Mitä miehet tuovat nykyään parisuhteeseen?
Nuoret naiset eivät halua seurustella. He eivät suostu ilmaisiksi kotiorjiksi, miesten passaajiksi ja lämmittämään miehen vuodetta vuosi tolkulla vain kuullakseen että mies ei ole valmis sitoutumaan eikä perustamaan perhettä. Miehet eivät vielä kolmevitosinakaan usein tiedä milloin haluavat ja haluavatko ylipäätään lapsia. Naiset haluavat pariutua ja perustaa perheen, eivätkä he halua tuhlata vuosia miehiin, jotka käyttävät heitä vain hyväkseen.
Kommentit (1606)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies toisi parisuhteeseen?
Turvallisuutta, vakautta, yhdessä tekemistä ja jakamista.
Pitää arvostaa puolisoa jotta se, mitä puoliso suhteeseen tuo, menee jakeluun.
Mieluusti vaihtaisin sinkkupäivät parisuhteeseen.
N54
Eikö normaaleilla aikuisilla ihmisillä ole jo lähtökohtaisesti turvallista ja vakaata elämässään ja miten nämä muka olisivat asioita, jotka liittyvät mieheen? Ei mitenkään. Me ollaan ihmisiä, joista joillain elämänhallinta ja aikuisuus hukassa, ei liity sukupuoleen.
Harva meistä pärjää yksin, siis oikeasti.
Miten niin ei voisi pärjätä yksin? Mikä on sellainen taito tai asia, jota ei voi opetella, oli sitten mies tai
Yksin eläminen on tilastojen mukaan riski miehelle.
Jaa-a, miehenä ja pääasiallisena laskujen maksajana istuskelen nyt lauantaiaamuna töissä, että saadaan ruokaa pöytää ostettua. Antaa vaimon opiskella ja kehittää itseään. Ehkä annan taas selkähieronnan vaimolle kun pääsen kotiin.
Äitinsä ja useita päällekkäisiä kulutusluottoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies toisi parisuhteeseen?
Turvallisuutta, vakautta, yhdessä tekemistä ja jakamista.
Pitää arvostaa puolisoa jotta se, mitä puoliso suhteeseen tuo, menee jakeluun.
Mieluusti vaihtaisin sinkkupäivät parisuhteeseen.
N54
Eikö normaaleilla aikuisilla ihmisillä ole jo lähtökohtaisesti turvallista ja vakaata elämässään ja miten nämä muka olisivat asioita, jotka liittyvät mieheen? Ei mitenkään. Me ollaan ihmisiä, joista joillain elämänhallinta ja aikuisuus hukassa, ei liity sukupuoleen.
Harva meistä pärjää yksin, siis oikeasti.
Olen ollut 10 ja 15 vuotta kestäneissä parisuhteissa ja tiedän, ettei ne tarjoa mitään sellaista, ettenkö pärjäisi yksin.
M56
Vierailija kirjoitti:
Äitinsä ja useita päällekkäisiä kulutusluottoja.
Räkyttävän, sisälle kuseksivan piskin ja mt-ongelmaiset teininsä edellisestä liitosta.
Ei kiitos. Ikinä.
Miehen moottoripyörää on ikävä, miestä ei.
Minä tapasin nykyisen mieheni, kun olin 18 vuotta ja mieheni 20 vuotta. Olemme saaneet 2 lasta yhdessä, ollaan onnellisia. Nyt mieheni 37 vuotta ja minä 35 vuotta.
Olen välillä miettinyt, että jos olisin ihan yksin, olisin myös onnellinen. Olen aika itsenäinen, viihdyn hyvin yksinkin. Mutta tykkään myös ihmisistä. Nyt kun olen mieheni kanssa ja perhettä on, mieheni tuo nämä asiat suhteeseemme, ja arvostan näitä hänessä:
Mukavat keskustelut, yhteiset harrastukset, treffit, rakkaus, huolenpito ja on mukavaa että voimme jakaa arkea yhdessä. Talousasiat ja laskut hoidetaan yhdessä, katsotaan että raha riittää arjen menoihin, ja säästetään. Mieheni on hyvä isä, ja opettaa lapsillemme hyviä arvoja. Yhdessä vitsailu on mukavaa. Seksi ei ole minulle yhtä tärkeää kuin miehelleni, mutta pyrimme siihen että seksiä on tarpeeksi usein, ja se on mukavaa molemmista.
Se on harmi, jos nykyään monet miehet ei tiedä vielä aikuisenakaan, mitä haluaa parisuhteelta, ja haluaako ikinä lapsia jne. En tykkää elää epävarmuudessa, en pystyisi sellaisen miehen kanssa seurustella. Onneksi on miehiä ketkä on vastuuntuntoisia, ja osaa kommunikoida 😊 Yleensä tällaiset miehet ottaa vastuuta elämästään, käy töissä ja hakee töitä, ja on valmiita huolehtimaan itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin viikko sitten uuden auton. Ostin itselleni, omiin nimiin otin lainan vaikka useista paikoista tarjottiin mahdollisuutta yhteislainaan. Olen sillä kerran käynyt töissä. Vaimo 4 kertaa. Kysymättä vain lähtenyt. Itse olen joutunut ajamaan vaimon vanhemmalla autolla. Näin se menee. Sitten ihmetellään miksi mies ei sitä, eikä tätä.
Siis minkä OMAN auton? Jos olette naimisissa niin ei sinulla ole mitään omaa. Ja vaikka ette olisikaan, olette silti, sillä sopimus on universaali kun naiseen yhdyt.
Jos menet miehen kanssa naimisiin ja miehellä sattuu olemaan esim 200 000€ lainaa omissa nimissään, et ole velvollinen ottamaan siitä 100 000€ se on miehen laina tottakai. Yhteiset jaetaan aina, mutta sentään jos on jotain henkilökohtaista sitä ei revitä käsistä, ainoastaan esim auton arvo ja mahdollisesti laina otetaan jaossa huomioon. Mutta niin ei voi käydä että auto on esim miehen nimissä, myöskin laina ja nainen sen erossa veisi. Sehän olisi aika karua, kun kaikki olisi jaettu ja sillä entisellä vaimolla minun nimissä oleva auto johon minulla on laina. Lopettaisin lainan maksun ja auto haettaisiin pois, voisin tehdä monen kymmenen tuhannen euron kiusan.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi mennä lukemaan tuota "Onko muita yksinäisiä?"-ketjua ja katsoa kuinka hehkeää on naisen elämä yksistään. Tässä ketjussa tietty kiljutaan kuinka mahtavaa se on, mutta totuus on toinen.
En tiedä tuosta ketjusta, koska ei mulla ole mitään sanottavaa siihen. En ole yksinäinen. Iso perhe ja läheisiä, sekä riittävä määrä rakkaita ystäviä, miehiä ja naisia. Haluatko kysyä jotain?
Huomattavasti enemmän kuin naiset koskaan naisethan ei tuo kuin itsekkyyden, omahyväisyyden, omat halut ja omat vaatimukset. Mutta suhteelle nainen ei tuo mitään positiivistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi mennä lukemaan tuota "Onko muita yksinäisiä?"-ketjua ja katsoa kuinka hehkeää on naisen elämä yksistään. Tässä ketjussa tietty kiljutaan kuinka mahtavaa se on, mutta totuus on toinen.
En tiedä tuosta ketjusta, koska ei mulla ole mitään sanottavaa siihen. En ole yksinäinen. Iso perhe ja läheisiä, sekä riittävä määrä rakkaita ystäviä, miehiä ja naisia. Haluatko kysyä jotain?
Eri. Mutta silti koet tarvetta osallistua vaikka et tiedä mistään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Tää meni nyt vähän hutiin, koska tilastojen valossa miehet ovat yksinäisempiä ja syrjäytyneempiä kuin naiset, samoin sinkkumiehet toivovat enemmän parisuhdetta kuin sinkkunaiset. Yksinäiset miehet myös kuolevat nuorempina kuin yksinäiset naiset. Ehkä siitä ketjustd kannattaa lukea ennemmin, kuinka kurjaa yksinäisillä miehillä on.
(En siis ole lukenut ko ketjua, mutta miehet de facto kärsivät enemmän yksinäisyydestä kuin naiset).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä 32 vuotta parisuhdetta 😂😂😂😂 Teeppä sama perässä. Ai et?
Vierailija kirjoitti:
Huomattavasti enemmän kuin naiset koskaan naisethan ei tuo kuin itsekkyyden, omahyväisyyden, omat halut ja omat vaatimukset. Mutta suhteelle nainen ei tuo mitään positiivistä
Tämä. Tämä näkyy valitettavan usein naisissa jo ensisilmäyksellä. Nykyään kun kumppanit otetaan tinderistä. Nainen ei usein edes sinne ole vaivautunut kirjoittamaan itsestään vaan heti alkaa alusta asti se asenne ettei tarvitse kun kyllä miehet itse. Juurikin tästä syystä miehellä ei ole mitään syytä panostaa yhtään mihinkään, nus...sii vain pari kertaa ja estää kun alkaa olla liian läheistä, ei todellakaan kiinnosta alkaa sellaista paapomaan jolla ei ole mitään annettavaa miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, etten ole yksinäinen, vaikka olenkin sinkku.
Koet tarvetta osallistua, vaikka et ymmärrä mistään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta en aio antaa pillua vastineeksi seurasta. Koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa perheen ja lapsia, mutta ei tehdä oikeastaan mitään sen perheen eteen.
Miehet näkee tämän läpi ja eivät halua lapsia, koska miehet eivät halua tuhlata tulevia vuosiaan naiseen, joiden tavoite on päästä hyväksikäyttämään miestä ja sen tuomia resursseja.
Kyllähän se menee juuri toisinpäin. Nykynaiset ovat nähneet omassa lapsuudessaan miten kaikki kaatuu naisen niskaan. Tästä kertoo avioerotilastot ja se, että juuri naiset haluavat erota. Uusi sukupolvi ei edes halua parisuhteita, kun parisuhde tuottaa vaan kamalasti työtä ja stressiä. Parempi panostaa omaan uraan ja ihmissuhteisiin. Parisuhteelle ei ole tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
On muitakin ihmissuhteita olemassa kuin parisuhde miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää meni nyt vähän hutiin, koska tilastojen valossa miehet ovat yksinäisempiä ja syrjäytyneempiä kuin naiset, samoin sinkkumiehet toivovat enemmän parisuhdetta kuin sinkkunaiset. Yksinäiset miehet myös kuolevat nuorempina kuin yksinäiset naiset. Ehkä siitä ketjustd kannattaa lukea ennemmin, kuinka kurjaa yksinäisillä miehillä on.
(En siis ole lukenut ko ketjua, mutta miehet de facto kärsivät enemmän yksinäisyydestä kuin naiset).
Ne yksinäiset miehet ovat niitä joilla ei ole koskaan ollut naista, mutta mies joka on joskus ollut parisuhteessa miehen naisen kanssa harvoin haluaa uudestaan. Naisen seura silloin tällöin ok. Mutta ei kukaan kaipaa sellaista riippakiveä elämäänsä kuin nainen on.