Onko muita naisia, jotka ei tykkää ollenkaan niistä miehistä joita enemmistö pitää ns komeana?
Eli ne tavanomaiset Brad Pitt ja George Clooney, mitä näitä nyt on. Jotain Cillian Murphya pidän täysin vastenmielisenä. Nyt on joku uusi "komistus" Nicholas Galitzine, joka suoraan sanottuna ällöttää minua huulineen ja josta ilmeisesti jokaisen naisen pitäisi tykätä. Olenko ainoa nainen maapallolla joka ajattelee näin, vai onko joku muukin samaa mieltä? N34
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Ihana 🥰🥰
Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä yhtään itsevarmoista miehistä. Miehen pitää olla jotenkin epävarma, ujo, introvertti. En kestä, jos mies elvistelee rahoillaan, työpaikallaan, autollaan, rannekellollaan, jne. Sellainen ei kiinnosta. Miehen pitää olla mysteeri, ongelma, joka pitää ratkaista.
Rakastan saada miehen hämmentyneeseen tilaan. Se tapahtuu olemalla hyvin naisellinen ja vuoroin ujo, vuoroin vaativa.HMMMM:: Rahoilla ja kellolla elvistelevä on maailman epävarmoin.
Tämä just. Tuossa on ymmärretty itsevarmuus ihan väärin, tuo on leveily on nimenomaa epätoivoinen yritys piilottaa omaa epävarmuutta. Nuo eivät liity mitenkään itsevarmuuteen, itsevarma voi olla vaikka olisi teltassa asuva erakko.
George Clooney on super karismaattinen ja se pilke mikä hänellä on silmäkulmassa.. Mutta ilman noita kahta, George olisi aika tylsä.
Mutta noin lähtökohtaisesti liian kauniit ja täydellisen näköiset miehet on tylsiä, jos pelkkää ulkonäköä tuijotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän enemmän kirveellä veistetyistä miehistä, nuo esimerkit (ne jotka tunnistin), ovat liian pehmoisen ja siloitellun näköisiä
Minäkin haaveilen että puolisoni olisi turmeltu kirveellä ja puolikuollut!
Ehdottomasti hep. En koskaan ole ymmärtänyt mitä komeaa olisi Bradissa tai vaikka Tom Cruisessa. Clooney nyt sentään vanhemmiten alkaa näyttää jo joltain. Mutta nykyajan miesnäyttelijätkin, niin eihh.
Mutta ei kaikki minunkaan makua ymmärrä. Tommi Korpela on mielestäni täydellinen 😍
Vierailija kirjoitti:
Minulle merkitsee miehessä vain kullin pituus ja paksuus.
Isovittuisen naisen puhetta.
Googlesta löytyy termillä "loose pussy"
Ei kiinnosta lihaksikkaat ja laitetut miehet.
Tava tossukat kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten Ap oma ulkonäkösi. Miten todennäköisenä pidät sitä, että jokin mainitsemistasi miehistä ottaisi sinun näköisen naisen vierelleen?
Mitä en ole ap, mutta jos pelkän ulkonäön perusteella puolisoa valittaisiin niin nuo aloituksessa mainitut todennäköisesti juoksisivat perässäni. Olen upea ilmestys.
Minä myöskään en pidä mainittujen miesten ulkonäöstä yhtään, tykkään sekä hieman nörtähtävän näköisistä ja sitten toisaalta sellaisista iloisista ja empaattisista pullukoista.
Esim
Pulleita: Nick Vera, Viki Eerikkilä
Nörttejä: Spencer Reid (TV-sarjahahmo), Michael Vera
Ja kombo molemmista, ihanaakin ihanampi Seth Rogen. (on tosin viime aikoina hoikistunut liikaa)
Oma mieheni on pullea, superälykäs, 170cm pitkä nörtti, pidän häntä äärimmäisen viehättävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle merkitsee miehessä vain kullin pituus ja paksuus.
Isovittuisen naisen puhetta.
Googlesta löytyy termillä "loose pussy"
Tuohan olikin mies, ei nainen. Miehet kuvittelevat että naisille tuollainen on tärkeää, koska itsellensä se on. Naiset kuitenkin pitävät aivan muita asioita tärkeinä. Tuollaista kommenteista aina tunnistaa että on mies.
Sehän on vain hyvä, ettei kaikki tykkää samoista. Mun mielestä mies voi olla hyvännäköinen monella eri tavalla, voi olla pitkä tai lyhyt, tumma tai vaalea, ja siltä väliltä, jne. En edes osaa määritellä, mikä erityinen piirre miehessä minua eniten viehättäisi, jollen sitten sano tylsästi, että "kokonaisolemus". Ehkä se on se sisäinen kauneus, mikä joistakin ihmisistä paistaa läpi kuorruttaen ulkokuorenkin jollain erityisellä hohteella, niin ettei oikein edes huomaa, että hänellä on vaikka suhteettoman suuri nenä tms.
Hassua, että ihastelin nuorena Brad Pittia just siksi, ettei ollut minusta niin standardikomea. Interview with the Vampiren jälkeen muut puhuivat vaan Cruisesta ja Brad oli vielä vähemmän iso tähti.
No minä pidän miehistä jotka ovat kiltin ja luotettavan oloisia ja näköisiä. Ja aika harva pintajulkkismies on sellainen.
No siis riippuu katsooko onko joku vain objektiivisesti komea, vai seksikäs, vai molempia. Voi olla hyvin seksikäs olematta klassisen komea. Kuten nainen voi olla erittäin seksikäs olematta klassisen kaunis.
Esimerkki..
Norman Reedus The Walking Deadissa oli seksikkäämpi ja kiinnostavampi kuin ns. "komeat" vaihtoehdot, kuten Rick ja Shane. :)
https://www.youtube.com/shorts/UPL7FFIL-W0
Minäkään en pidä noiden yleisesti komeana pidettyjen miesten ulkonäköä mitenkään puoleensa vetävänä. Suomalaisista esim. Leppilampi ei ole yhtään kiinnostava.
Poikkeuksia kohdallani on Samuli Edelmann ja Kurt Russel nuorempana, heistä pidin. En välitä kovin tummista "kreikkalaisista" .
Sopiva maha miehellä on ihana, tästä esimerkkinä Käärijä, joka on superihana, vaikka onkin niin nuori mun kannalta. Iskämahat on ihania. En pidä bodatuista enkä kestävyysurheilijatyypeistä, enkä pitkähiuksisista (parrakkaista) rockhenkisistä.
David Bowie, Sting nuorena, Lenni-Kalle Taipale on mun makuun. Ja tavallinen suomalainen vaaleahko perusinssi, joka pukeutuu melko trendikkäästi tai maanläheisesti vaellustyyliin.
Vierailija kirjoitti:
No minä pidän miehistä jotka ovat kiltin ja luotettavan oloisia ja näköisiä. Ja aika harva pintajulkkismies on sellainen.
Tämän takia en ole oikein ollut innostunut rokkareista yms.
Minäkään en tykkää bodatuista enkä liian komeista. No Clooney kyllä menisi ja Ronn Moss, jos olisi ihan pakko, mutta sellaiset kovannäköiset, testosteronia täynnä olevat laatikkoleuat eivät ole ikinä miellyttäneet, koen ne ihan vieraiksi ja luotaantyöntäviksi. Miehestä pitää huokua äly ja lämpö. Elämäni miehiä en ole koskaan valinnut ulkonäön takia, jokin muu olemuksessa on miellyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoan miehillä paksuja huulia. Niiden komeina pidettyjen peruspiirre.
Minä myös inhoan paksuja huulia. Hyvin naismainen ominaisuus.
Tästä samaa mieltä. Mutta minusta myös naisella paksut huulet ovat ällöttävät, vaikea ymmärtää huulitäytteitä.... Tulee mieleen vain sylki.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että ihastelin nuorena Brad Pittia just siksi, ettei ollut minusta niin standardikomea. Interview with the Vampiren jälkeen muut puhuivat vaan Cruisesta ja Brad oli vielä vähemmän iso tähti.
Jaa, minä kyllä muistan että Pitt nimenomaan nousi siksi suureksi nuorison ihastukseksi elokuvan tultua. Cruise jäi varjoon ja pahasti. Kavereiden seinät oli tapetoitu Pittin kuvilla. Pitt nimenomaan oli sen ajan ideaalikomistus.
Taas olisi herkillä nörttimiehillä vientiä =siis puheissa!
Itse en oikein edes hahmota, mitä muka ovat ne, joita "kaikki pitävät komeana" tai joista "pitäisi" tykätä. En ainakaan itse ole koko elämäni aikana (olen 47-v.) kokenut miltään taholta painetta "tykätä" jostain julkkiksista, enkä ole huomannut tuttavapiirissäkään kenenkään ajattelevan julkkiksia millään lailla. Jos näyttelijästä on kyse, heidän olemassa olonsa lähinnä huomaa silloin, kun katsoo elokuvaa, jossa he näyttelevät, mutta silloin kiinnostaa kyllä se elokuva, ei mikään näyttelijöiden ulkonäkö.