Aadalla, 26, ei ole kaveriporukkaa Tältä näyttää yksinäisyys."..mitä ittua!?
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/9e941605-27e0-41dc-b4fe-1d111014aaad
"Se, kuinka usein näen ystäviäni, vaihtelee ja menee kausittain. Jos puolisoani ei lasketa, sanoisin, että kasvokkain näen jotakuta ehkä kerran viikossa tai kahdessa."
Eikö yksinäisempää haastateltavaa olisi!?
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Tältä siis näyttää naisten yksinäisyys. Sivuhuomiona, puoliskokin on itsestään selvyys ja sitä ei oikein edes kunnolla lasketa.
Ei, vaan tältä näyttää haastatellun henkilön yksinäisyys.
Mulle on viimeisen kahden vuoden aikana soittanut joku yhden kerran, ystävyysasioissa. Viestejä saan lähinnä siskoilta ja äidiltä, en usein niitäkään. Olen tänä vuonna tavannut jonkun kaverin yhden kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi helvetti mitä paskaa. Suomessa on kyllä niitä joilla ei ole edes sitä puolisoa, puhumattakaan niistä ihmisistä joita voisi muuten vaan tavata. Ja oletettavasti tuon "yksinäisen" perhe/vanhemmat ovat yhä elossa.
Yksinäisyys ei ole mikään kilpailu, joka voi olla yksinäinen vaikka olisi puoliso, lapset ja 10 ystävää.
Nyt meni sulla termit sekasin. Tuo on kiittämättömyyttä ja ilmiö nimeltä "kun mikään ei riitä".
Väärä ihminen yksinäisyyden haastatteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tältä siis näyttää naisten yksinäisyys. Sivuhuomiona, puoliskokin on itsestään selvyys ja sitä ei oikein edes kunnolla lasketa.
Miesten yksinäisyyshän on sitä että ei saa pimpsaa. Näin miehet kertovat joka paikassa.
Vain sinä tuota jauhat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aada on päätynyt selittelemään yksinäisyyttään lehteen, koska hänestä juorutaan ja arvuutellaan, miksi hän on yksin. Koska hän on kaunis, arvuutellaan, että ehkä hän on luonteeltaan KUSIPÄÄ, eikä kukaan suostu sen takia olemaan hänen kanssaan. Artikkeli kumoaa nämä ennakkoluulot, kun Aada itse kuvailee siinä itseään. Vai kumoaako?
Ruman ihmisen yksinäisyys hyväksytään jostain syystä paremmin. Sivuhuomautuksena.
Koska samalla oletetaan että hän on yksin koska on ruma....
Meillä on läpimätä yhteiskunta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole jutellut kenenkään kanssa 3kk ellei kaupan työntekijöiden tervehdyksiä lasketa.
En seurustele eikä minulla ole ystäviä.
Mutta olenkin vaatimattoman näköinen mies eikä minulla ole täten tarvittavaa mediaseksikkyyttä jotta minusta saisi uutisen.
Ota vastuu omista teoistasi. Naiset juttelee kavereilleen, ei niitä varten tarvitse olla seksikäs. Miksi sulla ei ole kavereita?
Minulla ei ole kavereita, koska ne vanhat piti jättää pois elämästä. Koska pahoinpitelivät fyysisesti tai henkisesti. Sen jälkeen uusien "kavereiden" löytäminen on aika helvetin vaikeaa, koska se oletus aina on että "ei kavereita = vältä kaikin keinoin".
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole jutellut kenenkään kanssa 3kk ellei kaupan työntekijöiden tervehdyksiä lasketa.
Mutta olenkin vaatimattoman näköinen mies eikä minulla ole täten tarvittavaa mediaseksikkyyttä jotta minusta saisi uutisen.
Ota vastuu omista teoistasi. Naiset juttelee kavereilleen, ei niitä varten tarvitse olla seksikäs. Miksi sulla ei ole kavereita?
EI kyse ollut siitä vaan siitä, että lehtiin haastatellaan ainoastaan ihmisiä jotka myyvät. Ei minunlaisiani yksinäisiä. Missä ovat jutut oikeista yksinäisistä? Ihmisistä joilla ei ole muuta erikoista kuin yksinäisyys.
Ketään ei kiinnosta. Oikeasta yksinäisyydestä tehty juttu ei myy yhtään lehteä.
Aada sai 15 minuuttia huomiota jota haki. Ei artikkelilla mitään tarkoitusta ollut. Ei Aada ole yksinäinen.
Oikealla yksinäisellä mitään ystäviä edes ole. Aada-yksinäinen näkee ystäviään kerran tai kaksi kertaa viikossa tai kahdessa.
Aada voi olla onnellinen siitä, että hänellä ei ole ympärillään kaveriporukkaa. Ei ole normaalia sellainen, että koko ajan roikkuu takiaisia kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mies ja viimeksi jutellut jonkun kanssa kesällä 2021.
Ja kenenkäs syy se on? :D
Miesten ongelmat ovat aina miesten syytä ja naisten ongelmat ovat pelkästään patriarkaalisen yhteiskunnan aiheuttamia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole kavereita, koska ne vanhat piti jättää pois elämästä. Koska pahoinpitelivät fyysisesti tai henkisesti. Sen jälkeen uusien "kavereiden" löytäminen on aika helvetin vaikeaa, koska se oletus aina on että "ei kavereita = vältä kaikin keinoin".
-eri
Ei sitä tarvitse kenellekään kertoa, ettei ole kavereita. Ei niiden uusien kavereiden tarvitse sitä tietää.
Tämä aada tulee vastaan välillä tiktokissa, grwm- videoillaan . Samat teemat. En muista oliko hällä vanhoillislesta taustaa. Ranskalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli olisin vähemmistöä tai minulla olisi mt ongelmia tai muita sairauksia, niin kelpaisin. Olen vain liian tavallinen jotta ketään kiinnostaisi.
Taitaa olla aikamoista projisointia. Et itse kiinnostu tavallisista tallaajista, joten et hakeudu heidän seuraansa.
Pidätkö itse jos tulisin sinun luoksesi ja haluaisin olla ystäväsi?
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen ei kestäisi kunnollisen, kiltin, hyvän ja yksinäisen miehen elämää sekuntiakaan.
Kaikki päivät ovat samaa: töihin, töistä kotiin. Ruudun ääressä istumista. Kauppaan ja takaisin. Työttömyyden ollessa päällä valvotaan aamuun ja herätään iltapäivällä. Roskakorit täyttyvät, ei muistikuvaa milloin kämpässä on viimeksi imuroitu. Vain oma seura, satunnaiset rappukäytävästä kuuluvat äänet. Videopelejä, televisiosarjoja, elokuvia tai seinän tuijottamista tyhjä katse silmillä. Pientä iloa silloin tällöin suklaalevyistä, sipsipusseista ja pakastepizzasta - ehkä alkoholistakin.
Ei mitään muuta. Tämä kaikki vain siksi, ettei saanut synnytyslaitoksella komean alfachadin geenejä.
Hohhoijaa. Eli odotat, että nainen [lue äiti] tulisi sinua viihdyttämään, imuroimaan, peittelemään sänkyyn iltaisin ja tekemään jotain muuta ruokaa kuin pakastepizzaa. Et ole pikkupoika enää, sinun pitää tehdä nuo asiat itse.
Vierailija kirjoitti:
Aada sai 15 minuuttia huomiota jota haki. Ei artikkelilla mitään tarkoitusta ollut. Ei Aada ole yksinäinen.
Lehden tavoite on saada maksimaalinen häly ja sitä kautta eniten klikkauksia. Ei silloin kannata hyvää journalismia tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Aada on nätti ja toimittajan tuttu. Aada haluaa julkimoksi ja lehteen, tehdäänpä Aadasta höttöjuttu jotta saadaan kivoja kuvia.
Sen elämä vaikuttaa aika tylsältä. Parisuhdetta ja neulomista, ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
157 jatkaa vielä, että monesti semmoinen älytön sosiaalisuuden korostaminen ja ekstroverttiyden ihannointi on se, mikä saa monet ahdistumaan ja kokemaan olevansa "yksinäinen", kun ei olekaan itsellä sitä isoa porukkaa ympärillä.
Some vielä oikein ruokkii sellaista ajatusmaailmaa, että ainoa oikea tapa elää on kuluttaa rahaa, tavata paljon ihmisiä ja pitää jatkuvasti hauskaa.
Ja miksi nuo idi ootit pelaavat siihen pussiin? Aikuinen osaa sanoa "ei kiitos".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kerran kuussa käyn ruokakaupassa ja sanon kassalle "hei". muita ihmiskontakteja en ole onnistunut hankkimaan. ei minun yksinäisyydestäni silti lehdissä kirjoitella.
Minun ainoa säännöllinen ihmiskontakti on vanhempani. Tärkeintä ihmissuhteissa onkin kyllä mielestäni laatu, ei määrä. Tyhjänpäiväiset jorinat ja hengailut ei jaksa kiinnostaa. Pari, kolme ystävää ja kumppani olisi ihanteellinen tilanne. Kumppanista kuitenkin rumana ja sairaana naisena turha haaveilla. Yksi ystävä on, jota harvoin näen. Voisi mennä huonomminkin.
Mikset hanki samanlaista sairasta ja rumaa miestä? Ei kukaan meistä yksin täälä oo.
Taitaa olla aikamoista projisointia. Et itse kiinnostu tavallisista tallaajista, joten et hakeudu heidän seuraansa.