IL: Politiikan puskaradio: Petteri Orpon rooli Valkoisessa talossa paljastui: Hän oli lompakko
Nyt menee jo liian pitkälle! Lopettakaa se Orpon kiusaaminen ja taskurahojen kähveltäminen. Isot pojat ottivat meidän Petterin mukaan vain, koska Petterillä maksatettiin koko lysti.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6c2e2780-7988-4a1b-b689-e140704a1…
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro meille mitä Orpo on tehnyt koko hallituskauden aikana jotta ansaitsisi mitään ylistystä, kehua tai kunnioitusta?
Rajalaki, dca, jäänmurtajat, Ottawasta (kiitos Tarja Halonen) eroaminen
Onkin oikein taloutta elvyttäviä fiksuja tekoja. Näkyy että on visioitu pitkälle tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi muuta kun ...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Mun käy ihan oikeasti jo sääliksi Orpoa. En usko, että se on paha ihminen, on vaan tietämätön monista asioista. Ja helposti vedätettävissä.
Moni oikeasti paha ihminen on tyhmä tumpelo. Aivot riittää vain oman edun tavoitteluun.
Orpo on mies jolta puuttuu pokerinaama, mutta ei sitä silti kannata sääliä. Pahuutta ja pimeyttä täynnä. Vain raha on tärkeää.
Tarja Haloseen sopis tuo paremmin. Se ei ees palvellu Venäjää rahan takia vaan ideologian. Se noita-akka on saanu vielä jouluna 21 joulukortin sen ystävältä joka Ukrainassa lapsia tappaa.
Vaikka en olekaan minkään alan asiantuntija niin kyllähän Orpo aika orvolta näytti valkoisessa talossa. "Apua, missä minä olen ja missä minun tutti on, iskä anna minulle tutti!"
Vierailija kirjoitti:
Vaikka en olekaan minkään alan asiantuntija niin kyllähän Orpo aika orvolta näytti valkoisessa talossa. "Apua, missä minä olen ja missä minun tutti on, iskä anna minulle tutti!"
Silti se pääs sinne. Marin ei päässy.
Vierailija kirjoitti:
Onpas teillä emakoilla taas mennyt paljon hiekkaa pimppiin. Onneksi maan johdossa on nyt a-luokan miehet eikä mitään hölmöjä akkoja.
Siltähän se tosiaan livestriimillä eilen näytti, kun Orpo nyki pukuaan. Ja Stubb ehdotteli Nobelia Trumpille. Parasta A-ryhmää! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä hän olisi siellä tehnytkään kun oli muita hommia. Kysymys on nykyhetkestä eikä Marinia tarvitse vetää mukaan keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas teillä emakoilla taas mennyt paljon hiekkaa pimppiin. Onneksi maan johdossa on nyt a-luokan miehet eikä mitään hölmöjä akkoja.
Siltähän se tosiaan livestriimillä eilen näytti, kun Orpo nyki pukuaan. Ja Stubb ehdotteli Nobelia Trumpille. Parasta A-ryhmää! :D
Öö. Siis se ei ollutkaan mikään politiikan parodiaohjelma televisiossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö. Siis se ei ollutkaan mikään politiikan parodiaohjelma televisiossa?
Valitettavasti ei ollut. Itsekin tarkistin, etten vaan ole katsomassa Noin Viikon Uutisia, ei kyllä se oli ihan oikea livestriimi.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Stubb oli siinä vieressä, miettikää jos Orpo olisi ollut tuolla yksin. Iiiiks ja tuplakääk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpon rooli oli pitää turpa kiinni, sekin meni pieleen kun Trump kysyi häneltä jotain. Sitten se alkoi änkyttää jotain hevonpaskaa jostain toivosta.
Niin. Katsoin tänään aamulla klippejä tapaamisesta. Kaikki meni smoothisti Trumpin ja Stubbin välillä mutta kun Trump kysyi Petteriltä jotain ja petteri joutui vastaamaan, näin kuinka Stubb jännittyi tuolissaan.. en pystynytkuuntelemaan yhtään enempää petskun suusta kuin sen alun: mister president.. myötähäpeä oli liian suuri.
Stubb halveksii Orpoa. Se on turhan helppo lukea elekielestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se lompakko on oikeasti meidän lompakko, ei Petterin.
T. Veronmaksaja
Petterillä on mandaatti käyttää meidän kaikkien yhteistä lompakkoa.
Tämä. Orpo oli siellä edustamassa meitä. Jokaista. Sinuakin ilkeä vassari. Me suomalaiset teimme tun diilin Trumpin kanssa. Stubb ja Orpo olivat siellä meidän lähettäminä. Joten voisitteko lopettaa pilkkaamisen.
Petterin olisi voinut antaa kaupan päälle mukaan. Sinne se olisi joutanut.
Orpo on Suomen kaikkien aikojen huonoin pääministeri. Saisi kouluarvosanaksi 4+.
Tavallisena työntekijänä yksityisessä yrityksessä äijä olisi saanut jo potkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se lompakko on oikeasti meidän lompakko, ei Petterin.
T. Veronmaksaja
Petterillä on mandaatti käyttää meidän kaikkien yhteistä lompakkoa.
Tämä. Orpo oli siellä edustamassa meitä. Jokaista. Sinuakin ilkeä vassari. Me suomalaiset teimme tun diilin Trumpin kanssa. Stubb ja Orpo olivat siellä meidän lähettäminä. Joten voisitteko lopettaa pilkkaamisen.
👍 Järjen ääni.
Vierailija kirjoitti:
Lompakko on se joka maksaa, ei se joka saa. Kyllä ihmisiä tuntuu ottavan päähän kun Orpo pääsi valkoiseen taloon ja sai tuon tilauksen maaliin. Tässä nyt yritetään kaikkea keksiä että saa Orpoja haukkua, ei mitään väliä vaikka 10 tuhatta työpaikkaa tulee ja miljardeja. Toista se oli se ihan sanna joka jakoi miljardeja muille maille
Orpoa ei edes kutsuttu Valkoiseen taloon, vaan Stubb otti sen mukaan kun se niiiin kovasti halusi. Orpolla ei ollut mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa. Jopa Marinilla oli enemmän ansiota tähän kun oli Niinistön kanssa liikenneministerinä Valkoisessa talossa 2019 jolloin Trump lupasi ostaa jäänmurtajat. Sitten tuli Bidenin kausi, korona ym ja kaupat olivat tauolla.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoa harmittaa ettei Tarja Halonen tai Sanna Marin päässy valkoseen taloon mut Petteri Orpo pääs
Orpoa ei todellakaan kutsuttu vaan Stubb raahasi mukana delegaatiossaan. Marin oli Valkoisessa talossa 2019 Niinistön kanssa jolloin jäänmurtajakaupat laitettiin Trumpin kanssa alulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpoa ei kutsuttu vaan Stubb raahasi mukana osana delegaatiotaan. Älä viitsi valehdella: Marin oli 2019 Niinistön kanssa Trumpia tapaamassa ja silloin sovittiin alkutahdit jäänmurtajakaupoille. Pääministerinä Marin ei korona-aikana voinut matkustella eikä presidenttiä mene pääministeri protokollan mukaan tapaamaan. Stubb rikkoi tätä roikottamalla Lapasta mukanaan kutsumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä hän olisi siellä tehnytkään kun oli muita hommia. Kysymys on nykyhetkestä eikä Marinia tarvitse vetää mukaan keskusteluun.
Marin oli valkoisessa talossa 2019.
Petteri meni tyhjän lompakon kanssa ja tuli takaisin pari miljardia rikkaampana. Repikää siitä😎
Öööö.... Miksi Suomi maksaa ameriikan jäänmurtajat???