Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Politiikan puskaradio: Petteri Orpon rooli Valkoisessa talossa paljastui: Hän oli lompakko

Vierailija
10.10.2025 |

Nyt menee jo liian pitkälle! Lopettakaa se Orpon kiusaaminen ja taskurahojen kähveltäminen. Isot pojat ottivat meidän Petterin mukaan vain, koska Petterillä maksatettiin koko lysti. 

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6c2e2780-7988-4a1b-b689-e140704a1…

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi muuta kun ...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Mun käy ihan oikeasti jo sääliksi Orpoa. En usko, että se on paha ihminen, on vaan tietämätön monista asioista. Ja helposti vedätettävissä. 

Petteri on perässä vedettävä lompakko, sellainen missä on siima. 

Pikkumies on kevyt vedettävä, persut potkii perseeseen

Vierailija
62/70 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petteri meni tyhjän lompakon kanssa ja tuli takaisin pari miljardia rikkaampana. Repikää siitä😎

Ja vassarithan repii 🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro meille mitä Orpo on tehnyt koko hallituskauden aikana jotta ansaitsisi mitään ylistystä, kehua tai kunnioitusta?

Rajalaki, dca, jäänmurtajat, Ottawasta (kiitos Tarja Halonen) eroaminen

Hah hah kokkarit!

"eduskunta hyväksyi Ottawan sopimuksen marraskuussa 2011 äänin 110-47. Puolesta äänestivät kaikki pääministeri Jyrki Kataisen (kok.) johtaman hallituksen puolueet.

Sopimus astui voimaan heinäkuun 2012 alussa. "

Vierailija
64/70 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistoa harmittaa ettei Tarja Halonen tai Sanna Marin päässy valkoseen taloon mut Petteri Orpo pääs

Sannahan oli siellä Niinistön kanssa vuonna 2019 tekemässä tämän jäänmurtajadiilin, josta Stubb ja Orpo nyt ottavat kunnian. 

Presidentti Tarja Halonen vieraili Valkoisessa talossa kaksi kertaa, presidentti Mauno Koivisto kerran ja presidentti Urho Kekkonen kaksi kertaa.

Vierailija
65/70 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petteri meni tyhjän lompakon kanssa ja tuli takaisin pari miljardia rikkaampana. Repikää siitä😎

Tämä rikkaampana tarkoittaa, että Suomen valtio maksaa tukiaisia ja yksityiset yritykset käärii voitot veroparatiiseihin.

Vierailija
66/70 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petterin olisi voinut antaa kaupan päälle mukaan. Sinne se olisi joutanut.

Se olisikin ollut uutinen: Suomi luovutti pääministerin jäänmurtajien kylkiäisenä 😂

Vierailija
67/70 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta "Juoruradio".

Vierailija
68/70 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en olekaan minkään alan asiantuntija niin kyllähän Orpo aika orvolta näytti valkoisessa talossa. "Apua, missä minä olen ja missä minun tutti on, iskä anna minulle tutti!"

Orpona Orvo itki valkoisessa talossa:

"Suomen tilanne on ollut vaikea Venäjän hyökkäyssodan takia, talous on kärsinyt, Orpo kertoi Trumpille."

Vierailija
69/70 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petterin olisi voinut antaa kaupan päälle mukaan. Sinne se olisi joutanut.

Se olisikin ollut uutinen: Suomi luovutti pääministerin jäänmurtajien kylkiäisenä 😂

Miksi tätä ei edes ehdotettu? Stubb olisi voinut sanoa:

"Mr. President, here is our greatest gift to you: Petteri Orpo, a man like a mitten, somehow he has a magical power to win elections but nobody knows why and how"

Vierailija
70/70 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en olekaan minkään alan asiantuntija niin kyllähän Orpo aika orvolta näytti valkoisessa talossa. "Apua, missä minä olen ja missä minun tutti on, iskä anna minulle tutti!"

Silti se pääs sinne. Marin ei päässy.

Marin oli siellä 2019.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi