Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset eivät pääse irti uhriutumisesta ja masentuneet ottavat kaiken henkilökohtaisesti

Vierailija
13.08.2023 |

Olenko ainoa, joka tuntee näin? Olen huomannut, että uhriutuminen ja siinä eläminen loputtomasti ei vie mihinkään. Vielä vähemmän se, että pistää huonosti menneet ihmissuhteet muiden syyksi.

Olen ymmärtänyt vasta 30 täysin, että houkutamme ympärillemme juuri niitä ihmisiä, joita itse olemme ja mikäli haluamme muutosta ja elää paremmin yhteiskunnassa meidän on vain sopeuduttava ja otettava asiat vähemmän henkilökohtaisesti. Oman energian puhdistuksella ja asenteen muutoksella ympärillemme kokoontuu täysin eri ihmisiä.

Kun yritän puhua tästä esim. masennuksesta kärsivälle ja olen itsekin sellainen, niin moni ymmärtää sen, mutta aina joku ottaa liian henkilökohtaisesti. Masentuneita paapotaan ihan liikaa tässä maassa. Se ei ole ainakaan auttanut itseäni juurikaan. Parantuminen on jäänyt loppujen lopuksi omalle vastuulle.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka asiat sitten otetaan, ellei henkilökohtaisesti???

Vierailija
2/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän se tässä elän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% facts..... Itse voi vaikuttaa todella paljon omaan hyvinvointiin, jos on vaan valmis tekemään töitä sen eteen. Täällä näkee ihan liikaa tätä uhriutumista ja lääkejutuissa vellomista, kukaan ei koskaan puhu liikunnasta tai hyvästä ruokavaliosta jne. 

Vierailija
4/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on!

Vierailija
5/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, moni valitettavasti uhriutuu eikä pysty näkemään sitä. Mutta tuskin sinä voit niitä ihmisiä auttaa puheillasi. Pidät vaan oman tonttisi kunnossa, niin on parempi kaikille.

Vierailija
6/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka asiat sitten otetaan, ellei henkilökohtaisesti???

Asiat otetaan asioina, turha niihin asioihin on itseään sotkea. Ja tervepäisillä ihmisillä asiat riitelee ei ihmiset. Mikä noissa asioissa on vaikeinta tajuta ? Asia on asia ei ihminen.

Vierailija
7/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö

Vierailija
8/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yrität terapoida muita? Ja sitten ärsyynnyt kun neuvoistasi ei olekaan apua eikä ihminen muuta toimintaansa.

Vierailija
9/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten muotitapa uhriutuminen. Feministisen indotkrinaation seurausta se on. Marin uhriutui ja nyt Purrakin itkeskeli. Tästä syystä en enää äänestä naisia. Menee arvokkuus ja arvovalta, kun joku ministeri alkaa uhriutumaan ja syyttelemään muita ongelmistaan.

Vierailija
10/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten muotitapa uhriutuminen. Feministisen indotkrinaation seurausta se on. Marin uhriutui ja nyt Purrakin itkeskeli. Tästä syystä en enää äänestä naisia. Menee arvokkuus ja arvovalta, kun joku ministeri alkaa uhriutumaan ja syyttelemään muita ongelmistaan.

Etsitkö taas kaukaa haettua tekosyytä jollekin? Son sukua uhriutumiselle.

Vierailija
11/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vielä silloin kun olin masentunut, masennustani lisäsi ja sitä ylläpiti ihan vaan se, että syyllistin itseäni ihan kaikesta. Jos joku teki minulle väärin tai pahaa, jos joku oli ilkeä, törkeä ja julma, niin minä ajattelin, että se on minun vikani ja olen ansainnut sen.

Olin kyllä kuullut moneen kertaan nuo viisastelut, siitä että ei saa koskaan syyttää muita ihmisiä mistään, ja pitää aina vaan katsoa peiliin, että sieltä se syyllinen kaikkeen löytyy aina.

No ei löydy. Jos joku ihminen on ilkeä ja pirullinen sinulle, niin se ei välttämättä tarkota, että olet paha ja huono ihminen.

Ilkeät ihmiset voivat kuulkaa olla ihan vaan ilkeitä ihmisiä ja tehdä pahaa, vain koska ovat mätiä sisältä.

Jos jotain masentunutta ihmistä on lapsesta saakka kohdeltu huonosti, syyllistetty ja poljettu maahan, niin en suosittele että menette vattuilemaan hänelle, miten hän on syyllinen kaikkeen itse.

Kannattaa mieluumin pitää se turpansa ummessa.

Masentunut kyllä osaa syyllistää itseään ilman, että potkitte häntä lisää päähän ja syyllistätte lisää.

Vierailija
12/12 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan ennenkuin täällä vihdoin ja viimein tajutaan hyödyntää psilosybiinisieniä...