Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet tuovat nykyään parisuhteeseen?

Vierailija
09.10.2025 |

Nuoret naiset eivät halua seurustella. He eivät suostu ilmaisiksi kotiorjiksi, miesten passaajiksi ja lämmittämään miehen vuodetta vuosi tolkulla vain kuullakseen että mies ei ole valmis sitoutumaan eikä perustamaan perhettä. Miehet eivät vielä kolmevitosinakaan usein tiedä milloin haluavat ja haluavatko ylipäätään lapsia. Naiset haluavat pariutua ja perustaa perheen, eivätkä he halua tuhlata vuosia miehiin, jotka käyttävät heitä vain hyväkseen.

Kommentit (1606)

Vierailija
1501/1606 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tuovat ahdistusta ja vitutusta sekä sotkua arkeen.

Ovat itsekkäitä ja kuvittelevat että mikä on hänen on hänen mutta mikä on naisen on myös hänen. Sen lisäksi pettävät vähintään henkisellä tasolla.

t. Parisuhteessa 13v, lapsi ja talo + ero edessä

Voimia eroon, siitä se elämä alkaa.

Vierailija
1502/1606 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr.Tuuletin kirjoitti:

Itse olen mies, ja sinkku, joten luulen että pystyisin vastaamaan tähän, eli mitä itse toisin (tämä siis ei sisällä sitten niitä asioita mitä vaadin, eikä tarkempia selitystä syistä):

Seksiä, rakkautta, empatiaa, huolehtivaisuutta, myötätuntoa, kunnioitusta, luotettavuutta, asiallisuutta, käytännöllisyyttä, viisautta,  kriittisyyttä, huomaavaisuutta, puolueettomuutta, ja sosiaallisuutta, muummoassa.

Nää on niitä hyviä puolia, mutta toki en ole täydellinen, joten huonojakin puolia tulisi teitty, puolin toisin. Eli sitten ne huonot asiat mitä toisin, olisivat pelkuruus, köyhyys, parantumattomat sairaudet ja niiden rajoitukset, mukavuudenhaluisuus, ylipaino, saivartelu, kiroilu, pikkumaisuus, muummoassa.

Mutta mitä muuta sitten tuon: Eläinrakastajan, reiluutta, jne. eli kirjo on lopulta aika monipuolinen paketti, eikä yksiselitteinen.

En halua tulla seksuaalisesti hyväksikäytetyksi ja kaikki nuo muut asiat (rakkautta, empatiaa, huolehtivaisuutta, myötätuntoa, kunnioitusta, luotettavuutta, asiallisuutta, käytännöllisyyttä, viisautta,  kriittisyyttä, huomaavaisuutta, puolueettomuutta, ja sosiaallisuutta) hoitaa paremmin joku muu, kuin mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/1606 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr.Tuuletin kirjoitti:

Itse olen mies, ja sinkku, joten luulen että pystyisin vastaamaan tähän, eli mitä itse toisin (tämä siis ei sisällä sitten niitä asioita mitä vaadin, eikä tarkempia selitystä syistä):

Seksiä, rakkautta, empatiaa, huolehtivaisuutta, myötätuntoa, kunnioitusta, luotettavuutta, asiallisuutta, käytännöllisyyttä, viisautta,  kriittisyyttä, huomaavaisuutta, puolueettomuutta, ja sosiaallisuutta, muummoassa.

Nää on niitä hyviä puolia, mutta toki en ole täydellinen, joten huonojakin puolia tulisi teitty, puolin toisin. Eli sitten ne huonot asiat mitä toisin, olisivat pelkuruus, köyhyys, parantumattomat sairaudet ja niiden rajoitukset, mukavuudenhaluisuus, ylipaino, saivartelu, kiroilu, pikkumaisuus, muummoassa.

Mutta mitä muuta sitten tuon: Eläinrakastajan, reiluutta, jne. eli kirjo on lopulta aika monipuolinen paketti, eikä yksiselitteinen.

Hah, mutta allekirjoituksssasi olikin totuus. Mies tuo naisen elämään sodan.

Vierailija
1504/1606 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Uu, nyt on kovaa settiä. Voi niisk, kyllä nyt pahoitin mieleni 😂"

Samoin kuin tämä on naisen kynästä. Tosi sivistynyttä menoa.

Niin kuin sun kaaliin ei mennyt, että muita ihmisiä ei kiinnosta, miten sun mielestä kuuluu elää.

Eri

Miksi naiset sitten tässä ketjussa niin paljon sanovat sitä miten heidän mielestään kuuluu elää, eli ilman miestä?

Puhuvat omista kokemuksistaan, omasta elämästä. Eivätkö saisi?

Saa tietenkin. En ole kieltänyt. Mutta siitäkö ei saa sanoa miltä se yltiöpäinen sinkkuuden ylistys näyttää muille?

En ikinä ylistäisi sinkkuutta sillä kaikenlainen onnellisuus houkuttelee miehiä tuhoamaan sen. Päin vastoin, sanon ttä elämäni on kurjaa, voi voi, voi voi.

Vierailija
1505/1606 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on alempi olento henkisellä tasolla, jos ajattelee koko maailmankaikkeutta ja sen sääntöjä. Ihmislajin naaraat ovat kehittyneempiä kuin saman lajin urokset, kykenevät altruismiin ja empatiaan. Sen vuoksi fiksuimmat ja kehittyneimmät (ratkaistu mm. riippuvuus-miellyttävyysoireet) heistä luopuvat ennen elämänsä loppua kokonaan parisuhteista. Uskon vahvasti, että avaruudessa on muutakin elämää. Tämä planeetta ei ole ainut. Miehissäkin on poikkeuksia, mutta mitään keskustelua ei olisi, jos joka välissä pitäisi mainita jokainen poikkeama, joten pyydän anteeksi seks. erilaisilta, etten ota huomioon kaikkia trans- ym. ihmisiä, tai miehiä, joilla on alhainen testosteronitaso. Itse olen harrastanut korkean testosteronitason miehiä ja todennut, että samat asiat, jotka saavat minut haluamaan seksiä (lihaksikkuus, ei läskiä kuten vauvalla tai naisella, vaan todella timmi vahva kroppa), tekevät miehestä itsekkään.

Eli testosteroni tekee miehestä itsekkään. Ja se on samalla ainut asia, jota miehestä janoan.

Vierailija
1506/1606 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies toisi parisuhteeseen?

Turvallisuutta, vakautta, yhdessä tekemistä ja jakamista.

Pitää arvostaa puolisoa jotta se, mitä puoliso suhteeseen tuo, menee jakeluun.

Mieluusti vaihtaisin sinkkupäivät parisuhteeseen.

N54

Vierailija
1507/1606 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa vastata yleisesti. Omasta miehestäni voin mainita muutamia asioita; tukenut minua niin henkisesti ja taloudellisesti opiskellessani tutkintoni, opettanut minut ajamaan autoa, rakentanut meille kodin, pelastanut henkeni, hoitanut minua kun olen ollut sairas ja toipunut leikkauksesta, ollut loistava isä kahdelle lapsellemme. Mm mennyt töihin viideksi, että lapsilla on  mahdollisimman lyhyet hoitopäivät. 

Ylipäätään ollut täyden luottamukseni ja kunnioitukseni arvoinen 27 vuotta. On riittänyt rakkautta ja romantiikkaa sekä arki sujuu mukavasti. Hieno,miehekäs mies.

IHANA KIRJOITUS! Minä olen ollut mieheni kanssa 23v. Ja samaistun viestiisi hyvin paljon. Olen onnellinen miehestäni. 

Vierailija
1508/1606 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viikko sitten uuden auton. Ostin itselleni, omiin nimiin otin lainan vaikka useista paikoista tarjottiin mahdollisuutta yhteislainaan. Olen sillä kerran käynyt töissä. Vaimo 4 kertaa. Kysymättä vain lähtenyt. Itse olen joutunut ajamaan vaimon vanhemmalla autolla. Näin se menee. Sitten ihmetellään miksi mies ei sitä, eikä tätä. 

Vierailija
1509/1606 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin viikko sitten uuden auton. Ostin itselleni, omiin nimiin otin lainan vaikka useista paikoista tarjottiin mahdollisuutta yhteislainaan. Olen sillä kerran käynyt töissä. Vaimo 4 kertaa. Kysymättä vain lähtenyt. Itse olen joutunut ajamaan vaimon vanhemmalla autolla. Näin se menee. Sitten ihmetellään miksi mies ei sitä, eikä tätä. 

Siis minkä OMAN auton? Jos olette naimisissa niin ei sinulla ole mitään omaa. Ja vaikka ette olisikaan, olette silti, sillä sopimus on universaali kun naiseen yhdyt. 

Vierailija
1510/1606 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotta naimisissa mieheni kanssa, ja päivääkään en vaihtaisi. Hän on rakastajani, paras ystäväni, ja loistava isä lapsillemme. 

Vierailija
1511/1606 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N54

Eikö normaaleilla aikuisilla ihmisillä ole jo lähtökohtaisesti turvallista ja vakaata elämässään ja miten nämä muka olisivat asioita, jotka liittyvät mieheen? Ei mitenkään. Me ollaan ihmisiä, joista joillain elämänhallinta ja aikuisuus hukassa, ei liity sukupuoleen.

Vierailija
1512/1606 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ei pidä yllättyä. Jokainen tietää, että miehen asiat ovat yhteisiä asioita ja naisen asiat hänen omiaan.

Vierailija
1513/1606 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N54

Eikö normaaleilla aikuisilla ihmisillä ole jo lähtökohtaisesti turvallista ja vakaata elämässään ja miten nämä muka olisivat asioita, jotka liittyvät mieheen? Ei mitenkään. Me ollaan ihmisiä, joista joillain elämänhallinta ja aikuisuus hukassa, ei liity sukupuoleen.

Harva meistä pärjää yksin, siis oikeasti.

Vierailija
1514/1606 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa perheen ja lapsia, mutta ei tehdä oikeastaan mitään sen perheen eteen.

Miehet näkee tämän läpi ja eivät halua lapsia, koska miehet eivät halua tuhlata tulevia vuosiaan naiseen, joiden tavoite on päästä hyväksikäyttämään miestä ja sen tuomia resursseja.

Vierailija
1515/1606 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N54

Älä puhu paskaa. Mun aviomies, lasteni isä menehtyi onnettomuudessa j a jäin yksinhuoltajaksi neljälle lapselle ja hoitamaan yhdessä rakentamaamme omakotitaloa. Nyt 15vuotta myöhemmin olen edelleen yksin, lapset on tukevasti omillaan, enkä todellakaan halua suhdetta kenenkään kanssa, mulle riittää koirat kylkeen. 

Mee muualle puhumaan tyhmyyksiäsi. 

Vierailija
1516/1606 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N54

Miten niin ei voisi pärjätä yksin? Mikä on sellainen taito tai asia, jota ei voi opetella, oli sitten mies tai nainen? 

Vierailija
1517/1606 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, meillä taas autot ostettiin mun (nainen) rahoilla (perintö), mutta itse sain ajaa aina sillä vanhemmalla. 

Vierailija
1518/1606 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N54

Kyllähän sitä pärjäilee, mutta siihen pärjäilyyn se elämä sitten haaskaantuukin ja elämän suurimmaksi saavutukseksi jää, että pärjäsi yksin.

Vierailija
1519/1606 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tuovat pippeliä, rahaa (ainakin osan), kuria ja järjestystä.

Ilman näitä moni katkeroituu ja osa ajautuu holtittomaksi aikuispissikseksi.

Vierailija
1520/1606 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N54

Miten niin ei voisi pärjätä yksin? Mikä on sellainen taito tai asia, jota ei voi opetella, oli sitten mies tai nainen? 

Yksin eläminen on tutkitusti merkittävä terveysriski. Ihmistä ei ole luotu elämään yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme