Onko muita naisia, jotka ei tykkää ollenkaan niistä miehistä joita enemmistö pitää ns komeana?
Eli ne tavanomaiset Brad Pitt ja George Clooney, mitä näitä nyt on. Jotain Cillian Murphya pidän täysin vastenmielisenä. Nyt on joku uusi "komistus" Nicholas Galitzine, joka suoraan sanottuna ällöttää minua huulineen ja josta ilmeisesti jokaisen naisen pitäisi tykätä. Olenko ainoa nainen maapallolla joka ajattelee näin, vai onko joku muukin samaa mieltä? N34
Kommentit (206)
Minä olen laiha ja kalpea viulunsoittajaksi tai pianonsoittajaksi tituleerattu laiha androgyyni luunaamainen mies mustalla tuuhealla tukalla. Joskus naiset viehättyy minusta, koska olen niin herkkä ja viileä. Ääreisverenkiertoni on heikko ja pitkät kylmät ohuet sormeni ovat kuin jääpuikot. Olen virkannut sormilleni omat kaulapannat.
Tulipunaiset huuleni ja valkoinen iho tummilla silmänalusilla houkuttelee tietynlaista seuraa.
Minä olen kuitenkin kuin yökkönen ja pysyttele sivussa, mutta siinä lähellä hiljaa.
Kun runkkaan, niin kuuntelen jotain melankolista ja itken sen jälkeen. Niin on kaunista ja hyvä olla sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
On todella paljon naisia jotka sanoo että ei tykkää niistä miehistä mistä muutkin tykkää mutta kun katsoo keiden matkaa naiset lähtevät baarista ja kenen kanssa nainen viestittelee ja pitää yhteyttä ne on juuri niitä samoja mistä muutkin naiset tykkää
Mutta tähän vaikuttaa koko persoona, etenkin sosiaaliset taidot. Tunnen komeita miehiä, joilla ei käy flaksi lainkaan. Pelkkä ulkonäkö ei riitä.
Miesten on vaikea ymmärtää tätä, koska valtaosa miehistä parveilee kauniiden naisten ympärillä, luonteesta viis. Yleinen kauneuskäsitys/ standardi pätee naisiin, mutta miesten suhteen naisilla on enemmän vaihtelua sen suhteen, kuka miellyttää silmää. Toki suoranainen susiruma on yleensä kaikkien mielestä ruma. Mutta julkkiksissakin on todella rumia miehiä, en mainitse nimiä, jotka ovat menneet naimisiin jo ennen kuin olivat tunnettuja ja rikkaita.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen laiha ja kalpea viulunsoittajaksi tai pianonsoittajaksi tituleerattu laiha androgyyni luunaamainen mies mustalla tuuhealla tukalla. Joskus naiset viehättyy minusta, koska olen niin herkkä ja viileä. Ääreisverenkiertoni on heikko ja pitkät kylmät ohuet sormeni ovat kuin jääpuikot. Olen virkannut sormilleni omat kaulapannat.
Tulipunaiset huuleni ja valkoinen iho tummilla silmänalusilla houkuttelee tietynlaista seuraa.
Minä olen kuitenkin kuin yökkönen ja pysyttele sivussa, mutta siinä lähellä hiljaa.
Kun runkkaan, niin kuuntelen jotain melankolista ja itken sen jälkeen. Niin on kaunista ja hyvä olla sen jälkeen.
Cool story bro 😂
Vierailija kirjoitti:
sie oot ilmiselvä taiteilija, mie niin tykkään taiteilijoista ja herkistä miehistä<3 syksy on siun aikaasi
Vierailija kirjoitti:
Siinä on kaikille itkurunkkareille hyvä soittolista. Mukava kuunnella runkkailun päätteeksi, kun ulkona sataa vettä tai leijailee lumihiutaleet.
Sä et kelvannut kuin kädelles.
Löytyy.