En kiinnosta naisia vain enään.
Olen ennenkin tästä sanonut. Mutta sanon taas. En kiinnosta ollenkaan naisia enää. Kohtuu hyvin on asiat elämäs. Käyn töissä ja semmosta perus juttuja. Pidän itsestä huolta. Liikun paljon, salilla en käy. Harrastuksia ei sillain ole ja oikein kavereitakaan. Pituutta löytyy 187 cm ja en lihavakaan ole. Kai sit yritän liian tasokkaita tai vääränlaisia naisia.
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen tekee virheitä ja velkaantuu. Sille ei voi mitään.
Se velkaantuminen varmaankin johtuu alhaisesta älykkyydestä, ja se on ehdoton ei normaaliälyiselle naiselle.
Älykkyyttä valitettavasti on vaikeaa kasvattaa, kouluttautumalla sitä voi hieman nostaa. Ehkä sinun kannattaisi alkaa lukemaan paljon kirjoja, ja ehkä mennä jonnekin avoimen yliopiston kursseille? Tai vaikka ihan jollekin kansalaisopiston kurssille.
Onkohan olemassa mitään ryhmää matalan älykkyyden omaaville ihmisille, sieltähän sinä voisit löytää sellaista seuraa joka viihtyy kanssasi.
Jankuttavien tollojen persoonallisuushäiriöisten vertaistukiryhmä. Tuli mieleen perussuomalaisten kunnallisjärjestö
Humalassa joka iikka!😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Olet liian ruma joten et saa edes tavis naista. Kannattaa vaan totuttautua olemaan yksin loppuelämäsi ajan.
Onneksi olen komea ja pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä hiljenen ja meen töihin tienaamaan ai että rahaakin on tilillä jo 100 000 € säästössä.
Allugeneraattorilla velatkin muuttuvat saataviksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja et juo edes joka viikonloppu kun vähän ja kaljamaha on pieni mutta ei paha, oliko näin?
Kaljamaha on normaalia miehellä, naisillakin on ylipainoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian ruma joten et saa edes tavis naista. Kannattaa vaan totuttautua olemaan yksin loppuelämäsi ajan.
Onneksi olen komea ja pitkä.
Vain jankkauskyvyiltäsi.
mutta kiitos ja näkemiin luuserit ja työttömät
Teillä tulee ihana ilta taas!🥰😍🤩😘🥰
Ei irtoa pillua enään miehelle, joka ei osaa kirjoittaa enää. M51
Vierailija kirjoitti:
*Enää.
Syy on tuo.
Ei tuo otsikko muutenkaan mitenkään hyvä ollut. Kummallista kieltä.
Hei kuule, sinä pitkä mies, kerro mis päin olet. Itsekin olen aika lailla yksin mutta kaunis ja normaali nainen.
Täälä vain haukutaan, on paljon työttömiä minä en ole ja olen komea ja suht pitkä. Haasteita on ja ongelmia mutta sille ei voi mitään.
Allu aloittaa horinansa aina melko vaatimattomaan tyyliin mutta kun tunnit kuluvat ja päivälääkkeen vaikutus alkaa hiipua, alkaa juukelinmoinen itsensä kehuminen ja muiden palstalaisten haukkuminen.
No, tämähän on palstalaisten tiedossa, ei mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Täälä vain haukutaan, on paljon työttömiä minä en ole ja olen komea ja suht pitkä. Haasteita on ja ongelmia mutta sille ei voi mitään.
Sinäkin haukut työttömiä, mutta se on varmaan "sitä parempaa haukkumista" eli kehumista. Muista kuin itsestäsi et piittaa pashan vertaa, mutta silti kaikkien muiden pitäisi sinua kannustaa, hyysätä ja katalogista yksipuolisella himolla ja kuolaamisella valitsemiesi naisparkojen suostua terapeuttitavispullukaksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin haukut työttömiä, mutta se on varmaan "sitä parempaa haukkumista" eli kehumista. Muista kuin itsestäsi et piittaa pashan vertaa, mutta silti kaikkien muiden pitäisi sinua kannustaa, hyysätä ja katalogista yksipuolisella himolla ja kuolaamisella valitsemiesi naisparkojen suostua terapeuttitavispullukaksesi.
Hohhoijaa mitä paskaa
Kiitos ja näkemiin. Parempi luovuttaa ei kirjota mitään.
Vierailija kirjoitti:
Allulla on persoonallisuushäiriö ja hän takertuu ihmisiin pakkomielteisesti. Sai fudut terapeutiltaankin sen takia. Lisäksi hän on, kuten huomaatte, älyllisesti kehitysvammainen.
Töissä Postin logistiikkakeskuksessa Vantaalla, kotoisin jostain Pohjois-Suomesta mutta ei mene sinne takaisin koska häntä ei ilmeisesti huolita sinne takaisin.
Väijyy Tulisuudelmassa, juo liikaa eikä kykene oppimaan yhtään mitään. Velkaa noin 40-50000 €, ulosotossa.
Ah, hän vaikuttaa juuri sellaiselta mieheltä, josta olen aaaaaaina haaveillut!
Pyydän, Allu, älä ota vielä iltalääkkeitäsi vaan kirjoita minulle!
Ihminen voi muuttua maksella velkoja tehdä vuosia töitä ja hakea apua, ihminen voi muuttua.
Mä ainaski haluan muuttua maksella velkoja pois, ja juoda vähempi alkoholia, hommata parempia kavereita ja liikkua enempi ja jopa kuntoilla, meen parempaa suuntaa, ja työpaikka on
Että parempaan suuntaan niin naiset joskus kiinnostuu.
Ja et juo edes joka viikonloppu kun vähän ja kaljamaha on pieni mutta ei paha, oliko näin?