppanin voi löytää minkä ikäisenä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalan katkeran ja vihaisen oloisia nämä seksin vihaajat. On ihan ok olla harrastamatta seksiä, kokea olevansa epäseksuaalinen ja lisäksi vaikka hengellinen mutta miksi te niin kovasti siitä raivoatte, kuvittelette muidenkin olevan ja hyökkäätte näiden seksiä harrastavien sinkkujen kimppuun kuin hyeenat? Mikä aiheuttaa tuollaista raivoa ja katkeruutta muiden seksielämässä? Ei taida sittenkään olla oma valinta kyseessä kun se noin koville ottaa.
Eihän sinkkuus seksittömyyttä tarkoita? Yksin harrastettu seksi on usein tyydyttävämpää ja sisältää useamman orgasmin, seksi on yksin aina siistimpää ja helpompaa.
Sovitaanko että kun puhutaan seksistä niin viitataan sillä kahden ihmisen väliseen yhdyntään. Se toinen asia on sitten masturbointi.
Juu soolo"seksiä" kutsutaan masturboinniksi ja siinä siis kosketellaan sukuelimiä yksin. Jos menet sanomaan kaverillesi, että "harrastin eilen seksiä" niin kukaan ei oleta että se tarkoittaisi, että masturboit eilen, vaan että parittelusimuloit toisten ihmisen kanssa eilen. Jopa tuo n-n tai m-m "seksi" on vähän niin ja näin että eroaako masturboinnista
Vierailija kirjoitti:
Tuntemillani 40-50 v sinkkunaisilla on villimpi seksielämä kuin parisuhteissa elävillä.
Ei mulla ole :(
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku. En kaipaa miestä kuin talvirenkaiden vaihtoon.
Sama. Onneksi sellaiseb miehen saa rahalla varsin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim itseni. Mä olen kohdannut miehen jonka kanssa mulla oli täysin sama energia ja ei tarvittu sanoja toisen ymmärtämiseen. Mut hän ei halua sitoutua muhun ja koska kukaan muu ei edes yllä lähellekään samaa tasoa, niin olen mieluummin yksin. Seuraa saan vaikka samantien 10 miehestä, mut vaikka munasta tykkäänkin niin seksiin vaaditaan oikeasti tunneälyä ja sitä on harvalla. Ja tietysti haluan ihan kunnon suhteen, enkä vain seksiä. Se on joko tai ei.
Hmm joo itsekin tapaan joskus harvoin miehiä, joiden kanssa on sellainen oikeanlainen energia ja tykkään enempi just siitä, ettei tarvitse edes puhua mitään vaan voi antaa sen energian viedä.
En tiedä onko tuo nyt kovin hyvä juttu parisuhteen kannalta, tuskin :D Kun käsittääkseni pariutuminen rakentuu nimenomaan sellaisen verbaalisen VIRITTELYN ympärille, ja itselleni se verbaalinen virittely on jotenkin turn off - vaikka
Niin, koska sanojen ja lauseiden muodostaminen aktivoi eri aivoaluetta kuin paneminen. Juuri tästä samaisesta syystä paneminen ei myöskään toimi yhteen hengellisyyden kanssa, se tapahtuu ihan omassa osastossaan aivoja
Hauskana anekdoottina että synnytys tapahtuu tällä samalla osastolla ja sen vuoksi synnytyksen aikana ei saisi puhua ollenkaan, sillä se rikkoo tuon synnytysprosessin ihan yhtä lailla kuin puhe rikkoo elukkamaisen panoprosessin
Vierailija kirjoitti:
Täällä huutaa taas koviten näköjään nää elähtäneet, puutteessa elävät pillun pihtaaja akat, jotka eivät kykene saamaan munaa ja katkeroituvat noille kauniille naisille jotka kelpaa meille miehille. Räpläisitte useammin sitä umpeen kasvanutta viidakkoanne niin ei kiristäis noin helvetisti. Laitelkaa viestiä niin voin hoidella, teidät rumatkin vaikka takaa päin pimeässä.
Teikätrolleja ei tietenkään pitäisi ruokkia mutta "puutteessa elävät pillun pihtaaja akat", mitä ihmettä? Eikö se nyt ole aika paradoksaalista? Miksi ihmeessä puutteesta kärsivä pihtaisi pilluaan? Mutta toisaalta, voihan nainen joidenkin mielestä olla samaan aikaan h u o r a ja pihtarikin...
Sitä paitsi tähänkin ketjuun on kirjoittanut sellaisia naisia, jotka pitävät seksistä ja/tai miehistä samoin kuin sellaisia, jotka ilmeisestikään eivät pidä. Kuule ei, en usko, että noilla älynlahjoilla susta on hoitelemaan yhtään ketään naista.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että sinkkuudesta osaa oikeasti nauttia sellaiset jotka kuitenkin on joskus ollut parisuhteessa tai naimisissa. Koska sitten tietää millaista se todellisuudessa on eikä elä missään kuvitelmissa. Ikisinkuilla on ehkä liian romanttinen kuva parisuhteissa ja sitten heitä harmittaa oma tilanne.
Niillä jotka on joskus olleet, on ollut joku syy erota.
Jotkut meistä ikisinkuista näkee lähellään myös aidosti hyviä ja onnellisia elämänkumppanuuksia, joista ei erota. Eli ei ole mitään "liian romanttista kuvaa", tosin ei nyt harmitakaan oma tilanne - eihän sille mitään voi, jos ei ole sattunut kohtaamaan ihmistä jonka kanssa kolahtaa. Muita syitä änkeä parisuhteeseen ei minun maailmassani ole..
Vierailija kirjoitti:
Täällä huutaa taas koviten näköjään nää elähtäneet, puutteessa elävät pillun pihtaaja akat, jotka eivät kykene saamaan munaa ja katkeroituvat noille kauniille naisille jotka kelpaa meille miehille. Räpläisitte useammin sitä umpeen kasvanutta viidakkoanne niin ei kiristäis noin helvetisti. Laitelkaa viestiä niin voin hoidella, teidät rumatkin vaikka takaa päin pimeässä.
En usko että kenelläkään naisella olisi pienintäkään ongelmaa saada seksiä heti tai hyvin nopeasti jos niin haluaisi iästä tai ulkonäöstäkään riippumatta. Se vaan ei kiinnosta kaikkia. Sori siitä
Vierailija kirjoitti:
Joillain on, joillain ei. Mun tuntemalla 40-50v sinkkunaisella on tapana ripustautua miehiin ja olla todella riippuvainen heistä, vaikka yrittääkin olla itsenäinen sinkkunainen joka ei kaipaa parisuhdetta ja nauttii sinkkuudestaan. Silti roikkuu panoissa ja haluaa parisuhdemaista yhteydenpitoa heidän kanssaan.
Eli ei ole oikeasti mikään vahva ja itsenäinen sinkkunainen, vaan miesriippuvainen.
Minä. 14 vuotta sitten eronnut, ensin ajattelin että voisi joku mies joskus vielä olla. En ole koko aikana aktiivisesti etsinyt, eli en sitten kai kaipaa ketään. Näin on hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin ilmoittautuu yksi, joka ei ole löytänyt parisuhdetta. En vaan koskaan, nuorenakaan ollut tavallisten miesten mielestä kiinnostava.
Kaikenlaiset friikit ja mt-ongelmaiset hakeutuivat seuraani, ja sellaisen kanssa sitten tein nuorena lapsen, ja erosimme heti, koska mies ei ottanut mitään vastuuta perhe-elämästä.
Olen ollut kohta 30v yksin.
Minulla sama. Ystävät löysi nopeammin miehet itselleen, minä en. Otin sitten (yksinjäämisen pelossa) sen joka kiinnostui ja virhehän se oli. Kymmenen vuotta jaksoin sitten oli pakko erota tai olisi tullut ruumiita. Kaikki kiinnostuneet miehet juoppoja, mt ongelmaisia, äärisovinisteja, uskovaisia ym pohjasakkaa. Hyi hitto. Nyt 30v sinkkuna ja elämäni parasta aikaa.
Kaikkien naisten taso ei vain riitä kunnolliseen mieheen.
Yksi tällainen "kunnollinen mies" on veljeni ja kun olen katsonut hänen touhuaan vaimonsa kanssa niin en olisi koskaan suostunut tuon vaimon asemaan. Naiselle se vaan ei ole upgrade joutua parisuhteeseen, vaikka kuinka ajatus fantasian tasolla tuntuisi kivalta. Deittiapeissa on kyllä herrasmiehiäkin, varsinkin ulkomailla, mutta se elimensä valjastaminen miehen masturbaatiovälineeksi tai siementehtaaksi on niin vastenmielinen ajatus, että ei kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole :(
Olis jos tuntisit mut 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen, itseni.
Tuossa kysymyksen asettelussa on jo hyvin miesmäinen sävy "etteivät vaan löydä miestä".
Me naiset emme käytä miehen etsimiseen niin paljon energiaa kuin miehet naisten etsimiseen. Toki nuorena kun piti se eka kunnon suhde saada niin silloin sitä vähän jahtasikin miehiä. Toki myös jos lapsia haluaa.
Mutta meille naisille deittailu on aika ärsyttävää. Tulee aina vastaan ihan ihme juntteja, määräilijöitä ja muuten vaan epäsopivia, joten olen luopunut siitä. Huomatkaa, etten tässä arvostele kenenkään ulkonäköä tai varallisuutta.
Joten, en käytä elämästäni hetkeäkään miesten jahtaamiseen tai etsimiseen. Osaavat he itsekin tulla puhumaan jos kiinnostaa. Tosin mua kiinnostaa aika harvoin.
Lisäksi, mun asunto on aina siisti eikä koskaan kuulu pihaustakaan minkään urheiluselostajan karjuntaa ;)
Vo
Ja välillä vielä tietokonepelien ja leikkikoneen (pleikkarin) möly sitten vaihteeksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä miehellä tekisin, kun viihdyn sinkkuna ja olen muutenkin aseksuaali, niin ei tuotakaan tarvetta ole.
Jep. Tuskin itseänikään kiinnostaisi miehet, ellen olisi seksuaalinen ihminen jota panettaa säännöllisesti ja heterona miesvartalon läheisyys tuntuu hyvältä ja/tai kiihottavalta.
Jos minulla ei olisi seksihaluja, niin olisin kiinnostunut miehistä vain sillä tavalla kuin naisistakin, eli yleensä en tippaakaan ja joskus harvoin kaverina. Ja tietty työkaverina ym.
MInua vaivasi samanlaiset halut, en vaan ole kiinnostunut pelkästä seksistä tai huonosta seksistä. Olisin voinut harkita rakastajaa tai fwb:tä mutta miehet kohtelee usein tosi ikävästi naisia joilta haluavat vaan seksiä, eikä se ole sen arvoista. Hormonaalinen ehkäisy poisti liiat halut, problem solved.
Minulla myös oli vaivana näitä haluja. Useimmat miehet on vaan huonoja seksikumppaneita. En jaksa etsiskellä neulaa heinäsuovasta. Saisi panna sataa sammakkoa enne kuin löytyy se yks, joka osaa käyttää prinssinakkiaan. Niinpä tyydyn leluihin.
toi on kyllä totta. kadehdin parhaan kaverini avioliittoa koska he antoivat sellaisen kuvan että kaikki on täydellistä. ja koska ollaan tunnettu lapsesta asti niin kuvittelin hänen kertovan minulle jos heillä jotain ongelmia olisi. no eipä kertonu, kunnes vasta sitte ku olikin jo ero vireillä. mistäköhä tämä esittäminen johtuu?