En kiinnosta naisia vain enään.
Olen ennenkin tästä sanonut. Mutta sanon taas. En kiinnosta ollenkaan naisia enää. Kohtuu hyvin on asiat elämäs. Käyn töissä ja semmosta perus juttuja. Pidän itsestä huolta. Liikun paljon, salilla en käy. Harrastuksia ei sillain ole ja oikein kavereitakaan. Pituutta löytyy 187 cm ja en lihavakaan ole. Kai sit yritän liian tasokkaita tai vääränlaisia naisia.
Kommentit (310)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian ruma joten et saa edes tavis naista. Kannattaa vaan totuttautua olemaan yksin loppuelämäsi ajan.
Onneksi olen komea ja pitkä.
Tuo ehkä onkin ongelma. Täällä oli juuri ketju jossa naiset sanoivat että eivät pidä komeista ja pitkistä miehistä.
Paitsi että Allu ei kyllä ole mikään komea.
YRITÄN SAADA ELÄMÄÄNI KUNTOO JA JAUHETAA VAA NIINKU TOMMOSTA HUHHOIJAA TEEN HITOSTI TÖITÄ JA TEEN TOISTAKI TÖITÄ JA MAKSAN KOKOAJAN VELKAANI JA TEEN ASIOILLE JOTAIN JA KEHITYN, HERRANJUMALA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian ruma joten et saa edes tavis naista. Kannattaa vaan totuttautua olemaan yksin loppuelämäsi ajan.
Onneksi olen komea ja pitkä.
Tuo ehkä onkin ongelma. Täällä oli juuri ketju jossa naiset sanoivat että eivät pidä komeista ja pitkistä miehistä.
Paitsi että Allu ei kyllä ole mikään komea.
NO SÄ OLET AIVAN TÄYSIN RUMIN MIES KOKO SUOMESTA.
Vierailija kirjoitti:
YRITÄN SAADA ELÄMÄÄNI KUNTOO JA JAUHETAA VAA NIINKU TOMMOSTA HUHHOIJAA TEEN HITOSTI TÖITÄ JA TEEN TOISTAKI TÖITÄ JA MAKSAN KOKOAJAN VELKAANI JA TEEN ASIOILLE JOTAIN JA KEHITYN, HERRANJUMALA
Turpa kiinni. Häivy helvettiin siitä huutamasta.
ei mua onneks enää kiinnosta miten mua haukutaan, haukkujat on itse täysiä pellejä alkoholisteja työttömiä luusereita, leipäjonosta, 2 euroa tilillä luottotiedot menny, onnea vaa, onneks mulla menee paljon paremmin vaikka mua haukutaan miksi nyt haukutaan, ihan sama, ihminen muuttuu ja tekee virheitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpa kiinni. Häivy helvettiin siitä huutamasta.
häivy itse saastainen likainen juoppo leipäjonosta, tommosta tekis mieli vetää lättyyn
Nyt hiljenen ei tänne kannata mitää kirjotaa,, sekopäitä ihmisiä koko vauva.fi täynnä ja todella haukkujia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt hiljenen ei tänne kannata mitää kirjotaa,, sekopäitä ihmisiä koko vauva.fi täynnä ja todella haukkujia.
Hyvä. Toivottavasti se hiljaisuus kestää taas vähän kauemmin kuin pari minuuttia. Sellainen pari vuotta voisi olla hyvä näin ensi alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Toivottavasti se hiljaisuus kestää taas vähän kauemmin kuin pari minuuttia. Sellainen pari vuotta voisi olla hyvä näin ensi alkuun.
Joo mutta eiköhän nää haukkumiset oo nähty en jaksa tommosia sekopäitä todella ilkeitä ihmisiä, nauran tommosille mitä olettavat minusta pelkkää lähinnä huonoa vaan, vaikka tiedän että mulla on hyvin asiat ja töitä ja rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta eiköhän nää haukkumiset oo nähty en jaksa tommosia sekopäitä todella ilkeitä ihmisiä, nauran tommosille mitä olettavat minusta pelkkää lähinnä huonoa vaan, vaikka tiedän että mulla on hyvin asiat ja töitä ja rahaa.
Kauanpa maltoit pysyä hiljaa. No, minkäs teet, jos on lusikalla annettu...
Joo kyllä elämäni laitan kuntoon, hommaan apua, maksan velkojani teen paljon töitä, kaikki tulee kuntoon.
Mutta miksei miehet kiinnostu ap:n seurasta? Löytyyhän samantasoisia juttelijoita tuolta istuskelemasta odottamassa edes jotain kontaktia. Hui, äkkiä vaan ohi.
Eikä mua oo koskaa kiinnostanu hoikat liian tasokkaat naiset.
Naisessa pitää olla muotoja tai pyöreä ja ihan nätti. Semmosia vielä joskus saikin. Nyt on vaan yksin
Itsekkin ihan komea ja pitkä ja pukeudun hienosti ja käytän tuoksuja.
Vierailija kirjoitti:
Itsekkin ihan komea ja pitkä ja pukeudun hienosti ja käytän tuoksuja.
Mutta ei vain naisia kiinnosta kuitenkaan.
No taidanpa hiljentyä nyt ja keksiä jotain muuta elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että parempaan suuntaan niin naiset joskus kiinnostuu.
Ei kiinnostu sinusta kukaan normiälyinen nainen ja omien ulinoidesi mukaan et kelpuuta tasoistasi heikkolahjaista naista, jotenka hyvää yksinäistä loppuelämää.
Aha jos olet tota mieltä, kyllä ihan kelpaa nainen jolla on muotoja, lihava, perus nätti, laittautuu, on työtön, ei ole mitään väliä, eli kyllä kelpaa, mutta ei kehitysvammaista.
Nättiä et kyllä saa. Nätit pariutuvat menestyvien miesten kanssa, ei velkaisten postin lajittelijoiden kanssa. Valitettavasti se menee niin.
Sä voit saada jonkun hampaattoman pubiruusun jolla on matala älykkyys.
En tarvitse missiä ja ho
Siis oli silloin kun sinulla oli vielä kavereita ja harrastuksia, nuoruuttakin ja ehkä tulevaisuudennäkymiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti hitto mitä touhua. Tuola käy ihmisiä leipäjonoissa ja juovat alkoholia viikolla. Eivät käy töissä. En ymmärrä. Mitä hittoa. Itel vakityö ja asiat hyvin. Luuserit kattokaa peiliin
Olet juoppo ja heikkolahjainen. Sinulla ei ole harrastuksia eikä kavereita, eli olet vielä tylsäkin. Lisäksi myrkyllinen mieleltäsi. Oletko juonut kaljaa koko yön?
Juu ja lehmät lentää. oliko muuta?