Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kiinnosta naisia vain enään.

Vierailija
09.10.2025 |

Olen ennenkin tästä sanonut. Mutta sanon taas. En kiinnosta ollenkaan naisia enää. Kohtuu hyvin on asiat elämäs. Käyn töissä ja semmosta perus juttuja. Pidän itsestä huolta. Liikun paljon, salilla en käy. Harrastuksia ei sillain ole ja oikein kavereitakaan. Pituutta löytyy 187 cm ja en lihavakaan ole. Kai sit yritän liian tasokkaita tai vääränlaisia naisia.

Kommentit (362)

Vierailija
181/362 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että parempaan suuntaan niin naiset joskus kiinnostuu.

Ei kiinnostu sinusta kukaan normiälyinen nainen ja omien ulinoidesi mukaan et kelpuuta tasoistasi heikkolahjaista naista, jotenka hyvää yksinäistä loppuelämää.

Vierailija
182/362 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnostu sinusta kukaan normiälyinen nainen ja omien ulinoidesi mukaan et kelpuuta tasoistasi heikkolahjaista naista, jotenka hyvää yksinäistä loppuelämää.

Aha jos olet tota mieltä, kyllä ihan kelpaa nainen jolla on muotoja, lihava, perus nätti, laittautuu, on työtön, ei ole mitään väliä, eli kyllä kelpaa, mutta ei kehitysvammaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/362 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha jos olet tota mieltä, kyllä ihan kelpaa nainen jolla on muotoja, lihava, perus nätti, laittautuu, on työtön, ei ole mitään väliä, eli kyllä kelpaa, mutta ei kehitysvammaista.

Sinulle kelpaisi, mutta sinä et kelpaa. Yksipuolinen kelpuuttaminen ei riitä kahdensuuntaiseen molemminpuoliseen parisuhteeseen. Tästä syystä olet ilman naista.

Vierailija
184/362 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nättiä et kyllä saa. Nätit pariutuvat menestyvien miesten kanssa, ei velkaisten postin lajittelijoiden kanssa. Valitettavasti se menee niin.

Sä voit saada jonkun hampaattoman pubiruusun jolla on matala älykkyys. 

Vierailija
186/362 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle ei kehitysvammainen nainen kelpaa? Olethan itsekin kehitysvammainen ja sinua ei vaan myrkyllisine ikijankkauksinesi jaksa kukaan ei-kehitysvammainen. 

Vierailija
187/362 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle ei kehitysvammainen nainen kelpaa? Olethan itsekin kehitysvammainen ja sinua ei vaan myrkyllisine ikijankkauksinesi jaksa kukaan ei-kehitysvammainen. 

Koska todella olet loukkaavaa tekstiä laittanut. Olet sairas sekopää. En ole vammainen. Eikä mul oo koskaa ollut vammaista naista.. mitä hittoa sä meinaat? Sairastu ja kärsi.

Vierailija
188/362 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska todella olet loukkaavaa tekstiä laittanut. Olet sairas sekopää. En ole vammainen

Toiv sairastut ja halvaannut.

Vierailija
189/362 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nättiä et kyllä saa. Nätit pariutuvat menestyvien miesten kanssa, ei velkaisten postin lajittelijoiden kanssa. Valitettavasti se menee niin.

Sä voit saada jonkun hampaattoman pubiruusun jolla on matala älykkyys. 

En tarvitse missiä ja hoikkaa nuorta. Ei kiitos. Sori mulla on ollu aika paljo nättejä. Ihme sairasta olettamista. Mulla on ihan hyvä työpaikka.

Vierailija
190/362 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle kelpaisi, mutta sinä et kelpaa. Yksipuolinen kelpuuttaminen ei riitä kahdensuuntaiseen molemminpuoliseen parisuhteeseen. Tästä syystä olet ilman naista.

Ihan yksinkertaista. Ei mullekkaa kaikki kelpaa.

Vierailija
191/362 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne kaikki nuorempana solmimasi parisuhteet katkesivat? Haitko ja saitko silloin(kin) vain seksiseuraa? Lapseton nelikymppinen ikisinkkumies ei ole hot.

Vierailija
192/362 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne kaikki nuorempana solmimasi parisuhteet katkesivat? Haitko ja saitko silloin(kin) vain seksiseuraa? Lapseton nelikymppinen ikisinkkumies ei ole hot.

Kyllä ja sain seksiseuraa. Lapseton. Oletko sairas? Pitääkö mun väkisin haluta lapsiakin. Mene hoitoo

Vierailija
193/362 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja sain seksiseuraa. Lapseton. Oletko sairas? Pitääkö mun väkisin haluta lapsiakin. Mene hoitoo

Ei ole ruma 45 v lihava pieruverkkareis ja crokseis kulkeva nainen ei todellakaa hot

Vierailija
194/362 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti hitto mitä touhua. Tuola käy ihmisiä leipäjonoissa ja juovat alkoholia viikolla. Eivät käy töissä. En ymmärrä. Mitä hittoa. Itel vakityö ja asiat hyvin. Luuserit kattokaa peiliin

Vierailija
195/362 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mä en saa naista mitä sitte. Ehkä en halua koskaan. Silti mulla töitä ja maksan velkani joskus pois ja saan elämäni kuntoon ja uusia kavereita. Luuserit hankkikaa elämä

Vierailija
196/362 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sori mä en ole kehitysvammainen ja olen ihan hyvä tyyppi. Sairaita ihmisiä koko vauva palsta täynnä en todellakaa koskaa välitä. Nyt riitti ja hyvää loppuelämää.

Vierailija
197/362 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mä en saa naista mitä sitte. Ehkä en halua koskaan. Silti mulla töitä ja maksan velkani joskus pois ja saan elämäni kuntoon ja uusia kavereita. Luuserit hankkikaa elämä

Lopeta sinä tämä jankkaaminen ja ulina. Kuten yllä nähdään, olet jo tehnyt ihan tarpeeksi monta ketjua samasta aiheesta. Riittää jo.

Vierailija
198/362 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet liian ruma joten et saa edes tavis naista. Kannattaa vaan totuttautua olemaan yksin loppuelämäsi ajan.

Onneksi olen komea ja pitkä.

Tuo ehkä onkin ongelma. Täällä oli juuri ketju jossa naiset sanoivat että eivät pidä komeista ja pitkistä miehistä.

Vierailija
199/362 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on enää ei enään!

Vierailija
200/362 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta sinä tämä jankkaaminen ja ulina. Kuten yllä nähdään, olet jo tehnyt ihan tarpeeksi monta ketjua samasta aiheesta. Riittää jo.

joo ilomielin, sairas tyyppi olet, toivon sulle pelkkää huonoa elämääs, todellaki sä ansaitset haukkuja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi