Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuija Siltamäki löylyttää Tuomas Enbuskea

Vierailija
08.10.2025 |

Orgioissa kylvimme shampanjassa rock-tähtien, huippumallien ja muiden siistien ihmisten kanssa. Illan aikana saattoi palaa biljardi euroa. En edes muista, kuinka monen rikkaan ja kuuluisan ihmisen kanssa olen muhinoinut. Varmaa on vain se, että heitä on pal-jon. Olen varmasti harrastanut enemmän seksiä kuin kukaan muu ihminen Suomessa tai jopa koko maailmassa.

Myöhemmin olen tajunnut, ettei siinä ollut mitään hienoa. Se oli pinnallista ja tyhjää elämää. Häpeän sitä. Siksi kerron siitä kaikille.

https://www.apu.fi/artikkelit/tuija-siltamaen-kolumni-je-suis-tuomas-en…

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies myöntää virheensä ja korjaa käytöksensä. Ei kirjoita siitä kirjaa, kuinka on kohdeltu huonosti kun joutuu teoistaan edesvastuuseen. En hyväksy tätä kirjaa enkä motiiveja, joiden takia se on kirjoitettu. 

Vierailija
122/125 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000011102228.html

Tämä ei ole ollut mitään kevyttä väkivaltaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko mä nyt taas jotenkin liian autistinen jopa autisteille, kun en tajunnut näin autistina, että miten tuossa muka pilkattiin autistisia lapsia. Minusta se oli ihan vaan alusta loppuun Enbusken servaamista.

Tähän kohtaan viittasin:

"Tajusin heti synnyttyäni olevani erityinen.

Olin aina poikkeuksellisen syvällinen lapsi. Opin lukemaan, ennen kuin osasin kävellä. Kun olin lukenut kaikki lähikirjaston kirjat etuperin, luin ne takaperin.

Oivalsin varhain, että älykkyyteni on muille lapsille liikaa. He karttoivat minua, kaiketi kunnioituksesta. Sen ansiosta minusta kehittyi herkkä erakkoluonne. Kun muut leikkivät hippaa, minä ajattelin. Hmm hmm hmm, kuului pulpettini alta."

Mä kun olin itse se autistilapsi, joka oppi lukemaan nelivuotiaana, ja lainasi sen jälkeen kirjastosta aina kymmeniä kirjoja kerralla, ja luki koko sen lastenosaston läpi. Siks

Et ole autisti.

Vierailija
124/125 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko mä nyt taas jotenkin liian autistinen jopa autisteille, kun en tajunnut näin autistina, että miten tuossa muka pilkattiin autistisia lapsia. Minusta se oli ihan vaan alusta loppuun Enbusken servaamista.

Tähän kohtaan viittasin:

"Tajusin heti synnyttyäni olevani erityinen.

Olin aina poikkeuksellisen syvällinen lapsi. Opin lukemaan, ennen kuin osasin kävellä. Kun olin lukenut kaikki lähikirjaston kirjat etuperin, luin ne takaperin.

Oivalsin varhain, että älykkyyteni on muille lapsille liikaa. He karttoivat minua, kaiketi kunnioituksesta. Sen ansiosta minusta kehittyi herkkä erakkoluonne. Kun muut leikkivät hippaa, minä ajattelin. Hmm hmm hmm, kuului pulpettini alta."

Mä kun olin itse se autistilapsi, joka oppi lukemaan nelivuotiaana, ja lainasi sen jälkeen kirjastosta aina kymmeniä kirjoja

Vain outo. Aika moni muukin on. 

Vierailija
125/125 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea ihmiskunta saisikaan aikaan, kun nuo pösilöt miehet eivät käyttäisi energiaa väkivaltaan, päihteisiin, kaikenmoiseen pösilöintiin, naisten ahdisteluun - vaan suuntaisivat sen tieteeseen, rauhan rakentamiseen, ilmastonmuutoksen ratkaisemiseen, lääketieteellisiin ratkaisuihin jne. Kun suuntaisivat edes sen testosteronin katkunsa vaikka halkojen hakkaamiseen, mutta ei. Pitää nöyryyttää naisia, vetää viinaa, käydä istumassa vankiloissa. Sitten tullaan julkisuuteen itkemään kun kukaan ei ymmärrä. 

Sitten näistä kaikista mokailuista pitää vielä kirjoittaa kirja. 

Naiset korjaavat aina jäljet. Hoitavat lapset ja lehtolapset. Vaikenevat. Amerikan pressana istuu samanlainen, naiset ovat hänelle alinta kastia. Suomessakin tuollaiset pääsevät aina pälkähästä. Kirjoittavat kirjoja. Ylpeilevät kuinka ovat uhreja. Aina joku jaksaa ymmärtää, loputtomiin ymmärtää. 

Onneksi on paljon aivan valtavan hyviä miehiä.

Tällaisiin tapauksiin En.buskeihin vain jotenkin väsyy. Kun ne eivät koskaan lopu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi