Mistä johtuu, että noin 30-vuotias, pitkä ja urheilullinen mies ei muka löydä naista?
Asuu Pääkaupunkiseudulla ja käy töissä.
Kaverin puolesta kyselen.
Kommentit (58)
Sitä en ymmärrä minäkään. Pitkä olen itse 190cm. Mutta naiset ei kiinnostu.
Luonne tai ei käy missään missä naisia tapaisi.
Tekeekö aloitteita? Jos, niin miten?
Millainen luonne? Entä keskustelutaidot, empatiakyky, hyväsydämisyys jne.? Nämä asiat merkitsevät paljon enemmän kuin mikään pituus tai urheilullisuus.
Vierailija kirjoitti:
Luonne
Tätä olen itsekin epäillyt. Antaa joustamattoman vaikutelman. On vain yksi totuus ja se on hänen hallussaan. Tavallaan ystävällinen ja hyvä keskustelemaan, mutta ehkä se on vain pintaa.
ap
Luonne, persoona, käytöstavat jne jne. Itsellä ollut aina naisia, kauniita sellaisia. Mutta mulla hyvät käytöstavat, hyvät tunnetaidot ja empatiakyky, arvostan yleissivistystä, arvostan naista, olen yleisesti ystävällinen, huomioin, en dokaa jatkuvasti, en käy treffeillä jurrissa, en pane jurrissa.
M45, ylipainoinen koko ikäni
Puuttuisiko laatikkoleuka? Tai ehkä hiusrajasi ei ole täydellinen.
Ehkä hieman ehdoton, empatiakyvytön. Ei tule pitkällä tähtäimellä toimeen naisten kanssa. Toisaalta voi myös olla korkeat standardit joka hankaloittaa asioita jos yksi ei onnistukaan.
Vierailija kirjoitti:
AP kysyi kaverin puolesta.
Mä veikkaan että johtuu siitä kun kaveri ei käy vauva palstalla niin hän ei tajua olevansa naisten mielestä saalis!
Vierailija kirjoitti:
Millainen luonne? Entä keskustelutaidot, empatiakyky, hyväsydämisyys jne.? Nämä asiat merkitsevät paljon enemmän kuin mikään pituus tai urheilullisuus.
Osaa kyllä keskustella, mutta aina jossain vaiheessa menee se *on vain yksi totuus ja se on tämä: * -vaihde päälle. Tavallaan avulias, mutta kuitenkin mukavuudenhaluinen, ehkä hemmoteltu lapsena.
ap
Vierailija kirjoitti:
Luonne
Hienoa että tiedät jo kaiken. Kertoisitko mulle seuraavan Eurojackpotin oikeat numerot?
Niin no ihmistä voi kuvailla monella tavalla. Kai tolla kaverilla muitakin piirteitä on.? Kuvailen itseäni: iso rintainen nainen, pidän kodin siistinä,tykkään leipoa.
Toinen kuvailu: poltan tupakkaa,tatuoitu, 6 lävistystä. Kumpi kuulostaa paremmalle? Jos kuvailen itseäni vaan tolla ekalla,tottakai tulis treffi pyyntöjä,kunnes näkee loput mitä jäi mainitsematta. Mitä kaverista jäi mainitsematta?
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on täydellinen hiusraja, mutta leuka ei ole mallia laatikko.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan vaivaudu tuollaisia selvittämään
-eri
Vierailija kirjoitti:
Persoonallisuus
Seuraava kaikkitietävä. Näköjään kaikki nämä meediot ovat löytäneet vauvalle.
Luonnevikaisuus, ei kunnioita tai ymmärrä naiseutta. Onko sinulla naiskavereita? Kysy heiltä.
Rehellisesti keskimääräisen miehen kanssa oleminen kuin ottaisi elämäänsä koiran joka r aiskaa sinua. Urheilullisuus on sama kuin pallon perässä juokseminen. Seksi on siitossimulaatiota. Joskus nuorempana sitä tuli tehtyä mitä muutkin, mutta kun saa vapauden ajatella niin nuo asiat eivät yksinkertaisesti edusta sitä mitä haluan seuraltani ja elämältäni.
Jos olisin miehen "kanssa" niin hänen pitäisi tyytyä lapsettomuuteen ja kyetä selibaattiin. Silti arvostaa seuraani enemmän kuin omia lihaksiaan ja mieskavereitaan. Mutta ei käyttäytyä kuin lapsi vaan vertainen. En ole eläessäni tavannut tällaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Luonne, persoona, käytöstavat jne jne. Itsellä ollut aina naisia, kauniita sellaisia. Mutta mulla hyvät käytöstavat, hyvät tunnetaidot ja empatiakyky, arvostan yleissivistystä, arvostan naista, olen yleisesti ystävällinen, huomioin, en dokaa jatkuvasti, en käy treffeillä jurrissa, en pane jurrissa.
M45, ylipainoinen koko ikäni
Mutta yhdenkään kanssa et ole onnistunut pysyvää suhdetta muodostamaan. Moni nainen kokeilee ja oppii. Itselle ei häntäheikkeilyllä ja lyhyillä suhteilla ylpeilevä mies ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP kysyi kaverin puolesta.
Mä veikkaan että johtuu siitä kun kaveri ei käy vauva palstalla niin hän ei tajua olevansa naisten mielestä saalis!
Juu. "Kaverin" puolesta.
Luonne